SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door shaderon op 10-04-2013 10:25:32 ]![]()
Is het erg dat ik het orgineel net pas voor de eerste keer luisterde...?quote:
Ik kende hem wel door iets van yellow claw (mixtape dacht ik) ik had een periode dat ik dat plat draaide![]()
![]()
Das heel erg.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is het erg dat ik het orgineel net pas voor de eerste keer luisterde...?
Ik kende hem wel door iets van yellow claw (mixtape dacht ik) ik had een periode dat ik dat plat draaide
Deze moet je elke dag luisteren.![]()
Op het vinkje in een topic klikkenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:56 schreef d4v1d het volgende:
Hoe de fuck haal je een topic uit MyAT vanaf je mobiel..?![]()
Thx.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Op het vinkje in een topic klikken![]()
Mogguh
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Top TTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik wil dat ook ergens doen, maar met die gene die daar nog meer ban rechten hebben is afgesproken, geen bans om persoonlijke redenen (haat etc..)quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef MineraalWater het volgende:
Zo net iemand ge perma banned die ik al lang kwijt wou, Dat voelt wel effe goed![]()
![]()
Dat is zegmaar een 13 jarige, met adhd etc. Is druk als ze tering en moet zich altijd overal mee bemoeien.. Zegmaar zo'n doorsnee FOK!CRAFT speler die van mcforum afkomen![]()
![]()
d4v1d's awesomeness...
Jezelf in de op zetten.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ja in de community waar ik zit (Heb je denk ik nog niet mee gekregen) Ben ik 1 van de hoogste.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil dat ook ergens doen, maar met die gene die daar nog meer ban rechten hebben is afgesproken, geen bans om persoonlijke redenen (haat etc..)
Er is nog 1 community leader en 2 owners dan en daar onder kom ik.
Die vent was dus eerst "Section Leader" voordat hij ging resignen.
Toen had hij dat gedaan, Had de owner mij gekozen om de nieuwe SL te worden.
Vervolgens is die gast fucking dissapointed dat ik dat ben geworden, gaat hij shit talken over mij zowat elke dag.
Dus vandaag begon het zelfde liedje weer en heb ik hem even gepermd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |