PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hij kijkt toch niet echt opgepept op je fotoquote:
Ik vind dat hij minstens net zo veel gehaat mag worden als Mourinho om precies dezelfde redenen. Die 2 liggen elkaar volgens mij niet zo.quote:
Klopt, puur genot. De perfectie.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik vrees dat het gespeeld is jongens. Barca hoeft niet meer te scoren dus we kunnen er nu van genieten hoe ze die bal eindeloos rondspelen achterin.
Wel kut workrates heeft Danilinho, maar gewoon aanvallend gaan spelenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog mensen die tijdens het strijdgewoel hun licht willen laten schijnen op het team dat ik morgen wil gaan maken?
[ afbeelding ]
Lijkt me erg bazigquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog mensen die tijdens het strijdgewoel hun licht willen laten schijnen op het team dat ik morgen wil gaan maken?
[ afbeelding ]
Nou leg het dan maar eens uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij minstens net zo veel gehaat mag worden als Mourinho om precies dezelfde redenen. Die 2 liggen elkaar volgens mij niet zo.
Ik wilde juist hem eens uitproberen, eerste speler die ik in mijn team plaatstequote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel kut workrates heeft Danilinho, maar gewoon aanvallend gaan spelen
neeeee!quote:
Iedereen doet altijd alsof Mourinho veel te veel invloed uitoefent op scheidsrechters en een vervelende man is die altijd de confrontatie zoekt, maar Pep heeft (met name tijdens en rond de Classico's in 2011) laten zien dat hij eigenlijk niks beter is op dat vlak...quote:
Ik cross zelden, tikkie takkie (of een poging tot...)quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me erg bazig
Wel zorgen dat je niet teveel crosses geeft
Wel weinig pace..
Ik snap niet dat PSG niet met 2-spitsen systeem speelt...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Gameiro is een mannetje die een goal kan scoren hoor
Hij schijnt ook wel eens als spits te spelen, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef quer het volgende:
Juventus stelt me teleur.
Ik ben barca fan maar ik gun het psg ook wel aangezien ik niet echt een barca fan ben maar als het real vs barca ben ik altijd voor barca
Grueter heeft er kijk op!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Duitsers aan de macht in heel Europaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef quer het volgende:
Ik ben barca fan maar ik gun het psg ook wel aangezien ik niet echt een barca fan ben maar als het real vs barca ben ik altijd voor barca
Hij had het zelf al door hoor, Tim...quote:
Alleen laten ze het in de finale toch afwetenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Duitsers aan de macht in heel Europa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het 2 Duitse ploegen in de finale is, lijkt mij dat vrij moeilijk...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen laten ze het in de finale toch afweten
Kom je straks wel een potje puppy ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, Boerrigter heeft concurrentie van Fabregas
[ afbeelding ]
Doe je ogen dan eens open.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zie die Lucas gewoon over een seizoen ofzo onverrichterzake terugkeren naar Brazilie, om daar weer de pannen van het dak te spelen. Ik heb hem nog weinig echt goede wedstrijden zien spelen bij PSG
Ik wou zeggen alsof Dortmund wint van Real, maar dat deden ze toch al ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het 2 Duitse ploegen in de finale is, lijkt mij dat vrij moeilijk...
Eerlijk, hoeveel wedstrijden heb jij PSG nou zien spelen?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zie die Lucas gewoon over een seizoen ofzo onverrichterzake terugkeren naar Brazilie, om daar weer de pannen van het dak te spelen. Ik heb hem nog weinig echt goede wedstrijden zien spelen bij PSG
geen drugs gebruikt maar dat gevoel heb k nuquote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
wow je bent half stoned, stoer en respect
Ik moet even kijken, laat opblijven is vanavond geen probleem, maar ik moet wel snel de TV weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kom je straks wel een potje puppy ?
Vind je hem goed voetballen? Ik vond hem vanavond de minste op het middenveld van PSG.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe je ogen dan eens open.(En zet je TV op NED3)
DE BADBOYquote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
wow je bent half stoned, stoer en respect
Duitsers groeien altijd in het toernooi, ik wil het nog wel zien. Als het maar mooie matches wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen alsof Dortmund wint van Real, maar dat deden ze toch al ?
Maar nu is Real wel beter in vorm dus zie ze niet zo snel winnen.
Stuk of 6 tot 8 schat ik. De ongeveer de helft volledig, de andere in grote stukken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eerlijk, hoeveel wedstrijden heb jij PSG nou zien spelen?
beter dan door je moeder op de scooter naar de middelbare school worden gebrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
De thuiswedstrijd was 'ie beter ja, maar hij is zeker niet de minste.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je hem goed voetballen? Ik vond hem vanavond de minste op het middenveld van PSG.
Nu ga ik weer even kijken, tot zo jongens, Djeetje, DM maar even of je clubs wil of zo?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef quer het volgende:
[..]
beter dan door je moeder op de scooter naar de middelbare school worden gebrachtAls je iets wil zeggen kom dan wel met iets wat waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
is goed lelijkerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu ga ik weer even kijken, tot zo jongens, Djeetje, DM maar even of je clubs wil of zo?
De thuiswedstrijd heb ik niet gezien (want studie). Maar laat ik het dan anders stellen: ik heb die 45 miljoen transfergeld nog niet helemaal gezien.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De thuiswedstrijd was 'ie beter ja, maar hij is zeker niet de minste.
was toch zo? of was het bakkert?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je iets wil zeggen kom dan wel met iets wat waar is
En dan iets zeggen van een klein foutje bij mijquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stuk of 6 tot 8 schat ik. De ongeveer de helft volledig, de andere in grote stukken.
Dit is subjectief. Dat foutje was, hoe je het ook bekijkt, een foutjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan iets zeggen van een klein foutje bij mij
Ik de McGeady spinquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef pascal08 het volgende:
Ik dacht even dat 'ie de Berbaspin deed.
Jouw zin klopt niet, dus dat is ook een foutjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is subjectief. Dat foutje was, hoe je het ook bekijkt, een foutje
Zo kan ik nog wel wat andere spelers opnoemen die het transfergeld niet waard zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De thuiswedstrijd heb ik niet gezien (want studie). Maar laat ik het dan anders stellen: ik heb die 45 miljoen transfergeld nog niet helemaal gezien.
Ik ook. Maar deze viel me nu eventjes opquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo kan ik nog wel wat andere spelers opnoemen die het transfergeld niet waard zijn.
Is goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Maar deze viel me nu eventjes op
Ik begin het ook steeds beter te vinden. Maar er staan teveel kutnummers tussen helaasquote:
Ik vind Unfuckwittable en Brothers wel vet immortal ook meeste wel alleen burn baby burn?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds beter te vinden. Maar er staan teveel kutnummers tussen helaasDe helft is wel tof
Die Alba vooral. Zijn maniertjes beginnen me ook een beetje tegen te staanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
spelers die ik meer begin te haten bij Barca:
Alba
Sanchez
Die Alba begint echt kapsones te krijgen.
Leer eerst maar eens goed Nederlandsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
flikker op domme pannekoek dat je ben.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens goed Nederlands
eckte supporter hoor dezequote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
enigste stukje dat ik weet van hun lied
Unfuckwittable en Burn Baby Burn vind ik echt de 2 kutste. Net als die 3 instrumentalequote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef quer het volgende:
[..]
Ik vind Unfuckwittable en Brothers wel vet immortal ook meeste wel alleen burn baby burn?![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/7s.gif[%
Ok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
enige stukje dat ik weet van hun lied
tenim un nom que el sap tothomquote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
enigste stukje dat ik weet van hun lied
Ga nou maar slapen, morgen moet je weer vroeg op en naar het VMBO.quote:
Een verborgen fan hier hoor !quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
tot el camp (klap klap klap)
es un clam (klap klap klap)
2quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
met hoeveel mensen moet je minimaal zijn om te kunnen clubben?
Ik kan een beetje spaans ja?quote:
okee mooiquote:
Dat andere is toch spaans sukkel.quote:
Wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja want als je Spaans kan ben je meteen een catalaan
Nee maar wat ze zingen is wel Catalaans.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja want als je Spaans kan ben je meteen een catalaan
g ik kan dat toch ook niet, maar een goede vriend van me is Barça-'fan', die zet altijd dat liedje op tijdens het voetballenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar wat ze zingen is wel Catalaans.
Man man man, ik ben nu pas klaar met al die statistiekenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
Noodles, lekkere snack zo voor het slapen gaan
Balbezit-balbezit, counter-counter, dat worden leuke wedstrijden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Finale Barca-Bayern of Barca- Real zouzijn.
Lotinkje Barca-BVB en Bayern- Real dus
Vrij matige uiteenzetting ditquote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Balbezit-balbezit, counter-counter, dat worden leuke wedstrijden.
Bayern speelt wel echt ongelofelijk goed dit seizoenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Finale Barca-Bayern of Barca- Real zouzijn.
Lotinkje Barca-BVB en Bayern- Real dus
Ik denk dat de UEFA dat wel zal voorkomen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bayern speelt wel echt ongelofelijk goed dit seizoenGewoon netjes twee keer Juve opzij zetten. Ben benieuwd wat ze gaan laten zien tegen Real en/of Barca.
BVB - Bayern zou wel een teleurstellende loting zijn
Inderdaad. Ik zet mijn geld voor het winnen van de CL nu ook op Bayern denk ik. In ieder geval het team met de sterkste 18. En al helemaal klaar verder (alleen bekerfinale nog denk ik?)quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bayern speelt wel echt ongelofelijk goed dit seizoenGewoon netjes twee keer Juve opzij zetten. Ben benieuwd wat ze gaan laten zien tegen Real en/of Barca.
0-2 pakkie van arsenalquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Halve finale duitse beker zeiden ze tijdens de samenvattingquote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zet mijn geld voor het winnen van de CL nu ook op Bayern denk ik. In ieder geval het team met de sterkste 18. En al helemaal klaar verder (alleen bekerfinale nog denk ik?)
Wij zijn vast niet de enige.. ik heb vanavond alleen 2 400c packs gekocht, voor de rest heb ik alleen maar gehandeld.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg net zulke kutpacks als DS
Ik heb toch schijtquote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wij zijn vast niet de enige.. ik heb vanavond alleen 2 400c packs gekocht, voor de rest heb ik alleen maar gehandeld.
nee ?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
gg Djeetje
Volgens mij viel zijn internet weg...
Ook niks mis met mijn internet, dan ben je dus geragequitquote:
Ik denk dat het toch alleen bij hopen blijft. Ik was allang blij met Jørgensen al was die helaas 5 atb. De SMLENO-spelers zijn te zeldzaam in packs.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb toch schijtKan mijn Consumable pile even opvullen en nog even hopen op eindelijk een goede speler
Toch geld zat, en niemand om van te kopen
ik quite niet hoor ? want er kwam bij mijn in beeld spelersbeoordelingen etcquote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook niks mis met mijn internet, dan ben je dus geragequit
Ik heb echt geen dure spelers in mijn packs gehad. Denk dat de duurste shiny die Spaanse LW uit de BPL isquote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch alleen bij hopen blijft. Ik was allang blij met Jørgensen al was die helaas 5 atb. De SMLENO-spelers zijn te zeldzaam in packs.
bij mij ookquote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik quite niet hoor ? want er kwam bij mijn in beeld spelersbeoordelingen etc
Heb je Donnie Darko ooit gezienquote:
dit dus...quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 leest dat gesprek tussen Djeetje en Tbakkert en dacht: had ik het maar zo gespeeld toen ik een ragequit deed tegen TT
Gaat normaal altijd goed. Gister ging mijn vader opeens een hoop films downloaden en toen werd het niks, maar nu zat er niemand op internet, behalve ik...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Potje tussen T'snelle verbinding' Bakkert en D'lag'jeetje..
Kunnen jullie wel normale potjes spelen tegen elkaar? : D
Ik heb toen ook al gezegd dat ik het deed omdat ik toch niet meer kon winnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 leest dat gesprek tussen Djeetje en Tbakkert en dacht: had ik het maar zo gespeeld toen ik een ragequit deed tegen TT
Wow 1k ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Duurste speler van de dag
Gobern 4321 gaat wel voor 2k en een beetjequote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wow 1k ofzo
Wel nog een 73-rated speler en een transfer maar die is niks waard.
Belachelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gobern 4321 gaat wel voor 2k en een beetje
Wel heel veel pace voor een CMquote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
BelachelijkZo'n kutspeler, maar wel pace en hij is opeens iets waard.
dat is FUT13, en de mentaliteit van degenen die het spelenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is FUT13, en de mentaliteit van degenen die het spelen
Ik denk dat mensen hem liever als 64-rated bronze hadden willen zien. Overigens heeft hij een pace downgrade naar ongeveer 70 gekregen in H2H.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik zag hem eerst niet eensquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht een laatste 3.75k pack![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ajax uitshirt 2013/14 zou gelekt zijn, geloof er geen zak vanLijkt wel een polo..
Zal wel een trainigsshirtje worden of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ook nog 3 shiny spelers.. mag ik ook zo'n pack a.u.b.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht een laatste 3.75k pack![]()
17kquote:
Van mij welquote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook nog 3 shiny spelers.. mag ik ook zo'n pack a.u.b.
Ik ga er wel even 1'tje doenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
17k
Beste pull van het jaar(uit silverpacks
). 3.75k packs
Nee, die zijn 500c per stuk ofzo. Ik opende ook een 3.75k pack en ik kreeg een shiny speler (maar een bronze) en Janmaatquote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van mij wel
Die andere 2 zijn niet veel waard toch?
check die RM eens, best goede stats toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van mij wel
Die andere 2 zijn niet veel waard toch?
Die Duitser is 442, nog best wat waardquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die zijn 500c per stuk ofzo. Ik opende ook een 3.75k pack en ik kreeg een shiny speler (maar een bronze) en Janmaat
Die is niks waardquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
check die RM eens, best goede stats toch?
Ik denk best veelquote:
Op PS3 rond de 8k of zo, en Swansea home kitquote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is niks waard
[..]
Ik denk best veelOp xbox zeker 10k
is 1,8k waardquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, hoe kan jij nu ook al zo'n geluk hebben? Swansea kit
Die had ik nog gemist ookquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op PS3 rond de 8k of zo, en Swansea home kit![]()
#luck
Op xbox nog 1k meerquote:
Is dit handig om hier neer te zetten?quote:
Ik durf te wedden dat als ik nu een paar 3.75k packs zou openen dat ik dan 1 shiny speler zou krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die had ik nog gemist ook![]()
Netjes
3.75k Packs DS, dat is de shit
Alles wat mooi en silver is, is op de PS3 een stuk minder waard dan op de Xboxquote:
Als het met gold packs niet lukt, dan maar zoquote:
Open er 1, gewoon voor de lolquote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als ik nu een paar 3.75k packs zou openen dat ik dan 1 shiny speler zou krijgen.
Ik had er net al 1 geopend en nu weer, dit is hoe mijn silver packs er bijna altijd uit zien met 1 shiny bronze en de rest is ook niet goed:quote:
Dit. En dan is het altijd een bronze of een 65-rated.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als ik nu een paar 3.75k packs zou openen dat ik dan 1 shiny speler zou krijgen.
Dat is naar jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had er net al 1 geopend en nu weer, dit is hoe mijn silver packs er bijna altijd uit zien met 1 shiny bronze en de rest is ook niet goed: [ afbeelding ]
Ik had net nog Iel, die RB van Levante. Is 2k waardquote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit. En dan is het altijd een bronze of een 65-rated.
Echt zelden heb ik een 73/74-rated shiny
Als ik die al heb is het een troepspelerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit. En dan is het altijd een bronze of een 65-rated.
Echt zelden heb ik een 73/74-rated shiny
Nog 1 om te bewijzen dat 3.75k packs voor mij ook slecht zijn:quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is naar jaIk gun jou ook wel een Buttnertje
Ja natuurlijk kan het niet elke keer prijs zijn. Maar heb je bijv die serie van AA en Nep gezien? Gingen ze 5k packs openen. Nou daar trekken ze dus echt helemaal niks van waarde uit. Misschien maak je minder verlies, maar een grote klapper en daarna stoppen met 7.5k packs is leuker en wss ook de betere manierquote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog 1 om te bewijzen dat 3.75k packs voor mij ook slecht zijn: [ afbeelding ] Snap je nu waarom ik nooit 3.75k packs open?
Inb4 Lukaku/Benteke in een packquote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Speciaal voor DS2 ga ik nu een 3.75k pack openen
Nep had 2 IFs, Buffon en nog een paar hoge rated golds en natuurlijk Torres Niloquote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan het niet elke keer prijs zijn. Maar heb je bijv die serie van AA en Nep gezien? Gingen ze 5k packs openen. Nou daar trekken ze dus echt helemaal niks van waarde uit. Misschien maak je minder verlies, maar een grote klapper en daarna stoppen met 7.5k packs is leuker en wss ook de betere manier
Zelfs jij haalt uit 1 pack meteen een goede non-shiny (Pearce)quote:
Zelfs ik?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nep had 2 IFs, Buffon en nog een paar hoge rated golds en natuurlijk Torres Nilo
[..]
Zelfs jij haalt uit 1 pack meteen een goede non-shiny (Pearce)
Ohquote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nep had 2 IFs, Buffon en nog een paar hoge rated golds en natuurlijk Torres Nilo
[..]
Zelfs jij haalt uit 1 pack meteen een goede non-shiny (Pearce)
Bij mij staat hier gewoon een leeg vakquote:
Die had inderdaad veel pech ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OhIk heb alleen naar AA zitten kijken
Ja, jij staat toch niet bekend als iemand die silver packs opent? Vanmiddag ook, een andere user opent 1 pack en hij krijgt meteen Apam terwijl ik na weet ik hoeveel packs blij mag zijn met Zankaquote:
Jij opent te weinig packs om aanspraak te mogen maken op een goed packquote:
verkeerdequote:
Pique, Puyol of Mascherano?quote:
Open er op mijn tweede account wel een stuk of 15 tot 20 per week (2.5k packs)quote:Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had inderdaad veel pech ja.
[..]
Ja, jij staat toch niet bekend als iemand die silver packs opent? Vanmiddag ook, een andere user opent 1 pack en hij krijgt meteen Apam terwijl ik na weet ik hoeveel packs blij mag zijn met Zanka
inb4 Wallyson of Agbonlahorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik open nog een 3.75k pack, gewoon omdat het kan
Mijn Puush is kapotquote:
Hier ook, daarom kreeg ik mijn vorige puush ook in beeld netquote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn Puush is kapot
Maar was het maar zo'n FeestToch een Squadfitness, dus iig geen verlies
Ik kreeg zowaar een free pack en nog een shiny speler ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn Puush is kapot
Maar was het maar zo'n FeestToch een Squadfitness, dus iig geen verlies
Ook nog 2 normale fitness btw
Hij is voor een non-shiny wel duur alleen die van jou is ook nog eens faiffettebek dus dan is hij niet veel waard.quote:
Ik heb de Tunesische spits van Sp Lokeren, wie kent 'em nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg zowaar een free pack en nog een shiny speler ook.
[..]
Hij is voor een non-shiny wel duur alleen die van jou is ook nog eens faiffettebek dus dan is hij niet veel waard.
Op play klikken?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Philos het volgende:
Ik heb net een team gemaakt op profclubs seizoenen en een vriend van mij heeft mijn team gejoind. Hoe kan ik nu een wedstrijd spelen?
Je moet met meer zijn volgens mij. Als je PS3 bent, kunnen jij en je vriend mijn club joinenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Philos het volgende:
Ik heb net een team gemaakt op profclubs seizoenen en een vriend van mij heeft mijn team gejoind. Hoe kan ik nu een wedstrijd spelen?Bij wedstrijd spelen kan ik enkel friendlies spelen denk ik, en toernooiladder kan ik niet op klikken?
Op de Brommer!quote:
Op xbox gewoon x en dan zoek hij competitiewedstrijd, beker kan ook (instellen via Y, maar alleen in het weekend)quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Philos het volgende:
Ik heb net een team gemaakt op profclubs seizoenen en een vriend van mij heeft mijn team gejoind. Hoe kan ik nu een wedstrijd spelen?Bij wedstrijd spelen kan ik enkel friendlies spelen denk ik, en toernooiladder kan ik niet op klikken?
Mijne nu ook niet meer..dit is imgurquote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn push het niet meer doet: ik heb de one and only Berry Powel!
Om nu te spelen dan? :pquote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet met meer zijn volgens mij. Als je PS3 bent, kunnen jij en je vriend mijn club joinen
nou... neequote:
Hoe kan ik zien dat hij aan het zoeken is?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op xbox gewoon x en dan zoek hij competitiewedstrijd, beker kan ook (instellen via Y, maar alleen in het weekend)
dan staat er searchingquote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Philos het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien dat hij aan het zoeken is?
Jep. Waar zou die searching moeten verschijnen? Op PS3 moet je op driehoekje klikken, opties instellen en op accepteren klikken? Of moet ik daarna nog iets doenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan staat er searching
2 man minimaal en posities gekozen?
Daarna een van de andere knopjes, weet niet welke het op de ps3 is, staat onderinquote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef Philos het volgende:
[..]
Jep. Waar zou die searching moeten verschijnen? Op PS3 moet je op driehoekje klikken, opties instellen en op accepteren klikken? Of moet ik daarna nog iets doen
het x-je/kruisje danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarna een van de andere knopjes, weet niet welke het op de ps3 is, staat onderin
Toch niet R2 van vriendschappelijk wedstrijd hé? Want dat lijkt niet te lukken... Die X is toch enkel voor de positie in te stellen toch?quote:
nee, geen vriendschappelijke wedstrijd, volgens mij..quote:Op donderdag 11 april 2013 00:15 schreef Philos het volgende:
[..]
Toch niet R2 van vriendschappelijk wedstrijd hé? Want dat lijkt niet te lukken... Die X is toch enkel voor de positie in te stellen toch?
PSG had op basis van vooral deze wedstrijd meer verdiend.quote:
ooh lol, dat wist ik ook nog nietquote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Philos het volgende:
Zoeken bleek vierkantje te zijn. Thx boys!
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nou... nee
Ik kan vanavond niet meer.
maar misschien later nog eens. Het is het plan om P4l en Toefjes etc. van de troon te stoten
JA DAT LEES JE VERDOMME HEEL GOEDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
clubs record is beter dan de meeste fut records hierquote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
JA DAT LEES JE VERDOMME HEEL GOED![]()
lees de post nog eens?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
clubs record is beter dan de meeste fut records hier
In één 400c pack?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna geen shiny speler in een silver pack kunnen krijgen en vervolgens wel een 74-rated shiny in een 400c packOok nog 2 squad fitnesses.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze mail krijg ik van onbekendeProject x Fok! meet dan maar?
Feliquote:
Thanksquote:
quote:
Ik vind Xavi en Fabregas ook best liefquote:Op donderdag 11 april 2013 08:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Barca moet optiefen. Enkel Messi en Iniesta zijn nog sympathiek. De rest zijn echt mongolen.
Zo wat heb jij op de bammetjes vandaag.quote:
ja, nopequote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die hier met Taarabt IF of NIF in de spits heeft gespeeld ?
Zo ja speelt hij daar goed ?
En als je beter dan gemiddeld kan skillen ?quote:
dat kan ik ook, maar vond het alsnog niksquote:Op donderdag 11 april 2013 09:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als je beter dan gemiddeld kan skillen ?
Plus dat ik het de laatste tijd veel oefen.
Het feit dat je oefent, maakt niet uit he. Als Balo daar beter speelt dan Taarabt, kun je oefenen wat je wil...maar feit blijft dat het daar met Balo fijner speeltquote:Op donderdag 11 april 2013 09:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als je beter dan gemiddeld kan skillen ?
Plus dat ik het de laatste tijd veel oefen.
Maar taarabt heeft 5* skills hequote:Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het feit dat je oefent, maakt niet uit he. Als Balo daar beter speelt dan Taarabt, kun je oefenen wat je wil...maar feit blijft dat het daar met Balo fijner speelt
Ieder zo zijn voorkeuren...ik zou zeggen probeer het dan gewoon. Zijn NIF is niet zo heel duurquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar taarabt heeft 5* skills he
Balo vond ik kak.
Ja moet alleen even kijken welke formatie.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren...ik zou zeggen probeer het dan gewoon. Zijn NIF is niet zo heel duur
Dan moet ik hem in een kut formatie.quote:
41212 is toch ook kutquote:Op donderdag 11 april 2013 09:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan moet ik hem in een kut formatie.
Heb nu een 41212 gemaakt (nog niet in fut) waar hij in zit met 4 andere 5* skillers.
3/27 heb ik er verkocht. De markt lijkt wel stil te liggen man...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenIk heb meer dan de helft van de spelers die ik er op had gezet niet verkocht. Ook heb ik een tentamen voor de zoveelste keer niet gehaald (dit is al de 5e of 6e keer dat ik hem maak) dus ik ben nu niet blij.
valt toch wel mee. niet zo vaak weg getikt hier hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
4-1-2-1-2 is de leukste formatie om tegen te spelen die tik je zo weg
Je kan juist lekker tussen de linies doorspelen dat vind ik wel fijn zeker als 1 van je CVM's lekker opstoomtquote:Op donderdag 11 april 2013 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
valt toch wel mee. niet zo vaak weg getikt hier hoor.
juiste mensen op juiste plaatsen. ik speel het liefst tegen 3-5-2
4-3-3 of 4-3-2-1 zijn voor mij de enige formaties waarvan ik gewoon weet dat het kut zal gaanquote:Op donderdag 11 april 2013 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
je kan tegen 3-5-2 juist heerlijk met 4 man over de 3 verdedigers heen. backs mee opkomen.
2 CB's en 1 CDM met high def
Ik vind 433 juist heerlijk spelen, zeker met silversquote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4-3-3 of 4-3-2-1 zijn voor mij de enige formaties waarvan ik gewoon weet dat het kut zal gaan
Ik vind 442 niet fijn. Het speelt zo statisch voor mijn gevoel. En je hebt 2 hele goede CM's nodig, die de boel in balans houden.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:30 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb elke formatie wel gehad dit jaar.
Alleen wil Taarabt in een 2 spitsen systeem.
Hoe is 442 ?
Hoe dafaaq kunnen wij dalen als we al ik weet niet hoeveel wedstrijden niet meer hebben verloren?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Ecuador daar nou weerEn Kroatie ineens 5 plekken omhoog
Te weinig aansprekende tegenstanders.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe dafaaq kunnen wij dalen als we al ik weet niet hoeveel wedstrijden niet meer hebben verloren?
Misschien dan maar 41212 doen met een tacktiek van druk zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 442 niet fijn. Het speelt zo statisch voor mijn gevoel. En je hebt 2 hele goede CM's nodig, die de boel in balans houden.
Ja heb ik ook op ingezet. Hij stond gisteren op 4.50. Lijkt me wel heel hoogquote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sow Utrecht heeft een hoge quotering voor AZ. Dat lijkt me wel een betje waard
Sowieso is die hele ranglijst een grap.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Ecuador daar nou weerEn Kroatie ineens 5 plekken omhoog
Sowieso. De laatste 10 jaar hebben we iedere keer een beschermde status, maar toch de poule des doodsquote:Op donderdag 11 april 2013 10:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sowieso is die hele ranglijst een grap.
Ja, elke keer als ik droevig ben, dan kijk ik naar die ranglijst en moet ik weer lachenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sowieso is die hele ranglijst een grap.
Toefjes eet jij wel eens toefjes ?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, elke keer als ik droevig ben, dan kijk ik naar die ranglijst en moet ik weer lachen
Slagroomtoefjes van clitjes afquote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toefjes eet jij wel eens toefjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |