hahahahahaahquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ook kan:
VA: Hoi sof, wat lief dat je me ophaalt van het station!
Sof: Meh.. Jij hoeft niet naar Diemen Zuid.
*Geeft VA zetje*
Ja, extra dingen zelfs..quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we hadden nog kleren aan hoor
Zal ze nooit doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ook kan:
*Geeft VA zetje*
Ja we zorgen gewoon dat onze polsen niet te zien zijn en dat we elkaar niet kwijtraken tussen de plebsquote:
ik snap het nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ook kan:
*Geeft VA zetje*
Slim!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja we zorgen gewoon dat onze polsen niet te zien zijn en dat we elkaar niet kwijtraken tussen de plebs
Die reclame heb ik tijdens het vullen echt de hele tijd gehoord, traumaquote:
''Je moet mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit'' Liedje van Lange Frans en Baas Bquote:
oh. oke. vaag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Je moet mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit'' Liedje van Lange Frans en Baas B
Ja ik weet hetquote:
Dus we gaan naar het sonsbeek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Rock zorgt wel voor de wangspieren, dat wel
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
...
En Takkie dan?
Die prikt je wangspieren
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus we gaan naar het sonsbeek?Het gaat wel regenen donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik weet niet of het handig is eigenlijk
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja wat gaan we dan doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Het gaat wel regenen donderdagdus ik weet niet of het handig is eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |