Zo denkt onze tank ook.quote:Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja... Want wij doen maar 1 boss, en ze kan er zeker 4 puggen. Echt he... Teamprogression? Ja en zeker niet wat in HoF, ToeS en ToT doen want dan kan ze niets meer puggen QQ.
Dat ik weken voor jan lul MSV heb getanked omdat ik er al lang geen gear meer kon krijgen, zeurt ze dan niet over, want ja, je helpt toch je team wel gearen...
Kazzak?quote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies. Als het terechte kritiek is vind ik het ook geen probleem,, maar dat gebitch ... pfff..
Ga vanavond film kijken met een healer,, hij heb dr ook totaal geen zin in.![]()
Ben toch weer meer aan een transfer aan het denken,, vind raiden maar niks als het zo moet. Ik game voor mijn fun,, niet om afgezeken te worden.
Vind alleen moeilijk, want heb toch wel goeje vrienden gemaakt op deze realm.. keuzes, keuzes..
Wat is dat toch met Kazzakquote:
Ik vroeg mij al af of dat aan mij lag. Ook heb ik in de app bij de char rechts onderin Error staan, jij ook?quote:Op maandag 15 april 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Remote AH is nog steeds offline, al meer dan een week. Wat een bagger.
kazzak is leukquote:Op maandag 15 april 2013 16:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Kazzak
ik wordt op het moment door 2 mensen "tegengehouden". Even kijken wat hun nog precies van plan zijn,, want.. pfff
Ik merkte hetquote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
kazzak is leuk
ik stalk je wel in je pm![]()
Heb ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of dat aan mij lag. Ook heb ik in de app bij de char rechts onderin Error staan, jij ook?
hmmquote:
Ik ben niet uitzonderlijkquote:Wat zoeken wij?
Op het moment niet echt iets, al worden uitzonderlijke personen altijd serieus overwogen.
Klopt, ik ook. En heel veel mensen met mij, is een thread van 17 pagina's ofzo op de forums: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/7256216431quote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of dat aan mij lag. Ook heb ik in de app bij de char rechts onderin Error staan, jij ook?
Ja ik zie het nu.. wat link je mij een site waarvan de nieuwste post uit september vorig jaar komtquote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wel beter lezen hedie post is van 26 February 2011, 13:04:02
wat jij ziet wel denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu.. wat link je mij een site waarvan de nieuwste post uit september vorig jaar komt
Die ziet er best vet uit!quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Maureentje het volgende:
Lol sta ik in orgimmar,zie ik opeens iemand (die ik niet ken) midden in de drukte staan die wel erg opvalt zo![]()
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Gareno/advanced
Het lijkt wel een clown
Die zou ik er gelijk uitschoppen, wat een etterquote:Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja... Want wij doen maar 1 boss, en ze kan er zeker 4 puggen. Echt he... Teamprogression? Ja en zeker niet wat in HoF, ToeS en ToT doen want dan kan ze niets meer puggen QQ.
Dat ik weken voor jan lul MSV heb getanked omdat ik er al lang geen gear meer kon krijgen, zeurt ze dan niet over, want ja, je helpt toch je team wel gearen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |