Waarom?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
Het zou wel tof zijn als de trein vandaag voor het eerst deze week op tijd is.
Je mag toch hopen dat je daar niet meer bent als ze je gebeten hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die bijten je en dan ga je dood aan een infectie en eten ze je op![]()
Oh dat klinkt wel prima jaquote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan ben ik lekker op tijd thuis en is het eten nog warm.
dan loop je weg en volgen ze je geurspoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat je daar niet meer bent als ze je gebeten hebben
Gvd wat een fantasiequote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan loop je weg en volgen ze je geurspoor.
Het ziekenhuis in, en trekken je zo uit je bed. [ afbeelding ]
Als je er over nadenkt kan je ook best wel veel niet zonder onderarm eigenlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd wat een fantasie. Lijkt me wel naar trouwens, gewoon je hele onderarm gelijk amputeren als je in je hand gebeten bent enzo
ja, tis niet zo dat je dan je hand nog wél hebt, aan je bovenarm ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 16:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt kan je ook best wel veel niet zonder onderarm eigenlijk.
Ja fappen/soppen als je de pech hebt dat het die fap/sop arm is.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt kan je ook best wel veel niet zonder onderarm eigenlijk.
nou ja, ze volgen wel een geurspoor als ze een prooi hebben gebeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd wat een fantasie. Lijkt me wel naar trouwens, gewoon je hele onderarm gelijk amputeren als je in je hand gebeten bent enzo
je kan jezelf vást aanleren het met de andere hand te doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja fappen/soppen als je de pech hebt dat het die fap/sop arm is.
Rennen als Husain Bolt dusquote:Op woensdag 10 april 2013 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ze volgen wel een geurspoor als ze een prooi hebben gebeten.
Dat ziekenhuis heb ik erbij bedacht idd
Who you calling a mofo?quote:
gelukkig zijn ze zelf niet zo heel snelquote:Op woensdag 10 april 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rennen als Husain Bolt dus.
[..]
Who you calling a mofo?
Sorry, ben nog op zoek naar de perfecte binnenkomst.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rennen als Husain Bolt dus.
[..]
Who you calling a mofo?
Probeer 't over een paar uur nog maar een keer.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Sorry, ben nog op zoek naar de perfecte binnenkomst.
Dat niet nee, rustig een paar uur wachten tot de prooi zo verzwakt is en dan oppeuzelenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze zelf niet zo heel snel
Dat zou wel veel schelen. Zeg maar op de plek van je elleboog je hand.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, tis niet zo dat je dan je hand nog wél hebt, aan je bovenarm ofzo
dat is dan nog niet ideaal voor zelfbevrediging, maar schrijven moet dan bv nog wel lukkenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zou wel veel schelen. Zeg maar op de plek van je elleboog je hand.
o, ik moest er een beetje van huilenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Don't let "Being2Busy" be your Excuse for missing a meal or not eating healthy! Where ever I go..this goes!
If you really want something bad enough. You do it. There are NO excuses & if anyone is wondering... it's Cream of Rice in a bag lol doesn't smell the greatest but sometimes #yougottadowhatyougottado
So in love right now.
Hmm rijstebrij met een leuke dame erbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Don't let "Being2Busy" be your Excuse for missing a meal or not eating healthy! Where ever I go..this goes!
If you really want something bad enough. You do it. There are NO excuses & if anyone is wondering... it's Cream of Rice in a bag lol doesn't smell the greatest but sometimes #yougottadowhatyougottado
So in love right now.
Zoiets: http://www.google.nl/imgr(...)sa=X&ved=0CE4QrQMwEQquote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dan nog niet ideaal voor zelfbevrediging, maar schrijven moet dan bv nog wel lukken
ik had t korter verwacht.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.google.nl/imgr(...)sa=X&ved=0CE4QrQMwEQ
weet niet waarom maar ik dacht dat er breastmilk in zat.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
So in love right now.
Ik weet wel waarom denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet niet waarom maar ik dacht dat er breastmilk in zat.![]()
Precies, heb er zelf ook maar wat melk bij gepakt.quote:
Sick. I like it.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet niet waarom maar ik dacht dat er breastmilk in zat.![]()
misschien zo'n softenonkind?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik kon nergens een 'hand attached to elbow' plaatje vinden op google.
Oh dat klinkt niet best. Had toch verwacht dat het nu al wel wat beter zou zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, als je ongesteld bent, vinden ze het wel vaak lekkerder ofzo. Als je dat niet bent, doen ze het btw ook wel
En mn nek is kut.
Gaat allemaal veel te langzaam en ik blijf maar pijn hebben![]()
Mrgen huisarts bellen, ook voor mn knie, want dat gaat ook maar niet over.
Tot zover mijn lichamelijke gebreken, geestelijk is alles prima in orde
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien zo'n softenonkind?
[ afbeelding ]
Oh. Weer wat geleerd.quote:
Je vraagt je toch af hoe zo iemand haar kont afveegt. Of ben ik de enige?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien zo'n softenonkind?
[ afbeelding ]
gewoon wat op de grond leggen en over heen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe zo iemand haar kont afveegt. Of ben ik de enige?
jah, ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet best. Had toch verwacht dat het nu al wel wat beter zou zijn.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gewoon wat op de grond leggen en over heen.
[ afbeelding ]
Waarvan?quote:
Dat is in ieder geval niet het eerste wat in me opkomt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe zo iemand haar kont afveegt. Of ben ik de enige?
Jij dacht "IPH'tje" he?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet het eerste wat in me opkomt eerlijk gezegd
whehe IPHquote:Op woensdag 10 april 2013 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij dacht "IPH'tje" he?![]()
Lekker pittig koppie erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |