Ben wel benieuwd hoe dat is, heb er zelf ook wel eens over nagedacht. Laat maar even weten hoe dat bevalt!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgende repetitie toch eens in ears gebruiken. De rest van de band is al om Ik ben nu toch benieuwd maar ben bang dat ik het blazende geluid ga missen.
Nu een set oortjes van Shure hier liggen en ze klinken echt superlekker
[ afbeelding ]
Ga het vrijdag even proberen, zal het je laten weten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat is, heb er zelf ook wel eens over nagedacht. Laat maar even weten hoe dat bevalt!
Ik heb de 425 voor normaal gebruik, wil niet meer anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
toch eens in ears gebruiken. De rest van de band is al om Ik ben nu toch benieuwd maar ben bang dat ik het blazende geluid ga missen.
Je moet je rechterhand trainen. Die hand is net zo belangrijk als je linkerhand.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef op_quoter het volgende:
mijn rechterhand houd het niet bij wat mijn linkerhand doet ( bij riffs en solo's) iemand tips om dit gelijk te krijgen, en ik speel niet eens snelle dingen.
en hoe doe ik datquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet je rechterhand trainen. Die hand is net zo belangrijk als je linkerhand.
Misschien iets te logisch, maaruh... Oefenen? Justin (van justinguitar.com) zegt dat je de dingen extreem langzaam moet oefenen tot je het goed kan, dan pas de snelheid verhogen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef op_quoter het volgende:
mijn rechterhand houd het niet bij wat mijn linkerhand doet ( bij riffs en solo's) iemand tips om dit gelijk te krijgen, en ik speel niet eens snelle dingen.
ik heb er vaak op geoefend maar op de foute manier denk ik, ik heb een foute (denk ik) aanslag techniek mezelf aangeleerd en dat is nu moeilijk te veranderenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien iets te logisch, maaruh... Oefenen? Justin (van justinguitar.com) zegt dat je de dingen extreem langzaam moet oefenen tot je het goed kan, dan pas de snelheid verhogen.
Vanuit de psychologie klopt deze theorie. Door veelvuldig oefenen wordt de beweging in kwestie vanuit je operationeel geheugen naar je procedureel geheugen gebracht. Maw: je hoeft niet meer na te denken over de beweging.
www.justinguitar.comquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef op_quoter het volgende:
[..]
ik heb er vaak op geoefend maar op de foute manier denk ik, ik heb een foute (denk ik) aanslag techniek mezelf aangeleerd en dat is nu moeilijk te veranderen
Dit.quote:
Oefenen oefenen oefenen.quote:
Leuke foto's. Wat ik tot nu toe aan filmpjes heb gezien best leuke band julliequote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Eerste resultaten van de fotoshoot binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij gaan de eerst volgende repetitie met een clicktrack spelenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgende repetitie toch eens in ears gebruiken. De rest van de band is al om Ik ben nu toch benieuwd maar ben bang dat ik het blazende geluid ga missen.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja een serieuze foto zou ook niet bij ons passen
[ afbeelding ]
Gelukkig ben jij lekker strak, kun jij de band mooi dragen.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wij gaan de eerst volgende repetitie met een clicktrack spelenOnze drummer is net een oude singer naaimachine, hij is totaal niet strak namelijk (maar nee, het ligt of aan de gitarist/bassist of aan mij als toetsenist, en hij heeft zelfs al eens de zangeres de schuld gegeven
)
Dus even kijken hoe dat uitpakt. En binnenkort nieuwe band foto`s (Want sinds 3 weken hebben we een nieuwe bassist)
Ben verre van strak en dat weet ik ook wel. Maar als de drummer niet strak is dan hobbelt de rest er naar mijn inzien een beetje achter aan, en dat proberen we doormiddel van deze clicktrack te voorkomen.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij lekker strak, kun jij de band mooi dragen.
Klinkt best lekker. Jammer van de opname want die klinkt af en toe echt vrij slecht.. Maar je spel is goed, strakke bends, en je speelt ook (voor zover ik dat kan beoordelen vanwege de geluidskwaliteit) ook strak mee met het nummer zelfquote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef op_quoter het volgende:
wanted dead or alive solo met country improvise
Nie schlekt, nie schlekt!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef op_quoter het volgende:
wanted dead or alive solo met country improvise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |