PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Toch een hele zooi opgekocht voor 10K, allemaal rond de 15K kwijtgeraaktquote:Op woensdag 10 april 2013 10:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel mensen hebben hen dan ook gediscard
Maher is niet echt gestegen though.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik word hier zo moe van. En dan zo'n TT
Ja ik helemaal een leuke TT verzinnen, is het voor niks nada noppesquote:
Ging over die keer dat hij IF Kompany voor 15k hadquote:Op woensdag 10 april 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Werd in het vorige topic gesproken over een downtime, toch?
Iedereen die hem in zijn 3-5-2 of 5 atb team had ging hem natuurlijk verkopen. Moet je nagaan wat er was gebeurd als een silver de winnende had gescoordquote:Op woensdag 10 april 2013 10:14 schreef DePresident. het volgende:
Wel grappig om te zien hoe gevoelig de markt is. Felipe Santana is van ca. 2000 naar 3000 gestegen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ging over die keer dat hij IF Kompany voor 15k hadNu niet
Naja op mijn twitter staat er iig niets overquote:Op woensdag 10 april 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus niet deze niet nee?
Jammer dat die van mij gister allemaal waren verkocht. Anders had ik 1,5k profit op elke Santana.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen die hem in zijn 3-5-2 of 5 atb team had ging hem natuurlijk verkopen. Moet je nagaan wat er was gebeurd als een silver de winnende had gescoord
Ow, zit ik voor niks op dure spelers te bieden.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja op mijn twitter staat er iig niets overEn volgens mij refereerde hij daar naar ja
nee ging inderdaad over rudi's Kompany's. maar wie weet hou je er nog een leuke speler voor een prikkie aan overquote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, zit ik voor niks op dure spelers te bieden.
Hij is op de Xbox nog steeds ongeveer hetzelfde waard trouwens.. 1.7k in een slechte formatie en in betere formaties natuurlijk meerquote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Jammer dat die van mij gister allemaal waren verkocht. Anders had ik 1,5k profit op elke Santana.
Nu ik weer vanaf 0 moest beginnen zijn zulke Braziliaanse spelertjes heerlijk handelswaar. Welliton en Dede doen het ook goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is op de Xbox nog steeds ongeveer hetzelfde waard trouwens.. 1.7k in een slechte formatie en in betere formaties natuurlijk meer
what the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? i'll have you know i graduated top of my class in the navy sealsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moeder van Sergio Busquets gespot!!
Inb4 psychedelicate rant
een pinguin bij de navy sealsquote:Op woensdag 10 april 2013 10:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
what the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? i'll have you know i graduated top of my class in the navy seals
jij noemt mij een nigger dat is veel erger.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
nigger noem je dolan nou een pinguin
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij noemt mij een nigger dat is veel erger.
pas maar op ik eet barca ladyboys zoals jou als ontbijdquote:
Maar geen IF Kelvin en geen IF Odjidja-Ofoequote:Op woensdag 10 april 2013 11:26 schreef vandermar het volgende:
EN ook IF Alonso in dat uitgelekte teamen IF Fabregas die mij winst gaat opleveren
Zilvers zijn dan ook niet van belangquote:Op woensdag 10 april 2013 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na weet ik het hoeveel silver packs krijg ik dan toch een goede non-shiny namelijk Jørgensen
[..]
Maar geen IF Kelvin en geen IF Odjidja-Ofoe
quote:
haha wat een goeie trollquote:Op woensdag 10 april 2013 11:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zilvers zijn dan ook niet van belang
JIj hebt anders ook geen punt achter jouw zin.quote:
Geen idee. Vrijdag?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou zombies doen of nog een keer clubs
Wat is nou leuker.quote:
Duidelijk dat eerstequote:Op woensdag 10 april 2013 11:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is nou leuker.
Met je internet homie's een spelletje doen of sociaal zijn met de kans dat je een trauma oploopt?
zijn die gasten nog steeds zoveel waard dan?quote:
Origineel een CAM en 4-3-3. Hij gaat voor 14k.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn die gasten nog steeds zoveel waard dan?
dan ook mijn erediv 4-1-2-1-2 team maar eens de deur uit doen.
Dat kan niet waar zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
'Sylvie vindt troost in armen Ibrahimovic'
Haha dit meen je niet
Had je hem voor open bid of BIN? Sowieso een SMLENO-waardige dealquote:Op woensdag 10 april 2013 11:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Origineel een CAM en 4-3-3. Hij gaat voor 14k.
Open bid, mijn concurrent haakte wel heel snel afquote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je hem voor open bid of BIN? Sowieso een SMLENO-waardige deal
Voor hoeveel gaat tie weg dan ?, heb em ook nog in me club staan, wil graag komende week zijn SIF gaan halenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:52 schreef vandermar het volgende:
3 4-3-3 Fabregassen onder de 15Koftewel al een leuke profit voor mij
15Kquote:Op woensdag 10 april 2013 11:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat tie weg dan ?, heb em ook nog in me club staan, wil graag komende week zijn SIF gaan halen
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 10-04-2013 om 11:53:15Ibrahimovic on Messi/Ronaldo to @WorldSportCNN :"Messi is better.Messi is natural,Cristiano Ronaldo is a training product" reageer retweet
Messiquote:Op woensdag 10 april 2013 12:01 schreef vandermar het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 10-04-2013 om 11:53:15Ibrahimovic on Messi/Ronaldo to @WorldSportCNN :"Messi is better.Messi is natural,Cristiano Ronaldo is a training product" reageer retweet
Die gast gaat toch maar voor 1k ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ApamDat pack is al 10x beter dan alles wat ik de laatste dagen heb gekregen.
Met de verkoop van je consumables maak je dus mooie winst op dit pack.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die gast gaat toch maar voor 1k ofzo?
Geen idee hoeveel hij op de PS3 waard is maar vast meer dan 1k. Dan nog is het een veel beter pack dan mijn packs de laatste paar dagen want Apamquote:Op woensdag 10 april 2013 12:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die gast gaat toch maar voor 1k ofzo?
Wel een tof TOTWquote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef Maver24 het volgende:
Dat gelekte TOTW is wel een beetje vreemd, posities staat raar, spitsen in de verdediging, maar het zou zo maar kunnen dat het wel echt is, althans het ziet er wel zo uit
Kalou is wel erg tofquote:
3-5-2 naast Bonyquote:Op woensdag 10 april 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kalou is wel erg tof, die gaan we zeker halen als het waar is, linken met Toure en Gervinho ofzo in 442, kun je hem kwijt in een bpl team
Ja dat zou ook nog kunnenquote:
2 goals en speelde erg goed als spits.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat zou ook nog kunnen, wat heeft Kalou dat uitgespookt dat tie in de TOTW zou zitten. Ik hoor of zie bijna niks meer van hem
Aaight, dat wist ik niet. Opzich als je kijkt naar het gelekte TOTW klopt het wel allemaal een beetje alleen dat alles onderste boven. SIF Di natale wordt wel een klapper kwa prijs, 600k denk ik,quote:Op woensdag 10 april 2013 12:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 goals en speelde erg goed als spits.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk. De kopers van ons huis gaan er vanaf maandag in en betalen vanaf die datum de hypotheek. 26 april officiele opleveringDan ben ik eindelijk van alles officieel af
dat is mooiquote:Op woensdag 10 april 2013 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk. De kopers van ons huis gaan er vanaf maandag in en betalen vanaf die datum de hypotheek. 26 april officiele opleveringDan ben ik eindelijk van alles officieel af
Cross abuse op kleine spelersquote:
Jammer dat je de individuele chemie niet meer ziet per speler, dat maakte het juist zo makkelijk om te zien wanneer een speler 9 chem krijgt, ook wanneer de posities daarnaast nog niet waren bezetquote:
Dat is ook echt de bedoeling jaquote:Op woensdag 10 april 2013 12:27 schreef Maver24 het volgende:
Watsgebeurd met de squad builder op WeFut . Hij doet niks meer als ik zoek naar een speler om in een team te zetten en hij heeft een nieuwere layout. Die de Chemie ook niet meer staan per speler. Geen vooruitgang om het zo maar te zeggen.
Zit jij ook op Youtube?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jammer dat je de individuele chemie niet meer ziet per speler, dat maakte het juist zo makkelijk om te zien wanneer een speler 9 chem krijgt, ook wanneer de posities daarnaast nog niet waren bezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Zit jij ook op Youtube?
Wie is dat? Sowieso nog een Fries want anders noem je je club niet FC SneekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel scherp...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dat? Sowieso nog een Fries want anders noem je je club niet FC Sneek
Ik hoop dat tie upgrade wel beter is want wat Wefut zo goed deed is dat je per speler zag welke chemie hij maximaal krijgt wanneer je een paar linkjes om die speler heb staan. Misschien een beetje lastig om uit te leggen. Hopelijk snap je hetquote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is ook echt de bedoeling ja
Pazzl is een upgrade aan het doorvoeren, hij zal straks (volgens mij nu al) wel weer werken.
Nogal wiedes dat we dat niet weghalenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat tie upgrade wel beter is want wat Wefut zo goed deed is dat je per speler zag welke chemie hij maximaal krijgt wanneer je een paar linkjes om die speler heb staan. Misschien een beetje lastig om uit te leggen. Hopelijk snap je het
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Zit jij ook op Youtube?
Ik heb wel een youtube kanaal maar niet specifiek voor Fifa om het zo maar te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |