Het moet een lastige avond zijn voor een FOK! moderator.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat extreem sneu dat je daar op jaagt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind PSG wel aardig combineren. Barca zal dus wel binnenkort een penalty krijgen
Verwijder dat plaatje eens. Ik probeer de wedstrijd te volgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind PSG wel aardig combineren. Barca zal dus wel binnenkort scoren.
Nee joh, ik ben volkomen rustig.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het moet een lastige avond zijn voor een FOK! moderator.
Dit is niets, zondagmiddag wordt pas lastigquote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat extreem sneu dat je daar op jaagt.
Zal wel weer inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind PSG wel aardig combineren. Barca zal dus wel binnenkort scoren.
Krijgen ze dan dubbel betaald?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is niets, zondagmiddag wordt pas lastig
lekker rustig denk ik eerder, een snelle 2-0quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is niets, zondagmiddag wordt pas lastig
Wel grappig dat Barcelona meer emoties losmaakt dan vaderlandse clubs, althans bij sommige users.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Secret message trouwens mensen!!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitstekend het ongelofelijke keeperswerk écht.
Sommige mensen proberen van de wedstrijd te genieten en hier de bevinden te melden/ te beargumenteren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie snappen het ook niet, alleen als Rickazio het topic opent doen we aan 'hier verder'. Zo wordt het niet meer leuk.
Moet je naar bed jongen van je mamaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet champions League altijd op woensdag?
Kan dat niet eens op een zaterdag? Moeten ze maar de competitie match verschuiven naar woensdag,
Gister was een mooi moment voor emoties. In de laatste minuten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel grappig dat Barcelona meer emoties losmaakt dan vaderlandse clubs, althans bij sommige users.
neequote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet champions League altijd op woensdag?
Kan dat niet eens op een zaterdag? Moeten ze maar de competitie match verschuiven naar woensdag,
Niet gek toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel grappig dat Barcelona meer emoties losmaakt dan vaderlandse clubs, althans bij sommige users.
PSV.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet gek toch?
In NEderland is geen club die het voetbal dusdanig kapot maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |