Hehe.. Leuke quest krijg je daarnaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen! Nog één LFR te gaan! En mijn 6000 VP legendary quest is vandaag eindelijk af! En dan vanavond misschien een pug joinen! Want krijg zo te zien vandaag alweer geen dienst van het uitzendbureau. Kan ik me hier lekker mee bezighouden!
Nice, ik moet er denk ik nog 1600. Of 600, weet ik niet precies.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen! Nog één LFR te gaan! En mijn 6000 VP legendary quest is vandaag eindelijk af! En dan vanavond misschien een pug joinen! Want krijg zo te zien vandaag alweer geen dienst van het uitzendbureau. Kan ik me hier lekker mee bezighouden!
Nicequote:Op donderdag 11 april 2013 10:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt. we krijgen de eerste boss nou down bij de 2e of 3e puddle met crap. Gaat steeds beter
precies.. Denk dat mensen dan meer overtuigt zijn van hun 'kunnen' en daardoor beter presterenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Gek genoeg als je hem meestal 1x gekilled heb , lukt het daarna altijd bijna in 1x
Geld voor alles bosses overigens.
Ben je hele avonden op een boss aan het whipen , en dan lukt het eindelijk een keer , en heb je hem daarna gelijk op farm status
Maar het tegengestelde zie je ook, dat mensen weer arrogant worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
precies.. Denk dat mensen dan meer overtuigt zijn van hun 'kunnen' en daardoor beter presteren
Oh mooi, dan zitten we op dezelfde, ik moet die quest waar je die boss moet verslaan ook nog doen, dus ik ging sowieso al proberen een pug er voor op te zetten vanavond.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
OHH... kom maar op je alt hoor,, het is maar msvquote:Op donderdag 11 april 2013 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar het tegengestelde zie je ook, dat mensen weer arrogant worden.
Hebben wij regelmatig gehad, zit je op 500 ilvl en ga je wat alts boosten door MSV en wipe je gewoon 3x op Guardians omdat iedereen er met halve aandacht bij zit omdat het toch zo makkelijk is.
quote:Council of Elders
• Decreased the power gain rate of possessed council members in 10-player Normal difficulty.
• Frost King Malakk now deals less damage with each stack of Frostbite in 10-player Normal difficulty.
• Sul the Sandcrawler now deals less damage with Sandbolt in 10-player Normal difficulty.
Durumu the Forgotten
• Disintegration Beam now dissipates sooner before reaching the end of the maze.
Horridon
• Reduced the health of Farraki Wastewalkers, Gurubashi Venom priests, Drakkari Frozen Warlords, and Amani Warbears in the Horridon encounter by 15% in 10-player Normal difficulty.
• Drakkari Frozen Warlord now deals less damage with Mortal Strike in 10-player Normal difficulty.
• Risen Drakkari Champions and Warriors now deals less damage with Deadly Plague in 10-player Normal difficulty.
Primordius
• Slightly reduced the health of Primordius in 10-player and 25-player Heroic difficulty.
Tortos
• Whirl Turtles now have a reduced base movement speed in 10-player Normal difficulty.
• Vampiric Cave Bats now deal less damage in 10-player Normal difficulty.
http://www.mmo-champion.c(...)e-Changes-Blue-Posts
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik blijf falen op die green fire boss van locks
Ik heb eerst de quest gedaanquote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat die laatste deur dan open? Of moet je eerst quest pakken.
Deur?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat die laatste deur dan open? Of moet je eerst quest pakken.
Tussen Goda en de ingang naar de raid heb je een pad naar boven. Die poort daar was in stage 5 nog dichtquote:
Ik was net te laatquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Deur ging open! Dikke lag. En natuurlijk Gold + Gold!
Hij spawned na 15 minuten weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |