abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:30:04 #51
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_125643823
Als je er heen gaat, zorg dat je minstens over een fiets beschikt, want lopend is niet te doen. Om je een idee te geven: het gat is inmiddels zo groot dat Keulen er in één keer in kan, en dan blijft er ruimte over. Je hebt er echt een vervoersmiddel nodig. Oh, enne: er rijdt wel degelijk nog steeds OV in het gebied. Die mogen pas weg als de laatste inwoners weg zijn en de aanbesteder de licentie voor de route opzegt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:09:52 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125651731
Leuk doel voor een tochtje met de motor; kun je ook IN de kuil komen? :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_125651825
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
Als je opgeschept wilt worden door dat monster misschien! :o :7
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:12:47 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125651868
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Als je opgeschept wilt worden door dat monster misschien! :o :7
Dat putje lijkt me groot zat om niemand voor de voeten te rijden ;) :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:55:51 #55
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_125658648
quote:
Ja, dat kan, maar niet met je motor.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:04:05 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125659148
quote:
Erin wel, er uit niet. Zijn steile kliffen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:19:15 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125660249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar niet met je motor.
Als er een auto in kan, kan er ook een motor in, en ik neem aan dat ze er ook met auto's en zelfs vrachtauto's bij moeten, of loopt die machine op bruinkool?

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Erin wel, er uit niet. Zijn steile kliffen.
Er moeten aan- en afvoerwegen zijn, kan niet anders.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:33:12 #58
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_125661352
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als er een auto in kan, kan er ook een motor in, en ik neem aan dat ze er ook met auto's en zelfs vrachtauto's bij moeten, of loopt die machine op bruinkool?
Ze rijden er met van alles in. Maar dat betekent niet dat jij er met de motor in mag rijden. Het is privé terrein. De toegangen zijn bewaakt met poorten en wachtpersoneel.
quote:
[..]

Er moeten aan- en afvoerwegen zijn, kan niet anders.
Die zijn er. Eén ligt direct aan de A-61 bij Jackerath. Neem de afslag naar Jackerath, tweehonderd meter voor Dreieck Jackerath/A-44. Ga links af, bij de stoplichten nogmaals links. Rij rechtdoor onder de snelweg door, bij de bocht naar rechts. Hier vind je een uitzichtpunt. Geniet van het uitzicht, de wind in je haar, etc. Rij door over de weg, dan kom je bij de poort en het wachtpersoneel. Je bent dan al in de kuil trouwens.
- Privacy Matters
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:37:42 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125661701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ze rijden er met van alles in. Maar dat betekent niet dat jij er met de motor in mag rijden. Het is privé terrein. De toegangen zijn bewaakt met poorten en wachtpersoneel.

[..]

Die zijn er. Eén ligt direct aan de A-61 bij Jackerath. Neem de afslag naar Jackerath, tweehonderd meter voor Dreieck Jackerath/A-44. Ga links af, bij de stoplichten nogmaals links. Rij rechtdoor onder de snelweg door, bij de bocht naar rechts. Hier vind je een uitzichtpunt. Geniet van het uitzicht, de wind in je haar, etc. Rij door over de weg, dan kom je bij de poort en het wachtpersoneel. Je bent dan al in de kuil trouwens.
Dat beantwoordt dus mijn vraag; je kunt er niet in, want het mag niet. Jammer, mining terreinen zijn leuk om te rijden met de allroad. En ook vast wel om foto's te maken denk ik :Y

Het is in de buurt en vet kewl om naar te kijken, dus we gaan vast binnenkort eens een stukje toeren 8-)
pi_134831463
En ik ben er weer geweest, dus een update :) Dit keer was ik compleet mijn richtingsgevoel kwijt. Normaal vond ik wel wat dorpen terug, maar deze waren van google maps al gewist. Dus echt orrientatie met de kaart was niet mogelijk, maar de borden waren ook zeer summier dit keer. Het lijkt wel alsof ze iedereen weren.

In elk geval:

zondag 29 december 2013 @ 16:53:46 #61
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_134833144
Even niets met foto's te maken maar de WDR (de regionale omroep van NRW) volgt een heel dorp tijdens dit sloop en verhuisproces:

http://www1.wdr.de/themen/panorama/unserdorfziehtum100.html

Ben zelf voor een vorige baas wel eens helemaal onderin Garzweiler 1 geweest, echt een bizarre ervaring was dat, eentje van de afdeling die vergeet je niet snel...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')