Hahaha geweldigquote:Op woensdag 10 april 2013 01:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor wat nachtelijk kijkplezier (dit klinkt fout), Yorke en Godrich geven antwoorden op vragen als 'hoe weet je dat een jongen je leuk vindt?' of 'hoe weet je dat je verliefd bent?'![]()
http://vimeo.com/63626526#
Volledig eens, knap om nog met evenveel overtuiging en energie een plaat te maken als vroeger!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, dit topic gaat tegenwoordig zo hard, maar Suede heeft ook weer sinds jaren een zeer lekkere plaat uitgebracht.
Héérlijk jaquote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zat er weer eens volledig naast, die nieuwe plaat van Kurt Vile is gewoon weer ontzettend goed.
Ik kan niks met Lonesome Crowded West..vind dat geschreeuw, distortion en gerammel. Ik weet niet...ben hartstikke groot Modest Mouse fan...maar dat album?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef Felagund het volgende:
Ik vind zelf Lonesome Crowded West één van hun beste, maar als je Moon & Antartica minder vond vind je deze denk ik ook minder.
Maar wat is je mening over het nummer?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
[soundcloud]https://soundcloud.com/jonas-winterland/de-figurant[/soundcloud]
Dit werkte vroeger wel, dan kreeg je zo'n kek widgetje, maar nu niet meer
Muziek is mooi, maar ik erger me aan de stem. Belgen moeten hun mond dicht houden op muziek tenzij ze Engels of Frans zingen, is mijn bescheiden meningquote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over het nummer?
Ik kan zacht Belgenzang juist beter verdragen dan dat Randstedelijke geknauwquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muziek is mooi, maar ik erger me aan de stem. Belgen moeten hun mond dicht houden op muziek tenzij ze Engels of Frans zingen, is mijn bescheiden mening
Daar heb je ook gelijk in. Er is nauwelijks Nederlandstalige muziek die ik kan verdragen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan zacht Belgenzang juist beter verdragen dan dat Randstedelijke geknauw
Boudewijn de Groot was een van de weinigen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Er is nauwelijks Nederlandstalige muziek die ik kan verdragen.
Spinvisquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot was een van de weinigen.
Spinvis kan ik ook wel hebben. Hij maakt veel bagger, maar zijn goede nummers zijn ook meteen top. Ik noem Wespen op de Appeltaart, Ik Wil Alleen Maar Zwemmen, Bagagedrager, Ik Kom Terug. Nederlandse elite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |