hahahahahaahquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ook kan:
VA: Hoi sof, wat lief dat je me ophaalt van het station!
Sof: Meh.. Jij hoeft niet naar Diemen Zuid.
*Geeft VA zetje*
Ja, extra dingen zelfs..quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we hadden nog kleren aan hoor
Zal ze nooit doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ook kan:
*Geeft VA zetje*
Ja we zorgen gewoon dat onze polsen niet te zien zijn en dat we elkaar niet kwijtraken tussen de plebsquote:
ik snap het nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ook kan:
*Geeft VA zetje*
Slim!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja we zorgen gewoon dat onze polsen niet te zien zijn en dat we elkaar niet kwijtraken tussen de plebs
Die reclame heb ik tijdens het vullen echt de hele tijd gehoord, traumaquote:
''Je moet mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit'' Liedje van Lange Frans en Baas Bquote:
oh. oke. vaag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Je moet mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit'' Liedje van Lange Frans en Baas B
Ja ik weet hetquote:
Dus we gaan naar het sonsbeek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Rock zorgt wel voor de wangspieren, dat wel
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
...
En Takkie dan?
Die prikt je wangspieren
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus we gaan naar het sonsbeek?Het gaat wel regenen donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik weet niet of het handig is eigenlijk
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja wat gaan we dan doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Het gaat wel regenen donderdagdus ik weet niet of het handig is eigenlijk
Gaat hem niet wordenquote:
Jammer anders hadden we pizza kunnen bakkenquote:
Geen idee. Je gaat in ieder geval subway eten donderdagquote:
Dus na 8 subways krijg je er 1 gratis?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee. Je gaat in ieder geval subway eten donderdagwant ik heb twee spaarkaarten vol
dus gratissss. Naja, nadat ik er 16 heb gekocht
jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus na 8 subways krijg je er 1 gratis?
ja ik had beloofd ratten te laten zienquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef Taexon het volgende:
Godsamme dat ratten kijken moet ik hier thuis nog steeds aanhoren
"hey uhh we gaan even naar boven naar de ratten kijken"
Tip zeg dat dus niet
omgquote:
HIPSTER ALARM OMGquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omgIk ga verslaafd worden
Meeten we op het station? Krijg je starbucks van me
Owja dat zei ik volgens mij..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik had beloofd ratten te laten zien
ja haha het is goedgekomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja dat zei ik volgens mij..
Ach boeiend heb er geen spijt van
Wees wel vereerd dat ik die dan aan jou geef he.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omgIk ga verslaafd worden
Meeten we op het station? Krijg je starbucks van me
quote:
ik ook niet en ook niet bij subwayquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Ik ben nog nooit bij Starbucks geweest btw
Ben ik zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wees wel vereerd dat ik die dan aan jou geef he.
Oke, maar ik lust geen koffie he
zo sloom gaat het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
omg het is al elf uur geweest. ik dacht dat het half negen was ofzo
Oke zoek jij maar wat uit danquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik zeker
Ze hebben ook chocalademelk ofzo toch? Ik kijk ff, anders een muffin ofzo![]()
Ik moet helemaal niksquote:
tastyquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
Starbucks loop ik niet naar binnen en subway... Naja geef me dan maar lekker Mac voor dat geld
KIEZEN IS LASTIG JAquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Of ik mis een dubbele betkenis
Ja hoor. Kom je wel eens bij Starbucks?quote:
Paar keer toen ik in UK wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor. Kom je wel eens bij Starbucks?
Even lurkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Paar keer toen ik in UK was
NL nooit
Rel in klb sc
Neem ik ook meequote:
saaie relquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Paar keer toen ik in UK was
NL nooit
Rel in klb sc
wat een droomdate wordt dat danquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neem ik ook meenaast de haribo perziken
droomdatequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een droomdate wordt dat danheey sof wil je een perzikje of heb je meer zin in taksi?
heel smooth
prom doe normaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een droomdate wordt dat danheey sof wil je een perzikje of heb je meer zin in taksi?
heel smooth
ze hebben chocolademelk daar als het goed isquote:
Klopt, alleen in 't begin een deel terug. Nu is het alleen elkaar quoten en voor hoer uitmakenquote:
Doen we wel een keer maar dan zonder de regen okequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daten met een pak taksi en milka op een picknickkleed in de regen
gekwoot voor het nageslachtquote:
Ik tel tweequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, er zijn gewoon 3 stelletjes in de sc
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, er zijn gewoon 3 stelletjes in de sc
quote:
oke nicequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze hebben chocolademelk daar als het goed is
ja is goed hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doen we wel een keer maar dan zonder de regen oke?
Ik tel tweequote:
Als dat gebeurt moet je nog flink wachtenquote:
n00bquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als we klaar zijn met liggen
hepquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb driehoeksverhouding met hypo en mijn rechtervuist
awhquote:
Dat zou sof en ik moeten zijn, maar we moeten nog meetenquote:
Als dat zo is dan ga ik vaak even buiten staan genietenquote:
ga weg met je bacteriënquote:
Je moet het wel in capslock zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben bijna jarig geef mij aandacht
Optimistische groep hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zou sof en ik moeten zijn, maar we moeten nog meeten
Bacterie brengt favoriete geurquote:
Joh gaat al een paar weken zo en donderdag meeten wequote:
in een tentje bedoel je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Liggen zodra we klaar zijn met liggen.
Nee ik snap hem ook niet maar ik praat maar slim mee
hehe jaaquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ga ik vaak even buiten staan genieten
geen zin om te lezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bacterie brengt favoriete geur
Het eerste type geur heef te maken met een groep bacteriën die goed gedijt in vochtige en warme grond. Wanneer het lange tijd niet of nauwelijks heeft geregend en het warm is geweest, droogt de grond uit. Om haar voorbestaan te garanderen laten de bacteriën dan sporen achter in de grond voor betere (vochtigere) tijden in de toekomst. Wanneer het na de lange droge periode gaat regenen, worden de sporen door het vervolgens verdampende vocht en de kracht van de neerploffende regendruppels de lucht in gebracht. Dat kan je ruiken.
Deze door veel mensen als prettig ervaren geur is waar te nemen in de vochtige, dampige omstandigheden, na afloop van een zomerse regenbui. Als de lucht een tijd lang vochtig blijft, kan deze geur lang blijven hangen. Als er weer drogere lucht (met een lagere luchtvochtigheid) binnenstroomt, verdwijnt ze snel.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh gaat al een paar weken zo en donderdag meeten we
Nee ik bedoelde gewoon in de zon liggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in een tentje bedoel je?
Nee omdat we toen maandag ofzo na het liggen naar de mac gingen of het was vrijdag en dan naar de c1000 met pasen was dat
slaaplekker poepiequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
Slapen, morgenochtend OP update voor proxxx
En nu ben ik ineens weer wel van jou? Keuzes man, maak keuzes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
Maak er maar stelletje 4 van, Ezell en ik gaan ook binnenkort naar de bioscoop
Serieus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
Maak er maar stelletje 4 van, Ezell en ik gaan ook binnenkort naar de bioscoop
Beterquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
OMG JE ZOU MAAR BIJNA 20 ZIJN GEEF MIJ AANDACHT.
Zo goed?
ja ik bedoelde liggen na het liggen waar jij het over had godsammequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde gewoon in de zon liggen![]()
Owja dat ja godsamme
NEE BLIJF. prommie is bijna jarigquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
Slapen, morgenochtend OP update voor proxxx
nee is goed hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter
Maar is het goed als ik jou morgen heel veel aandacht geef, ben moe.
Of ga je me dan haten? WANT HET IS WEL JOUW VERJAARDAG. THE QUEEN ALLES
Jordy verwaarloost jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
En nu ben ik ineens weer wel van jou? Keuzes man, maak keuzes.
Vriendschappelijk.quote:
Ja dat wist ik, maar jij bent geen man? Je geslachtsicoontjequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm... Etsu valt niet vrouwen. Ik ben niet echt een man.
Slaap lekkerquote:
Of het is andersom.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy verwaarloost jou.
[..]
Vriendschappelijk.
Icoontje klopt niet. Ik ben een meisje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar jij bent geen man? Je geslachtsicoontje
Really?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of het is andersom.
[..]
Icoontje klopt niet. Ik ben een meisje.
omgquote:
quote:
Het sarcasme druipt er vanaf, toch?quote:
Neenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus, was extreem sarcastisch toch
Inderdaad, met die smileys ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet niet of Jezus sarcastisch wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
JAwel hoor, grappige dude. Die grap met dat doodgaan met dat kruis vond ik wel leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jezus sarcastisch was
Oh die heb ik niet gehoord. Vertel eens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JAwel hoor, grappige dude. Die grap met dat doodgaan met dat kruis vond ik wel leuk
backup ditdat jeweetquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof 'ie dat supersof zou aandoen met hun date op de planning.
Ik merk het aan de hand van je reacties in dit topic.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk, krijg zelfs rimpels van het zuurpruimen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk het aan de hand van je reacties in dit topic.
quote:
ja daarom dequote:
Nouja, hij wordt dus opgepakt door die Romeinen, niks gedaan. Mag het volk stemmen wie er vrijgelaten wordt, kiezen ze een extreem gevaarlijke moordenaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gehoord. Vertel eens?
Altijd op meerdere paarden wedden, zoals DV het altijd zegt. Maar die wed op de hele manege dus er moet er wel eentje winnenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd op meerdere paarden wedden, zoals DV het altijd zegt. Maar die wed op de hele manege dus er moet er wel eentje winnen
HUHquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, hij wordt dus opgepakt door die Romeinen, niks gedaan. Mag het volk stemmen wie er vrijgelaten wordt, kiezen ze een extreem gevaarlijke moordenaar![]()
Nouja, hij moet dus aan zo'n kruis gehangen worden, fucking grappig. ''Waar staat dat kruis dan?'' Ja moet je er zelf heen brengen man
Hij dus opgehangen worden, doodgaan enzo en wordt in een grot gelegd![]()
I kid you not, 3 dagen later staat zijn moeder voor het graf, graf leegHij zo van, hoi mam!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
HUHHoe kan die grot leeg zijn dan
Wat een domme grap
Ja was er ook doe keer dat hij een heel volk liet geloven dat er maar een paar vissen en broden warenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
HUHHoe kan die grot leeg zijn dan
Wat een domme grap
Prom is bijna jarig en jij gaat wegquote:
haha gvd ik moest lachen zo slechtquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja was er ook doe keer dat hij een heel volk liet geloven dat er maar een paar vissen en broden warenDik opdelen en zo, iedereen zat vol man
En die keer dat hij iemand water gaf en het veranderde in wijn, gek had het niet door, dronken dat ie werd
Was hij ook die gast die over water liepquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja was er ook doe keer dat hij een heel volk liet geloven dat er maar een paar vissen en broden warenDik opdelen en zo, iedereen zat vol man
En die keer dat hij iemand water gaf en het veranderde in wijn, gek had het niet door, dronken dat ie werd
Oh, maar ach minuten is niks tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft de hele dag nog hoor en hij moet goed rusten voor cursus ditdat
Nee okequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat is hoe ik rol![]()
Fok is het enige communicatie middel ditdat
Trusten
Ja man, gewoon glas met een dun laagje water, je had die apostelen eens moeten zien kijken danquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Was hij ook die gast die over water liep
wejo heftige verhalen manquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja man, gewoon glas met een dun laagje water, je had die apostelen eens moeten zien kijken dan
wowquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja man, gewoon glas met een dun laagje water, je had die apostelen eens moeten zien kijken dan
Ieh bahquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
GEFELICITEERD PROM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou![]()
haha aawh dankjequote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
GEFELICITEERD PROM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha aawh dankje
Morgen komt ie in mn fobo
Thanks iedereen ik ben slapen
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha aawh dankje
Morgen komt ie in mn fobo
Thanks iedereen ik ben slapen
weltrustenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppaint en precies goed
Feest voor pormquote:
quote:
uh nee over 2 weken pas man!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
Is er morgen eigenlijk school? Of is het meivakantie?
Meivakantie is rond koninginnedagquote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
Is er morgen eigenlijk school? Of is het meivakantie?
hee jerquote:
toch maar niet hoop ikquote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
hee jer
ik wilde net gaan eigenlijk
Eigenlijk welquote:
Ja moet jij je maar eerder melden hierquote:
quote:
O shit, ik zit er wel heel erg naast.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meivakantie is rond koninginnedag
sorry sorry morgen i promissquote:Op woensdag 10 april 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja moet jij je maar eerder melden hier
Zoals waarover?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
alles goed? heb ik veel interessante leesstof gemist?
ahahhahahahahaquote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Etsu het volgende:
Ezell...Meivakantie en we leven begin april.
Oke goed zo. braaf.quote:
Ach ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Etsu het volgende:
Ezell...Meivakantie en we leven begin april.
Je bent zelf een pond.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja.Maar ik heb net wel 10 pond bespaard op m'n slaapplek voor dit weekend.
Rockiejj was even bezig suggesties te doen hoe ik sof moet begroetenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
TT, en andere minder interessante dingetjes
O, ik dacht: party hardy.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg Ezell, ik denk dat je jezelf nu wel wilt wurgen: je staat in dagcijfers.
gewoon op instinctquote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rockiejj was even bezig suggesties te doen hoe ik sof moet begroeten![]()
JAAAAAA EZELL EN IK ZATEN AL DE HELE AVOND OP JE TE WACHTENquote:
Ach ja, ben even vrij van de drukte. Laat me.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAAAAA EZELL EN IK ZATEN AL DE HELE AVOND OP JE TE WACHTEN
De vorige keer paar keer waren een stuk vrolijker?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAAAAA EZELL EN IK ZATEN AL DE HELE AVOND OP JE TE WACHTEN
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon op instinct
kan ook ban situatie afhankgen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi, ik ben VA, noem me maar Klaas.
Ik moet eigenlijk even plassen, waar is het toilet?
Gauw FOK!ken, en in KLB posten dat sof een klein huis heeft.
En is SEX hoe hij moet beginnen.
Sof: Klaas, ben je al bijna klaar?
VA: Nee, ik heb diarree! TEEEERING!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of eeuh..
Hoi, wat leuk je te ontmoeten!
*geeft hand*
*eventueel 3 zoenen*
Zo, naar je zolderkamer? Ik hoop dat de ramen dicht kunnen.
*Sof begint langzaam warm te worden..*
Ja, ik heb nu een half uur niet kunnen FOK!ken, dus dat moet ik inhalen!
Oh nou sorryquote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vorige keer paar keer waren een stuk vrolijker?
[..]Ja ik heb Ezell per ongeluk verlaten zonder wat te zeggen vannacht
Alles goed?quote:
Je hebt geluk dat ik niet zo'n wraakzuchtig wicht ben.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja ik heb Ezell per ongeluk verlaten zonder wat te zeggen vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, vandaag voor 2 mensen ingevallenquote:
de Night Watch, net als bij game of thronesquote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu Jordy nog, dan is het clubje compleet.
Mister A.Hquote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker, vandaag voor 2 mensen ingevallen
Als Jor niet opschiet, gaat er niets van komen want ik ga zo slapenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
de Night Watch, net als bij game of thrones
Wat is dezequote:Op woensdag 10 april 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Jor niet opschiet, gaat er niets van komen want ik ga zo slapen
OMG, dat wil ik niet riskerenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dezeJe wordt het clubje uitgegooid zo hoor
Die heeft al moeite genoeg om voor zichzelf te postenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, dat wil ik niet riskerenEzell post wel voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |