quote:ZAANDAM Albert Heijn vervangt zijn budgetlijn Euro Shopper voor het merk AH Basic.
Deze week en de komende weken stromen de eerste AH Basic-producten in het schap. Dat meldt Albert Heijn tegen Distrifood. Alle Euro Shopper-producten worden vervolgens in de loop van het jaar geleidelijk vervangen door AH Basic. De eerste vijf producten die worden vervangen zijn: scharreleieren, cornflakes, hazelnootpasta, pannenkoekenmix en Chinese nasi.
Verpakking
Volgens Albert Heijn verschilt AH Basic op een aantal essentiële punten van Euro Shopper. De marktleider zegt dat de kwaliteit van de producten van de nieuwe budgetlijn consistenter is dan het Euro Shopper-assortiment. Daarnaast is volgens Albert Heijn ook de prijs-kwaliteitverhouding verbeterd. Verder zijn er veranderingen doorgevoerd in de verpakking. Albert Heijn is van mening dat de nieuwe verpakking de klant in één oogopslag duidelijk maakt dat het product goed en goedkoop is. De marktleider schrijft AH Basic met hoofdletters op de verpakking (AH BASIC).
Onderzoek
Dat er gekozen is voor de naam AH Basic heeft volgens directeur marketing & format en merchandising Alfred Levi van Albert Heijn een reden. Uit recent onderzoek werd wederom duidelijk dat de naam Albert Heijn één van de sterkste foodretailmerken van de wereld is. Het zou daarom een beetje gek zijn wanneer we onze eigen naam niet koppelen aan deze nieuwe lijn.
AMS
Euro Shopper is een merk dat ontwikkeld is door AMS Sourcing. In het najaar van 1995 is het merk bij Albert Heijn geïntroduceerd. Het merk werd in 2009 nog voorzien van een nieuw ontwerp. Opvallend was dat vanaf dat moment het product op de verpakking in het Engels werd benoemd.
Beide heb ik niet in de buurt zitten. We hadden een C1000. Dat is nu een Jumbo. Maar de een heeft dit goedkoper en de ander dat. Het scheelt op mijn boodschappen misschien 1-2 euro in de week. Maar vervolgens moet ik wel 3-5 supermarkten af gaan lopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vergeleken met de Nettorama en de C1000 is de AH voor mij nog steeds de duurste. Tenzij je aanbiedingen haalt of Euroshopper.
EN TOCH KUN JE NA EEN DAG ALWEER DOUCHEN OMDAT ZE HET WEL AFHEBBEN!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Die schilders werken wel heel relaxt zeg. Beetje schilderen, beetje bellen, beetje kletsen met collega, sigaretje, weer een beetje schilderen etc.
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
EN TOCH KUN JE NA EEN DAG ALWEER DOUCHEN OMDAT ZE HET WEL AFHEBBEN!
*kras*
Whooptee-fucking-doquote:
Ghehehe. Is je kit nog steeds niet droog?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
EN TOCH KUN JE NA EEN DAG ALWEER DOUCHEN OMDAT ZE HET WEL AFHEBBEN!
*kras*
... Hoe houd je het vol! Gets. Dat gekloot met je haar in de wasbak wassen en gehannes met een washandje bij de kraan... Brrrr. Geniet ervan vanavond. Zal wel lukken, neem ik aan?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Moet officieel 24 uur rusten hè? En het ging er pas om half 12 op ofzomaar we gaan vanavond de kraan monteren en gewoon douchen. Puh.
Heb al sinds vrijdag niet gedouched_!
Zijn ze nu uit elkaar of weer bij elkaar?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:28 schreef borisz het volgende:
RafSylvieGate(ook wel bekend als FakeGate) neemt weer een mooie wending. Sylvie zou uithuilen bij Zlatan Ibrahimovic
Raf is bij de vrouw met de dikke prammen van Khalid Boulahrouz, Silvie is bij Ibrahimovic, en Khalid Boulahrouz is helemaal alleen met zijn kinderenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ze nu uit elkaar of weer bij elkaar?
Je zou er een soap van kunnen schrijvenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Raf is bij de vrouw met de dikke prammen van Khalid Boulahrouz, Silvie is bij Ibrahimovic, en Khalid Boulahrouz is helemaal alleen met zijn kinderen
Mooie badkamerquote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen idee heb waar dit over gaat
quote:
quote:
Groep 6 is wel heel jong zegquote:Op woensdag 10 april 2013 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Isa, ik heb groep 6 en heb al een meisje dat ongesteld is. In groep 7 zijn het er gemiddeld 2-3 die het worden en in groep 8 nog een paar. Raar artikel dus eigenlijk.. Oh en bij ons staan er gewoon standaard vuilnisbakjes in de wc's van de hogere groepen en er hangen zakjes met maandverband. Alleen normaliter niet in de wc van groep 6 maar dat meisje gaat dan gewoon naar die van 7/8Appeltje eitje.
Nou precies. Zolang we het weten kunnen we er prima rekening mee houden, zie niet in waarom het een probleem zou zijn. Meisje doucht niet met de gym als ze het is en zegt dan gewoon tegen de klas dat ze last van eczeem heeft (wat ook vaak nog klopt..)quote:Op woensdag 10 april 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groep 6 is wel heel jong zegMaar verder niet echt opmerkelijk en logistiek ook geen enkel probleem natuurlijk. Leraren die er geen rekening mee houden zijn lompe horken en dat heeft niets te maken met de huidige tijd.
vond t al verdacht dat beide relaties bijna tegelijkertijd verbroken werden.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raf is bij de vrouw met de dikke prammen van Khalid Boulahrouz, Silvie is bij Ibrahimovic, en Khalid Boulahrouz is helemaal alleen met zijn kinderen
In overleg is veel gewoon mogelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou precies. Zolang we het weten kunnen we er prima rekening mee houden, zie niet in waarom het een probleem zou zijn. Meisje doucht niet met de gym als ze het is en zegt dan gewoon tegen de klas dat ze last van eczeem heeft (wat ook vaak nog klopt..)Want het vertellen durft ze niet en dat snap ik wel.
Zijn er mensen die boekhouden voor de fun? Ik doe het om tzt de administratie van de zaak over te nemen. Het is niet leukquote:Op woensdag 10 april 2013 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Boekhouden Lein?
Voor de fun of voor een reden?
Is de moeite waard! Spot de Tetrisblokkenquote:/op zoek gaat naar Mo's badkamer.
Ik zat in groep 6, was de eerste van de klas. En ook de eerste thuis. Ik dacht in het begin dat het op mijn voorhoofd geschreven stondquote:En ik was 14 toen ik opoe hier op bezoek kwam, en vanaf 2008 is opoe bezig op te zouten
Kan je er ook mee telefoneren?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
De voordelen van IT: net even spelen met nieuwe telefoonsLumia 920 met Windows Mobile 8 is best fraai
Geheel tot mijn verbazing welquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef borisz het volgende:
Jeuj 6 voor Financial Accounting Theory.
ALleen scriptie nog
Ik heb een HTC 8X, slanker en dunner dan de 920quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
De voordelen van IT: net even spelen met nieuwe telefoonsLumia 920 met Windows Mobile 8 is best fraai
Wiehoe!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef borisz het volgende:
ALleen scriptie nog
Goed zo, Boor !quote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef borisz het volgende:
ALleen scriptie nog
Zal best.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wiehoe!
wij waren weer even bezig om het CV van Q met de feedback van een moderne recruiter aan te passen, en ik zag die vakken die hij (en jij w.s.) hebt gedaan voorbij komen, voor een eenvoudig mbo-ertje echthoor
Magnificaquote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal best.. Accountancy is mondiaal redelijk hetzelfde. Hoewel wij Starreveld hebben en dat kennen ze in de rest van de wereld niet.
. En Amerika is alles in regeltjes vastgelegd en Europa is het meer gebaseerd op principes. Australië weet ik weer even niet direct tussen Europa en VS te plaatsen.
Oh en AnneX. Habemus Koffieapparatum. Delonghi ecam 22.110.sb magnifica
Starreveld?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef borisz het volgende:
Zal best.. Accountancy is mondiaal redelijk hetzelfde. Hoewel wij Starreveld hebben en dat kennen ze in de rest van de wereld niet.
. En Amerika is alles in regeltjes vastgelegd en Europa is het meer gebaseerd op principes. Australië weet ik weer even niet direct tussen Europa en VS te plaatsen.
Zijn typologieën.quote:
Idd, en ik heb al dat Starreveld gezever al minimaal 4 keer aan moeten horen. Ik denk dat ik alleen boekhouden (aka bedrijfsadministratie) vervelender vondquote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn typologieën.. Zie die samenvatting
. De manier waarop we in NL daarmee omgaan is echt typisch Nederlands.
Gaston!quote:
Beetje robuust? Het is zakelijk en moet tegen een stootje kunnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een HTC 8X, slanker en dunner dan de 920
Erg robust. Bouwwijze en kwaliteit vergelijkbaar met One X.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje robuust? Het is zakelijk en moet tegen een stootje kunnen.
Is prima te wassen, zo'n ding!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:57 schreef AnneX het volgende:
Zeg Bluezz...of golfer : heb jij het Knorr/Maggioranje keukenschort al eens
gewassen...![]()
Sinds een paar maanden gebruik ik het regelmatig en neem het vanavond nog een keertje mee naar de kookles.
Het wordt nu wel wat ranzig![]()
En hoe dan?
Starreveld *huiver* Ik heb dat ook al een paar keer meegekregenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idd, en ik heb al dat Starreveld gezever al minimaal 4 keer aan moeten horen. Ik denk dat ik alleen boekhouden (aka bedrijfsadministratie) vervelender vond
Wat voor opties heb je extra? En het gaat mij om de robuustheid en beheersbaarheid van een toestel. Verder moet men niet zeiken......quote:Op woensdag 10 april 2013 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erg robust. Bouwwijze en kwaliteit vergelijkbaar met One X.
Maar ik weet niet of je zakelijk een Windows Phone nu moet nemenMet Android en iPhone heb je toch in privesfeer wat meer opties mogelijk, anders zullen mensen twee toestellen meezeulen.
Datquote:Op woensdag 10 april 2013 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is prima te wassen, zo'n ding!
Ok! Nou, iPhone gaat het echt niet worden. Te kwetsbaar. Ik heb hier ook een Android liggen. Ik zal van het weekend eens testenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Apps met name. Windows Phone apps is kale boel om leuke dingen voor te vinden.
Is zakelijk een Windows Phone vloot beter te beheersen dan iPhone of Android? Dat het allebei MS is zegt niet zoveel: op iPhone en Android heb je bv betere office pakketten dan de stock dingen op Windows Phone.
Was destijds al zo met PocketPC en Windows Mobile, dat Palm beter met Word/Excel omging dan MS' producten zelf
Doe die eens in je broekzak met een stel sleutels en wat kleingeldquote:Op woensdag 10 april 2013 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok! Nou, iPhone gaat het echt niet worden. Te kwetsbaar. Ik heb hier ook een Android liggen. Ik zal van het weekend eens testen
En niet in de droger mikken!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat
En ook zonder te strijken weer te dragen![]()
Ik had het bij de handdoekenwas (60gr) gegooid
Dat vind ik nou een mooi economisch principequote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Veel geld goed
Weinig geld niet goed
allemaal rijk worre
Tsja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Bah.quote:
Stond daar zo'n jongen voor je te wassen ^^quote:
Hihi, was nog nietquote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stond daar zo'n jongen voor je te wassen ^^
Wasserette's zijn in de UK wat populairder, of was UK toen nog niet?
Het gaat niet daarom, maar meer om valpartijen in fabrieken en zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe die eens in je broekzak met een stel sleutels en wat kleingeld
Glas van de iPhone icm betonnen vloeren en zo gaan niet goed samenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik dacht juist dat de bouwkwaliteit van iPhone heel aardig was.
dan maakt het niet uit welk toestel je neemt. tegen het kussen van beton kunnen ze geen van alle.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Glas van de iPhone icm betonnen vloeren en zo gaan niet goed samenOnze consultants krijgen zelfs blackberry's kapot
Ik zou ook absoluut voor de wasmachine gaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Kiezen tussen een vaatwasmachine en een wasmachine en dan het eerste kiezen
Over dit nog even; ik weet dat dat het idee is maar het kan er nog wel uitnodigend uit zien zodat het iets aantrekkelijker wordt om te kopen. 1 de Beste is het goedkoopste (huismerk) van de Digros en qua prijzen vergelijkbaar met Euroshopper alleen ziet er wel wat vrolijker uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het idee achter ES is dat het goedkoop is. Het hoeft er niet uitnodigend uit te zien
Ik let daar in zijn geheel niet opquote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Over dit nog even; ik weet dat dat het idee is maar het kan er nog wel uitnodigend uit zien zodat het iets aantrekkelijker wordt om te kopen. 1 de Beste is het goedkoopste (huismerk) van de Digros en qua prijzen vergelijkbaar met Euroshopper alleen ziet er wel wat vrolijker uit.
Nou ja, we hadden al een vaatwasser, de wasmachine was stuk. Daarbij zat de gootsteen in het huis op een onmogelijke plek (en nee, dat mochten we niet veranderen, particuliere huur) én dachten we: "meh, we wassen vaker af dan dat we dé was doen".quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Kiezen tussen een vaatwasmachine en een wasmachine en dan het eerste kiezen
Absolute aanrader. Als topping tsatsiki en avocado genomen. Erg lekker verder.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; was de chili een aanrader? Recept ziet er nml wel leuk uit.
*burb*quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Niet meer tsatsiki eten vlak voor je moet zingen
Ok dat wordt de volgende dish dan als ik weer voor mn ouders ga kokenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Absolute aanrader. Als topping tsatsiki en avocado genomen. Erg lekker verder.
Juist wel, mag je geheid solo zingen (de hele avond)quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Niet meer tsatsiki eten vlak voor je moet zingen
Amour gaat behalve over de achteruitgang van de vrouw vooral over de liefde tussen twee (oude) mensen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Amour wel iets weg hebben van Bernlef's Hersenschimmen. Vond ik een leuk boek op het vwo destijds. Maar Amour was nog een tikje deprimeerderder.
Ook, maar het burpte ook zo op steedsquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Juist wel, mag je geheid solo zingen (de hele avond)
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Tweede controle door huisarts. Ik voorzie een hoop ellende die me ook een hoop geld gaat kosten
Jajaquote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wel goed voor jezelf zorgen hoor Pee!!
Haha lijkt me wel lachen; iemand die door de mic moet boeren tijdens het zingenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook, maar het burpte ook zo op steeds
En jij lekker weer aan de bak ook
Al uitzicht op afrijden?quote:
Ik zal de kranten en alle hulpdiensten in de omgeving ervan verwittigen....quote:
Ik was het meeste op 30/40 graden, dus dat werkte prima. Heeft ook niets afgegeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef AnneX het volgende:
Er zit whiskey in..fft...als ik mij herinner...hebben je ouders dat in huis![]()
Pas ( en té) laat over stag voor een vaatwasser![]()
Terug van koken met Man with the Pan. Mmmmm.
En daar zitten hele lekkere dingen bij, dat wordt morgen smullen.![]()
En op voorhand geloof ik al dat Amour een depri film is.
Heb ik gezien en speel ik in mee.
Lang leve Mantelzorg![]()
En geeft dat oranje schort niet af ? Moblo en Bluess op 60 graden
Ik moet spontaan denken aan het van Rappard reservaatquote:Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef golfer het volgende:
'Sollicitatiegesprek' voor vrijwilligersbaan bij Openluchtheater en Wandelpark Caprera achter de rug.
Klikte op alle mogelijke manieren, dus ik denk wel dat ik word 'aangenomen'.
Hoor het eind volgende week.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet spontaan denken aan het van Rappard reservaat
Vooral niets door de tralies steken...quote:
Nog een paar afspraken met de praktijkondersteuners van de huisarts, voortaan elke drie maanden op controle voor suiker, afspraak met de oogarts om een oogfoto te maken en gezellig maar weer aan het dieeten en zoquote:
Ja. Had net mijn eigen risico verhoogd naar het maximalequote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef AnneX het volgende:
Jammer P., van de centen.
Alles voor de gezondheid
Dat had ik dus ook. Dat maximale eigen risico. Maar goed, het is niet anders. En het komt niet in 1 keer.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een paar afspraken met de praktijkondersteuners van de huisarts, voortaan elke drie maanden op controle voor suiker, afspraak met de oogarts om een oogfoto te maken en gezellig maar weer aan het dieeten en zo
[..]
Ja. Had net mijn eigen risico verhoogd naar het maximaleNou ja...shit happens. Had al een reserve-potje gemaakt dus komt wel goed. Er zijn ergere dingen op de wereld.
En voor de volledigheid: suiker 2x boven 6.9, gemiddelde suikerwaarde 42 (geloof ik). Boven de 53 beginnen ze pas aan de pillen. Er was verder geen haast volgens de huisarts
Daarom. En het is jammer van het geld maar gelukkig zit ik in een situatie waarin ik het kan missen itt bijv. mijn zus (alleenstaand met kleintje en een netto inkomen dat de helft van dat van mij is).quote:Op donderdag 11 april 2013 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Dat maximale eigen risico. Maar goed, het is niet anders. En het komt niet in 1 keer.
Vrij simpel. De kosten die ik kwijt ben (of zou zijn) aan medicatie (11 euro per drie maanden) wegen niet op tegen de +/-400 euro per jaar die ik meer moet betalen. Tel daarbij op dat je alsnog 350 euro eigen risico hebt. Dan is dit alsnog goedkoper op lange termijn dan direct je eigen risico op het minimum gooien.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef AnneX het volgende:
@ Anthraxx en P. : eigenlijk begrijp ik het niet zo goed.
Hoe kan het dan, dat jullie tóch ( maximaal) / verhoogd eigen risiko kozen.
Ik had heul de intentie niet om naar de huisarts te gaan. Uiteindelijk wordt het probleem in mijn geval voor bijna 100% opgelost door af te vallen. Dat weet ik en daar hoef ik niet voor naar de huisarts. Struisvogelpolitiek zeg maarquote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef AnneX het volgende:
@ Anthraxx en P. : eigenlijk begrijp ik het niet zo goed.
Jullie wisten toch vorig jaar, hoe de zaken ervoor staan wat betreft de gezondheid.
Hoe kan het dan, dat jullie tóch ( maximaal) / verhoogd eigen risiko kozen.
Was het een ingecalculeerd risico. No pun intended.
Makkelijker gezegd dan gedaan hequote:
Vorige keer was het een stuk eenvoudigerquote:
Zal ik met je mee doen dan??quote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vorige keer was het een stuk eenvoudigerToen was iedereen hier aan het lijnen
Mijn teller staat op 56 minimaalquote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zal ik met je mee doen dan??Mag nog steeds min.5 kilo af hier
Waarschijnlijk gaan 50kilo bij jou ongeveer net zo snel als 5 bij mij dus dat komt goedquote:
Ik doe gewoon met je meequote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
Dan is die 5 kilo er ook vast al wel af, na al dat wandelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarschijnlijk gaan 50kilo bij jou ongeveer net zo snel als 5 bij mij dus dat komt goed![]()
Oh en ik moet eerst 150km wandelen in Schotland.. daarna kan ik aan de slag![]()
Nou.. aangezien we wat eten betreft aangewezen zijn op de pubs onderweg en ze daar pints tappen vrees ik dat dat nog wel eens tegen kan vallenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is die 5 kilo er ook vast al wel af, na al dat wandelen.
Van Anthraxx snap ik inmiddels de rekensom.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had heul de intentie niet om naar de huisarts te gaan. Uiteindelijk wordt het probleem in mijn geval voor bijna 100% opgelost door af te vallen. Dat weet ik en daar hoef ik niet voor naar de huisarts. Struisvogelpolitiek zeg maar
En niet naar de huisarts = geen kosten. Daarnaast heb ik serieus bijna nooit wat dus....dan is de rekensom snel gemaakt.
Dat heb ik nu ook. Voorheen schatte iedereen me jonger dan 50, ik ben benieuwd. Wel gesmeerd met de dure dagcreme.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van Anthraxx snap ik inmiddels de rekensom.
Was even kwijt dat de huisarts valt bínnen het verhoogd eigen risico(P.)
Leuk, dat vrij spontaan / zonder veel moeite3-4 kg verdween de afgelopen weken.
Alleen komen nu vouwen en rimpels tevoorschijn in mijn voorheen bolle toet
Nou.. beetje.. Als we thuis waren geweest hadden we voor de tv gezeten, is toch wel een erg bijzondere gebeurtenis. De vorige keer was ik slechts 1,5 maand oud immersquote:Op donderdag 11 april 2013 19:57 schreef AnneX het volgende:
Vind je het niet een beetje jammer, om K.- dag te missen.
Alhoewel, daar hebben ze ook teevee.
Maar de prijs van het spul en de inhoud vooral schijnt geen moer uit te makenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef AnneX het volgende:
Er kan niét genoeg gesmeerd worden, Krakke![]()
Vooral hals, decolleté en nek.
# serieus
Plan je een rustdag in een pub / logies met wifi op je tab met Tav.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. beetje.. Als we thuis waren geweest hadden we voor de tv gezeten, is toch wel een erg bijzondere gebeurtenis. De vorige keer was ik slechts 1,5 maand oud immersMaar ja, ik weet niet hoeveel we er van mee gaan maken in Drymen (de pleisterplaats van die dag). Al hebben ze in Schotland historisch gezien wel iets met ons koningshuis natuurlijk.. dus wie weet
Ja, wie weet wat ze vieren.... Ik blijf er niet voor thuis, mijn tante geeft een oranje feestje!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. beetje.. Als we thuis waren geweest hadden we voor de tv gezeten, is toch wel een erg bijzondere gebeurtenis. De vorige keer was ik slechts 1,5 maand oud immersMaar ja, ik weet niet hoeveel we er van mee gaan maken in Drymen (de pleisterplaats van die dag). Al hebben ze in Schotland historisch gezien wel iets met ons koningshuis natuurlijk.. dus wie weet
Aldiquote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar de prijs van het spul en de inhoud vooral schijnt geen moer uit te maken
We zijn dan net de eerste dag onderwegquote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Plan je een rustdag in een pub / logies met wifi op je tab met Tav.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan 50kilo bij jou ongeveer net zo snel als 5 bij mij dus dat komt goed![]()
Oh en ik moet eerst 150km wandelen in Schotland.. daarna kan ik aan de slag![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef AnneX het volgende:
# serieus
Ik gebruik geen kleur, dus ik dacht: dat bedrag kan ik net zo goed uitgeven aan onderhoud. En echt, elke keer voelt het alsof ik in de sauna ben geweest.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef AnneX het volgende:
# serieus
Ik gebruik geen blusher, oogschaduw, of andere kleuren.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:05 schreef AnneX het volgende:
Krakke, ik snap je post net ?
Geen kleur gebruiken ?
Rook je trouwens ?
Ha! Ooit was ik daaraan te herkennen, ik quote altijd dubbel!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:05 schreef AnneX het volgende:
Krakke, ik snap je post niet ?
Geen kleur gebruiken ?
Rook je trouwens ?
Wat grappig, jij quote dubbelt.![]()
Dat zou ik wel willen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om![]()
Oh en afstuderen zou ook helpen om het regime weer aan te halen.![]()
Het gaat wel. Dank je, leuk om dat welkom te krijgen!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee krakje, tijd niet gezien, alles goed met je?
Das mooiquote:Op donderdag 11 april 2013 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en verder: ik had last van mijn voet door een hernia, dat gaat steeds beter. Ik ben van plan om deze zomer te proberen om minder pillen te slikken.
Want die voet was ook schade aan een zenuw.
@-->~~~~~quote:Op donderdag 11 april 2013 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat wel. Dank je, leuk om dat welkom te krijgen!
Leuk is ie weer jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Das mooi![]()
* kijkt verder naar KvW nedl. 3en heeft godezijdank geen decoratieve geverfde foam takken in huis.
![]()
Ooo, dank je!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
@-->~~~~~
Hier, een bloemetje voor je
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om![]()
Oh en afstuderen zou ook helpen om het regime weer aan te halen.![]()
Waardeloos he..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HerkenbaarIk zit hier met een flink project dat flink roet in het eten gooit voor mijn gevoel
Ik lurk ook nog mee en moet ook nog steeds afvallenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij pas ik op zo'n kind.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu interessant thema avond op 3 over het verwende kind syndroom. Waar wij in het onderwijs meer last van hebben dan van ADHD of PDD-NOS![]()
![]()
Dat zegt moeders ook altijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu interessant thema avond op 3 over het verwende kind syndroom. Waar wij in het onderwijs meer last van hebben dan van ADHD of PDD-NOS![]()
![]()
In mijn geval is het niet zozeer verwend, maar: waarom moet mijn kind dat weten, ik vind het niet nuttig/interessant.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij pas ik op zo'n kind.
Heb je thijm? Het kan wel helpen om daarmee te stomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ok...ben die verkoudheid nu alweer zatIk hoest me de tandjes, mijn gehele borstkas doet pijn inmiddels en mijn hoofd bonkt ook aan alle kanten
En dan zijn de kinders op de school waar mijn moeder werkt natuurlijk extra zieligquote:
Die lichtere gevallen krijgen wij er bij ja.. in klassen van 30 verwende lln zonder extra handjes in de groep.. Handigquote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
En dan zijn de kinders op de school waar mijn moeder werkt natuurlijk extra zielig. Ja ze hebben allemaal wat(ja echt wat, de lichtere gevallen worden niet meer aangenomen) dat ze niet in het reguliere onderwijs meekunnen. Maar het gevolg kan je raden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die lichtere gevallen krijgen wij er bij ja.. in klassen van 30 verwende lln zonder extra handjes in de groep.. Handig
Echt? Dat alle leerlingen al verwend zijn? Dan valt het nog mee op de school van mijn oppaskind.quote:
hehe nee tuurlijk niet allemaalquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echt? Dat alle leerlingen al verwend zijn? Dan valt het nog mee op de school van mijn oppaskind.
Ja, dat ken ik van mijn oppaskind. En vooral dat ze zo beschermend zijn, dat mijn kind niks leert. Ze wordt volgende week 12 , maar ze heeft geen idee dat ze zelf haar huiswerk moet regelen.....quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nee tuurlijk niet allemaalIk chargeer uiteraard, maar het woord 'nee' is sommige kinderen echt vreemd
wees blij dat je geen hooikoorts hebt. ben dat inmiddels ook wel zat en moet nog t/m oktober.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ok...ben die verkoudheid nu alweer zatIk hoest me de tandjes, mijn gehele borstkas doet pijn inmiddels en mijn hoofd bonkt ook aan alle kanten
Welke pillen heb je? En kan je geen betere krijgen?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
wees blij dat je geen hooikoorts hebt. ben dat inmiddels ook wel zat en moet nog t/m oktober.
van de pillen die ik nu heb wordt ik zo sloom als aan konijn die in een lamp kijkt.
Ik doe met je mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
Gezelligquote:
ik heb nu om te testen pillen op basis van cetirizine werken zeer goed maar ook zeer versuffend.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welke pillen heb je? En kan je geen betere krijgen?
Nou ja, ik wil maar zeggen.... Vroeger waren er maar weinig pillen.... enne... probeer alsjeblieft wat werkt voor jou.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:39 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb nu om te testen pillen op basis van cetirizine werken zeer goed maar ook zeer versuffend.
de volgende test zal zijn met Loratadine als werkzame stof.
praat me er niet van. ik heb de hele apotheek ongeveer gehad vwb de eerste-generation H1antihistamine.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil maar zeggen.... Vroeger waren er maar weinig pillen.... enne... probeer alsjeblieft wat werkt voor jou.
Ik heb een schaaltje yoghurt met fruit en 2 rijstecrackers met kaas gegeten. Voel nu (nog) geen pijn maar wel n lekker gevoel. Spieren spannen zich een soort aan en das fijn om te weten dat ik ze nog hebquote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef AnneX het volgende:
Lees je nog wel eens mee bij de Slankies ?![]()
Die eten eiwitten ná de sportieve inspattingen , om spierpijn te bestrijden.
Snap je, heel lief dat je kaartjes en cadeautjes ontvangt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Dank
Ik word verwend, tis dubbel, ik voel me jarig, al die kaartjes en kadootjesNu al
Tis niet leuk maar ook hartverwarmend wat ze tegen me zeggen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef AnneX het volgende:
Dubbel gevoel, B.![]()
Verzamelen maar, al die veren![]()
Kijk...als je het dopje-vol van de fles synthetisch wasmiddel verwisselt, voor de grote dop van een andere pot ( die er bovenop stond, want anders zoek) ,
dan krijg je dit : de Nomad polar slaapzak in een schuimbad...
[ afbeelding ]
Dus nog een keer met alleen maar H2O en er liggen nog drie machines klaar![]()
Plus deels strijk, ja, een Leinthju vanmiddag.
Vrijdag: hh dag
weet ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
je blote voet is te zien in de weerspiegeling.
nu ik "groot" kijk op 21" , zie ik een nieuwe avatar bij jou?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een mobiel ding waar ik het mee kan bekijken
uh nee, dit is mijn kerst-avatarquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef AnneX het volgende:
nu ik "groot" kijk op 21" , zie ik een nieuwe avatar bij jou?
Iets gotisch? mix Dude/Bluezz
Nee, niet hier in de buurt, maar wel in Assen dus. En in Groningen. En Den Haag heeft er maar liefst 4!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Den_Haag het volgende:
middag
Klinkt leuk Isa, dat resto van Harte. Bij jou in de buurt ook?
Ik denk dat ze Goth bedoeld, maar ik zie jou ook niet als Goth voor me. Eerder Gallo Romaansquote:
ja, heb je al geproefd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Lurpak is hier ook wel populair geloof ik!
Is dat dan margarine oid?quote:
Na, de reclames van Lurpak, niet de boterquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Lurpak is hier ook wel populair geloof ik!
De 'hier' van Moblo is in Engeland, Piet !quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, de reclames van Lurpak, niet de boter
Gek hé, dan hoef ik al niet meer : "onbeperkt eten"quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef borisz het volgende:
Ik kwam dit tegen. Restaurant View. Net nieuw. Voor 34,50 onbeperkt eten en drinken van de lopende band. Alleen beetje jammer dat je zelf alles nog moet grillen.http://restaurant.blog.nl(...)urant-view-amsterdam
Meestal is de kwaliteit ook direct een stuk minder. Alhoewel 34,50 nog best duur is voor dat type restaurant, voor dat geld kan je ook een uitstekend 3-gangendiner krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef AnneX het volgende:
Gek hé, dan hoef ik al niet meer : "onbeperkt eten"
Bijna goed. Hij heeft 5 boeken geschreven en er moeten er nog 2 komen.. En ja hij doet zo'n 3-5 jaar over één boekquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Game of Thrones een tweede kans gegeven en inmiddels vind ik het dan ook een leuke serie. Alleen heb ik er een hekel aan om series te kijken die nog niet klaar zijn, want ik kijk graag afleveringen achter elkaar en zeker niet 1 per week, laat staan een jaar moeten wachten op het vervolg na een cliffhanger.
Ik vroeg me af hoeveel seizoenen er eventueel zouden komen en aangezien de serie gebaseerd is op boeken moet dat te achterhalen zijn. ok...de schrijver heeft 4 boeken geschreven, is 1 boek aan het schrijven (sinds 2011...) en 1 boek moet nog worden geschreven. Over één van zijn boeken heeft hij ooit 5 jaar gedaan. Dit is nog erger dan een jaar moeten wachtenIk heb hier wel zo'n hekel aan.
Gaat koegelen op Gallo Romaansquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Goth bedoeld, maar ik zie jou ook niet als Goth voor me. Eerder Gallo Romaans
LOL
Kans is groot dat hij dood gaat voordat er een einde aan zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Game of Thrones een tweede kans gegeven en inmiddels vind ik het dan ook een leuke serie. Alleen heb ik er een hekel aan om series te kijken die nog niet klaar zijn, want ik kijk graag afleveringen achter elkaar en zeker niet 1 per week, laat staan een jaar moeten wachten op het vervolg na een cliffhanger.
Ik vroeg me af hoeveel seizoenen er eventueel zouden komen en aangezien de serie gebaseerd is op boeken moet dat te achterhalen zijn. ok...de schrijver heeft 4 boeken geschreven, is 1 boek aan het schrijven (sinds 2011...) en 1 boek moet nog worden geschreven. Over één van zijn boeken heeft hij ooit 5 jaar gedaan. Dit is nog erger dan een jaar moeten wachtenIk heb hier wel zo'n hekel aan.
Is een referentie naar Asterix, de strijd van de stamhoofdenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kans is groot dat hij dood gaat voordat er een einde aan zit
Boek 3 wordt volgens mij in 2 delen (seizoenen) gesplitst. Geeft hem een jaartje tijd om alles af te schrijven. Al zou het maar zo kunnen dat er nog een 8e boek komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak een bezwaar, maar toch doen we er maar netjes aan mee door nu elke week weer een nieuwe aflevering van seizoen 3 binnen te halen en op DVD te branden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef Isabeau het volgende:
No way dat hij het in een jaar gaat afschrijven. Het laatste boek duurde al 8 jaar ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Boek 3 wordt volgens mij in 2 delen (seizoenen) gesplitst. Geeft hem een jaartje tijd om alles af te schrijven. Al zou het maar zo kunnen dat er nog een 8e boek komt.
Nee en als ze hem ook steeds blijven vragen mee te schrijven aan de serie helpt dat ook niet echtquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
No way dat hij het in een jaar gaat afschrijven. Het laatste boek duurde al 8 jaar ofzo
Maak me blijquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
Niet overdrijven. Eennalaatste boek klaar in november 2005, laatste boek juli 2011. Da's geen 8 jaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
No way dat hij het in een jaar gaat afschrijven. Het laatste boek duurde al 8 jaar ofzo
Ik vond het wel verfrissend tussen alle cliché fantasy (ook niet verkeerd overigensquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Eennalaatste boek klaar in november 2005, laatste boek juli 2011. Da's geen 8 jaar
Maar ik weet nog steeds niet of ik de serie wel echt leuk vind. Ik ben meer een Disney-meisje waar het goede zegeviert en het kwade dood gaat. Hier lijkt het wel het omgekeerde. Ik ben nog zelden blij geweest, alleen maar gefrustreerd of geschokt.
Dat is ook direct waar ik over struikelde; te veel expliciete seks en niet eens altijd nuttig voor het verdere verhaal. Ik denk nog steeds 'moet dat nou'quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond het wel verfrissend tussen alle cliché fantasy (ook niet verkeerd overigens). Alleen de tv serie gaat wat ver in het proberen te choqueren. Het mag iets minder expliciet.
Ik vind het over de hele serie gezien heel erg meevallen eigenlijk, en in de meeste gevallen is het wel functioneel. Dan heb ik het liever zo dan dat je constant het gevoel hebt dat al het bloot heel onnatuurlijk en geforceerd uit beeld moet blijven (mensen die met deken en al uit bed stappen, je kent het wel).quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook direct waar ik over struikelde; te veel expliciete seks en niet eens altijd nuttig voor het verdere verhaal. Ik denk nog steeds 'moet dat nou'
Ik vond ook al dat het (gelukkig) was afgenomen in het tweede seizoenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is vooral het 1e seizoen waarin sex voorkomt wat niet nodig is, en ook niet in het boek beschreven wordt (hoerenhuis bijv. is veel explicieter in de serie dan in het boek voor mijn gevoel). In seizoen 2 vind ik dat al een heel stuk minder..
Ik weet het bijna wel zeker dat dat mee heeft gespeeld bij de keuzesquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ook al dat het (gelukkig) was afgenomen in het tweede seizoenMisschien wilden ze in seizoen 1 wel kijkers trekken met veel seks
Dat is ze wat mij betreft gelukt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond ook al dat het (gelukkig) was afgenomen in het tweede seizoenMisschien wilden ze in seizoen 1 wel kijkers trekken met veel seks
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Van facebook over vandaag :
Ja hoor, en na een hele bijzondere, moeilijke, maar ook fijne laatste dag bij het RKZ kwam ik thuis met mn armen vol bloemen, lekkers en superlieve teksten op allerlei kaartjes van heel veel lieve betrokken collega's.. en daar kwamen dan even de tranen ;-)
Nu lekker vrij tot 1 mei, resetten en opnieuw beginnen!
[ afbeelding ]
/dagboek
Solli ging prima. Denk wel dat ik 'aangenomen' word. Hoor het eind volgende week.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, hoe is je soli gegaan? Ben je nu "Hartelijk welkom" zegger en hoop je dat het leerzaam en genoegelijk mag zijn?
quote:
Dat gaan we dus maar even kijken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Straks Nigella bij College tour op 3
Weet je ook hoeveel kandidaten er waren voor de positiequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef golfer het volgende:
Solli ging prima. Denk wel dat ik 'aangenomen' word. Hoor het eind volgende week.
Traantje wegpink.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef golfer het volgende:
Voor de enkeling die mij niet op Facebook heeft. Ik heb weer een stukkie geschreven op de pagina van de Mot-verhalen.
deze enkeling is er tijdens een schoonmaak actie uitgegooid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef golfer het volgende:
Voor de enkeling die mij niet op Facebook heeft. Ik heb weer een stukkie geschreven op de pagina van de Mot-verhalen.
Ja, ze had 7 reacties ontvangen, maar liet al wel doorschemeren graag met mij in zee te gaan op de door mijzelf voorgestelde vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Weet je ook hoeveel kandidaten er waren voor de positie
Dat gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef golfer het volgende:
Ja, ze had 7 reacties ontvangen, maar liet al wel doorschemeren graag met mij in zee te gaan op de door mijzelf voorgestelde vrijdagmiddag.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef z80 het volgende:
deze enkeling is er tijdens een schoonmaak actie uitgegooid.
Ja, ik ruim nog wel eens wat op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef z80 het volgende:
deze enkeling is er tijdens een schoonmaak actie uitgegooid.
hoe gaat alles bij jou Isa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel kandidaten er waren voor de positie
Alles is wel een heel grote vraag, DHquote:
Nee hoor, 2 wijntjes op, (over) heerlijk gegeten en een lekker dutje gedaan na het eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef AnneX het volgende:
" resetten" is een mooi woord daarvoor ! B.
# ben je al aangeschoten (of nog erger: dronken) van emo's en alcohol
Goed min is een 7 toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles is wel een heel grote vraag, DHEr zijn veel aspecten in mijn leven die goed, danwel minder goed gaan
Ik houd het op goed min. Net niet heel goed, maar ook niet matig
Waren ook vreselijke beelden voor haar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:39 schreef AnneX het volgende:
Oooh, wat pijnlijk, dat Twan de filmpjes van Nigella laat zien.![]()
Zij moest een paar keer wegkijken !
quote:
Van haar doodzieke man en foto's van haar moeder en zus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat waren dat voor filmpjes van Nigella dat die zo vreselijk waren?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Van haar doodzieke man en foto's van haar moeder en zus.
Tja, het is een programma over de mens achter.. En dit zijn nogal bepalende gebeurtenissen geweest he. Een bevriend journaliste vertelde er over/bij, ik vond het niet 'fout' of zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]op tv? Ik snap nooit zo goed wat dat op tv doet. Maar ik neem aan dat ze daar toestemming voor heeft gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |