Mja, maar het gaat er dan even om hoe die lucht erin komt hequote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Als je uit een flesje blikje etc wat drinkt laat je er toch ook lucht in anders krijg je niks.
Oke, crossers hebben ook vaak zoon "rietje" was het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar het gaat er dan even om hoe die lucht erin komt heDe meeste motoren hebben gewoon een dichte tanktop en hebben een los ontluchtingskanaal.
Oh dat ken ik wel ja van de tsxquote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oke, crossers hebben ook vaak zoon "rietje" was het niet.
Ik had nooit het idee dat het weet deed. Genoeg keren een paar km later weer vastgeklikt na het tanken zonder dat er iets gebeurde.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar dacht jij waar die voor was dan? Appelsap?
Dorst onderwegquote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Olie door bijvullenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het "rietje" is er dan ook voor dat er niet zo gemakkelijk vuil in komtquote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik had nooit het idee dat het weet deed. Genoeg keren een paar km later weer vastgeklikt na het tanken zonder dat er iets gebeurde.
Maar ehh, heb je de KLE nou alweer thuis staan? Of staat ie nog steeds bij de dealer?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, nou snap ik hetEn groen slangetje zou verstopt kunnen zitten?
Halve middag je nieuwe fiets uitproberen beetje laten janken, en daarna op een foto plaatsen dat die aan de kant staat, want de dag teller gaf aan dat ik nog 7 x 20 km kon? /Yrealquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef BlackLining het volgende:
Zullen we een poule openen om te kijken wie de volgende is die met het rubber naar boven gaat?
Ik zet 5 EYPO op Yrealquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
Rotterdamse automobilisten zijn wel vriendelijk zeg
nog nooit zoveel gekkigheid uitgehaald en nog nooit zoveel mensen die voor mij aan de kant gaan![]()
Moet ie wel eerst weer rijdenquote:
Motor kapt ermee, maar rijdt na tank te hebben gecheckt weer verder. Later komt het probleem terug, wat kan wijzen op keduuke ontluchtingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Heptiedan? ik scande de laatste 3 topics en ik kwam ergens iets tegen over een tankontluchting?
Hoeveel notes heb je gegeven ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Heptiedan? ik scande de laatste 3 topics en ik kwam ergens iets tegen over een tankontluchting?
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Brandstofpomp kan ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Motor kapt ermee, maar rijdt na tank te hebben gecheckt weer verder. Later komt het probleem terug, wat kan wijzen op keduuke ontluchting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |