quote:Op woensdag 10 april 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht argument dat eerste omdat de NOS er op fapt, kan je net zo goed een abonnement op Sport1 nemen. Theatraal kan best, en soms iets te veel tikki-takki, wat moeten ze dan doen? Ze hebben de lengte niet om de bal 'zomaar' in de 16 te pompen, ze zijn gedwongen om het op de 'tikki-takki' wijze te doen.
Jij denkt dat ze toevallig alleen maar kleine spelers hadden en toen maar tiki taka zijn gaan spelen?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, kom dan met een goede weerlegging.
quote:
2-2.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
Wat was de heenwedstrijd ook alweer? 1-1 of 2-2?
Aah klasse man, even die Barca knulletjes een voetballes leren man, die mannetjes kunnen voetballen, seauquote:
catacombenquote:
Ben je dan in het stadion mssquote:Op woensdag 10 april 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
Vanuit het bankie kon ik nog zien dat ie naast was, Grueter
quote:
twitter:SierdVos twitterde op woensdag 10-04-2013 om 20:47:22GOAAAL! Nee naast Hahaaa! Sorry sorry! koffie over de vloer! reageer retweet
GGGOOOOOAAAAAAAAAAALLLLL, nee hij zit niet. Koffie over de vloer.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef Mr.Smokey het volgende:
barcelona zonder messi is een team van niveau Chievo Verona
Ik zet de heerlijke Sierd dance hit weer op.quote:
Nummer laatst in Spanje ja.quote:
Als Chievo Verona tegen Real Mallorca had gespeeld was het een gelijkspelletje geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet de heerlijke Sierd dance hit weer op.
[..]
Nummer laatst in Spanje ja.
Anders was het een goal hè.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Hahaha slim om nog eens weg te trappen
Wilde hij ook doenquote:
Doe anders even je ogen openquote:
Ja of hij was misquote:
Dat was 'ie nu zeker, dus prima beslissing. Had wel geel gegeven eigenlijk.quote:
ken je serieus de spelregels niet? ingooi mag ook niet naar jezelfquote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
hoezo mag je niet 2x schieten
okquote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze tussenstand is Barcelona door.
DIe heeft precieze tijdstippen gekregen om geen argwaan op te wekkenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuipers had normaal een penalty gegeven.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ken je serieus de spelregels niet? ingooi mag ook niet naar jezelf
Kom je al bijna?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic gaat veel te snel, kan niet volgen
Kritiek op Fok!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic gaat veel te snel, kan niet volgen
Je troll detector is kapot denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ken je serieus de spelregels niet? ingooi mag ook niet naar jezelf
PSG's uitdoelpunten tellen toch ook dubbel?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef TLC het volgende:
PSG moet 5 keer scoren want uitdoelpunten tellen dubbel
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kritiek op Fok!
Dat wordt dus een ban. Dag
Dat dubbel verhaal is zo irriterend :d .. ze tellen zwaarder bij een gelijke stand.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef TLC het volgende:
PSG moet 5 keer scoren want uitdoelpunten tellen dubbel
johquote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef baaart het volgende:
[..]
Dat dubbel verhaal is zo irriterend :d .. ze tellen zwaarder bij een gelijke stand.
;dquote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef baaart het volgende:
[..]
Dat dubbel verhaal is zo irriterend :d .. ze tellen zwaarder bij een gelijke stand.
Snap ik niet zo goed met die dubbele uitdoelpunten enzoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef baaart het volgende:
[..]
Nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef baaart het volgende:
[..]
Professioneel dat hij niet wegliep.quote:
Omdat dat de wedstrijd zou verpesten.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef Hazzard het volgende:
Hoezo was dat geen rood voor PSG trouwens? Is toch gewoon op een onreglementaire manier het ontnemen van een 1op1 met de keeper?
Verkapte Bierreclamequote:
Tattoo is ontstokenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
Speelt Messi niet? Ik zie hem niet. Waarom niet?
Serieuze vraag.
Zuivere strafschopquote:
tering wat een duikelingquote:
nee hij speelt niet, geruchten gaan dat hij inmiddels een contract heeft getekend bij Vitessequote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
Speelt Messi niet? Ik zie hem niet. Waarom niet?
Serieuze vraag.
Neen hij raakte geblesseerd in de heenwedstrijdquote:
Heb j egeen nieuwe uh oke?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een strafschop.
Geen zinquote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Kom jongens, ik weet inmiddels dat hij niet speelt. Maar waarom niet? Informeer deze jongen eens even.
Hij raakte hem aan...quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh die laatste was een uh oké? Het klonk meer als uhuh
Luister goed, uh okequote:Op woensdag 10 april 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://barbara.famequotes(...)378aca0ff706fc&ln=en
beat this
Klein brommer ongeluk gehad met Tello.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Kom jongens, ik weet inmiddels dat hij niet speelt. Maar waarom niet? Informeer deze jongen eens even.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een strafschop.
Dat is niet het enige wat omhoog gaat bij hem.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lichte stemverheffing bij Grueter.
Omdat ze hulp van buitenaf krijgenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom haten mensen zo op Barcelona?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Hij speelde de balquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=
http://img-s3-01.mytextgr(...)dc086eefc8423885.gif
]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef TLC het volgende:
Juventus![]()
![]()
![]()
donder opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juventus![]()
![]()
![]()
1x geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 schermen hier
♔ KoningenUitGroningen ♔
Juventus![]()
![]()
![]()
Hahahah grappig hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juventus![]()
![]()
![]()
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Uh, nee?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doe eens normaal met die ''uh ok''
Sao Paolo, 45.000.000quote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige voetballer die Lucas. Waar komt hij vandaag en hoeveel heeft hij gekost?
Bazentrio Lavezzi, Hamsik, Cavani.quote:
chagarijnige mensen altijd op fokquote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.
Vandaag komt hij voetballen in Camp Nou. Dat wist je niet hé?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige voetballer die Lucas. Waar komt hij vandaag en hoeveel heeft hij gekost?
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doe eens normaal met die ''uh ok''
Nee ik vind je wel aardigquote:
ditquote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Tyf eens op met die hyves glitter plaatjes
Is goed Stijntje, is goed. Hoe gaat het op school?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag komt hij voetballen in Camp Nou. Dat wist je niet hé?
Eindelijk een mod die er zich zal mee moeienquote:
Grueter had het net over 45m, dus dat kon ik je zo vertellen. Na een korte factcheck op Wikipedia kon ik dit verifiëren en daaraan toevoegen dat hij van Sao Paolo kwam.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
45 miljoen?!![]()
![]()
Ik dacht zo'n 15 miljoen.
Mission accomplished.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn PC blokkeert van al die plaatjes
Zoveel moeite had je niet hoeven doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Grueter had het net over 45m, dus dat kon ik je zo vertellen. Na een korte factcheck op Wikipedia kon ik dit verifiëren en daaraan toevoegen dat hij van Sao Paolo kwam.
Hm, als ik dat geweten had had ik het niet verboden.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn PC blokkeert van al die plaatjes
Ik ook. Wat doe ik met mijn leven.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoveel moeite had je niet hoeven doen.![]()
![]()
Hij komt uit '92
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als ik dat geweten had had ok het niet verboden.
Dat is niet liefquote:Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als ik dat geweten had had ik het niet verboden.
standaard tochquote:
92.... van Basten had die penalty er gewoon in moeten schietenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoveel moeite had je niet hoeven doen.![]()
![]()
Hij komt uit '92
Tot ziens?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is over. Posts worden alweer gedelete. Ik storm weer tijdelijk theatraal weg.
Gooi eerst nog even met je jasje, dat doet het altijd goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is over. Posts worden alweer gedelete. Ik storm weer tijdelijk theatraal weg.
Ik heb een niggerkapper voor je mattiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ach loser.. Ik vermaak me hier prima in Vladikavkaz. Je weet tog.
Nog een niggerkapper gevonden?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jwzulluf.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zit nu in de juiste slotjes-flowquote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Heatwave gesignaleerd is dan wel ja
Robben had ook moeten scoren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef TLC het volgende:
[..]
92.... van Basten had die penalty er gewoon in moeten schieten![]()
Dat kost mij weer een note, en weer terug. Ik hoop dat het indruk maakte.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gooi eerst nog even met je jasje, dat doet het altijd goed.
Op weg naarquote:
Omdat het vieze jankies zijn. Als ze ook maar een keer een slechtere wedstrijd/periode hebben kun je zien dat ze zich behoorlijk kinderachtig gaan gedragen. Vooral Messi heeft daar een handje van, zo maakt ie soms smerige overtredingjes en haalt andere capriolen uit die niet op het voetbalveld thuis horen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik heb een niggerkapper voor je mattie
Ene Silvie M heeft enkele haarstukjes opgestuurd. Schijnt echt te zijn. Eens zien of 't vrouwtje daar wat moois van kan maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een niggerkapper gevonden?
hij heeft de linkerschoen om de linkervoet en de rechterschoen om de rechtervoet gedaan, dit noem ik wel een prestatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Omdat het vieze jankies zijn. Als ze ook maar een keer een slechtere wedstrijd/periode hebben kun je zien dat ze zich behoorlijk kinderachtig gaan gedragen. Vooral Messi heeft daar een handje van, zo maakt ie soms smerige overtredingjes en haalt andere capriolen uit die niet op het voetbalveld thuis horen.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef inZanity het volgende:
Ben bang dat het net zo'n wedstrijd wordt als de heenwedstrijd. PSG veel beter, maar schieten m er niet in..
Als het maar niet dat teringwijf van Bouhlarouz isquote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Ene Silvie M heeft enkele haarstukjes opgestuurd. Schijnt echt te zijn. Eens zien of 't vrouwtje daar wat moois van kan maken.
Niet erin trappen. Dat is van haar pruik toen ze nog kanker hadquote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Ene Silvie M heeft enkele haarstukjes opgestuurd. Schijnt echt te zijn. Eens zien of 't vrouwtje daar wat moois van kan maken.
Abidal niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben Barca fan in hart en nieren. Haters gonna Hate
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Dat gaat je een ban opleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:
Onzichtbaarquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:07 schreef Rickazio het volgende:
krijg de vinkenteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gereportquote:
In een spoiler mag het. Zeur niet jij.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uitslagen kan je ook wel ergens anders neerzetten
is geen uitslagquote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uitslagen kan je ook wel ergens anders neerzetten
Dwegen jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Voorzetten geven op die dwegen van 1.60
Kom danquote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een spoiler mag het. Zeur niet jij.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Messi zit op de bank door een blessure, Een volwassen persoon ga eens de waarheid vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |