Klinkt goed op het eerste gehoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Moody het volgende:
Wie heeft er een mening over de nieuwe Kashmir?
Wordt overal de hemel in geprezen, maar heb hier nog maar weinig meningen gelezen.
We moeten natuurlijk alle hypes wel voor zijn, anders zijn we een stelletje debielen in de indie-wereld
Hondenrennen is typisch Brits. Blur exploiteert - zeker op "Parklife" - het typisch Britse.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:31 schreef DO2 het volgende:
Het heeft alleen weer geen drol te maken met de muziek... Da's dan toch een beetje jammer.
Of ik mis weer iets.
Moet je natuurlijk wel The Stage Names boven The Stand Ins zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:11 schreef Norrage het volgende:
Okkervil River covers zijn ook mooi, en altijd in dezelfde leuke stijl. Daar vind ik ook wel wat van te zeggen, bands die de stijl behouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige nummers wel, maar dit album nauwelijks. Er zijn best stemmen waar ik heel goed van kan begrijpen dat je het niets vindt (Cobain, Isaac Brock zijn de eerste die me te binnen schieten) maar Blake valt daar niet onderquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij doet er wel enigszins zenuwen opwekkende dingen mee hoor, die stem.
Natuurlijk hoort zijn manier van zingen bij de waardering voor zijn stemquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:41 schreef Felagund het volgende:
Isaac Brock? Wat is daar vervelend aan? Ik kan mij voorstellen dat je het soms wat teveel geschreew vindt, maar dat heeft niet met zijn stem an sich te maken.
quote:De totaalervaring van een plaat begint immer bij de hoes. Als deze zo lelijk is als die van Shaking The Habitual, kan het niet anders zijn dat de maker daar een doel mee heeft. De trip begint dan al verontrust, van streek gebracht.
Daar heb je gelijk in, maar ik vind de manier van zingen bij Blake veel uitgesprokener dan bij Modest Mouse. Ik geloof niet dat we het hier over eens worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort zijn manier van zingen bij de waardering voor zijn stemEn ik vind het persoonlijk niet vervelend, ik zei alleen dat ik me dat voor kan stellen.
Juist, een lelijke hoes maken en dan achteraf zeggen dat je het deed om de luisteraar te prikkelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
Over hoezen gesproken, toevallig wat Nu.nl vandaag schrijft:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef tim. het volgende:
[..]
Hondenrennen is typisch Brits. Blur exploiteert - zeker op "Parklife" - het typisch Britse.
Ah, dus jij bent er zo eentje,quote:Die hoes van Dirty Projectors vind ik trouwens intrigerend.
Ook vreemde muziek, weet van de laatste (na behoorlijk intensief luisteren) nog steeds niet of ik het nou afschuwelijk vind, het schuurt in elk geval wel lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef DO2 het volgende:
Ik vond de vorige - Bitte Orca - wel heel mooi. Met deze kan ik echt niks.
Ik heb sowieso een tyfushekel aan stemmen als die van Morrissey, dat ongelooflijk britse. Kan ik niet doorheen luisteren. Stemmen als Roosbeef, Jeff Mangum, Isaac Brock, Wayne Coyne enzo kan ik veel meer mee. Klinkt allemaal vaak vals, maar zo emotievol, zo goed..Zo karakterstiek. JamesBlake heeft wat anders. Die doet ook electronische trucjes met zijn stem, daar moet je maar van houden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb met Morissey ook altijd zo'n haat-liefdeverhouding met zijn stemEn die zanger van Suede. Maar dat was eerder al besproken
Ik denk dat hij bij mij ver op #1 staat qua meest irritante stem ooit. Zijn muziek is echt werkelijk de enige muziek die ik écht meteen afzet als hij gaat zingenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef Arn0 het volgende:
MorrisseyWát een stem. Misschien wel mijn favoriete zanger.
Ahh, echt zonde vind ik dat. Sowieso mis je dan heel wat prachtige muziek, maar zelfs als de muziek niet zo goed is, heb je nog zijn prachtige teksten sowieso en zijn stem. Al duurt het wel even voor je het allemaal kan waarderen jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij mij ver op #1 staat qua meest irritante stem ooit. Zijn muziek is echt werkelijk de enige muziek die ik écht meteen afzet als hij gaat zingen
Doodverwensingen prachtige teksten?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ahh, echt zonde vind ik dat. Sowieso mis je dan heel wat prachtige muziek, maar zelfs als de muziek niet zo goed is, heb je nog zijn prachtige teksten sowieso en zijn stem. Al duurt het wel even voor je het allemaal kan waarderen ja
Ik heb ze heel veel kansen gegeven, maar ik heb het opgegeven. Die muziek ga ik echt nooit waarderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ahh, echt zonde vind ik dat. Sowieso mis je dan heel wat prachtige muziek, maar zelfs als de muziek niet zo goed is, heb je nog zijn prachtige teksten sowieso en zijn stem. Al duurt het wel even voor je het allemaal kan waarderen ja
Haha nuja, die doodsverwensing moet je niet letterlijk nemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doodverwensingen prachtige teksten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |