quote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef CarlosJacques het volgende:
Ibrahimovic gaat dit klusje klaren want Zlatan > Barca
Niets tegen GGMM manquote:
quote:
Zlatan paalt Sylvie, standaard dat hij Barca klaartquote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef CarlosJacques het volgende:
Ibrahimovic gaat dit klusje klaren want Zlatan > Barca
Z. Ibrahimovicquote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een quiz-vraag.
Welke speler, momenteel op het veld draagt de initialen van een bekende Hollywood actrice?
Sylviequote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zlatan paalt Sylvie, standaard dat hij Barca klaart
Messi-as ?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef fantasyboy het volgende:
LET GOED OP WAT MESSI OVER 5 MINUTEN GAAT DOEN...OM 22.17
WAT ZEI IK?????quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef fantasyboy het volgende:
LET GOED OP WAT MESSI OVER 5 MINUTEN GAAT DOEN...OM 22.17
Hihiquote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef inZanity het volgende:
Godverdomme. Het is toch niet te geloven..![]()
![]()
Pleur opquote:
Waarom mag dit wel bij Barcelona, maar niet bij PSG in jouw optiek?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA GOOOOOOOOOOOOOOOL BARCA
quote:
Omdat het gehaat op Barça te triest voor woorden is, tevens zit PSG vol met vieze sjeiks.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mag dit wel bij Barcelona, maar niet bij PSG in jouw optiek?
Hij is anaal vernederd door PSGquote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mag dit wel bij Barcelona, maar niet bij PSG in jouw optiek?
Net zo triest als ons hier op FOK! die 100x het zelfde typen .. alleen een ander medium.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen die voor Barcelona zijn, zijn ook voor Iniesta en dus landverraders
Zal morgen wel even langsgaan bij de nos, dit gedrag is echt onaanvaardbaar.quote:
Ik heb gehoord dat hij Enoh wel wat vindt voor Barca.quote:
OHHH MESSI OHHHHHHHHquote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze stand gaat Barcelona door.
- J. Grueter.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
4 retweets in 30 secondenquote:
Je bent zelf chique.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het gehaat op Barça te triest voor woorden is, tevens zit PSG vol met vieze sjeiks.
Ik ben Belg, ik mag gerust voor Iniesta zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Uh, oké.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
grr ik zit echt witheet achter mijn tv nu... !!!!
Ik heb al zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
Belgen hebben het al zwaar genoegquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg, ik mag gerust voor Iniesta zijn
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
Nee ik keek al naar je moeder.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Scorpie het volgende:
INZANITYYYYYYY ARE YOU WATCHING OLE OLEEEEEEEEE
Dus als ik het goed begrijp haten mensen Barcelona omdat ze juichen voor PSG. Omdat jij juicht voor Barcelona omdat je PSG haat?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het gehaat op Barça te triest voor woorden is, tevens zit PSG vol met vieze sjeiks.
Zijn gewoon haterzquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jouw tweets over je hond worden nooit geretweet
ripquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al zelfmoord gepleegd.
hontquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jouw tweets over je hond worden nooit geretweet
QTFquote:
En met oud-Ajacieden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit voor de tv op de bankquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
goed plan.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al zelfmoord gepleegd.
Ga er dan ook voor zittenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft België ooit wel eens iets gewonnen qua sport op de Olympische Spelen of met Voetbal misschien?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg, ik mag gerust voor Iniesta zijn
QFTquote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die kerk maakt messi ook zelf heb ik gehoord.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die stad bestaat pas sinds Messi.
maar wij hebben pelléquote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
Het voetbal is kapot. Dood en doodziek. Wat ooit zo'n mooie sport was is niet meer.
R.I.P
Barca is geen stad?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die stad bestaat pas sinds Messi.
Ja Kim Clijsters heeft een paar grand slams gewonnen op tennis. En jullie mogen jaloers zijn op ons wielrennenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft België ooit wel eens iets gewonnen qua sport op de Olympische Spelen of met Voetbal misschien?
Uh, ok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Na vandaag verwacht ik een bod van 500 miljoen op Messi van PSG.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
Het voetbal is kapot. Dood en doodziek. Wat ooit zo'n mooie sport was is niet meer.
R.I.P
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef inZanity het volgende:
R.I.P
http://en.wikipedia.org/wiki/Barcaquote:
Eigen doel zekerquote:Op woensdag 10 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
v/d wiel krult um 90+1 wel ff in de linkerbovenhoek
Wielrennen aan een infuus is niet echt wielrennen he..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja Kim Clijsters heeft een paar grand slams gewonnen op tennis. En jullie mogen jaloers zijn op ons wielrennen
Ik ken toevallig jullie statistieken bij de Olympische Spelen. En al jullie wielrenners zitten zwaar aan de dope, en dit seizoen presteren ze helemaal niks.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja Kim Clijsters heeft een paar grand slams gewonnen op tennis. En jullie mogen jaloers zijn op ons wielrennen
Wij hebben Ranomi.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog geen enkele Belg betrapt op doping, jullie nemen vol doping en kan nog niet mee met de Belgenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wielrennen aan een infuus is niet echt wielrennen he..
Belgen winnen ook nooit wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog geen enkele Belg betrapt op doping, jullie nemen vol doping en kan nog niet mee met de Belgen
Lowietje!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de tijd van de successen van Kim Clijsters hadden wij Inge en Pietertje
Niet betrapt worden is hetzelfde als niet nemen?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog geen enkele Belg betrapt op doping, jullie nemen vol doping en kan nog niet mee met de Belgen
Messi heeft niet gescoord hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Na vandaag verwacht ik een bod van 500 miljoen op Messi van PSG.
Jullie hebben ook manneken pis. Best jaloers op.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Salimero en Bonfire niet te vergeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de tijd van de successen van Kim Clijsters hadden wij Inge en Pietertje
Nog niet betrapt omdat de Belgische dopingautoriteiten er geen reet van kunnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eddy Merckx heeft het toegegeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alle Belgen doen aan toerfiksingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Niet betrapt worden is hetzelfde als niet nemen?![]()
belg please
Nee hoor wij hebben Johnny Hoogerland.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Precies, GGMM zit weer eens fout.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Barcelona is een stad, Barça is een voetbalclub
Je hebt verloren.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kap maar over die Belgen/Nederlanders discussie
Het is Barcelona - PSG
Bedankt voor deze nadere toelichting.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Barcelona is een stad, Barça is een voetbalclub
je moeder heeft net zon neus als zlatanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is Barcelona - PSG
Nee, je bent gewoon een sneue belg net als al die andere limburgers daar over de grensquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is Barcelona - PSG
Johnnyquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Nee hoor wij hebben Johnny Hoogerland.
Homoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben net even klaargekomen op Messi. Was heerlijk.
En dave bruylandts, ben berden, de clerqquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eddy Merckx heeft het toegegeven.
Ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
lekker tijdens het rimmenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
je moeder heeft net zon neus als zlatan
Jeroen? Ben jij het?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Jullie zijn Jaloers op Belgiequote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een sneue belg net als al die andere limburgers daar over de grens
Dat is een pakhaas.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Sjonquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Uh, ok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ongelofelijk dat zo'n dwerg een club als Barcelona kan leiden.Messi
Belgische meisjesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie zijn Jaloers op Belgie
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nadere toelichting.
Wat is je favoriete kleur?
Die meme heb ik zelfgemaakt he, dan mag het.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Memes.
Kom Johannes, dit had ik niet van je verwacht.
Kijk There's Something About Mary maar eens, en je hebt je antwoord.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom heeft Jack opeens haar #leugens
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Barcelona is een stadtheater, Barça is een voetbalclub theatervereniging.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die meme heb ik zelfgemaakt he, dan mag het.
twitter:
Maar niet zo sexy.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Grifte het volgende:
Hij kan niet zo goed acteren als de echte Alba
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Grifte het volgende:
Hij kan niet zo goed acteren als de echte Alba
Zei tochquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef _NZT_ het volgende:
Doe lavezzi maar wisselen, raakt geen bal goed en pakt straks nog rood ook
vanavond lekker sylvie neuken.quote:
dan gaan mods huilenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WAT NOU ALS WE DAT NIET DOEN
Woord.quote:
Sylvie in haar kont beukenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef ValHallen het volgende:
Wat een onsympathiek team is dat Barca eigenlijk toch weer.
Nounounouquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Zou Sylvie nog vruchtbaar zijn na haar ziekte."
Die speelt bij Newcastlequote:
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van het antwoord niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |