Verkapt eerbetoon aan QyRoZquote:
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukstequote:
Ja, Q is stom.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukste
Ksjt, in je hok jijquote:
Niet!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukste
Houden zoquote:
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common.quote:
Dan wissel je het om. Of neemt een abo erbijquote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common..
Het is goed met je.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wissel je het om. Of neemt een abo erbij
Jij wilt geen ads voor cute girls from Russia?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common..
Een Abo is zo 2011quote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie die dingen niet eens meer. Gewoon een zwarte balk door het topic.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt geen ads voor cute girls from Russia?
Die was al tijden wegquote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mooie ronde postcount, wat doe je
Heel goedquote:
Ja? QyRoZ kon dat welquote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat hij niet in 5 minuten 300 posts had gemaakt.
Onmogelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is het verleerdHij is een beetje oud en roestig geworden.
Is hij stiekem Axl Rose?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Roest aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger was dat een no-brainer. Mooie tijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat hij niet in 5 minuten 300 posts had gemaakt.
Waar is de samenvatting?quote:
Gewoon lekker in je broek piesen!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet naar de plee maar er kan elk moment een pakketje bezorgd worden dus nu durf ik niet
Dat is juist het leukequote:
Luier aan!quote:
Sins ik samenwoon geloof ik niet meer in die mythe. Remsporen ftw.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sins ik samenwoon geloof ik niet meer in die mythe. Remsporen ftw.
Mooi is die hehquote:
quote:
Ohnoesquote:
"Het is beter zo."quote:
Hoe kwam het?quote:
In de regen?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
En de pakjesman heeft m'n pakketje gewoon voor de deur op de galerij neergezet, top.
Laat me raden...PostNL?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
En de pakjesman heeft m'n pakketje gewoon voor de deur op de galerij neergezet, top.
Terugbijtenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ouderdom. Hij was 2,5.
Maar hij was zo liefDie ander bijt
Hij belde net wel aan, maar ik kon niet opendoen omdat hij volgens mij al bij anderen had aangebeld, dan wordt de vorige verbinding met de intercom afgebroken. Dus hij is wel binnengekomen, dacht dat ik er niet was omdat ik niet snel genoeg had opengedaan, en heeft toen het pakketje niet bij een van de buren neergezet, maar voor m'n deur. En ik zit daar nog geen twee meter naast. Ik had de tussendeur wel gehoord zonder dat er iemand voorbij liep. Hork.quote:
Klacht indienenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij belde net wel aan, maar ik kon niet opendoen omdat hij volgens mij al bij anderen had aangebeld, dan wordt de vorige verbinding met de intercom afgebroken. Dus hij is wel binnengekomen, dacht dat ik er niet was omdat ik niet snel genoeg had opengedaan, en heeft toen het pakketje niet bij een van de buren neergezet, maar voor m'n deur. En ik zit daar nog geen twee meter naast. Ik had de tussendeur wel gehoord zonder dat er iemand voorbij liep. Hork.
Dan nog is het een klacht waard. Bij de buren afleverenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Niet gelijk bij de eerste keer, het kan ook zijn dat hij het bij een van de buren heeft afgeleverd en dat die het bij mij voor de deur hebben gezet. De vorige keren was de pakjesmeneer juist heel vriendelijk.
Tenzij er uitdrukkelijk op vermeld staat dat het niet mag, mogen ze dat gewoon. Moeten ze wel alsnog een briefje bij de geadresseerde in de bus doen waar het ligt. Dat laten ze nogal eens na met een hoop ergernis tot gevolg.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog is het een klacht waard. Bij de buren afleveren
Wie bedenkt dat soort systemen vraag je je wel eens afquote:Op woensdag 10 april 2013 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij belde net wel aan, maar ik kon niet opendoen omdat hij volgens mij al bij anderen had aangebeld, dan wordt de vorige verbinding met de intercom afgebroken. Dus hij is wel binnengekomen, dacht dat ik er niet was omdat ik niet snel genoeg had opengedaan, en heeft toen het pakketje niet bij een van de buren neergezet, maar voor m'n deur. En ik zit daar nog geen twee meter naast. Ik had de tussendeur wel gehoord zonder dat er iemand voorbij liep. Hork.
Ik dacht in het begin dat het systeem kapot was, tot m'n vader, die zelf bezorger is, me uitlegde hoe dat dan werkte. Duurde bij hem ook even voor hij het doorhad.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie bedenkt dat soort systemen vraag je je wel eens af
Paar keer per jaar, misschien dit weekend weer.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Eet hier iemand weleens bij de Mac? Ik wil zo'n dierentuinbon
Nee, ik eet liever niets dan Macquote:Op woensdag 10 april 2013 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Eet hier iemand weleens bij de Mac? Ik wil zo'n dierentuinbon
*met oogjes knippert*quote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar keer per jaar, misschien dit weekend weer.
Maar de molen hier draait welquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef MissMSX het volgende:
Het is april. Ik weiger de verwarming aan te zetten. Maar het is zo FRAKKING koud
En daar wordt het warm van? Jij hebt hamsterenergie?quote:
Nu niet meerquote:Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daar wordt het warm van? Jij hebt hamsterenergie?
Die ander heeft toch wieltjes van zichzelf aan z'n achterlijf?quote:
Last van je lenzen?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben zondag nog Olli's wezen scoren in Blijdorp, samen met een paar honderd anderen overigens..
In de oven zittenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef MissMSX het volgende:
Het is april. Ik weiger de verwarming aan te zetten. Maar het is zo FRAKKING koud
Toch de kachel maar aangezetquote:
We zullen er eentje op je lijk drinken!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik vries dood hier denk ik, zonder verwarming.
Nog niet, maar gaat vast komenquote:
Ik was net bij een vriendin die het raam open had staanquote:Op woensdag 10 april 2013 14:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was net bij een vriendin die het raam open had staan
Vodka bevriest pas bij -44 graden.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:03 schreef missbehavin het volgende:
jouw herensen moeten gewoon harder werken voor dezelfde simpele taken en daardoor heb jij het warmer. Voor hem is het geen enkele moeite en daarom koel/koudquote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het bloedheet, mijn collega heeft zijn jas aan
Oh!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vodka bevriest pas bij -44 graden.
-27 voor 80 proof (russische standaard vodka)quote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vodka bevriest pas bij -44 graden.
mijn hypothese was dat hij een negert is en ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
jouw herensen moeten gewoon harder werken voor dezelfde simpele taken en daardoor heb jij het warmer. Voor hem is het geen enkele moeite en daarom koel/koud
Dit is geen weer voor een negerquote:Op woensdag 10 april 2013 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn hypothese was dat hij een negert is en ik niet.
Ik loop gewoon steeds een ander huis in. Scheelt een hoop slepenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben al de hele week helemaal blij elke keer als ik de woonkamer in loop. Meubels verplaatsen is fijn!
Ik heb gewoon geen meubelsquote:Op woensdag 10 april 2013 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon steeds een ander huis in. Scheelt een hoop slepen
Ohquote:Op woensdag 10 april 2013 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
-27 voor 80 proof (russische standaard vodka)
-40 voor 100
Vooral als je zaterdagavond om 23:00 besluit de bank eens te verslepen en het toch wel leuk staat, zodat je de halve nacht aan het sjouwen bentquote:Op woensdag 10 april 2013 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sommige mensen zie ik liever gaanquote:
quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Je moet eigenlijk de meubels in andere huizen verplaatsen.
Sylvia, Jeanette, Nathalie en Fienequote:
Marie! De trutquote:Op woensdag 10 april 2013 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sylvia, Jeanette, Nathalie en Fiene
Elsje, Truusje, Truus, Babette, Bettie en Sabine
He Margree, Marie, Marij en Angeliene
Mies, Marjan, Marjo, Belin en kleine Tine
quote:
Ze zongen 30 jaar terug al over Angelinaquote:
vieze buikribbelsquote:
lelijk ondergoed!quote:
Laat jouw ondergoed eens zien dan.quote:
En Emmalyn. En zuster Ursula.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zongen 30 jaar terug al over Angelina
Wie zegt dat ik ondergoed aan heb?quote:
Je hoeft het niet aan te hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ondergoed aan heb?
Jij wilt me gewoon naakt zien!quote:
Gisteren wou je me nog eindeloos neuken en nu mag ik je niet eens naakt zien?quote:
Wat een preutse doos is het toch ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gisteren wou je me nog eindeloos neuken en nu mag ik je niet eens naakt zien?
Mag het licht uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gisteren wou je me nog eindeloos neuken en nu mag ik je niet eens naakt zien?
Jij staat synoniem aan 'komen'quote:
Ik hou niet zo van dikke tetten dus dat vind ik niet zo ergquote:
Maar dan kan de cameraploeg niet filmen.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ondergoed aan heb?
Nee, geen Paris Hilton style?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan kan de cameraploeg niet filmen.
Beter geen ondergoed, dan lelijk ondergoed!quote:
Er is een verschil tussen dit en dikke tietenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dikke tetten dus dat vind ik niet zo erg
Das onnozel amateurisme, daar verlaag je je toch niet naar?quote:
Ja daar heb je ook weer een punt. Hoewel die bh haar ook niet helpt...quote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dit en dikke tieten
Jij hebt een professionele filmset ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das onnozel amateurisme, daar verlaag je je toch niet naar?
Wil je ze lenen?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt een professionele filmset ja?
Uiteraard!quote:
Eens, ik heb in het begin veel strijd moeten leveren om de Spongebob slipjes de deur uit te krijgenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter geen ondergoed, dan lelijk ondergoed!
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Eens, ik heb in het begin veel strijd moeten leveren om de Spongebob slipjes de deur uit te krijgen
Ik zal eens vragen wanneer ze een gaatje vrij hebben.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dikke tetten dus dat vind ik niet zo erg
Uitzonderingen maken de regel, booby mommaquote:
Tuttig ondergoed manquote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Altijd fijn, een paar van die SFW-plaatjes in het topic op woensdagmiddag.
Beetje wel ja....quote:
Vanwege haar truttige ondergoed?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Aaargh nu wil ik de kamer verven! En wel NU
Neeheeequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Dit spreekt toch wel weer voor je vriendin
Maar Elmo rules dan ook hequote:Op woensdag 10 april 2013 14:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]Die van Elmo is nog over en die vind ik stiekem best sexy
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ieder z'n fetish toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:47 schreef missbehavin het volgende:
Dus ik douw hem de VS setjes door zijn strot
quote:
Wtf??quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Seikcid het volgende:
Dat Elmo slipje is sowieso een apart verhaal. Keertje op vakantie betrapte ze de schoonmaker in de slaapkamer terwijl ie letterlijk met z'n gezicht in het slipje gedrukt stond, om het allemaal zo goed mogelijk op te snuiven zeg maar. Wat een freak was dat..
wtf!!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Seikcid het volgende:
Dat Elmo slipje is sowieso een apart verhaal. Keertje op vakantie betrapte ze de schoonmaker in de slaapkamer terwijl ie letterlijk met z'n gezicht in het slipje gedrukt stond, om het allemaal zo goed mogelijk op te snuiven zeg maar. Wat een freak was dat..
Wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Seikcid het volgende:
Hij schrok zich ook het apelazerusquote:
En terecht! Elmo zo bezoedelen!quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht! Elmo zo bezoedelen!
quote:
quote:
CL doet je aan zombies denken?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef ArTiC het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ster-klimt-graf.html
ik moest aan CL denken
Als het hamsterzombies zijn wel jaquote:
god dat verhaal is al zo oudquote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef ArTiC het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ster-klimt-graf.html
ik moest aan CL denken
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb nog een keer de fout gemaakt om voor de katten een speeltje te kopen die vrijwel exact leek op de hamster van vriending..
..en komt ook meerder keren per jaar terug, je moest ze de kost geven die hun hamster-in-winterslaap voor dood aanzien...quote:
Yep, dat ding maakte ook nog een vaag geluid en werd letterlijk uit elkaar gerukt voor d'r ogen. Duurde heel even voordat ze zag dat het Hammie niet wasquote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vriendin schrok zich de tering?
Dat had m'n zus een keer gedaan bij een kennis met zo'n zwart plastic paaskuikentje. Ze had zelf een zwarte hamster en toen deed ze alsof ze het beestje keihard op de tegels liet vallen. Kennis schrok zich doodquote:Op woensdag 10 april 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep, dat ding maakte ook nog een vaag geluid en werd letterlijk uit elkaar gerukt voor d'r ogen. Duurde heel even voordat ze zag dat het Hammie niet was
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had m'n zus een keer gedaan bij een kennis met zo'n zwart plastic paaskuikentje. Ze had zelf een zwarte hamster en toen deed ze alsof ze het beestje keihard op de tegels liet vallen. Kennis schrok zich dood
Rotjochquote:Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]En dan zelf ook flink panisch doen, succes bijna verzekerd
quote:
quote:
Met bier?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef missbehavin het volgende:
Hm, flank steak and bloody mary tomatoe salad...
Je kreeg er een dekentje bij en ik heb gevraagd of ik m dicht moest doen..quote:Op woensdag 10 april 2013 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was net bij een vriendin die het raam open had staan
Ieuwquote:
Q. is good for you 14.gif.quote:
quote:
Gemeen hoor, zo rond etenstijd zulke dingen roepen..quote:Op woensdag 10 april 2013 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon een goed stuk biefstuk van de grill, met versgemaakte patat en uienringen is natuurlijk ook altijd goed he... Aaargh ik weet het niet
Dat doe ik altijd, zo'n kreng ben ikquote:Op woensdag 10 april 2013 18:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gemeen hoor, zo rond etenstijd zulke dingen roepen..
En bier er bij natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon een goed stuk biefstuk van de grill, met versgemaakte patat en uienringen is natuurlijk ook altijd goed he... Aaargh ik weet het niet
Wat hij wil, it's his partyquote:
friet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:20 schreef missbehavin het volgende:
niet eens een slecht plan om vanavond te maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:20 schreef missbehavin het volgende:
ik heb tjap tjoy gemaakt vandaag.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
niet eens een slecht plan om vanavond te maken.
Niks mis met biefstuk als handelsmerk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
voorspelbare ideeen. biefstuk is jouw handelsmerk toch?
is een bakvis niet een idee?
Ik was er nog helemaal niet uit hequote:Op woensdag 10 april 2013 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
voorspelbare ideeen. biefstuk is jouw handelsmerk toch?
is een bakvis niet een idee?
zelf loempia's maken, biefstuk teriyaki, gevulde parika, gegrillde kip met citroen en knoflook, lamsrack met veenbessen, etc. keuze genoeg.quote:
Je kreeg een bericht dat je genoemd werd?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kreeg er een dekentje bij en ik heb gevraagd of ik m dicht moest doen..
Ramen open
Oeh loempia's is een goed idee!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
zelf loempia's maken, biefstuk teriyaki, gevulde parika, gegrillde kip met citroen en knoflook, lamsrack met veenbessen, etc. keuze genoeg.
eend is lastig, wordt heel snel droog en is vrij flauw van zichzelf.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh loempia's is een goed idee!
ik zat ook aan eend te denken, of lamsrack idd...
Het is ook erg overdreven allemaal... Het gebeurd al jaren, nog nooit iemand aan dood gegaan.... Nu is het opeens hot news....quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
"miljoenen kilo's rundvlees"... hoeveel koeien zijn dat wel niet?![]()
En waar kan ik het megagoedkoop opkopen? Durf het best te eten.
Ik vind het gewoon zo respectloos. "Ja we hebben je doodgemaakt voor je vlees, maar nu gaan we dat wegtyfen omdat iemand formulier x niet volledig ingevuld heeft".quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is ook erg overdreven allemaal... Het gebeurd al jaren, nog nooit iemand aan dood gegaan.... Nu is het opeens hot news....
Het probleem is dat je dat dus niet weet, of het gezondheidsschade opgeleverd heeft, blijkbaar falen de controles dermate dat dat niet is vast te stellen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is ook erg overdreven allemaal... Het gebeurd al jaren, nog nooit iemand aan dood gegaan.... Nu is het opeens hot news....
Pinguinquote:Op donderdag 11 april 2013 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat dus niet weet, of het gezondheidsschade opgeleverd heeft, blijkbaar falen de controles dermate dat dat niet is vast te stellen.
Dat gezegd hebbende: ik ben carnivoor genoeg om zo'n beetje alle vlees te eten, als ik het maar lekker vind.
RIP Pheno...quote:
Volgens mij moet je daar wel aardig van schijten.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
"miljoenen kilo's rundvlees"... hoeveel koeien zijn dat wel niet?![]()
En waar kan ik het megagoedkoop opkopen? Durf het best te eten.
miljoenen kilo's, denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar wel aardig van schijten.
Als ik miljoenen kilo's zou schijten dan zou ik echt - heel veel kilo's wegen!quote:
Als bouten schijten is, is moeren dan eten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb net nog even lekker zitten bouten.
Bijna vakantie!quote:
Creëer een sugar rush!quote:
Wel bier, dus het leven is oké, olé olé!quote:
Zo ben ik mijn eerste twee bakjes ook doorgekomen jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leer het drinken door er eerst heel veel melk bij te doen.
Zo heb ik het ook leren drinken. Nu kan ik alles drinken. Van zwart tot koffie verkeerd. Net waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo ben ik mijn eerste twee bakjes ook doorgekomen ja
Of bier!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in een versgemalen dubbele espressoquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook leren drinken. Nu kan ik alles drinken. Van zwart tot koffie verkeerd. Net waar ik zin in heb.
Waarom zou ik het leren drinken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
preciesquote:
Ik heb geen bezwaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als bouten schijten is, is moeren dan eten?
Dadelijk eens een ontbijtje moeren dan.quote:
Nou.....neequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Woeiiiii wat loopt het werk op rolletjes vandaag
Hier welquote:
Zware nacht gehad?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dadelijk eens een ontbijtje moeren dan.
Vanwaar die tong?quote:
Lag er wel laat in maar verder niks spannendsquote:
Gewoon, omdat het kan, duh.quote:
Ok.quote:
Zondag 21 graden!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Maar het is wel lente. En bijna vakantie.
Yay, leven het weekend!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:54 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond eindelijk beginnen met Homeland. Oh, en lekker neuken. Is ook weer te lang geleden.
13 graden?quote:
Nuhuh, ossenhaas en sparribs hierquote:
BBQ zondagquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, ossenhaas en sparribs hier
*jaloerst*quote:
Wordt dat het verjaardagsmaal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, ossenhaas en sparribs hier
Zonnebrandolie is niet genoeg. Als ik jou was zou ik me in alumminium wikkelen, met wat olijfolie, peper, zout, knoflook en rozemarijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |