Verkapt eerbetoon aan QyRoZquote:
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukstequote:
Ja, Q is stom.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukste
Ksjt, in je hok jijquote:
Niet!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukste
Houden zoquote:
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common.quote:
Dan wissel je het om. Of neemt een abo erbijquote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common..
Het is goed met je.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wissel je het om. Of neemt een abo erbij
Jij wilt geen ads voor cute girls from Russia?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common..
Een Abo is zo 2011quote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie die dingen niet eens meer. Gewoon een zwarte balk door het topic.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt geen ads voor cute girls from Russia?
Die was al tijden wegquote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mooie ronde postcount, wat doe je
Heel goedquote:
Ja? QyRoZ kon dat welquote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat hij niet in 5 minuten 300 posts had gemaakt.
Onmogelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is het verleerdHij is een beetje oud en roestig geworden.
Is hij stiekem Axl Rose?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Roest aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger was dat een no-brainer. Mooie tijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat hij niet in 5 minuten 300 posts had gemaakt.
Waar is de samenvatting?quote:
Gewoon lekker in je broek piesen!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet naar de plee maar er kan elk moment een pakketje bezorgd worden dus nu durf ik niet
Dat is juist het leukequote:
Luier aan!quote:
Sins ik samenwoon geloof ik niet meer in die mythe. Remsporen ftw.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sins ik samenwoon geloof ik niet meer in die mythe. Remsporen ftw.
Mooi is die hehquote:
quote:
Ohnoesquote:
"Het is beter zo."quote:
Hoe kwam het?quote:
In de regen?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
En de pakjesman heeft m'n pakketje gewoon voor de deur op de galerij neergezet, top.
Laat me raden...PostNL?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
En de pakjesman heeft m'n pakketje gewoon voor de deur op de galerij neergezet, top.
Terugbijtenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ouderdom. Hij was 2,5.
Maar hij was zo liefDie ander bijt
Hij belde net wel aan, maar ik kon niet opendoen omdat hij volgens mij al bij anderen had aangebeld, dan wordt de vorige verbinding met de intercom afgebroken. Dus hij is wel binnengekomen, dacht dat ik er niet was omdat ik niet snel genoeg had opengedaan, en heeft toen het pakketje niet bij een van de buren neergezet, maar voor m'n deur. En ik zit daar nog geen twee meter naast. Ik had de tussendeur wel gehoord zonder dat er iemand voorbij liep. Hork.quote:
Klacht indienenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij belde net wel aan, maar ik kon niet opendoen omdat hij volgens mij al bij anderen had aangebeld, dan wordt de vorige verbinding met de intercom afgebroken. Dus hij is wel binnengekomen, dacht dat ik er niet was omdat ik niet snel genoeg had opengedaan, en heeft toen het pakketje niet bij een van de buren neergezet, maar voor m'n deur. En ik zit daar nog geen twee meter naast. Ik had de tussendeur wel gehoord zonder dat er iemand voorbij liep. Hork.
Dan nog is het een klacht waard. Bij de buren afleverenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Niet gelijk bij de eerste keer, het kan ook zijn dat hij het bij een van de buren heeft afgeleverd en dat die het bij mij voor de deur hebben gezet. De vorige keren was de pakjesmeneer juist heel vriendelijk.
Tenzij er uitdrukkelijk op vermeld staat dat het niet mag, mogen ze dat gewoon. Moeten ze wel alsnog een briefje bij de geadresseerde in de bus doen waar het ligt. Dat laten ze nogal eens na met een hoop ergernis tot gevolg.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog is het een klacht waard. Bij de buren afleveren
Wie bedenkt dat soort systemen vraag je je wel eens afquote:Op woensdag 10 april 2013 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij belde net wel aan, maar ik kon niet opendoen omdat hij volgens mij al bij anderen had aangebeld, dan wordt de vorige verbinding met de intercom afgebroken. Dus hij is wel binnengekomen, dacht dat ik er niet was omdat ik niet snel genoeg had opengedaan, en heeft toen het pakketje niet bij een van de buren neergezet, maar voor m'n deur. En ik zit daar nog geen twee meter naast. Ik had de tussendeur wel gehoord zonder dat er iemand voorbij liep. Hork.
Ik dacht in het begin dat het systeem kapot was, tot m'n vader, die zelf bezorger is, me uitlegde hoe dat dan werkte. Duurde bij hem ook even voor hij het doorhad.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie bedenkt dat soort systemen vraag je je wel eens af
Paar keer per jaar, misschien dit weekend weer.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Eet hier iemand weleens bij de Mac? Ik wil zo'n dierentuinbon
Nee, ik eet liever niets dan Macquote:Op woensdag 10 april 2013 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Eet hier iemand weleens bij de Mac? Ik wil zo'n dierentuinbon
*met oogjes knippert*quote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar keer per jaar, misschien dit weekend weer.
Maar de molen hier draait welquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef MissMSX het volgende:
Het is april. Ik weiger de verwarming aan te zetten. Maar het is zo FRAKKING koud
En daar wordt het warm van? Jij hebt hamsterenergie?quote:
Nu niet meerquote:Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daar wordt het warm van? Jij hebt hamsterenergie?
Die ander heeft toch wieltjes van zichzelf aan z'n achterlijf?quote:
Last van je lenzen?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben zondag nog Olli's wezen scoren in Blijdorp, samen met een paar honderd anderen overigens..
In de oven zittenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef MissMSX het volgende:
Het is april. Ik weiger de verwarming aan te zetten. Maar het is zo FRAKKING koud
Toch de kachel maar aangezetquote:
We zullen er eentje op je lijk drinken!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik vries dood hier denk ik, zonder verwarming.
Nog niet, maar gaat vast komenquote:
Ik was net bij een vriendin die het raam open had staanquote:Op woensdag 10 april 2013 14:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was net bij een vriendin die het raam open had staan
Vodka bevriest pas bij -44 graden.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:03 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |