saving private ryan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje, tevens hint
quote:
zo jaquote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nathan Fillion - saving private ryan - tom hanks - catch me if you can - leonardo di caprio - body of lies - russel crowe
zo toch?
die jaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef DragonFodder het volgende:
ja, die afrikaan. hoe heet die ook alweer.
samuel L jacksonquote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef DragonFodder het volgende:
ja, die afrikaan. hoe heet die ook alweer.
uit een film met leonardo di caprioquote:
jamie foxxquote:Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
uit een film met leonardo di caprio
quote:
deze is uit een film met russel crowequote:
die jaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef andreas612 het volgende:
anders die negert uit blood diamond, maar die ken ik niet van naam
film?quote:claims this was his most physically exhausting film.
improvised many of her lines.
and
performed their own stunts in the fall into the river, filming the 30ft drop 15 times in two days.
nee, bekenderquote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik denk aan the machinist, maar die stunt lijkt me niet uit die film te komen...
neequote:
nee sorry moest ff wegquote:
During the helicopter stunt, the runners caught on the ropes and as the helicopter rose, it threatened to seriously injurequote:: You wanna play games? All right, I'll play your fucking games.
quote:The grand architecture of Milan and the icy rhythms of composer John Adams set the tone for this elegant Italian drama about the suffocating power of family, wealth, and tradition.
quote:Though a flimsy melodrama -- so overdone that it often collapses under filmmaker Luca Guadagnino's ineffable sense of bloat -- Swinton saves the day.
2009, dacht dat het een hele oude film was om een of andere reden...quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Swinton = Tilda Swinton
Film is uit 2009
quote:
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 15:52 schreef wyccie het volgende:
Is het Tilda in de rode jurk? Ze lijkt wel een mooie vrouw.
'ik ben' ervoor in het italiaans...quote:
Ik keur het goed want mijn italiaans stelt niks voorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat 'Io' al 'ik ben' betekende, maar dat is maar 1 woord.
Stand aprilquote:
Blame Google afbeeldingen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je trouwens eindelijk je handen weten te leggen op die bootleg cam van een telesync uit die bioscoop in Hongshan?
quote:The film concludes with Haller apologizing for doubtingand praising his skills as a litigator. Trotter also congratulates
and wishes him well.
tells Haller "and you're one hell of a judge" and shakes hands with Trotter.
and Lisa then drive off together, bickering about their future wedding plans.
Dit lijkt het juiste antwoord.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef Asap het volgende:
My Cousin Vinny met Wax on Wax off Ralph Macchio
Inderdaad!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef Asap het volgende:
My Cousin Vinny met Wax on Wax off Ralph Macchio
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
moet ik toch eerst weten wie die dame is...
Money never sleeps?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef picodealion het volgende:
Oh, zeg dat dan. Ehm, die film over wall street etc van niet al te lang geleden. Titel kwijt.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef picodealion het volgende:
Oh, zeg dat dan. Ehm, die film over wall street etc van niet al te lang geleden. Titel kwijt.
Zou kunnen, maar ook films met Steve Carell en Mel Gibson en vervelende Indierquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef picodealion het volgende:
Volgens mij was het een film met Zachary Quinto. Zij speelt een journaliste.
Dat is ides of march, maar dan met gosling ipv quintoquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef picodealion het volgende:
Volgens mij was het een film met Zachary Quinto. Zij speelt een journaliste.
quote:
quote:
In time is goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
O ja.. In time
De andere weet ik zo niet.. Casper?
Godver... welke?quote:
Goed gezienquote:
Voornamelijk goed gegokt denk ik.. de film wist ik, het nummer niet... even nadenken...quote:
wie?quote:
In zijn (voor mij) bekendste rol heeft ie een computeroogquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:56 schreef DragonFodder het volgende:
Die australier uit Jag!
Mad max beyond the thunderdome?
Rogue?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef DragonFodder het volgende:
terminator rise of the machines?
terminator salvation?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
Blues Brothers 2000?
Gone in 60 seconds?
Foeifoeifoei! Je mag maar 2 antwoorden geven dat hoor je toch te weten...quote:Op zaterdag 13 april 2013 06:54 schreef DragonFodder het volgende:
Curse of the black pearl
Dead mens chest
At world's end
On stranger tides
Er hoefde nog maar 1 film geraden te worden... dus geen lijstje meer!quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:47 schreef DragonFodder het volgende:
Als je een lijstje vraagt, mag je meerdere antwoorden geven
dat is geen regel volgens mijquote:Op zaterdag 13 april 2013 07:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er hoefde nog maar 1 film geraden te worden... dus geen lijstje meer!Dus Foei!
veel bekender. Hij heeft ook ooit een oscar gewonnen samen met zijn schrijfmaatjequote:
niet de juiste bournequote:
quote:
quote:
Jepquote:
1/5quote:
hij is een redelijke regular geweest voor Stonequote:Op zaterdag 13 april 2013 12:37 schreef picodealion het volgende:
Dat is meteen ook de enige die ik wist.
quote:
O ja, collega van Charlie Sheen in Wall Street.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hij is een redelijke regular geweest voor Stone
2/5quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:42 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
O ja, collega van Charlie Sheen in Wall Street.
Volgens IMDb niet...quote:
Die zie ik niet op IMDb staan bij hem...quote:
Die wel...quote:
Dat is goed.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 00:03 schreef drakin het volgende:
Spotless mind!
ehm voluit is die Eternal sunshine from/off the spotless mind
jaquote:
Ik zocht eigenlijk acteurs, maar ik zal op deze dag des Heeren met mijn hand over mijn hart strijken.quote:Op zondag 14 april 2013 10:25 schreef HilarityEnsues het volgende:
McCounaughey - The Wedding Planner - Jennifer Lopez - Money Train - Wesley Snipes - Rising Sun - Sean Connery
quote:
film?quote:Shipped to theaters under the title "Thunder Buddies".
quote:The man who charges the stage at the Norah Jones concert is in real life Shawn Thornton, a member of the Boston Bruins. Thornton is known for being the tough guy or Enforcer of the team and leads the Bruins in fighting major penalties.
quote:The house at the beginning of the movie that is zoomed into from space is at 129 Albermarle Rd in Norwood, MA 02062.
quote:As of December 2012,is the highest grossing R-rated live action comedy of all time.
Geniaal, hoe kóm je erop?quote:
... en werd geregisseerd door ene PJ.quote:Op zondag 14 april 2013 12:47 schreef Desunoto het volgende:
De bekendste film waarin ze gespeeld heeft komt uit 1996 en heeft bijna 50000 votes op IMDb.
Spacek en How to Make an American Quilt kloppen niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:23 schreef DragonFodder het volgende:
SSsissy spacek?
Zo'n vrouwenfilm? How to make an anmerican quilt?
quote:
Nee, nee en nee.quote:
quote:Big fan of Bill Murray. Bill appeared in Zombieland (2009) as a favor to
Aka woody de barman in Cheersquote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef drakin het volgende:
Dat is de enige naam die ik ken van die serie.
Maar Zombieland zegt me meer
Woody Harrelson zei dat
Met rondjes op de A'squote:
quote:Director Cameo (): voice on Quint's marine radio, when Mrs. Brody tries to contact her husband on the "Orca".
Waarom Bruce?quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Het zou te voor de hand zijn als het om Bruce ging... maar wat het wel is...
Neequote:
Serieus? Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef picodealion het volgende:
Zo heet de haai in Jaws, en de vriendelijke haai in Nemo.
Jep, de mechanische haai in Jaws werd door de crew Bruce genoemd.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef picodealion het volgende:
Zo heet de haai in Jaws, en de vriendelijke haai in Nemo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |