Hierpdepiep!quote:
Wij hebben nog een kamer die leegmoet, maar waar we nog aan moeten beginnenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:42 schreef kipptje het volgende:
Oke! Back to work everyone! Tijd om de laatste spullen in te pakken voor de verhuizers morgen. Iemand zin om mee te helpen?![]()
Ben zelf namelijk enorm verkouden
Gefelicitaartquote:
Den Haag is weer hip and happeningquote:
Welke ben je geweest dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:49 schreef MissMSX het volgende:
Net terug van de mart. Als het altijd zo rustig is ga ik wel vaker
De enige echtequote:
Markt Smeetsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er is maar 1 martde rest is de markt
Goed punt... moet ik er maar niet overheen lezenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er is maar 1 martde rest is de markt
Jij kan het ook niet helpen natuurlijk. Je bent import-Hagenees...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed punt... moet ik er maar niet overheen lezen
Ja, maar ook weer niet 100% import, want ik heb 2 100% haagse ouders.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij kan het ook niet helpen natuurlijk. Je bent import-Hagenees...
Waar ben je geboren?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar ook weer niet 100% import, want ik heb 2 100% haagse ouders.
Ingewikkelde constructie dus
In een ziekenhuis niet in Den Haag en niet in de woonplaats van mn ouders. Maar ik weiger een Delftenaar te zijnquote:
Daar is toch niets mis mee? Ik ben een Schapekopquote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef YUR het volgende:
[..]
In een ziekenhuis niet in Den Haag en niet in de woonplaats van mn ouders. Maar ik weiger een Delftenaar te zijn
Zorg wel dat Gotc voorlopig Den Haag niet uitkomt. Ze zou maar buiten Den Haag bevallen...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef YUR het volgende:
[..]
In een ziekenhuis niet in Den Haag en niet in de woonplaats van mn ouders. Maar ik weiger een Delftenaar te zijn
Da's Dordt toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Ik ben een Schapekop
As if! Ik heb zo'n enkelding omgekregen van Yur wat schokken afgeeft zodra ik dichtbij de grens van DH benquote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zorg wel dat Gotc voorlopig Den Haag niet uitkomt. Ze zou maar buiten Den Haag bevallen...
Yupquote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's Dordt toch?
En GotC gaat niet buiten Den Haag bevallen
Heel goedquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
As if! Ik heb zo'n enkelding omgekregen van Yur wat schokken afgeeft zodra ik dichtbij de grens van DH ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die mag zondag wel ff afquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
As if! Ik heb zo'n enkelding omgekregen van Yur wat schokken afgeeft zodra ik dichtbij de grens van DH ben
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wonen mijn ouders in Naaldwijk en Yur z'n ouders in Poeldijk, dat is dichtbij genoeg![]()
I wouldn't take the risk...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu wonen mijn ouders in Naaldwijk en Yur z'n ouders in Poeldijk, dat is dichtbij genoeg
Dat hoeft ook niet. Als je maar in Den haag blijftquote:Op woensdag 10 april 2013 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga echt niet opgesloten in m'n huis zitten hoor
Topic vol in een paar uur. Wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Topic vol in een paar uur. Wow.
Ik wil trouwens ook oppassen
We kunnen een oppascirkel maken. Jij past op kind 1, moeder van kind 1 past op kind 2, etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Topic vol in een paar uur. Wow.
Ik wil trouwens ook oppassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan toch ook niet anders?
je krijgt het wel terug als het 18 isquote:
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je krijgt het wel terug als het 18 is
Ik bedoelde het kindquote:
Tsjaquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We kunnen een oppascirkel maken. Jij past op kind 1, moeder van kind 1 past op kind 2, etc...
Nee. Ik heb geen idee op welk nummer ze woontquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee op welk nummer ze woont
Na een week wist ze nog feilloos je naam en ze lachte er zelfs bij. Of dat nou door jou kwam of de koekjes waarmee je getracht hebt haar om te kopen, laat ik in het midden. Feit blijft dat de indruk goed was.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:57 schreef Yuki het volgende:
Tsjavoor hetzelfde geld ben ik een kenau bij kinderen
Maar volgens mij vond mini MissAir me wel lief en ik haar ook
We waren ook nog bezig in ons oude huis bezig om alles klaar te zetten voor de verhuizers. Morgen zitten we daarquote:Op woensdag 10 april 2013 18:09 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft nog voor de deur gestaan bij het verjaardagspartijtje van Kipptje.
Er was alleen niemand thuis
Wat lief!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na een week wist ze nog feilloos je naam en ze lachte er zelfs bij. Of dat nou door jou kwam of de koekjes waarmee je getracht hebt haar om te kopen, laat ik in het midden. Feit blijft dat de indruk goed was.
Nee, maar we willen wel weet eens een dagje uitgebreid neukenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat lief!
Zeg, willen jij en MissMSX niet eens een avondje uit
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar we willen wel weet eens een dagje uitgebreid neuken
Liever nietquote:
japanse tuin gaat 27 ste ook weer open.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Even geheel offtopic als ik de laatste reacties hier zo lees () maar voor de Japan-in-Den-Haag-liefhebbers hier: Ik was vandaag even in het
theehuis in Clingendael
(verrassing dat die überhaupt open was
) en ving daar op dat er een Japans feestje is vanwege het 100 jarige bestaan van de Japanse tuin in Park Clingendael op 27 april. Het klonk wel grappig, al ga ik er zelf ws. niet naar toe. (De mevrouw die bij het theehuis werkt en die alles en iedereen echt continue 'schatje' noemt is vast van de partij...! Brrrr...).
Mag trouwens hopen dat het zonnige- en lenteweer nog even d'r best doet voor die tijd, want zowel het Haagse Bos als heel Park Clingendael doet toch wel erg troosteloos aan op het moment...'t lijkt wel herfst met al die kale bomen en bruine aanblik van alleen maar stammen! In de sneeuw zag het er allemaal beter uit. Alleen in Clingendael kon ik wat kleine groepjes blauwe krokussen ontdekken na heel goed zoeken... Hoop maar dat dat snel wat gezelliger wordt
![]()
(Wandeling in Oostduin trouwens nog maar even uitgesteld, wilde graag meteen vanuit huis wandelen, al bedacht ik me bij thuiskomst dat Oostduin eigenlijk maar een blokje verderop ligtVolgende keer dan maar
)
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Dan ben ik er niet
En als je mooie voorjaarsblommen wilt zien moet je zeker een keer naar het stinzenbos bij Ockenburg gaan
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Even geheel offtopic als ik de laatste reacties hier zo lees () maar voor de Japan-in-Den-Haag-liefhebbers hier: Ik was vandaag even in het
theehuis in Clingendael
(verrassing dat die überhaupt open was
) en ving daar op dat er een Japans feestje is vanwege het 100 jarige bestaan van de Japanse tuin in Park Clingendael op 27 april.
Is dát even toevalligquote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef soapie het volgende:
[..]
japanse tuin gaat 27 ste ook weer open.
Brengen wij LittleMiss dan bij Yuki, of gaat zij bij ons thuiszitten en wij in haar bed aan de slag?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar we willen wel weet eens een dagje uitgebreid neuken
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brengen wij LittleMiss dan bij Yuki, of gaat zij bij ons thuiszitten en wij in haar bed aan de slag?
Dat laatste sowieso nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brengen wij LittleMiss dan bij Yuki, of gaat zij bij ons thuiszitten en wij in haar bed aan de slag?
Saai hoor.quote:
Ik ken iemand die daar werkt. Kijk niet vreemd op als je een reactie krijgt dat ze je reactie pas in behandeling nemen als je een fatsoenlijke UI-foto hebt op FOK!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef Crumpette het volgende:
bah, net een klacht ingediend bij de geschillencomissie over een bankstel geleverd met de verkeerde rugkussens. Kost toch altijd weer veel energie, van die extreem slechte service.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt. Kijk niet vreemd op als je een reactie krijgt dat ze je reactie pas in behandeling nemen als je een fatsoenlijke UI-foto hebt op FOK!
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt. Kijk niet vreemd op als je een reactie krijgt dat ze je reactie pas in behandeling nemen als je een fatsoenlijke UI-foto hebt op FOK!
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Wat moet jouw foto eigenlijk voorstellen dan?
Nu nog een 808 en een 909 er bijquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar dat ken je vast niet onder die steen van je.
Klopt idd. Het merk wel, maar deze masjien niet. wel leuk! doe je er veel mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar dat ken je vast niet onder die steen van je.
Had ik er maar één.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Crumpette het volgende:
Klopt idd. Het merk wel, maar deze masjien niet. wel leuk! doe je er veel mee?
Ook, doe gewoon de hele x0x serie maar. Al is het maar voor de heb.quote:
Iddquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, doe gewoon de hele x0x serie maar. Al is het maar voor de heb.
Eigenlijk hadden we het bhoorlijk goed op orde, alles gepland enzo, maar dan kijk je in de 'vergeten' hoekjes en blijk je meer troep te hebben dan je dachtquote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef freshy98 het volgende:
Klinkt als dat je te laat bent begonnen met inventariseren?
Dank je! Alles is nu ingepakt en klaar voor de verhuizers. Ze staan alleen vast in het haagse ochtendverkeerquote:
Haha volgens mij is dat altijd zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 06:52 schreef kipptje het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we het bhoorlijk goed op orde, alles gepland enzo, maar dan kijk je in de 'vergeten' hoekjes en blijk je meer troep te hebben dan je dacht![]()
Oh ja! En het is veel te vroeg vandaag
Wat voor baan?quote:Op donderdag 11 april 2013 08:54 schreef Crumpette het volgende:
Ik zit als een verzopen katje in de trein :-(.. bah!Eerste dag bij een nieuwe werkgever ook nog. Lekker charmant![]()
Succes met verhuizen jongens!!!
Nog even volhouden. Jullie zijn er bijna. En dan voetjes op de salontafel met een drankje en een hapje erbij en genietenquote:Op donderdag 11 april 2013 06:52 schreef kipptje het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we het bhoorlijk goed op orde, alles gepland enzo, maar dan kijk je in de 'vergeten' hoekjes en blijk je meer troep te hebben dan je dacht![]()
Oh ja! En het is veel te vroeg vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |