SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist echt even geen betere lullige opmerkingquote:
Jippiequote:
Ik snapte er al geen kont vanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist echt even geen betere lullige opmerking![]()
SNAP JE NU WAAROM IK EEN HEKEL HEB AAN ZIEK ZIJN![]()
Yeahquote:
Spot je hem zelf of moet ik je er weer op wijzen?quote:
Zucht ik word er zo moe van he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spot je hem zelf of moet ik je er weer op wijzen?
quote:
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeerd.quote:
Zo jammer van het laatste woord in deze postquote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeert.
Bijna?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeerd.
Ho, bijna weer een misser.
Ja, dat maakt het zo ongelofelijk onleesbaar he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer van het laatste woord in deze post
*ongelooflijkquote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het zo ongelovelijk onleesbaar he.
Ik snap je hoor.
Ongelofelijk mag ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*ongelooflijk![]()
Had je die foto en lap tekst gezien bij c_a op haar FB?
Die tekst was echt niet te volgen door de gigantische taalfaal!!
Dan is het met een f niet zoals jij deed met een v.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ongelofelijk mag ook.
Nee, die heb ik niet gezien. Naja d of t, hoevaak denk je dat ik mijn post controleer en achteraf spot ik 'm maar dan is er al zoveel gehaat dat het niet meer uitmaakt.
Weet ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het met een f niet zoals jij deed met een v.
SPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze tekst. Te erg gewoon
tl;dr.SPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, als het te erg wordt vind ik het ook irritant maar kleine foutjes lees ik nogal snel overheen. Communicatie is nog steeds het middel om een boodschap over te dragen en als daar een foutje in zit kan ik dat wel handelen. Het wordt wat anders als het zo een brei van letters wordt.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze tekst. Te erg gewoon
Na 3 zinnen ben ik opgehouden met lezenSPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel alsof het uit een vertaalmachine komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |