of pijltjes van reclamebladen makenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Met een pvc buis papieren pijltjes en besjes af schieten![]()
20 gulden veel geld vinden
Idd, en dan altijd bij je ouders zeuren of ze nog oud papier haddenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of pijltjes van reclamebladen maken
pokemon is leuk voor 12 jaar en jonger. Als je ouder bent dan 12 zou je eens goed naar jezelf moeten kijken waar je nou mee bezig bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Pokemon is pure tyfus sinds de eerste 2 seizoenen
Tjechiëquote:Op woensdag 10 april 2013 12:06 schreef Buitendam het volgende:
3 weken Spanje in het vooruitzicht en geen fuck geven om welk gebied, weer, eten, zolang je maar met een BB-gun thuis zou komen.
Zelfde laken een pak. Als ze er maar van die gekke dingen en laserpennen verkochten was geen land te ver.quote:
Ik had ooit een lasperpen met 40 doppen waar figuurtjes inzaten, wat een dagen had ik toenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak. Als ze er maar van die gekke dingen en laserpennen verkochten was geen land te ver.
En dan op de terugweg nog een paar dagen op een camping in Frankrijk waar jij helemaal de bom was omdat je een laserpen had, met figuurtjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had ooit een lasperpen met 40 doppen waar figuurtjes inzaten, wat een dagen had ik toen
Zegt de 12 jarige xd.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:11 schreef Loop-y het volgende:
Haten op de nieuwe Pokémon![]()
Typische nepfans die alleen de eerste generatie hebben gespeeld
Tot je batterij op is hé, wat aardig snel gingquote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan op de terugweg nog een paar dagen op een camping in Frankrijk waar jij helemaal de bom was omdat je een laserpen had, met figuurtjes.
Dit ja, daarna was ik er klaar mee, hoeveel generaties zijn er nu?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, de eerste 251 werden door dezelfde tekenaar gemaakt. Ook in de eerste anime-aflevering was Ho-Oh al in beeld, dus ik zie de eerste 251 Pokémon als één geheel.
Ik las op wikipedia 670 pokemons ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 12:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit ja, daarna was ik er klaar mee, hoeveel generaties zijn er nu?
WAAR KAN IK DIT KIJKEN !quote:Op woensdag 10 april 2013 02:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er is toevallig vorige week een nieuwe anime-bioscoopfilm verschenen in Japan, googel maar!Goku als Super Saiyan God!
Met mn matties op voetbal veld ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Quote mijn post als je je armen omhoog deed voor de tv toen Goku energie nodig had.
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan leer je het. Het is zo ontzettend simpel. Of zeg je ook "je loopd"?
Mwoah, moet zeggen dat er nog wel een paar andere zijn die bijna even vermakelijk als Dragon Ball zijn, zoals bijv. Gundam Wing e.d.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ook niet.Pokémon, Dragon Ball Z en als je Shin Chan als anime beschouwt, waren de enige uitzonderingen.
Echt tof dat er na al die jaren nog een film uitkomt.
Ditquote:Op woensdag 10 april 2013 02:08 schreef Ensiferum het volgende:
Lijkt wel een beetje op een verlepte Frieza
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit
en wat is het verhaal achter de nieuwe mewtwo?
Vind hem nog best mooi trouwens
Bron: hierquote:This new Pokémon shares many traits with Mewtwo, including a light-purple body and piercing, powerful eyes!
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
WAAR KAN IK DIT KIJKEN !
En wat is de rol van HO-OH in pokemon eigenlijk??
quote:
http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragon_Ball_Z:_Battle_of_Godsquote:Op woensdag 10 april 2013 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil het verhaal erachter ook weten, ik wil niet spoiler van 3 minuten kijken.
Die jappen draaien in de bios een scene van 3 minuten slechts ja?>?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragon_Ball_Z:_Battle_of_Gods
Maar het is maar één vechtscène hè.
Ben je nou serieus of wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die jappen draaien in de bios een scene van 3 minuten slechts ja?>?
Ohhh er zijn dus meerdere.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of wat?Dat filmpje die ik postte is maar één vechtscène.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |