Het is onze eerste ja, ik heb gelezen dat dit vaker gebeurd bij het eerste kind.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:14 schreef ueberduitser het volgende:
Spannende komende 2 maanden Sandermans, met hopelijk een goede afloop! Zorg je er wel voor dat je zelf ook rust krijgt?
Is dit jullie eerste?
Ik zit niet in een ronald mcdonald huis, het heen en weer rijden is nog wel te doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:06 schreef simmu het volgende:
sterkte sandermans, zit je in een ronald mc donald huis? hoe zwaar schatten ze jullie kindje? pm gerust als je vragen hebt over de neonatale unit, mijn jongsten zijn met 30 weken geboren, die hebben er allebei gelegen.
Rondleiding is al aangevraagd, zal vandaag achter de neonatoloog aangaan, het lijkt er inderdaad op dat vriendelijk blijven je achter in de rij houdt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:10 schreef Keshet het volgende:
En hier helaas ook een ervaringsdeskundige. Mijn oudste is met 26 weken geboren.
Als ik je voor nu tips mag geven: Regel voor jezelf, en wanneer mogelijk, een rondleiding op neonatologie.
Wacht niet af met dat gesprek met de neonatoloog; zorg dat je er zo snel mogelijk 1 spreekt. Over een uur kan je kind geboren zijn.
Als je vragen hebt staat ook mijn pm box open. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je vrouw niet heel ziek wordt en dat jullie kind nog even mag wachten met geboren worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind trouwens geen enkel probleem om foto's te delen als daar behoefte aan is.
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen.A grand adventure has begun.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef Keshet het volgende:
Wat een achtbaan he?
Ga eten. Echt. Met een beetje geluk/pech ga je nog maanden op en neer naar het ziekenhuis en dan heb je je energie keihard nodig. Schakel vrienden, familie, buren etc. vast in. Jullie gaan straks mensen nodig hebben die je helpen. Slik je trots in en accepteer hulp.
Ik raad je aan om zsm een gesprek met een gynaecoloog en een neonatoloog aan te gaan.
Ik ga je ook wat info geven maar ik heb liever dat je het van een professional hoort.Wow heftig allemaal, ik ga er later inhoudelijk erop in, het zit me even hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind trouwens geen enkel probleem om foto's te delen als daar behoefte aan is.
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen.
Snap ik. Ik heb er ook bewust geen kusjekroel verhaal van gemaakt. Het is een kutsituatie, zeker op deze termijn en met HELLP.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef sandermans het volgende:
[..]
Wow heftig allemaal, ik ga er later inhoudelijk erop in, het zit me even hoog.
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:05 schreef ueberduitser het volgende:
We hebben het waanzinnig leuk gehad! Wat een geweldige ervaring en wat bijzonder was het om al die bijzondere kindjes zoveel plezier te zien hebben.
Foto's volgen nog wel...
Wat heerlijk zeg!quote:Op zondag 23 juni 2013 17:05 schreef ueberduitser het volgende:
We hebben het waanzinnig leuk gehad! Wat een geweldige ervaring en wat bijzonder was het om al die bijzondere kindjes zoveel plezier te zien hebben.
Foto's volgen nog wel...
Foto's volgen nog wel...
Foto's volgen nog wel...
de verpleging bij de nicu zal er wel vlot over beginnen, anders morgenochtend idd even vragen. onze ervaring (zwolle, groningen en rotterdam) is dat het altijd via de verpleging gaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef sandermans het volgende:
Morgen ga ik achter de praktische informatie aan daarvoor, wij waren er al wel uit om dat te gaan doen
Bedankt voor de felicitaties natuurlijk!
nee hij blijft omhoog. Dit.ivm zijn gewicht die toeneemt. De neuroloog is bang dat zodra er weer een grote aanval komt dit alle vooruitgang teniet doet en dat.het dan weer lang duurd voor we weer op dit punt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:52 schreef Tinuviel het volgende:
Wat naar, dat hij door de verhoogde medicatie een aanval had. Kan me voorstellen, dat je dan schrikt. Mogen jullie toch meer medicatie geven of moet die nu weer omlaag?
Poeh, ik ken het probleem en heb niet echt hele goede tips.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:50 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft iemand van hier misschien tips hoe je een krijs/gil bui doorbreekt? Het zijn buien die hij krijgt als hij in zijn bed is, alles gaat goed, tot hij al 5 min in zijn bed ligt/staat en wij al weer beneden zijn.
De buien houden helaas ook lang aan, we halen hem nu telkens uit zijn bed wat iets helpt.
De leidsters hadden als tip zet hem in zijn wandelwagen voor de tv... maar dat vinden wij voor bedtijd niet handig en daarnaast zo overstuur krijg Roy amper in zijn wandelwagen
Kun je niet bij hem gaan liggen op een matrasje naast zijn bed?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:50 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft iemand van hier misschien tips hoe je een krijs/gil bui doorbreekt? Het zijn buien die hij krijgt als hij in zijn bed is, alles gaat goed, tot hij al 5 min in zijn bed ligt/staat en wij al weer beneden zijn.
De buien houden helaas ook lang aan, we halen hem nu telkens uit zijn bed wat iets helpt.
De leidsters hadden als tip zet hem in zijn wandelwagen voor de tv... maar dat vinden wij voor bedtijd niet handig en daarnaast zo overstuur krijg Roy amper in zijn wandelwagen
of deur op een kier, en dan in de kamer op de grond een boek gaan zitten lezen in t licht van de gang?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kun je niet bij hem gaan liggen op een matrasje naast zijn bed?
Dan hou je hem wel op zijn kamer/in zijn bed en leer je hem geen 'verkeerd' patroon, maar dan is er toch iemand bij hem voor zijn veiligheid/ter geruststelling.
Lampje/muziekje aan (projector?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |