De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Studeur op 11-04-2013 00:18:56 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Niet echt te vergelijken, maar ik vind energiedrank en blowen ook erg lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
watdan als je dat combineert?
een opwekkend middel (voor degenen die geen ad(h)d hebben) met een vermoeiend middel combineren...Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ikzelf begin me altijd lomp te concentreren terwijl mijn gedachten moe, wolkig, zijn. concentreren op niets dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
watdan als je dat combineert?
een opwekkend middel (voor degenen die geen ad(h)d hebben) met een vermoeiend middel combineren...Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Tja.. had je lapo moeten zijnquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hahaha nee vind de TT echt grappigquote:xd.
THC een lichaamseigenstof, zo zou je dus nooit een drugstest 'clean' afleggen
Ik wil de lapo niet. Niemand gunt je die 2 minuten.
't moet allemaal maar binnen 10 seconden gefixt zijn
Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb het verwijderd, al die onzinmeuk in de OP ook die poll enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:00 schreef Klojo120 het volgende:
Geen stoner van de week meer? heb ik iets gemist?![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het verwijderd, al die onzinmeuk in de OP ook die poll enzo.![]()
Damn, ik wilde die eer wel ooit verdienenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het verwijderd, al die onzinmeuk in de OP ook die poll enzo.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het verwijderd, al die onzinmeuk in de OP ook die poll enzo.Die tuts e.d. mogen er ook uit.
en draaiskillz.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Die tuts e.d. mogen er ook uit.
en draaiskillz.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet zo erg omdat spoiler maar die gigantische smiley was wel ehm.. imposantquote:Op woensdag 10 april 2013 16:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
en draaiskillz.![]()
![]()
aw bahquote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken, maar ik vind energiedrank en blowen ook erg lekker.![]()
![]()
Zet er een foto van mijn tepels in.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
tuurlijk welquote:Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha nee vind de TT echt grappigxd.
THC een lichaamseigenstof, zo zou je dus nooit een drugstest 'clean' afleggen
Ik wil de lapo niet. Niemand gunt je die 2 minuten.
't moet allemaal maar binnen 10 seconden gefixt zijn![]()
Wordt toch niks mee gedaan, heb 10 reeksen lopen vragenquote:
of mijn nieuwe er tussen mogen. Werd x op x geweigerd
of geen gehoor aan gegeven.Die smiley, ja, dat die weg is ben ik heel blij meequote:Op woensdag 10 april 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg omdat spoiler maar die gigantische smiley was wel ehm.. imposant
Zorgen dat je de lapo maakt en er stiekum bij zettenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wordt toch niks mee gedaan, heb 10 reeksen lopen vragen
of geen gehoor aan gegeven.
[..]
Die smiley, ja, dat die weg is ben ik heel blij meeOf gewoon je hele reeks pics naar de TS DM'en
stuur maar, ik pleur hem er zo tussenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
of geen gehoor aan gegeven.
[..]
Die smiley, ja, dat die weg is ben ik heel blij meeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
KIJK.. een TS waar je iets aan hebtquote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
stuur maar, ik pleur hem er zo tussen![]()
Maar vind het topic jou leuk? Dat is de vraagquote:
Dat is inderdaad een belangrijke vraag.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar vind het topic jou leuk? Dat is de vraag
Ik denk dat ik nog wel wat moet roken voor dat ik hier volgens OP welkom ben.![]()
Heb ik serieus nog nooit gezien, maarja meestal is Moira de TSquote:Op woensdag 10 april 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
of geen gehoor aan gegeven.![]()
![]()
Ghe ghe, dan maak ik er een mooie Yvonne TT vanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Zorgen dat je de lapo maakt en er stiekum bij zettenOf gewoon je hele reeks pics naar de TS DM'en
Moet ik effe opzoek xdquote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
stuur maar, ik pleur hem er zo tussenOok in moeilijke tijden.![]()
Nee hoor..quote:Op woensdag 10 april 2013 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een belangrijke vraag.
Ik denk dat ik nog wel wat moet roken voor dat ik hier volgens OP welkom ben.
KIJK.. daar zit het euvelquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik serieus nog nooit gezien, maarja meestal is Moira de TS
Moira let daar toch niet op
Is goed.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Snap ik, het is ook hoog tijd.quote:
Vind mijn baas ook niet zo tof als ik hier skaffa zitquote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben namelijk nog aan het werk
Kom bij de familie, mijn vriend!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
Haha, die verhaaltjes uit de OP over hoe iedereen zijn jointjes draait zijn behoorlijk vermakelijk.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik vraag me af of ze het verschil met normaal merkt. Ik loop momenteel stage en voer echt geen kut uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Vind mijn baas ook niet zo tof als ik hier skaffa zit![]()
Mits hij een onsje meeneemt natuurlijkquote:
Dit dusquote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Mits hij een onsje meeneemt natuurlijkHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Voor elke user, of ons allemaal ?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Mits hij een onsje meeneemt natuurlijkOok in moeilijke tijden.![]()
hmm,, een onsje delen is voor mij al voldoendequote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voor elke user, of ons allemaal ?
Haha, komt goed!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Mits hij een onsje meeneemt natuurlijk![]()
Hmmm Ik lust wel een klompje van 10.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm,, een onsje delen is voor mij al voldoendeMooiquote:. Zie het graag tegemoet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog 27 25 minuten centjes verdienen
![]()
![]()
![]()
Nou.. k ga um aftaaien.. Collega roept.. "ga maar langzaam afsluiten". Heb geen bal open staan dus.. BYE
ik zeg doen, het is geen faqquote:Op woensdag 10 april 2013 16:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
en draaiskillz.![]()
![]()
Wat doet dit draadjen zo laag in MijnAT?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vanavond na werk misschien maar weer eens een beetje wiet halen. Heb de hele week al niet geblowd muv een zeer klein restje.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
![]()
Zojuist piracetam en choline besteld, hopelijk zijn ze snel binnen, ben benieuwd naar het verschil met 'normaal'
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Piracetam is toch... tegen de hik?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zojuist piracetam en choline besteld, hopelijk zijn ze snel binnen, ben benieuwd naar het verschil met 'normaal'Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
m.d.a. Studeur mijn stonerskunst in de OP
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
kankerDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
hahaDit -- Parkiet is mijn papa
Vas waarom haal jij de stoner van de week weg, wie ben jij om een eeuwenoude traditie naar de kloten te helpen?!?!!
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
terminator 2quote:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Zoals mijn grootste stoner vriend altijd zegt als ik niets heb en hij wel..quote:
"Share that shit, man."Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
hoe kun je nou delen als je niets hebt?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zoals mijn grootste stoner vriend altijd zegt als ik niets heb en hij wel..
"Share that shit, man."Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hij bedoeld zijn shit. nvm was niet duidelijk. ik ben brokoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoe kun je nou delen als je niets hebt?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
ik heb wel maar ik heb er al een paar dagen niet van gesmoked ben ik nu ziek?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hij bedoeld zijn shit. nvm was niet duidelijk. ik ben broko
Niet persé... ik had het niet volgehouden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik heb wel maar ik heb er al een paar dagen niet van gesmoked ben ik nu ziek?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Begin wel ernstig trek te krijgenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niet persé... ik had het niet volgehouden.
Jezus kom jij ook eens opdagen, vergeet je niet in te klokken?quote:
over een paar seconden welquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Dank voor de lieve berichtjes.
Ik miste mijn vrinden al.
Is er een TC ?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
TC ja nuquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Dank voor de lieve berichtjes.
Ik miste mijn vrinden al.
Is er een TC ?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kreeg je een diploma van de printer?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Onorgineel het volgende:
ik was vandaag ook geslaagd, bij de pinautomaat![]()
![]()
Hou je bakkes mot je een tik?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef Onorgineel het volgende:
Vas waarom haal jij de stoner van de week weg, wie ben jij om een eeuwenoude traditie naar de kloten te helpen?!?!!![]()
Je treedt in de voetsporen van mijn vaderquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep, alleen nog veiligheidscommunicatie en praktijk..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je treedt in de voetsporen van mijn vader.
![]()
![]()
tinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychattinychatHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
Ik sla over, moet eigenlijk nog aan het werk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haaiiquote:Heb ik dat getypt?
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik vind jou alleen al geil omdat je van zulks lekkere gif'jes plaatstquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
wat?Dit -- Parkiet is mijn papa
goed bezigquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Voor de derde dag op rij hardgelopen !!: D:
nu nog volhoudenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dan moet je mijn kont nog zienquote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind jou alleen al geil omdat je van zulks lekkere gif'jes plaatst![]()
![]()
Begon maandag met 2 km in 15 en een halve minuut, vandaag 11 en een half over gedaanquote:Van nul naar een beetje conditie gaat snel blijkbaar, dat is wel motiverend
![]()
![]()
Studeur,
U heeft zojuist het recept ontvangen
van mijn tut.
Heauch8tunt
GLP88Ook in moeilijke tijden.![]()
Hallon !
Ik ga wel slapen.
8:30 weer een tentamen.
Und ich bin super nach den tering
tot de volgende keer maar weerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallon !
Ik ga wel slapen.
8:30 weer een tentamen.
Und ich bin super nach den tering![]()
![]()
quote:![]()
Mag ik dat zien?
![]()
neuken
GODVERDOMME SEKS JONGDit -- Parkiet is mijn papa
lol nee heb gewoon paar pillekes op en wil neuken <3quote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik wilde je gek maken en dat is geluktDit -- Parkiet is mijn papa
alleen mono regelt seks via fokquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
lol nee heb gewoon paar pillekes op en wil neuken <3
Het lukt hem wel hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
alleen mono regelt seks via fokYour beauty never ever scared me.![]()
Als ik echt iets wil fixen stuur ik gewoon een mooie foto van mezelf.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
alleen mono regelt seks via fok
*is alpha*Dit -- Parkiet is mijn papa
Doe anders mee in tcquote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik echt iets wil fixen stuur ik gewoon een mooie foto van mezelf.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
likquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
dit, dat simsallabalalquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
negers lolDit -- Parkiet is mijn papa
zo heb even een emo meisje gefixed
jammer dat het via internet is.
loolquote:
ik ga denk ik maar even liggen voordat ik dingen doe waar ik spijt van rkijgt lololololDit -- Parkiet is mijn papa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten <33![]()
3=D
doeiiquote:
Erhmm.. oeps?
quote:quote:
tja.. wie knalt er dan ook 25 random smilies achter elkaar xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oh dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:49 schreef Olment het volgende:
[..]
tja.. wie knalt er dan ook 25 random smilies achter elkaar xD
Ik was blij dus .. ja.
Heh, nee.. heb me verslapenquote:
Moet wachten op de bus van 09.18.Dit -- Parkiet is mijn papa
Is ook es lekker voor een dagquote:Op donderdag 11 april 2013 08:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heh, nee.. heb me verslapen
Moet wachten op de bus van 09.18.Ben je eerder klaar
Ja, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Is ook es lekker voor een dagBen je eerder klaar
Maar heb ik ge OD'ed op wiet, ik space hem letterlijk al 3 dagen.
En dan ook echt spacen. Misschien even stoppen tot dit weg is..Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:___!
of niet meer OD'enquote:Op donderdag 11 april 2013 09:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.
En dan ook echt spacen. Misschien even stoppen tot dit weg is..
Mongooltjequote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
lol nee heb gewoon paar pillekes op en wil neuken <3![]()
![]()
pff. Vas, niet zo gemeen op de vroege morgenquote:
De pilletjes droegen niet bij aan dat spacen?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.
En dan ook echt spacen. Misschien even stoppen tot dit weg is..![]()
![]()
Vroege morgenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:28 schreef Olment het volgende:
[..]
pff. Vas, niet zo gemeen op de vroege morgenBen al aangekleed en alles joh. Lekker door de regen.
![]()
irritante miezer in je bekquote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vroege morgenBen al aangekleed en alles joh. Lekker door de regen.
AUTOquote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vroege morgenBen al aangekleed en alles joh. Lekker door de regen.
Brommer is ook best, gewoon regenpak aan en helm op niemand die je ziet ploeteren op de fiets terwijl je zweet als een malle.quote:![]()
precies, brommer werkt ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brommer is ook best, gewoon regenpak aan en helm op niemand die je ziet ploeteren op de fiets terwijl je zweet als een malle.
Regen is zo kut,, en erger,, tegenwind
En als je pech hebt krijg je nog een klapband zoals ik een keerquote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Olment het volgende:
[..]
precies, brommer werkt ook.
Regen is zo kut,, en erger,, tegenwind.Regen, wind, klapband, lopen.
![]()
En dan met je brommer zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als je pech hebt krijg je nog een klapband zoals ik een keer.Regen, wind, klapband, lopen.
![]()
kun je da ding ook nog gaan duwenMorguhhquote:
Dat heb ik gelukkig nog niet gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 09:42 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan met je brommer zijn![]()
kun je da ding ook nog gaan duwenafkloppen.
![]()
keihard aant vervelen hiero..quote:
Al dik 3 uur hier.. alleen nog ma koffie gedronken![]()
Jongens, ik schijt hem nu echt wel een beetje.
Ik mag nog een uurtje peukjes paffen (daarna 2 dagen niet meer) en dan worden m'n linker verstandskiezen getrokken
![]()
Ik durf nieeeet
Fuck the EBU.![]()
Heb er ook 2 laten trekken. Valt reuze mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:16 schreef Moira. het volgende:
Jongens, ik schijt hem nu echt wel een beetje.
Ik mag nog een uurtje peukjes paffen (daarna 2 dagen niet meer) en dan worden m'n linker verstandskiezen getrokken
![]()
Ik durf nieeeet![]()
Sterkte
Echt? Hoe lang blijf je met pijnlijke gaten in je tandvlees zitten?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb er ook 2 laten trekken. Valt reuze mee.![]()
Sterkte
Fuck the EBU.![]()
de gaten zelf een weekje ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt? Hoe lang blijf je met pijnlijke gaten in je tandvlees zitten?
Pijnlijk was na een halve dag over.
Roken FtW
Kan ik gewoon roken, ja? Want ik heb echt stresspeukjes nodigquote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef Olment het volgende:
[..]
de gaten zelf een weekje ofzo.
Pijnlijk was na een halve dag over.
Roken FtW
Fuck the EBU.![]()
Ze zeiden dat het beter was van niet.. maar daaruit maakte ik op dat het advies was om niet te roken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik gewoon roken, ja? Want ik heb echt stresspeukjes nodig
Advies niet ten harte genomen
kwestie van fatsoenlijk spoelen met zoutwater oid. Niks aan de hand dan.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
bohhh heb je dat gedaan? spoelen met zout water? doet dat niet hartstikke pijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het beter was van niet.. maar daaruit maakte ik op dat het advies was om niet te roken.
Advies niet ten harte genomen
kwestie van fatsoenlijk spoelen met zoutwater oid. Niks aan de hand dan.
Fuck the EBU.![]()
Tandarts gaat me mishandelen over 3 kwartier.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tandarts gaat me mishandelen over 3 kwartier.Oh ik lees weer eens verkeerd met mijn net-wakker-hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik lees weer eens verkeerd met mijn net-wakker-hoofd! Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Aah, dat duurt nog even. Hoewel 't eerder is dan ik even dacht. Het is alweer Donderdag yeahquote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pff, daar heb ik nu ook wel zin inhelaas mag ik zaterdagavond pas weer
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja en ik moet morgen en overmorgen werken met een dikke wangquote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah, dat duurt nog even. Hoewel 't eerder is dan ik even dacht. Het is alweer Donderdag yeah
Fuck the EBU.![]()
Aah dat is ook wel kut zegquote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en ik moet morgen en overmorgen werken met een dikke wangYour beauty never ever scared me.![]()
Nog even een peukje paffen en dan moet ik maar richting tandarts gaanquote:boooh ik schijt hem echt
Fuck the EBU.![]()
Maak je niet zo druk Moi,, stelt niet belachelijk veel voor.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog even een peukje paffen en dan moet ik maar richting tandarts gaanboooh ik schijt hem echt
Zal aan je denken Moiraquote:Op donderdag 11 april 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog even een peukje paffen en dan moet ik maar richting tandarts gaanboooh ik schijt hem echt
wheee hope soquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Moi,, stelt niet belachelijk veel voor.thanksquote:dankje krulliequote:
Fuck the EBU.![]()
Haha ik dropte hem gisteren ook al in TC. Wat een vreselijk nummer
Maar stiekem wordt ik er wel blij van en wil ik keihard mee zingen![]()
Er blijft echt geen fuck meer over van mijn muzieksmaak. Ik was een metalhead!
METAL!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Er blijft echt geen fuck meer over van mijn muzieksmaak. Ik was een metalhead!
![]()
nou meer into de zwijmel muziek?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik vind tandsteen verwijderen bij de tandarts al naar, gaat wat worden als mijn verstandskiezen eruit moeten![]()
![]()
Hmm nee meer into hardstyle enz nuquote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
METAL!!!![]()
nou meer into de zwijmel muziek?Misschien komt het omdat ik een relatie heb met een hardcore fanaat haha. Gabber meets metalhead
LOL!
denk ik ff rustig de ub in te lopen, word ik opeens aangesproken door christengekkies die me het evangelie willen verkondigen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Moira. het volgende:
Okido, ik ga ervandoor!
Ik ga een regenboog schijten in mijn broekje.
Tot later
Haha moir gaat straks janken van de pijn en dan gaat ze roken en de wond gaat ontsteken dan zwelt dr hele bek op en rot het eraf hihi.![]()
Pfff tering jantje, ik moet zo fucking veel doen
dat ik niet eens meer weet waar ik moet beginnen.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha moir gaat straks janken van de pijn en dan gaat ze roken en de wond gaat ontsteken dan zwelt dr hele bek op en rot het eraf hihi.
een jonko bouwenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff tering jantje, ik moet zo fucking veel doen
dat ik niet eens meer weet waar ik moet beginnen.
en daarna alles heel rustig links laten liggen
Je hebt wel het beste met dr voor héquote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha moir gaat straks janken van de pijn en dan gaat ze roken en de wond gaat ontsteken dan zwelt dr hele bek op en rot het eraf hihi.
Het kan nooit erger zijn dan mijn rechter verstandskies toentertijdquote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel het beste met dr voor hé![]()
![]()
Hahaa wilde ik eigenlijk ook gaan doen. Mijn weekend is al begonnenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
een jonko bouwen
en daarna alles heel rustig links laten liggen![]()
Echter vanavond nog een vergadering, en daarna lekker tjillings in de stad doen.
Maar ga wel enigszins plannen en wat dingetjes proberen te doen
Al is het maar 2 ! viertjes typen
nou.. dan draai je een schrale waar je niet kk stoned van wordtquote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaa wilde ik eigenlijk ook gaan doen. Mijn weekend is al begonnen
Echter vanavond nog een vergadering, en daarna lekker tjillings in de stad doen.
Maar ga wel enigszins plannen en wat dingetjes proberen te doen
Al is het maar 2 ! viertjes typen
Zet je wat lekkere muziek op en ga je op je gemakje typen/leren.Oew? Gewoon door blijven roken, niet spoelen en daarna met ontstoken alles komen te zitten?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan mijn rechter verstandskies toentertijd
AH GODVERDOMME
HELE DISCUSSIE OVER TIJDSAANDUIDING. MOETEN WE 1.00 uur of 1:00 uur SCHRIJVEN. DUS MET EEN PUNT OF DUBBELE PUNT. GODVLOERSVERBOMMEN. MOETEN WE MET DUBBELE PUNT SCHRIJVEN, GAAT IEDEREEN HELEMAAL MOEILIJK DOEN WANT DE OFFICIEELE SPELLING IS MET EEN ENKELE PUNT. FLIKKER TOCH EEN EIND OP, AL GEBRUIKEN WE DRIE PUNTEN OF VIER OF ZEVENENDERTIG.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
MET DE FUCKING CAPSCOCK AAN !quote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
AH GODVERDOMME
HELE DISCUSSIE OVER TIJDSAANDUIDING. MOETEN WE 1.00 uur of 1:00 uur SCHRIJVEN. DUS MET EEN PUNT OF DUBBELE PUNT. GODVLOERSVERBOMMEN. MOETEN WE MET DUBBELE PUNT SCHRIJVEN, GAAT IEDEREEN HELEMAAL MOEILIJK DOEN WANT DE OFFICIEELE SPELLING IS MET EEN ENKELE PUNT. FLIKKER TOCH EEN EIND OP, AL GEBRUIKEN WE DRIE PUNTEN OF VIER OF ZEVENENDERTIG.
aaa,, gossie..quote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
AH GODVERDOMME
HELE DISCUSSIE OVER TIJDSAANDUIDING. MOETEN WE 1.00 uur of 1:00 uur SCHRIJVEN. DUS MET EEN PUNT OF DUBBELE PUNT. GODVLOERSVERBOMMEN. MOETEN WE MET DUBBELE PUNT SCHRIJVEN, GAAT IEDEREEN HELEMAAL MOEILIJK DOEN WANT DE OFFICIEELE SPELLING IS MET EEN ENKELE PUNT. FLIKKER TOCH EEN EIND OP, AL GEBRUIKEN WE DRIE PUNTEN OF VIER OF ZEVENENDERTIG.
en ik me maar druk maken of ik goedkoper kan
Nee, was een tand met een lange wortel tot mn kaakbot. Dus kaakbot lag bloot, enorme pijn die door mn kaakbot ging en door mn oor, 3 weken langquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
nou.. dan draai je een schrale waar je niet kk stoned van wordt
Zet je wat lekkere muziek op en ga je op je gemakje typen/leren.
[..]
Oew? Gewoon door blijven roken, niet spoelen en daarna met ontstoken alles komen te zitten?
[ afbeelding ]![]()
![]()
CAPSCOCK IS INSTANT WINquote:Op donderdag 11 april 2013 13:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
MET DE FUCKING CAPSCOCK AAN !Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hopen dat moira dit niet meer leestquote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, was een tand met een lange wortel tot mn kaakbot. Dus kaakbot lag bloot, enorme pijn die door mn kaakbot ging en door mn oor, 3 weken lang![]()
![]()
hahahaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, was een tand met een lange wortel tot mn kaakbot. Dus kaakbot lag bloot, enorme pijn die door mn kaakbot ging en door mn oor, 3 weken lang![]()
Godver Vasquote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
So far no pain. Bovenste ging er zo uit (hoewel het klonk alsof er van alles af brak), onderste zat beter vast en moest gebroken worden. Was volgens mij de bedoeling om hem er in 2 delen uit te trekken, maar het werden 6 stukjes
Dat voelde ik ook wel echt door m'n hele onderkaak trekken, die zat dus best vast. Op het laatst voelde ik wel een beetje pijn dus ik stak m'n hand op, maar toen trok hij net het laatste stukje eruit dus zat het er alweer op
Nu hopen dat ik het iig volhou om zo min mogelijk te roken (en GEEN infecties krijg ghehe) en dat ik geen pijn heb als de verdoving uit werkt
Oh en dat het bloeden stopt, want dat gaasje zit irritant en ik heb geen zin om bakken vol bloed-kwijl door te slikken
Fuck the EBU.![]()
Door je neus rokenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver Vas
So far no pain. Bovenste ging er zo uit (hoewel het klonk alsof er van alles af brak), onderste zat beter vast en moest gebroken worden. Was volgens mij de bedoeling om hem er in 2 delen uit te trekken, maar het werden 6 stukjes
Dat voelde ik ook wel echt door m'n hele onderkaak trekken, die zat dus best vast. Op het laatst voelde ik wel een beetje pijn dus ik stak m'n hand op, maar toen trok hij net het laatste stukje eruit dus zat het er alweer op
Nu hopen dat ik het iig volhou om zo min mogelijk te roken (en GEEN infecties krijg ghehe) en dat ik geen pijn heb als de verdoving uit werkt
Oh en dat het bloeden stopt, want dat gaasje zit irritant en ik heb geen zin om bakken vol bloed-kwijl door te slikkenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
heb je ook van dat spul gekregen om te spoelen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver Vas
Oh en dat het bloeden stopt, want dat gaasje zit irritant en ik heb geen zin om bakken vol bloed-kwijl door te slikkenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
whehe, ik ken vas' verhaalquote:Op donderdag 11 april 2013 14:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hopen dat moira dit niet meer leestMaar op de röntgenfoto's kunnen ze al zien of je wortel tot op je kaakbot ligt of niet.
Bij mij zat het er niet ver vanaf, vandaar de pijn die ik op het laatste voelde bij dat kutstukje wat muurvast zat, die zat gewoon te dicht op de zenuwen van m'n kaakbot.
Mja over 2 weken de andere 2, hopelijk gaat dat net zo (al dan niet makkelijker)
Fuck the EBU.![]()
Nee, maar kan eventueel met lauw-warm water met een afgestreken theelepel zout spoelenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
heb je ook van dat spul gekregen om te spoelen?
Deed jij dat elke keer na een sigaret? Want dan ga ik er zo gewoon een roken.
Heb wel meer aan m'n hoofd dan alleen die kutkiezen
Fuck the EBU.![]()
ja, ik spoelde na alles eten/roken.. leek me verstandigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar kan eventueel met lauw-warm water met een afgestreken theelepel zout spoelen
Deed jij dat elke keer na een sigaret? Want dan ga ik er zo gewoon een roken.
Heb wel meer aan m'n hoofd dan alleen die kutkiezen
vond die tand trekken erg genoeg,, had weinig zin in een mond infectie ofzoiets
Nee idd, en toch hou ik 2 dagen roken nu echt niet volquote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef Olment het volgende:
[..]
ja, ik spoelde na alles eten/roken.. leek me verstandig
vond die tand trekken erg genoeg,, had weinig zin in een mond infectie ofzoiets
Dan ga ik er zo maar eentje roken als ik mijn lippen wat beter kan gebruiken en gelijk daarna ff voorzichtig spoelen
Moet ik het gaasje erin houden tijdens het roken? Lijkt me wel handig toch? Komt er geen 'rook' in de wond
Fuck the EBU.![]()
gaasje had ik eruit gehaald met het avond eten. was alleen om bloed te stoppen niet als pleister idee.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee idd, en toch hou ik 2 dagen roken nu echt niet vol
Dan ga ik er zo maar eentje roken als ik mijn lippen wat beter kan gebruiken en gelijk daarna ff voorzichtig spoelen
Moet ik het gaasje erin houden tijdens het roken? Lijkt me wel handig toch? Komt er geen 'rook' in de wondHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja met eten haal ik hem er ook wel uit ja, maar ik bedoel met rokenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:01 schreef Olment het volgende:
[..]
gaasje had ik eruit gehaald met het avond eten. was alleen om bloed te stoppen niet als pleister idee.
Fuck the EBU.![]()
gewoon laten zittenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja met eten haal ik hem er ook wel uit ja, maar ik bedoel met roken
offie moet echt nasty zijn. dan ff vervangen ofcHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ruzie maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Vertel es wat leuks Mur..
[ afbeelding ]
Wat dooeeeeeee jeee?![]()
![]()
Ja beetje klote dat ik maar 2 gaasjes heb meegekregenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:02 schreef Olment het volgende:
[..]
gewoon laten zitten
offie moet echt nasty zijn. dan ff vervangen ofcIk heb hem maar door de helft geknipt, maar die ene helft is nu dus ook alweer doordrenkt met bloed
Ik steek er gewoon een op, spoel dan ff met lauwwarmzoutwater, en dan stop ik die schone andere helft erin
Fuck the EBU.![]()
we hadden thuis nog van die verbandgaasjes liggen,, werkt perfectquote:Op donderdag 11 april 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja beetje klote dat ik maar 2 gaasjes heb meegekregenIk heb hem maar door de helft geknipt, maar die ene helft is nu dus ook alweer doordrenkt met bloed
Ik steek er gewoon een op, spoel dan ff met lauwwarmzoutwater, en dan stop ik die schone andere helft erinHad namelijk hetzeflde probleem met de aantallen die ik mee kreeg
Ohja, even kijken of die hier nog in de verbandtrommel zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:09 schreef Olment het volgende:
[..]
we hadden thuis nog van die verbandgaasjes liggen,, werkt perfectHad namelijk hetzeflde probleem met de aantallen die ik mee kreeg
Fuck the EBU.![]()
Glaasje wodkaquote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jeej
Hoewel de pijn nu een beetje door begint te trekken
Dus die begravenismeet gaat niet meer door?quote:
Misschien jouwe nouquote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus die begravenismeet gaat niet meer door?
Zijn we een beetje laat mee.quote:Een begravenis houdt je meestal binnen vijf dagen toch?
Zo snel.quote:Ik hield het tenminste nog 3 dagen vol.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
kwestie van zodrek spoelen met lauw water met beetje zoutquote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
Als ik nou een infectie krijg ga ik echt haat hebben aan mezelfGeen probleem dan.
3 dagen niet rokenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo snel.Ik hield het tenminste nog 3 dagen vol.
Die van mij moeten er ook uitquote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe, ik ken vas' verhaalMaar op de röntgenfoto's kunnen ze al zien of je wortel tot op je kaakbot ligt of niet.
Bij mij zat het er niet ver vanaf, vandaar de pijn die ik op het laatste voelde bij dat kutstukje wat muurvast zat, die zat gewoon te dicht op de zenuwen van m'n kaakbot.
Mja over 2 weken de andere 2, hopelijk gaat dat net zo (al dan niet makkelijker)Maar mooi dat het goed ging
![]()
![]()
Ach ik heb 12 jaar niet gerookt, kan makkelijk.quote:
ach.. beter nicotine dan heroine zullen we maar zeggenquote:
wel zonder dat verbandje héquote:
Of nog beter helemaal niksquote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Olment het volgende:
[..]
ach.. beter nicotine dan heroine zullen we maar zeggen![]()
Saai hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Of nog beter helemaal niks
Jaja, heb er weer een verse in gedaan nouquote:
Gatver, wat is zout water vies, zeg
Ook maar weer ff koud compres tegen m'n wang aan drukken, anders is 't morgen fucking dik
Fuck the EBU.![]()
tering, collega zegt dat ik iets fout heb gedaan, gaat zeiken, ga ik schelden, zegt hij dat ik ergens anders ook wat moet fixen maar wil me niet meer vertellen wat omdat ik hem heb uitgescholden.Wat een kneusje.
![]()
Ik heb 'm maar gewoon gelijk over 2 weken gedaan, ben ik straks van al het gezeik afquote:Op donderdag 11 april 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
Ik moet trouwens ook nog steeds een afspraak maken om m'n andere 2 verstandskiezen te trekken.
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
lekker volwassenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
tering, collega zegt dat ik iets fout heb gedaan, gaat zeiken, ga ik schelden, zegt hij dat ik ergens anders ook wat moet fixen maar wil me niet meer vertellen wat omdat ik hem heb uitgescholden.Wat een kneusje.
Fuck the EBU.![]()
ja,, tis idd nasty. Sowiezo niet doorslikkenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaja, heb er weer een verse in gedaan nou
Gatver, wat is zout water vies, zeg
Ook maar weer ff koud compres tegen m'n wang aan drukken, anders is 't morgen fucking dik
Wel blijven doenTis belangrijk als je wilt roken ^^
Ga ik ook zeker doen, als ik ergens niet op zit te wachten is het wel een infectiequote:Op donderdag 11 april 2013 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
ja,, tis idd nasty. Sowiezo niet doorslikken
Wel blijven doenTis belangrijk als je wilt roken ^^
Straks ook maar even paracetamolletje slikken, pijn begint nu toch wel een beetje door te trekken
Fuck the EBU.![]()
Dan doettie het maar mooi zelfquote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
Hoe kinderachtig kunnen collega's soms zijn
Iddquote:Hele tijd iedereen uitschelden, maar dan scheld ik hem eens goed uit endan heb ik het gedaan.
![]()
![]()
![]()
Ja bij mij was het dat ik voor de kerstvakantie het had laten doen en eigenlijk zou ik dus na de kerstvakantie bellen voor een vervolgafspraak. Nu zit ik hier op 11 april te bedenken dat ik dat ook nog moet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar gewoon gelijk over 2 weken gedaan, ben ik straks van al het gezeik af
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
das ongeveer zelfde als mijn herinneringskaart die ik in februari heb gekregenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja bij mij was het dat ik voor de kerstvakantie het had laten doen en eigenlijk zou ik dus na de kerstvakantie bellen voor een vervolgafspraak. Nu zit ik hier op 11 april te bedenken dat ik dat ook nog moet doen.
Whehe, ik zou eigenlijk in december terug moeten komen voor de halfjaarscontrole, maar toen was ik ziek. Afspraak verzet, was ik weer ziek. Dus ik zei ik bel wel als ik weer beter ben voor een nieuwe afspraak. Is er dus niet van gekomenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja bij mij was het dat ik voor de kerstvakantie het had laten doen en eigenlijk zou ik dus na de kerstvakantie bellen voor een vervolgafspraak. Nu zit ik hier op 11 april te bedenken dat ik dat ook nog moet doen.
Pas vorige maand ofzo, en toen waren gaatjes alweer groter enzo
Mja gaatjes zijn vorige week gevuld, nu dus deze 2 kiezen, over 2 weken de andere 2 kiezen, dan in juni weer controle, en ook nog ergens dat ze checken of ik inmiddels wel goed poets
Fuck the EBU.![]()
De tijd vliegt ook zo hard.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Olment het volgende:
[..]
das ongeveer zelfde als mijn herinneringskaart die ik in februari heb gekregen
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: