Als je opgeschept wilt worden door dat monster misschien!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk doel voor een tochtje met de motor; kun je ook IN de kuil komen?![]()
Dat putje lijkt me groot zat om niemand voor de voeten te rijdenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je opgeschept wilt worden door dat monster misschien!![]()
Ja, dat kan, maar niet met je motor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
Erin wel, er uit niet. Zijn steile kliffen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
Als er een auto in kan, kan er ook een motor in, en ik neem aan dat ze er ook met auto's en zelfs vrachtauto's bij moeten, of loopt die machine op bruinkool?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar niet met je motor.
Er moeten aan- en afvoerwegen zijn, kan niet anders.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Erin wel, er uit niet. Zijn steile kliffen.
Ze rijden er met van alles in. Maar dat betekent niet dat jij er met de motor in mag rijden. Het is privé terrein. De toegangen zijn bewaakt met poorten en wachtpersoneel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als er een auto in kan, kan er ook een motor in, en ik neem aan dat ze er ook met auto's en zelfs vrachtauto's bij moeten, of loopt die machine op bruinkool?
Die zijn er. Eén ligt direct aan de A-61 bij Jackerath. Neem de afslag naar Jackerath, tweehonderd meter voor Dreieck Jackerath/A-44. Ga links af, bij de stoplichten nogmaals links. Rij rechtdoor onder de snelweg door, bij de bocht naar rechts. Hier vind je een uitzichtpunt. Geniet van het uitzicht, de wind in je haar, etc. Rij door over de weg, dan kom je bij de poort en het wachtpersoneel. Je bent dan al in de kuil trouwens.quote:[..]
Er moeten aan- en afvoerwegen zijn, kan niet anders.
Dat beantwoordt dus mijn vraag; je kunt er niet in, want het mag niet. Jammer, mining terreinen zijn leuk om te rijden met de allroad. En ook vast wel om foto's te maken denk ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze rijden er met van alles in. Maar dat betekent niet dat jij er met de motor in mag rijden. Het is privé terrein. De toegangen zijn bewaakt met poorten en wachtpersoneel.
[..]
Die zijn er. Eén ligt direct aan de A-61 bij Jackerath. Neem de afslag naar Jackerath, tweehonderd meter voor Dreieck Jackerath/A-44. Ga links af, bij de stoplichten nogmaals links. Rij rechtdoor onder de snelweg door, bij de bocht naar rechts. Hier vind je een uitzichtpunt. Geniet van het uitzicht, de wind in je haar, etc. Rij door over de weg, dan kom je bij de poort en het wachtpersoneel. Je bent dan al in de kuil trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |