Niet echt opgelet. Was meer bezig met iets anders...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
the question is: Hoe zag ze er uit.
Ga het uitzoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:
Ik heb een crush op een collega die over een week mijn collega niet meer is. Geeeeen idee of hij me ziet zitten
Nou, ik heb een keer in een aangeschoten bui verteld dat ik hem leuk vind. Nooit echt reactie op gekregen dus dat was eigenlijk wel pijnlijk :p Maar als we nu samenwerken is het echt gezelliger dan ooit! Ik wil niet nog een keer een blauwtje lopen.quote:
Zeg je dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer in een aangeschoten bui verteld dat ik hem leuk vind. Nooit echt reactie op gekregen dus dat was eigenlijk wel pijnlijk :p Maar als we nu samenwerken is het echt gezelliger dan ooit! Ik wil niet nog een keer een blauwtje lopen.
Ik herken je probleem. Helaas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:
Ik heb een crush op een collega die over een week mijn collega niet meer is. Geeeeen idee of hij me ziet zitten
Gewoon vragen of hij wat me je wil gaa drinkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:25 schreef Kitlerrr het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
lol, PUA hater... Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om er op in te gaan. Laten we het er op houden dat we van mening verschillen.
Dat kan je wel niet willen, maar als je iets meer wil dan een beetje heimelijk zwijmelen bij de aanblik van die collega die je over een week nooit meer gaat zien, dan zul je toch actie moeten ondernemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer in een aangeschoten bui verteld dat ik hem leuk vind. Nooit echt reactie op gekregen dus dat was eigenlijk wel pijnlijk :p Maar als we nu samenwerken is het echt gezelliger dan ooit! Ik wil niet nog een keer een blauwtje lopen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:17 schreef marcel-o het volgende:
kwam weer een megascore tegen bij paiq foto's.
mooie blonde dame..
dr kwam een gedicht in me op![]()
![]()
zal mij benieuwen, was toch gratis gezien de score haha
ik heb nog veel te lerenquote:Helaas, de door jou verstuurde OneLiner is niet geaccepteerd..
Ja, zoals gewoon sturen: "Leuke foto, wil je chatten?", want dat is namelijk de strekking van je bericht. Simpel werkt veel beter dan een toneelstukje opvoeren om maar aandacht te trekken.quote:
Maar er zijn 1000den mannen die zoiets kunnen sturen. Je moet toch een reden geven waarom ze met jou wil chatten in plaats van een andere kerel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, zoals gewoon sturen: "Leuke foto, wil je chatten?", want dat is namelijk de strekking van je bericht. Simpel werkt veel beter dan een toneelstukje opvoeren om maar aandacht te trekken.
Het is een datingsite, geen paringsdans.
Omdat jouw foto haar meer aanstaat dan die van andere kerels?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er zijn 1000den mannen die zoiets kunnen sturen. Je moet toch een reden geven waarom ze met jou wil chatten in plaats van een andere kerel?
Heb je een foto bijgevoegd a la die foto's in je fobo? Want ik vind je daar een beetje creepy opstaan, no offense.quote:
Aan de hand van de foto's weet je wel wat z'n favoriete houding is om in te zittenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je een foto bijgevoegd a la die foto's in je fobo? Want ik vind je daar een beetje creepy opstaan, no offense.
Met andere woorden: wees knap of je kunt het vergeten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat jouw foto haar meer aanstaat dan die van andere kerels?
Er zijn maar weinig mensen (man of vrouw) die positief reageren als de foto tegenstaat.. maar het bericht was ooh zo bijzonder![]()
![]()
nee![]()
Zelf heb ik liever zo'n standaard bericht dan een oh zo bijzonder en grappig bedoelt bericht. Dat druipt er al snel vanaf en is het alles behalve datgene wat de ander ermee wou overbrengen.
Dat las ik er ook in ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met andere woorden: wees knap of je kunt het vergeten.
Nee ik zeg dat de foto iemand moet aanspreken!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
niet die met dat paarse haar neequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je een foto bijgevoegd a la die foto's in je fobo? Want ik vind je daar een beetje creepy opstaan, no offense.
klinkt aannemelijk ja, idd simpelquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef ook_gek het volgende:
Het heb je een keer zin in een gesprekje.
Bovenstaande zin werkt altijd, mits je foto de damen in kwestie aanstaat. Zo simpel is en kan het zijn
Ik trek ook geen volle zalen, maar heb zelden oneliners verstuurd die geweigerd werden. Altijd met hetzelfde bericht "ik vind je foto leuk, een keertje chatten?" Gewoon heel neutraal, in zo'n oneliner wordt er nou eenmaal naar je foto gekeken, maar je hoeft echt geen fotomodel te zijn om succes te hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |