Het moet een lastige avond zijn voor een FOK! moderator.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat extreem sneu dat je daar op jaagt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind PSG wel aardig combineren. Barca zal dus wel binnenkort een penalty krijgen
Verwijder dat plaatje eens. Ik probeer de wedstrijd te volgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind PSG wel aardig combineren. Barca zal dus wel binnenkort scoren.
Nee joh, ik ben volkomen rustig.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het moet een lastige avond zijn voor een FOK! moderator.
Dit is niets, zondagmiddag wordt pas lastigquote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat extreem sneu dat je daar op jaagt.
Zal wel weer inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind PSG wel aardig combineren. Barca zal dus wel binnenkort scoren.
Krijgen ze dan dubbel betaald?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is niets, zondagmiddag wordt pas lastig
lekker rustig denk ik eerder, een snelle 2-0quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is niets, zondagmiddag wordt pas lastig
Wel grappig dat Barcelona meer emoties losmaakt dan vaderlandse clubs, althans bij sommige users.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Secret message trouwens mensen!!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitstekend het ongelofelijke keeperswerk écht.
Sommige mensen proberen van de wedstrijd te genieten en hier de bevinden te melden/ te beargumenteren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie snappen het ook niet, alleen als Rickazio het topic opent doen we aan 'hier verder'. Zo wordt het niet meer leuk.
Moet je naar bed jongen van je mamaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet champions League altijd op woensdag?
Kan dat niet eens op een zaterdag? Moeten ze maar de competitie match verschuiven naar woensdag,
Gister was een mooi moment voor emoties. In de laatste minuten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel grappig dat Barcelona meer emoties losmaakt dan vaderlandse clubs, althans bij sommige users.
neequote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet champions League altijd op woensdag?
Kan dat niet eens op een zaterdag? Moeten ze maar de competitie match verschuiven naar woensdag,
Niet gek toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel grappig dat Barcelona meer emoties losmaakt dan vaderlandse clubs, althans bij sommige users.
PSV.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet gek toch?
In NEderland is geen club die het voetbal dusdanig kapot maakt.
Gisteren was geweldig jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gister was een mooi moment voor emoties. In de laatste minuten.
PSV.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet gek toch?
In NEderland is geen club die het voetbal dusdanig kapot maakt.
Stomme jongen.quote:
Neen maar er zijn zo van die mensen die om 5uur moeten beginnen werken in de ochtendquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moet je naar bed jongen van je mama
quote:
Zelfs jij bent langer ja!quote:
Ook tegen Barcelona.quote:
nu zijn we bff'squote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pelle had er nu al 3 inliggen en Shakira bezwangerd.
jewaidsquote:
Was jij niet dramatisch weggestormd?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De Mods moeten Johannes dankbaar zijn. Waarom zouden ze anders moddereter worden.
Lief dagboek.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vader komt thuis en bam TV op een andere zender
Regel je eigen tv/nos.nlquote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo scherp als een mes.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, tegen Barcelona. Dat heb jij goed gezien. Scherp.
Klap m.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
bitchfit!quote:
dan kijk je toch in je capuchonquote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker Kim Holland kijken, is toch heerlijk man! Laat gaan joh!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier gewoon via IPad op NOS live streamquote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker even een dosis machtsvertoon in Camp Nouquote:
ga op je zusj fappenquote:
Zinloos, spel lag nagenoeg stil..quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker even een dosis machtsvertoon in Camp Nou
Euroshopper stopt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tja, nu kan het. Morgen staat 'ie weer gewoon Euroshopper bij te vullen.
Dan wordt hij uit het schap gehaaldquote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tja, nu kan het. Morgen staat 'ie weer gewoon Euroshopper bij te vullen.
Kuipers kent de regels zelf uit het veld gaan dan mag je er pas in als het spel stil ligt.quote:
De 2 lilliputters winnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
2 liliputters van Barca tegen Ibra
messi loos hequote:
piep piepquote:Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag moet Kuipers zijn macht tonen aan de kleutersupporters van PSV.
met wat>quote:
te napelquote:
GruETER!!!!!!quote:
in 020gaza ben je messiloos als je je knifa vergeten bent... dan kan je niemand djoeken enzoquote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gok erop dat messiloos vanaf volgend jaar in De dikke Van Dale staat.
Hehe, altijd als ik binnen kom wandelen. Vind het maar een saaie pot eigenlijk.quote:
Kak, dacht al, waarom schoppen ze die bal?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet nog even eentje doorzappen. 471 is het korfbalkanaal.
Touchéquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in 020gaza ben je messiloos als je je knifa vergeten bent... dan kan je niemand djoeken enzo
op wat danquote:
Geen zorgen. De negerlullen staan klaar voor het rustprogramma.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, altijd als ik binnen kom wandelen. Vind het maar een saaie pot eigenlijk.
alweer?quote:
een veldquote:
020gaza?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in 020gaza ben je messiloos als je je knifa vergeten bent... dan kan je niemand djoeken enzo
Is dat geen wielrenner?quote:
Eventueel iets met een cactus?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen. De negerlullen staan klaar voor het rustprogramma.
Met deze tussenstand gaat Barcelona door.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
dan word je gesniperd vriendquote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jeweet Gquote:
Post eens normaal. Sommige mensen proberen wel van de wedstrijd te genieten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja die modenicht speelt daar ook...
Ik heb liever Saint-Germain, maar hé, wie ben ik?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen. De negerlullen staan klaar voor het rustprogramma.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar verdween een inhoudelijk sterke post.
PSG kan fluiten naar de voorsprongquote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef inZanity het volgende:
Waarom floot die Fransman m nou niet gewoon erin?
Brutale konijnen eindigen in een stoofpot.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post eens normaal. Sommige mensen proberen wel van de wedstrijd te genieten.
Kwaliteit wordt hier niet gewaardeerd, Johannes.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch niet een van jou meesterwerken he?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechte PC heb je danquote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn PC/internet kan dit topic niet trekken
tis toch geen fluitbal manquote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef inZanity het volgende:
Waarom floot die Fransman m nou niet gewoon erin?
Dan doe jij het toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
*inkop grap met trekken en internetquote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
met perenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brutale konijnen eindigen in een stoofpot.
Toch geen Internet Explorer he?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is nog beter dan de bijbelteksten op je pleepapier.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle verwijderde posts waren pareltjes, wat overblijft is pure toiletpapier-lectuur.
daar hebben ze de koran voor liggenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan de bijbelteksten op je pleepapier.
Like a retardquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
'74 Ibra 0-1
'90+1 Van der Wiel (o.g.) 1-1
'90+4 Gregory de tering ingetrapt door Zlatan
Ziet het er ongeveer zo uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Grifte het volgende:
Alors helpt je wel met trekken Capuchon, dw
Good old daysquote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziet het er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
quote:
De bank wordt gevuld door Rocky 1 tot en met 7.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Speelt er een J. Alba mee bij Barcelona?Dat zijn gewoon dezelfde initialen als Jessica Alba.
Straks valt T. Cruise zeker in, haha
Windows Vista met klassiek Look anders kan die em niet aanquote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziet het er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
en je kunt zelf wel op je pc trekken?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hahahahaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heb messi wel eens beter gezien
Wanneerquote:
Dat heb ik ook, niets mis mee. Klassieke look is de beste look.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Windows Vista met klassiek Look anders kan die em niet aan
Ik hoop dat B. Pitt invalt. Deze wedstrijd kan wel wat extra gebruiken.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bank wordt gevuld door Rocky 1 tot en met 7.
Hij heeft een Barca-bril opquote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef andreas612 het volgende:
Is die commentator scheel? elke keer als het duidelijk is dat het buitenspel is zegt ie dat 't nauwelijk tot niet waar te nemen is..
*doe.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook iets anders, maar als ik dat doet verdwijnt die post weer.
Vista, ga je al. Net Adriano.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Windows Vista met klassiek Look anders kan die em niet aan
het ziet er nogal messi uit iddquote:
Messi is inderdaad opquote:
ahaquote:
rkc niveauquote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef Hierro het volgende:
Barcelona is ook maar een subtopper zonder Messi.
dat zei mn vriendin vannacht ookquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef Hierro het volgende:
Real Madrid ook zonder C. Ronaldoquote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef Hierro het volgende:
Zeg maar gerust Willem II.quote:
Hij gaat inderdaad behoorlijk af.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd afgaan op je gevoel.
Ajax zonder Vermeer.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Real Madrid ook zonder C. Ronaldo
Vitesse zonder Bony
Feyenoord zonder Pelle
Atletico zonder Falcaoquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony
Feyenoord zonder Pelle
Wat?? Het is geen homo???quote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GGMM ging vannacht in jouw vriendin?
Chelsea zonder Torresquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony
Feyenoord zonder Pelle
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GGMM ging vannacht in jouw vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |