Natuurlijk, iedereen speelde dat vroegerquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:28 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Alakazam?? Je hebt iemand waarmee je Pokémon kan ruilen??
Iets over groeien en bloeienquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gras tegen water, snap ik ook niet.
I choose you, "no!"quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef MAHL het volgende:
Welke Fok!ker zat hier achter?
[ afbeelding ]
It wasn't very effective.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef MAHL het volgende:
Welke Fok!ker zat hier achter?
[ afbeelding ]
Girl fled away! FOK!'er is out of usable Pokémon! FOK!'er whited out! FOK!'er lost half of his money!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Girl fled away! FOK!'er is out of usable Pokémon! FOK!'er whited out! FOK!'er lost half of his money!
Arcaninequote:Op zaterdag 13 april 2013 14:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Achter veel van de eerste 251 Pokémon gaat er tenminste nog een mooi verhaal achter. Bijvoorbeeld Magikarp en Arcanine, zulke mooie verhalen vind je niet meer in de nieuwe generatie.
Legendariesquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Blastoise, Growlith (wou maar niet evolueren) Pidgeot, Gloom, Zapdos en Articuno
Ik had de moeite genomen ze te vangen, maar ik gebruikte ze niet echt. Blastoise heeft het meeste werk moeten doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
LegendariesEkte bazen gebruiken enkel gewone.
Rattata, Pidgey, Tentacool en Zubat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Bombvis het volgende:
Rattata blijft een baas, één van de grootste helden ooit
Pidgeot, Zapdos en Articuno?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Blastoise, Growlith (wou maar niet evolueren) Pidgeot, Gloom, Zapdos en Articuno
Ja, ik was best gerusht, dus zapdos en articuno waren de enige pokemon die een beetje oké level hadden buiten mijn basis 4quote:
Zie mijn eigen quote!quote:
Ook weleens Umbreon gewisseld met Espeon of Raichu.quote:Op zaterdag 13 april 2013 04:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Typhlosion, Dragonite, Tyranitar, Gyarados, Snorlax en Umbreon.
Ik had die nooit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:59 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ja, ik was best gerusht, dus zapdos en articuno waren de enige pokemon die een beetje oké level hadden buiten mijn basis 4.
En niet haten op Pidgeot, is altijd een steady lid van mijn team tot ik een dragonite heb
Umbreon heb ik nooit gebruikt. Had geen toffe moves.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zie mijn eigen quote!
[..]
Ook weleens Umbreon gewisseld met Espeon of Raichu.
Golem, wat een baasquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
Golem was ook baas. Earthquake, Magnitude (pop pop!) en Explosion
Nog niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:34 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best tof. Weten we al of die vuur starter weer evolueert in fire-fighting?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Persian
Electabuzz
Gengar
Ninetales
Venusaur
Vaporeon
Wat een B-team.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Persian
Electabuzz
Gengar
Ninetales
Venusaur
Vaporeon
Dat deed ik ook!quote:Op zondag 14 april 2013 00:25 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben ik de enige die alle vormen van Unknown in zijn eigen naam probeerde te vangen?
Wat een nutteloze Pokemon was dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |