SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
lekker duidelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb net van de fysio een nieuw opbouwschema gekregen (bekkenklachten) waarmee ik geacht word spieren op te bouwen als ik het 2x in de week doe (en dat was niet onderhandelbaar).
Ik hou zo van dit soort expliciete opdrachten
Klinkt bijna als theaterquote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb lekker wel gesport gisteren. Het was echt geweldig leuk zelfs. De vaste instructrice was er niet dus ik heb nu twee lessen aquafit gehad van haar vervanger. Het was een ontzettende, ontzettende homo met een dikke pens en een klein fietsbroekje. Deze bear had de Homo 100 aan en nam zichzelf zo niet-serieus dat het echt hilarisch was. YMCA, Vogue, Aretha Franklin, etc. Hele avond dubbel gelegen, wel een flinke work-out though!
Helaas te ver wegquote:Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, die stond gisterenavond ook opHet was in Dordrecht Isa, maar helaas is hij er niet elke week. Volgende week misschien nog wel, ik hoorde hem "tot volgende week" zeggen tegen een collega.
De instructrice die er normaal gesproken is, is ook wel leuk maar dat zijn meer dansjes. Vooral tijdens swimbamoet je dan van de salsapasjes onder water doen. Wel een uitdaging, ik ben daar echt niet op gemaakt. En als ik dat wel zou zijn, is het nog steeds onmogelijk onder water volgens mij.
Ja, het ging erg snel inderdaad. Te funny gewoon, ik ben nog steeds helemaal vrolijk. Het is dat ik niet op een forum voor kan doen hoe hij er bij stond (en hoe wij dus ook moesten doen). Ik denk wel eens vaker dat het best mooi moet zijn om iets doms te doen op de rand van het bad en dat dan 20 meiden je klakkeloos nadoen. Maar dit was gewoon fenomenaal. De armbewegingen van Vogue en dan ineens heel hard 4,3,2,1! roepen en dan een enorme sprong maken met een been gestrekt voor zich en een been achter. Eigenlijk zo'n balletachtige split in de lucht maar dan met een niet sportief en te dik figuur in een te klein fietsbroekje die zijn benen niet gestrekt krijgtquote:Op woensdag 10 april 2013 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas te ver wegMaar het klinkt alsof het uurtje zo voorbij is
kst, af!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, en ik heb nog helemaal niet verteld over de nieuwe badmeesterIk heb een mini-crush geloof ik, hij is echt perfect
Hoppa!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:00 schreef Vicky het volgende:
LS
en weer -0,3 op de weegschaal!
Lijstje van vandaag:
O: 200ml melk met btje honing, Brinta en banaan
T: ik denk een appelje uit de magnetron
L: kwark met beetje cruesli
T: geen idee, kinderfeestje in de binnenspeeltuin
D: zelfgemaakte eiersalade op een pitabroodje
T: weet ik ook nog niet
nog even niet sporten vandaag. Mijn hoofdpijn is nog niet helemaal over.
Allemachtig, dat zwembad is wel feest bij jullie zeg!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, en ik heb nog helemaal niet verteld over de nieuwe badmeesterIk heb een mini-crush geloof ik, hij is echt perfect
Gisteren wel jaquote:Op woensdag 10 april 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemachtig, dat zwembad is wel feest bij jullie zeg!
Plankje, raar in een vierkant staan (voeten en handen op de grond, buik en bekken omhoog naar horizontaal), opdrukken tegen de muur, situps, schouders heffen, bruggetjes met been uitstrekken, been heffen in zijleg gestrekt en krom.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker duidelijkwat mag je allemaal doen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 april 2013 10:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Plankje, raar in een vierkant staan (voeten en handen op de grond, buik en bekken omhoog naar horizontaal), opdrukken tegen de muur, situps, schouders heffen, bruggetjes met been uitstrekken, been heffen in zijleg gestrekt en krom.
Dat is voor mijn mietenlijf al enorm belastend.
heb jij een keizersnede gehad?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef klumsy het volgende:
Gisteren goed gekeurd in het ziekenhuis en mag vanaf vandaag weer langzaam bewegen op gaan pakken...![]()
Niet dat ik er zin in heb, maar moet toch wat gaan doen aan die conditie van me!
Da's niks, dat is volgende week wel weer wegquote:Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef douche-eendje het volgende:
Schade van een paar dagen Ierland: +1 kilo. Ach. T was het waard
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |