SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:
School hartstikke belangrijk hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huh? Waarom is de weerwolfmeet afgeschaft?
Oh en ik kom jullie lastig vallen want ik moet voor school bezig zijn.Hai!
Muhahaha bleek niet te kunnen op die dag. Dus kon het daar niet gehouden worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
I know, daarom zit ik ook niet meer gezellig te doen met huisgenoten. Maar ik heb geen zihin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
School hartstikke belangrijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Maar evengoed wees welkom hier!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Was je gekomen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha bleek niet te kunnen op die dag. Dus kon het daar niet gehouden worden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu geen klaarkom grapjes maken he?
Waar zie je me voor aan? Pfffquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu geen klaarkom grapjes maken he?
quote:
ja he, hij ziet toch geen klap zonder lenzen???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag, meneertje.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja he, hij ziet toch geen klap zonder lenzen???Ik ga wel zwijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
NEEEEEE.quote:
WAAAAR?????....quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NEEEEEE.
EEN VOETBALFAN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |