Gewoon lol maken en maak je niet druk om wat anderen van je vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef geenvetzak het volgende:
Yay vanavond (hopelijk) chillen met de vereniging! Voor het eerst in tijden dat ik puur om de gezelligheid de deur uit ga, zo gezellig vind ik mezelf namelijk niet
Hmm, ik denk dat je het beste niet moet denken aan wat je later aan dat gesprek hebt maar dat het gesprek op het moment zelf leuk is. Dan heb je voor jezelf ook geen druk om het gaande te houden maar dan is het gewoon een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef geenvetzak het volgende:
Pff op dit moment ben ik zo rustig en stil dat ik geluk heb als ik 1 persoonlijke interactie per dag hebwe zullen wel zien hoe vanavond uitpakt.
Hoor vaak dat ik geen waarde moet hechten aan de uitkomst van een gesprek, maar daardoor heb ik juist weer 0 motivatie om mijn best te doen voor dat gesprek
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:51 schreef Kitlerrr het volgende:
Ik kwam de crush in kwestie net tegen in een winkel maar hij liep al net de winkel uit toen ik hem zag. Hem een casual whatsappje gestuurd van ; he, ik heb je gespot. Klein gesprekje gehad maar ineens reageert hij niet meer. Ik denk dat ik het maar moet inzien dat het toch niks word. Meneer moet wel een gigantisch bord voor zn kop hebben als het nu nog niet duidelijk is. Want als hij me wel zag zitten zou hij wel enigszins zijn best doen om het gesprek op gang te houden.
Maar je weet toch niet hoe de rest van het gesprek verlopen is. Ff geen conclusies trekken aub.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
een casual whatsappje en dan zeuren dat hij een bord voor zijn kop heeft. vrouwen.
ik ga af op wat er gepost wordt ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet hoe de rest van het gesprek verlopen is. Ff geen conclusies trekken aub.
Oke deal. Nou, geloof me. Ik ben hem zo hard en duidelijk aan het versieren dat ik nog net geen glitters over hem heen flikker. Meneer heeft er blijkbaar geen zin in. Ik in dat geval ook niet :pquote:
geef nog es een voorbeeld van wat je dan zoal doet in je verleidingspogingen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oke deal. Nou, geloof me. Ik ben hem zo hard en duidelijk aan het versieren dat ik nog net geen glitters over hem heen flikker. Meneer heeft er blijkbaar geen zin in. Ik in dat geval ook niet :p
Nou, los van dat ik het hem letterlijk heb verteld dat ik hem leuk vind...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
geef nog es een voorbeeld van wat je dan zoal doet in je verleidingspogingen?
Hmm, nee. Dan ga ik wel achter iemand anders zn lekkere kontje aan lopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:43 schreef dawg het volgende:
nee, hij ziet je niet zitten op die manier, als ik het zo lees. of hij is zo enorm onzeker/verlegen mbt vrouwen dat hij finaal dichtklapt.maar zo klinkt het niet.
drommeldaris squat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Hmm, nee. Dan ga ik wel achter iemand anders zn lekkere kontje aan lopen.
Je kunt altijd nog op de laatste dag vragen of hij een keer een hapje met je wil eten omdat je hem toch wel erg leuk vind. Is toch z'n laatste dag, dus schaamte daarna zal wel mee vallenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Hmm, nee. Dan ga ik wel achter iemand anders zn lekkere kontje aan lopen.
Heb ik ook overwogen. Het hangt er wel een beetje van af hoe die werkavond verloopt... Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog op de laatste dag vragen of hij een keer een hapje met je wil eten omdat je hem toch wel erg leuk vind. Is toch z'n laatste dag, dus schaamte daarna zal wel mee vallen
doe nou niet. hij heeft je al meerdere keren -al dan niet- subtiel afgewezen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen. Het hangt er wel een beetje van af hoe die werkavond verloopt... Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
HAhahahha oke. Duidelijk :pquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
doe nou niet. hij heeft je al meerdere keren -al dan niet- subtiel afgewezen.
drommeldaris is een user die bilspieroefeningen als geloof heeft en dus een gespierde reet heeft waar je achteraan kunt hobbelen.
Soms kan het nog zo overduidelijk over komen zijn vanuit een vrouw haar gedachte, dan kan het bij een gozer nog steeds niet over komen. Op de middelbare school een keer drie sms-jes gehad van een meisje dat ze een nieuw nummer had. Steeds een week er tussen ofzo, maar het enige dat ik dacht: 'Ja, en? Dat stuurde je vorige week ook al.'quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
HAhahahha oke. Duidelijk :p
En je hebt gelijk. Ik moet mezelf niet meer pijnigen dan nodig is :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |