abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:23:40 #1
862 Arcee
Look closer
pi_125122436

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.
Bekijk ook deze presentatie ^O^.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 50 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 50 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:

Lineair:

3-maanden:

Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:24:19 #2
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
  woensdag 10 april 2013 @ 19:25:31 #3
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122510
Geen correctie m.i. Gewoon een bubbel di klapt.
pi_125122542
http://www.cryptocoincharts.info

Wie het ziet mag het zeggen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:27:05 #5
862 Arcee
Look closer
pi_125122570
$204

Bij wie loopt het al dun door de broek? :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_125122586
ik..... draai nu verlies
  woensdag 10 april 2013 @ 19:28:17 #7
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef Arcee het volgende:
$204

Bij wie loopt het al dun door de broek? :s)
Ik zit me enigszins te ergeren. Heb 1 Bitcoin dus het maakt me verder weinig uit. Vind het alleen jammer dat Bitcoin een speelbal is voor Ponzi maffioso.
pi_125122622
Mja stress nee, heb effectief gekocht op 35$ maar hou wel van daytraden wat er bij gox gewoon totaal niet inzit, als mn orders snel weg waren gegaan was ik dr op 195 euro al uit geweest.
pi_125122645
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
http://www.cryptocoincharts.info

Wie het ziet mag het zeggen!
Mtgox in de lijst ;)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:29:22 #10
862 Arcee
Look closer
pi_125122655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik zit me enigszins te ergeren. Heb 1 Bitcoin dus het maakt me verder weinig uit. Vind het alleen jammer dat Bitcoin een speelbal is voor Ponzi maffioso.
Waarom Ponzi? Je kunt het net zo goed als goudeerlijk speculeren zien. Beter nog zelfs.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:30:59 #11
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waarom Ponzi? Je kunt het net zo goed als goudeerlijk speculeren zien. Beter nog zelfs.
Mensen die op 266 hun Bitcoins verkopen, verkopen ze aan de greater fool. 'If some get something for nothing, others get nothing for something'. Dat is precies wat er gebeurt.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:32:31 #12
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122795
Een goud eerlijk Ponzi scheme. Moraal is betrekkelijk in deze kringen.
pi_125122800
EVERYBODY CALM THE FUCK DOWN.
pi_125122817
Van 155 Euro vanmiddag is mijn vermogen nog maar 117 Euro in Bitcoin over :'(
Op 75 verkoop ik :P
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 19:32:58 #15
230491 Zith
pls tip
pi_125122819
quote:
8s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Scorpie het volgende:
EVERYBODY CALM THE FUCK DOWN.
Heb net mijn hele pensioen zien verdampen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125122894
Hoe meer paniek....
Hoe lager de waarde van de bitcoin..

Nu nog hopen dat er wat aasgieren zijn die nu als gekke bitcoins gaan kopen
pi_125122895
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb net mijn hele pensioen zien verdampen
Mijn huis moet ik nu verkopen :'(
pi_125122918
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:29 schreef Methamorphosis het volgende:

[..]

Mtgox in de lijst ;)
Bij LTC idd :)
  woensdag 10 april 2013 @ 19:35:40 #19
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_125122930
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mijn huis moet ik nu verkopen :'(
Ik heb mn vriendin al op Ebay gezet. Moet toch wat om de verliezen te dekken! :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 19:36:58 #20
862 Arcee
Look closer
pi_125122986
$200 w/
pi_125122990
Het is allemaal de schuld van de Rabobank :'(
  woensdag 10 april 2013 @ 19:37:06 #22
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125122992
De prijs is giga overgewaardeerd. Als ik even mezelf als ijkpunt neem: ik piekerde al niet meer om te kopen toen hij op 100 dollar stond.

De verliezers zijn hier de mensen die na de media aandacht in de rij stonden om ook 1 of 2 BTC te kopen.
pi_125123000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik heb mn vriendin al op Ebay gezet. Moet toch wat om de verliezen te dekken! :P
Stuur me de link
  woensdag 10 april 2013 @ 19:37:53 #24
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123030
Grappig wat een impact die prijs op je moraal heeft. Betrap me erop dat ik voor het eerst negatief ben.
pi_125123045
Jullie hadden toch allemaal bitcoins als betaalmiddel. Guess not, big surprise! (not) _O-

Als het nu al instort is dat wel jammer, eerst moet het platform om te kunnen shorten functioneren. ^O^
  woensdag 10 april 2013 @ 19:38:57 #26
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Kan ik short op haar? :P
pi_125123084
quote:
12s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Grappig wat een impact die prijs op je moraal heeft. Betrap me erop dat ik voor het eerst negatief ben.
Pff, ik maak me er totaal niet druk over.
Ik kijk maanden en jaren vooruit, niet een paar dagen met een correctie.
M'n doel is 5000 BTC en dat wordt zo alleen maar gemakkelijker.

Van alle keren cashen heb ik spijt, ik cash alleen nog als ik wat nodig heb om een nieuwe miner te kopen of om LTC om te zetten naar BTC.
Tenminste, zo voel ik het nu :P
pi_125123139
Aaaand its gone.

Benieuwd of dit echt een crash gaat worden of een correctie op de stevige groei van maandag tm vandaag
  woensdag 10 april 2013 @ 19:40:37 #29
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123154
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Pff, ik maak me er totaal niet druk over.
Ik kijk maanden en jaren vooruit, niet een paar dagen met een correctie.
M'n doel is 5000 BTC en dat wordt zo alleen maar gemakkelijker.
Hij moet toch echt ver onder de 50 voor ik bij koop.
pi_125123173
Grote transacties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125123185
De stemmingen zijn grappig, geeft ook een gebrek aan planning en acceptatie aan.
Ik ben me bewust van de risico's en de kansen.
1 BTC doe ik NOOOOOIT weg, 2 jaar geleden met ¤250,- begonnen en toen al als experiment gezien en geaccepteerd dat het zou verdampen, dat gebeurde ook, na de crash. ¤100,- over.

Dat is nu weer zo'n 4-500 waard en dat kan weer verdampen, accepteer je risico's, neem je winst op momenten dat de spanning teveel wordt, hou een deel in BTC's als je denkt dat het nog stijgt of als je er een idealistische toekomst in ziet. Ik bewaar er 1 voor de idealistische toekomst.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125123201
https://bitonic.nl/

Verkoop tijdelijk offline
Wegens een technische storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, er wordt hard gewerkt aan een oplossing, en we verwachten snel weer terug te zijn!
pi_125123321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
De stemmingen zijn grappig, geeft ook een gebrek aan planning en acceptatie aan.
Ik ben me bewust van de risico's en de kansen.
1 BTC doe ik NOOOOOIT weg, 2 jaar geleden met ¤250,- begonnen en toen al als experiment gezien en geaccepteerd dat het zou verdampen, dat gebeurde ook, na de crash. ¤100,- over.

Dat is nu weer zo'n 4-500 waard en dat kan weer verdampen, accepteer je risico's, neem je winst op momenten dat de spanning teveel wordt, hou een deel in BTC's als je denkt dat het nog stijgt of als je er een idealistische toekomst in ziet. Ik bewaar er 1 voor de idealistische toekomst.
Exact hetzelfde verhaal.

heb 1 BTC en 10 litecoins :P

Als t verdampt prima.

Maar dit zijn nep sell orders op mtgox (in het begin)
van die 2 btc sell orders.

Ondertussen heeft mtgox een 40min lag.. het is belachelijk hoeveel invloed die site heeft.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:44:08 #34
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef r0nr het volgende:

Wegens een technische storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, er wordt hard gewerkt aan een oplossing, en we verwachten snel weer terug te zijn!
Nee, andersom. Kopen kan niet, verkopen wel. Beetje raar.
pi_125123364
Het zijn wel allemaal bedragen van niets die jullie noemen (misschien ook wel goed), zit niemand met grote bedragen erin?
pi_125123379
strategische vraag: Welke munt gaat deze week harder stijgen
- BTC, bounce terug na de daling van zonet
- LTC: zodra MtGox live gaat

optie: nu 70 LTC omzetten naar 1,33 BTC (ja, weinig, maar toch)
pi_125123435
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef mike-amersfoort het volgende:
strategische vraag: Welke munt gaat deze week harder stijgen
- BTC, bounce terug na de daling van zonet
- LTC: zodra MtGox live gaat

optie: nu 70 LTC omzetten naar 1,33 BTC (ja, weinig, maar toch)
Ik hou m'n 2800 LTC nog maar ff :)
pi_125123445
Zag net even een bericht dat mtgox een ddos aanval ondergaat, vandaar de enorme vertraging.
Maar ik neem dat met korreltje zout.
pi_125123490
toch maar net moeten verkopen toen de koers op 200eu stond

en dan nu inkopen
pi_125123495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zag net even een bericht dat mtgox een ddos aanval ondergaat, vandaar de enorme vertraging.
Maar ik neem dat met korreltje zout.
Nah, gewoon een paar hele grote transacties en dan ligt MtGox altijd op z'n rug.

Ik denk niet dat er extra paniekverkopen zijn, aangezien toch niemand z'n nieuwe orders uitgevoerd krijgt op dit moment. Die worden pas uitgevoerd zodra de lag-tijd verstreken is, dus dik half uur wachten en dan is de koers alweer zoveel veranderd...
pi_125123540
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125123546
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef r0nr het volgende:

https://www.bitcoin.de/en/market ook
  woensdag 10 april 2013 @ 19:49:01 #43
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_125123559
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_125123562
Wat een heerlijke grafiek is dit :P

Meer vertekend kan je het niet weergeven
pi_125123639
Sell sell sell!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_125123653
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sell sell sell!
doet me soms aan eve denken dit
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125123665
hadden 2 klasgenoten toch gelijk van mij en er komt snel een crash.....

OF na deze correctie wordt de bitcoin meer waard.
pi_125123669
Wat een amateurs die allemaal nu snel hun bitcoins verkopen. Investeren heeft 2 simpele regels:
- Koop laag , verkoop hoog
- Alles wat omhoog gaat moet naar beneden. ( en andersom )

Ik heb al ¤3.5k klaar staan om op de retrace te kopen.
  woensdag 10 april 2013 @ 19:53:03 #49
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef pietjepatat het volgende:
Diep.
pi_125123788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef r0nr het volgende:
hadden 2 klasgenoten toch gelijk van mij en er komt snel een crash.....

OF na deze correctie wordt de bitcoin meer waard.
Ja, hoor vaker dat mensen zeggen "ja, dat kan nooit stand houden" en als er dan wat misgaat is het makkelijk je gelijk halen. Meestal zijn dat mensen die zelf niets durven.

Feit is dat de Bitcoin nog steeds 10x zo hoog staat als een dikke maand terug...
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 19:53:24 #51
230491 Zith
pls tip
pi_125123792
quote:
Wat een amateurs die allemaal nu snel hun bitcoins verkopen. Investeren heeft 2 simpele regels:

Ik heb al ¤3.5k klaar staan om op de retrace te kopen.
Dat is speculeren, iets heel anders dan investeren.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 10 april 2013 @ 19:54:30 #52
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125123949
In de categorie: ontkenning - ik verkoop nu NIKS
handelsexcuus: nooit in een dip verkopen, dan moet je weer op de piek inkopen
pi_125123988
Wowzers. Wat is er aan de hand?!
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 19:57:29 #55
230491 Zith
pls tip
pi_125124021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
In de categorie: ontkenning - ik verkoop nu NIKS
handelsexcuus: nooit in een dip verkopen, dan moet je weer op de piek inkopen
/s?
  woensdag 10 april 2013 @ 19:57:51 #56
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_125124046
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef µ het volgende:
SELL SELL SELL SELL !!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_125124054
quote:
Oh, gewoon wat handel gaande.
pi_125124058
BUY THE DIP
pi_125124079
quote:
Over een paar uurtjes een mooie kans om goedkoop bitcoins te kopen. :9
pi_125124094
Daar gaat m'n geld :o
జ్ఞ‌ా
pi_125124108
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes een mooie kans om goedkoop bitcoins te kopen. :9
Net geld eraf gehaald :')
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 19:59:18 #62
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125124143
Bitcoinity down. Bitcoin is zo'n prachtig experiment.
pi_125124154
HOUDT UW VERTROUWEN VAST MENSON!
pi_125124223
quote:

Als je over amateurs wil klagen moet je niet met die dooddoeners aankomen die amateurs/beginners vaak gebruiken. Het meeste geld wordt verloren door mensen die in goedkoop/duur denken, de markt als een ranging markt zien als hij duidelijk trending is, die denken dat een markt tussen goedkoop en duur op en neer beweegt en proberen die markt te timen.
"o van $100 naar $120, is nu te duur om te kopen"
"o van $260 naar $200 gedaalt, hij gaat zo weer terug omhoog, koop!!"
De markt gaat toch vaker door in dezelfde richting dan dat hij een reversal maakt. En de daling van nu gaat traag, geen reden om te blijven houden omdat een belegger denkt dat hij zo wel weer gaat stijgen, je ziet het gebeuren. Gewoon cashen en wachten tot een bodemformatie en dan pas weer kopen.
pi_125124302
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Bitcoinity down. Bitcoin is zo'n prachtig experiment.
Welja.

Misschien schrikt dit de investeerders af en geeft het de kans aan mensen die echt in de technologie geloven ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_125124358
quote:
Mtgox trading engine lag: 3012.14s
Christus hee.
జ్ఞ‌ా
pi_125124436
Wie komt mij een pizza brengen in Amsterdam in ruil voor een halve Bitcoin via Bluetooth? :P
  woensdag 10 april 2013 @ 20:04:50 #68
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125124455
Was de afgelopen uren niet online maar ... dit is meer dan een dippie. :o
pi_125124536
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef µ het volgende:

[..]

Christus hee.
https://mtgox.com/api/1/generic/order/lag
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 20:06:27 #70
230491 Zith
pls tip
pi_125124564
$190
pi_125124578
జ్ఞ‌ా
pi_125124579
haha, ik keek net naar de ¤ ipv de $. Voelde me toch licht verrast bij 140, maar toen zag ik waarom.
pi_125124596
Geen enkele site waar ik zou willen slijten werkt meer HET DRAMAAAAAA :'(
  woensdag 10 april 2013 @ 20:07:36 #74
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_125124632
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_125124675
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef µ het volgende:

[..]

51 minuten :o.
Mja ik vertrouw dit niet meer, het komt allemaal doordat Mt. Gox zo'n bagger is.
Ik heb verkocht voor 160 euro per coin, koop wel terug op de bodem vannacht
pi_125124708
Gaat ie nu echt crashen? het valt wel mee toch
pi_125124711
Ik ben weg. Alles verkocht! No way dat bitcoin hersteld.
pi_125124728
Hmm. ING is op dit moment betrouwbaarder dan de bitcoinexchanges qua uptime. Hier is iets mis.
జ్ఞ‌ా
pi_125124741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef mike-amersfoort het volgende:
haha, ik keek net naar de ¤ ipv de $. Voelde me toch licht verrast bij 140, maar toen zag ik waarom.
_O-/
జ్ఞ‌ా
pi_125124766
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Mja ik vertrouw dit niet meer, het komt allemaal doordat Mt. Gox zo'n bagger is.
Ik heb verkocht voor 160 euro per coin, koop wel terug op de bodem vannacht
Je bent ook beter af op btc-e.
De koers is daar ongeveer 9% lager (meerdere meet-momenten).
De site wil soms niet helemaal laden, orders pakt ie niet, maar dat is een minuutje / paar keer proberen. Een heel ander verhaal dan met MtGox.
pi_125124790
quote:
Enorme winst heeft die vent. Heeft-ie goed voor elkaar _O_.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 10 april 2013 @ 20:10:24 #82
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125124801
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog niet, want MtGox vlamt alvast naar $274 ... !
Briljante visie, nostradameus :')
pi_125124813
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Ravarian het volgende:
Ik ben weg. Alles verkocht! No way dat bitcoin hersteld.
Dan moet je ondertitel ook weg.
జ్ఞ‌ా
pi_125124824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Briljante visie, nostradameus :')
Geef 't wat tijd ;).
జ్ఞ‌ా
pi_125124838
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef µ het volgende:

[..]

Dan moet je ondertitel ook weg.
Niet als ie straks terugkoopt voor $1 :+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 april 2013 @ 20:11:13 #86
862 Arcee
Look closer
pi_125124845
$189 w/
pi_125124858

Toch wel intrigrerend hoe zoiets opeens getriggerd wordt. Iemand dit gevolgd? Was dit een flinke sell in een keer?
pi_125124868
Bitcoin price:
$120.15

Op bitstamp.
జ్ఞ‌ా
pi_125124891
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef µ het volgende:
Bitcoin price:
$120.15

Op bitstamp.
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
Hier is de prijs anders??
pi_125124894
Op bitcoinity.org
జ్ఞ‌ా
pi_125124896
Hoe lang duurt het normaal om bitcoins te verzenden?
Ik heb zo'n 5 uur geleden bitcoins verzonden, maar nog steeds is het een "Unconfirmed Transaction".
pi_125124909
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
Hier is de prijs anders??
Ik haal het van de frontpage van bitstamp af.

"an hour ago"

laatste trade.
జ్ఞ‌ా
pi_125124918
quote:
5s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef FZN05 het volgende:
Hoe lang duurt het normaal om bitcoins te verzenden?
Ik heb zo'n 5 uur geleden bitcoins verzonden, maar nog steeds is het een "Unconfirmed Transaction".
Hoeveel fee?
జ్ఞ‌ా
pi_125124921
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef µ het volgende:

[..]

Ik haal het van de frontpage van bitstamp af.

"an hour ago"

laatste trade.
oh jezus _O-
pi_125124930
FZN05, hang de transactie-id even in blockchain.info.
జ్ఞ‌ా
pi_125124976
quote:
5s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef µ het volgende:

[..]

Hoeveel fee?
Geen fee
pi_125124979
Daar gaan mijn 25 zuurverdiende Euros... ;(
pi_125124996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Geen fee

Kost inderdaad een paar uur dan. Welke transactie-ID?
జ్ఞ‌ా
pi_125125012
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar gaan mijn 25 zuurverdiende Euros... ;(
Da's niets :+.
జ్ఞ‌ా
pi_125125033
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef µ het volgende:

[..]

Kost inderdaad een paar uur dan. Welke transactie-ID?
https://blockchain.info/t(...)3f910627f48809b5bad2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')