oh sorry, ik typte Dico i.p.v. Spees in de TTquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kip doe er een sticker met mijn naam op
Falerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ben ik nu ook! Zal het vlg week laten weten als ik em binnen heb
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh sorry, ik typte Dico i.p.v. Spees in de TT
ik had laatst een arische knakker die de derde wereld oorlog ging zitten verkondigen en mij en hem als winnaars ging zitten benoemen vanwege arisch uiterlijk.................. dat was nog nét iets meer creepyquote:
Je hebt ook zulke mooie blauwe ogenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had laatst een arische knakker die de derde wereld oorlog ging zitten verkondigen en mij en hem als winnaars ging zitten benoemen vanwege arisch uiterlijk.................. dat was nog nét iets meer creepy
mensen
Ik heb nog heul geen felle matte kleurenquote:
SUPER COOLquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef megamandy het volgende:
Speciaal voor Debs lieve katfoto's
http://imgur.com/a/raAC8
Jij hebt geen excuus nodig. Je bent Priem, opperfalerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen felle matte kleuren
Goeien excuus toch?
enyyyyyquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef megamandy het volgende:
ja dat wel ja, maar damn.... zoiets denk je toch niet, laat staan dat je het nog uit spreek ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt ook zulke mooie blauwe ogen(toch?
)
Geweldige serie!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef megamandy het volgende:
Schijnbaar welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat wel ja, maar damn.... zoiets denk je toch niet, laat staan dat je het nog uit spreek ook
toch verbazen die knakkers me steeds weerquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SUPER COOL. Ik wil ook zo'n shoot met Herman
. En dat Sjoerd er dan elke keer derpend in photobombed
.
Mijn ma dacht dat de kat erin was gephotoshoppedquote:
Hihihihihiquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik zag de titel van de blogpost op bloglovin en toen moest ik gelijk aan Priem denken![]()
![]()
http://www.beautylab.nl/interview-met-een-neus/
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik zag de titel van de blogpost op bloglovin en toen moest ik gelijk aan Priem denken![]()
![]()
van het Megatoby huis? Cool!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd ik krijg trouwens een sleutel van Megatoby
Jepquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van het Megatoby huis? Cool!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
andere kopen, uittesten in de winkel welke laagste gewicht aan geeft, opgelostquote:
oh hij geeft een lager gewicht aan. 2 kilo lager dan gisteravond. Na vier kruischecks en bb en de pousse er op te hebben gezet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
andere kopen, uittesten in de winkel welke laagste gewicht aan geeft, opgelost
ik heb echt een paar keer moeten kijken wat het woord krui-schecks betekendequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh hij geeft een lager gewicht aan. 2 kilo lager dan gisteravond. Na vier kruischecks en bb en de pousse er op te hebben gezet.
Eigenlijk is het: Mijn lijf
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh hij geeft een lager gewicht aan. 2 kilo lager dan gisteravond. Na vier kruischecks en bb en de pousse er op te hebben gezet.
Eigenlijk is het: Mijn lijf
daar zijn een hoop kattensnoepjes doorheen gegaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef megamandy het volgende:
paar spuitjes kattenvalium, kijk maar hoe gaar dat beest uit zijn ogen kijktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
daar zijn een hoop kattensnoepjes doorheen gegaan.
Zeker voor iemand uit de "randstad" vind ik dat best knap jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het merk New Balance qua schoenen niet kent? Ik werd vanmiddag door 3 collega's heel vermakelijk uitgelachen omdat ik er echt nog nooit van gehoord had![]()
Net als die Ice Watches, compleet nieuw voor mij
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
mooie fototutorial wel
[ afbeelding ]
en mooi resultaat
[ afbeelding ]
zeker niet als je zo'n muil hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]Zo doe je de mond toch niet openhouden
![]()
ik geef er echt niet om en zie het niet, en ik vind het echt extreem lelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker voor iemand uit de "randstad" vind ik dat best knap jaHier in Limburg is die trend nog altijd niet echt doorgedrongen. Het zijn gewoon lelijke renschoenen.
Megatoby heeft een paar New Balance maar dat zijn dus ook echt renschoenen die hij in de USA gekocht heeft jaren geleden. De modellen die men tegenwoordig als gewone schoenen draagt ziet eigenlijk precies hetzelfde uit
Die kleur had ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeker niet als je zo'n muil hebt
goeie kleur foundation/bronzer ook wel
20% bij asos (gister tenminste)quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik geef er echt niet om en zie het niet, en ik vind het echt extreem lelijk![]()
is er ooit weer goeie docs actie? ik wil van die 8 gaats boots kopen
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef megamandy het volgende:
Ooh en wij hadden gister 15% in de webshop
duh, het is een Britquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
paar spuitjes kattenvalium, kijk maar hoe gaar dat beest uit zijn ogen kijkt
een platgespoten Churchquote:
Wacht ik zal die code van asos nog eens opzoeken, megatoby had hem gister gebruikt. Hoewel dat was vannacht dus misschien werkt dat ding nog (of is het misschien wel voor meerdere dagen geldig).quote:
is goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wacht ik zal die code van asos nog eens opzoeken, megatoby had hem gister gebruikt. Hoewel dat was vannacht dus misschien werkt dat ding nog (of is het misschien wel voor meerdere dagen geldig).
Uhm, ligt er heel erg aan. Wij hebben de effen zwarte in een heel vreemd leer, beetje bobbelig en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is goed
is mat of glimmend trouwens mooier?
liefst zou ik gewoon leer willen wat glimmend is, maar geen lak... argggquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm, ligt er heel erg aan. Wij hebben de effen zwarte in een heel vreemd leer, beetje bobbelig en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Dan zou ik zelf voor de gladde/glimmende gaan
JE MOEDER!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
goed poetsen, gaan ze vanzelf glimmenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
liefst zou ik gewoon leer willen wat glimmend is, maar geen lak... arggg
nou ja, nachtje over slapen dan maar
die gladde matte?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed poetsen, gaan ze vanzelf glimmen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JE MOEDER!!!Je moeder grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Ja precies je hebt ook gewoon gladleer wat geen lak en ook geen poetsleer is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
liefst zou ik gewoon leer willen wat glimmend is, maar geen lak... arggg
nou ja, nachtje over slapen dan maar
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die gladde matte?![]()
ik ga nu slapen, maar binnenkort dan maar bestellen![]()
![]()
ik heb de kookboeken van de schrijfster van "Chocolat"(die film met Sjonnie Depp), zijn ook briljantquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zat gisteravond te bedenken dat het echt episch zou zijn als er een Sopranos kookboek zou bestaan. IS DIE ER GEWOON!!! *bestelt*
Dat is in januariquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb de kookboeken van de schrijfster van "Chocolat"(die film met Sjonnie Depp), zijn ook briljant![]()
vraag deze dan voor je verjaardag/whateverdag![]()
![]()
ik mis hemquote:
eerste danquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is in januari
Hmz bol.com voor 20 euro of via Engelse site voor 16 euro en weken wachten
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je dus niet pakken, die zijn lelijk qua leer
IN AFRIKA HEBBEN ZE PAS HONGERquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik mis hem![]()
maar je moeder grappen zijn altijd goed wel![]()
net als Vietnam grappen![]()
"ik heb het zo warm'
"warm, warm??? weet je waar het pas warm was??? IN VIETNAM!!!"
niet, daar hebben ze trekquote:
Ja die lijken gladquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
??? deze wel ???
kun je die oppoetsen?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef Mss het volgende:
Tegen een vriend van me zeiden ze laatst 'jij bent wel klein he', dus hij meteen 'JE MOEDER VOND ANDERS VAN NIET'![]()
![]()
BURN
verkauft Sacha ook verzorgingsvet voor die shizzle-schoenen?quote:
das besteld met een dquote:
Leervet kun je overal denk ik wel kopen ja, dan hou je wel een matte schijn. Wil je ze echt laten glimmen dan zou je schoenpoets moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verkauft Sacha ook verzorgingsvet voor die shizzle-schoenen?
oh dat laatste heb ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leervet kun je overal denk ik wel kopen ja, dan hou je wel een matte schijn. Wil je ze echt laten glimmen dan zou je schoenpoets moeten gebruiken.
dat vond je moeder anders van niet!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leervet bij Hema ofzo zelfsin een handige tube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nee sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:22 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd Spees ken jij deze man?
[ afbeelding ]
Ermahgerd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
Oeh ik had trouwens laatst A-Englang bij Ledouxnuage besteld (want daar was het het goedkoopst inclusief verzenden) en kreeg ik dit weekend een mail met de vraag of alles goed was aangekomen, want als ik dat kon bevestigen kreeg ik loyalty rewards.
Dus ik zo bevestigen en toen kreeg ik ¤0,90![]()
Sparen voor gratis nagellak
Pas maar op, zijn allemaal nare marketing trucjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
Oeh ik had trouwens laatst A-England bij Ledouxnuage besteld (want daar was het het goedkoopst inclusief verzenden) en kreeg ik dit weekend een mail met de vraag of alles goed was aangekomen, want als ik dat kon bevestigen kreeg ik loyalty rewards.
Dus ik zo bevestigen en toen kreeg ik ¤0,90![]()
Sparen voor gratis nagellak
Oh hallo lurker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Pas maar op, zijn allemaal nare marketing trucjes.
Nagellak moet je toch sowieso kopen, dan maar met kortingquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Pas maar op, zijn allemaal nare marketing trucjes.
Lurker?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh hallo lurker.
Meh, ik moet bezig zijn voor school. Concentratie is weer ver te zoeken.
A, ik zie het al. Ik breek in in jullie nagellaktopic. sorry hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niks. En misschien heb ik het wel gemist hoor, maar ik (her)ken jou niet van dit topic.
Ik vroeg me vooral af wat je hier deed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
A, ik zie het al. Ik breek in in jullie nagellaktopic. sorry hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |