Verkapt eerbetoon aan QyRoZquote:
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukstequote:
Ja, Q is stom.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukste
Ksjt, in je hok jijquote:
Niet!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil QyRoZ terug. Die is echt de leukste
Houden zoquote:
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common.quote:
Dan wissel je het om. Of neemt een abo erbijquote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common..
Het is goed met je.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wissel je het om. Of neemt een abo erbij
Jij wilt geen ads voor cute girls from Russia?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, dit account heeft geen abo, zie ik die irritante banners. En dan voel ik me zo common..
Een Abo is zo 2011quote:Op woensdag 10 april 2013 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie die dingen niet eens meer. Gewoon een zwarte balk door het topic.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt geen ads voor cute girls from Russia?
Die was al tijden wegquote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mooie ronde postcount, wat doe je
Heel goedquote:
Ja? QyRoZ kon dat welquote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat hij niet in 5 minuten 300 posts had gemaakt.
Onmogelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is het verleerdHij is een beetje oud en roestig geworden.
Is hij stiekem Axl Rose?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Roest aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger was dat een no-brainer. Mooie tijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat hij niet in 5 minuten 300 posts had gemaakt.
Waar is de samenvatting?quote:
Gewoon lekker in je broek piesen!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet naar de plee maar er kan elk moment een pakketje bezorgd worden dus nu durf ik niet
Dat is juist het leukequote:
Luier aan!quote:
Sins ik samenwoon geloof ik niet meer in die mythe. Remsporen ftw.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sins ik samenwoon geloof ik niet meer in die mythe. Remsporen ftw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |