HALLON IK WRIJF HET NOG FF IN DAT DIT DE DAG IS DAT DIE-EN-DIE DOOD GING, KTNXBAI!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom je mensen een kaart stuurt voor een sterfdag... Ik zou het ook echt niet tof vinden om die te krijgen eigenlijk..
MAAR WE DENKEN WEL AAN JE HOOR. MAAR EVEN LANGS KOMEN OF BELLEN VIND IK TEVEEL MOEITE.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HALLON IK WRIJF HET NOG FF IN DAT DIT DE DAG IS DAT DIE-EN-DIE DOOD GING, KTNXBAI!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar eens douchen, dan kunnen we vanavond naar een ander dood persoon gaan kijken en morgen naar een begrafenis, echt super fantastisch
Het is gewoon weer een reminder van iets waar ik eigenlijk helemaal niet wil denken, dus ik zou er niet op zitten te wachten. En inderdaad, de mensen die zulke kaarten sturen, zijn dan vaak (in ons geval dan) van die vage ooms en tantes die sowieso elke zondag alle begraafplaatsen afgaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een sterkte kaart neem ik aan? Tsjaa, dat is dan vast goedbedoeld maar ik zou er ook niet op zitten te wachten gok ik. Mensen die ver genoeg van me af staan om via kaarten contact hebben, zou ik die dag geen emoties mee hoeven delen.
who died?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar eens douchen, dan kunnen we vanavond naar een ander dood persoon gaan kijken en morgen naar een begrafenis, echt super fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 13:49:36 ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
van de dode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zijn oma.
disclaimer
Zo komt het op mij dan wel een beetje over jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HALLON IK WRIJF HET NOG FF IN DAT DIT DE DAG IS DAT DIE-EN-DIE DOOD GING, KTNXBAI!
Ik had daar trouwens ook foto's van gemaakt bij mijn oudoom, god knows why. Toen ik ze fullscreen zag schrok ik zo dat ik ze meteen weg heb gepleurd. Daar zit je toch niet op te wachten manquote:
Ja hij zat gewoon toevallig naast mij en heeft er niet aan gedacht dat er mensen mee zouden kunnen kijken. Begrijpelijk wel maar leuk is anders voor mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had daar trouwens ook foto's van gemaakt bij mijn oudoom, god knows why. Toen ik ze fullscreen zag schrok ik zo dat ik ze meteen weg heb gepleurd. Daar zit je toch niet op te wachten man
je HOEFT niet naar het lichaam te kijken he, als je mee gaat. Je kan ook gewoon meegaan voor Brumquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed ik wil dus alleen kijken als het iemand is als mijn moeder ofzo, dat je weet dat diegene echt dood is. Brum zn oma kende ik wel maar dat vind ik toch anders dan mijn eigen opa en oma. Maarja
Dat voelt dan een beetje vreemd he, als je gaat kijken naar iemand die je niet echt gekend hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed ik wil dus alleen kijken als het iemand is als mijn moeder ofzo, dat je weet dat diegene echt dood is. Brum zn oma kende ik wel maar dat vind ik toch anders dan mijn eigen opa en oma. Maarja
Ja dat had ik dus zaterdag al expres niet gedaan, maar toen zag ik de foto. Nu ik heb op een foto al heb gezien kan ik het beter irl nog zien vind ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je HOEFT niet naar het lichaam te kijken he, als je mee gaat. Je kan ook gewoon meegaan voor Brum
Ik heb toen de keren afgeteld dat ik mijn moeder nog zou kunnen zien, ik wilde per se elke dag kijken 'want het kon nog maar ... keer'quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben naar mijn oma gaan kijken en toen zei ik meteen dat ik dat echt noooooooooit meer ga doenDat was oma niet die daar lag............... Oma was al weg... Ik vond het niet fijn iig
Maar ook voor mijn moeder gedaan en die wilde idd de bevestiging dat ze er echt niet meer was...
Ik vond het bij mijn opa ook niks. Zeker niet toen ik mijn hand op zijn hoofd legde, ik sprong een halve meter naar achteren van schrik. Bij vreemden kan ik het beter hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben naar mijn oma gaan kijken en toen zei ik meteen dat ik dat echt noooooooooit meer ga doenDat was oma niet die daar lag............... Oma was al weg... Ik vond het niet fijn iig
Maar ook voor mijn moeder gedaan en die wilde idd de bevestiging dat ze er echt niet meer was...
Ja, en DAT hoor ik wel weer vaker... bij je eigen ouders of je eigen kinderen... wazig. Vond je dat niet akelig?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb toen de keren afgeteld dat ik mijn moeder nog zou kunnen zien, ik wilde per se elke dag kijken 'want het kon nog maar ... keer'
omdat je niet rationeel met je emoties om kan gaan op zo'n moment. Die mensen hebben ook hun verdriet al is dat op geen enkele manier te vergelijken met wat je voelt als het je eigen moeder is. En dan ga je je ontzettend agressief? opstellen naar alles wat van buiten komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik alleen niet zo goed kon hebben bij mijn moeder, was dat bepaalde ooms en tantes ook elke dag kwamen kijken (broers/zussen van papa). Het was wel opengesteld voor familie, dus het mocht ook. Maar waarom komen jullie in godsnaam NU elke dag kijken terwijl ze dood is, terwijl jullie in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet langs zijn geweest. Daar kon ik me wel een beetje pissig om maken
Heel akelig.. Maar ik was erbij toen ze overleed, hoe ze daar toen op dat moment lag, dat beeld is het allerergst, alles wat daarna kwam is dan minder erg..quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en DAT hoor ik wel weer vaker... bij je eigen ouders of je eigen kinderen... wazig. Vond je dat niet akelig?
Dat heeft brum ook bij zn oma gedaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heel akelig.. Maar ik was erbij toen ze overleed, hoe ze daar toen op dat moment lag, dat beeld is het allerergst, alles wat daarna kwam is dan minder erg..
En ik heb meegeholpen om haar aan te kleden (de laatste verzorging, zoals ze dat noemen) en die kleding ook zelf bij elkaar gezocht. En ik was erbij toen ze in de kist getakeld werd (letterlijk getakeld ja..). Als ze daar dan eenmaal ligt, is dat echt zo ontzettend vreemd.. Ze is het, maar toch ook niet..
Mijn opa lag thuis opgebaard en wij blijven bij mijn oma al die tijd, ik vond het wel fijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben er serieus heel blij om dat ik dat heb gedaan. Ik weet precies wat er wanneer met haar gebeurd is, er niet aan haar gesleurd, alles is heel netjes gegaan. En dat geeft wel rust, dat je weet dat alles respectvol is gegaan. Anders waren een stel vreemden geweest die dat hadden gedaan...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heeft brum ook bij zn oma gedaan.
Ik kan me voorstellen dat het heel anders is bij je eigen moeder idd...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb toen de keren afgeteld dat ik mijn moeder nog zou kunnen zien, ik wilde per se elke dag kijken 'want het kon nog maar ... keer'
Mijn vader was er ook niet zo happy mee, die trekt dat slecht. Extra verrassing toen hij de deksel van de kist mee naar huis mocht rijden vanaf het crematorium (beschilderde kist, enige grote auto...).quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou dat ook echt niet in huis willen hebben, ik zou niet slapen denk ik
Nee, thuis zou ik niet willen. Ik zou bang zijn dat je dat dan steeds 'blijft zien' of zo..quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
toen mijn opa dood ging hadden ze nog niet van die koelplateau's, na anderhalve dag moest de kist al dichtquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat klinkt dan toch wel fijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben er serieus heel blij om dat ik dat heb gedaan. Ik weet precies wat er wanneer met haar gebeurd is, er niet aan haar gesleurd, alles is heel netjes gegaan. En dat geeft wel rust, dat je weet dat alles respectvol is gegaan. Anders waren een stel vreemden geweest die dat hadden gedaan...
Mijn vader en broer wilden dat niet zien, dus mijn tante heeft mij bijgestaan toen
Nouja naar mortuarium meegaan als steun zou ik zeker wel doen; maar zou niet meer echt in het kamertje gaan kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn opa lag thuis opgebaard en wij blijven bij mijn oma al die tijd, ik vond het wel fijn.
ermahgerd dat lijkt me wel raar, zo'n speech.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Mijn opa heeft alles behalve de rouwkaarten zelf geregeld, inclusief ingesproken speech.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ons geval moesten we dat allemaal zelf uitzoeken, want mama had absoluut geen wensen nagelaten. Die was veel te veel bezig met 'later, wanneer het weer wat beter gaat'. En dan sta je voor die kledingkast en dan word je ineens heel erg boos op haar dat ze van tevoren niet wat heeft uitgezocht want wat nou als je verkeerd kiest en wat had ze nou gewild en en en pffffquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ach ja, iedereen gaat er anders mee om en ook de "overledene" heeft er veel invloed op nog: heeft hij/zij zelf veel kunnen plannen en beslissen of juist niet enzo.
bij kleine babietjes is het helemaal erg, die verkleuren al binnen een paar uur zo sterk...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het heel anders is bij je eigen moeder idd...
Bij Guido zijn we ook meermaals gaan kijken; idd met het idee: Ja maar straks kan het écht niet meer. Dus die gingen we wel vaker bezoeken..
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermahgerd dat lijkt me wel raar, zo'n speech.Was het ook! Maar nu vind ik het heel fijn (heb de cd ervan) om z'n stem nog wel eens te kunnen horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dat vind ik dan wel weer baas, speechen op je eigen uitvaartquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Mijn opa heeft alles behalve de rouwkaarten zelf geregeld, inclusief ingesproken speech.
Ja, is het ook. Het is het laatste wat je kan doen en ik was blij dat ik het heb kunnen doen. Dat gedeelte zou ik zeker ook weer opnieuw doenquote:
Dat lijkt me heeeeel moeilijk ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In ons geval moesten we dat allemaal zelf uitzoeken, want mama had absoluut geen wensen nagelaten. Die was veel te veel bezig met 'later, wanneer het weer wat beter gaat'. En dan sta je voor die kledingkast en dan word je ineens heel erg boos op haar dat ze van tevoren niet wat heeft uitgezocht want wat nou als je verkeerd kiest en wat had ze nou gewild en en en pffff
Ja, hele dekkende make upquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vraag me af wat voor makeup ze bij zo'n mortuarium hebben. Brum zei dat ze kasten vol hadden
Ja maar lippenstift enzo, misschien hebben ze wel mac ermahgerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, hele dekkende make upOok om blauwe plekken van infuus en dergelijke weg te kunnen halen
Mijn moeder was zangeres dus ik kan haar stem heeeeeel vaak terughoren als ik zou willen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was het ook! Maar nu vind ik het heel fijn (heb de cd ervan) om z'n stem nog wel eens te kunnen horen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar lippenstift enzo, misschien hebben ze wel mac ermahgerd
Jup heel snel idd... Vooral toen eerst in die ziekenkamer.. Toen ie net was overleden; was ie al grauwig/blauw aan het kleuren...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij kleine babietjes is het helemaal erg, die verkleuren al binnen een paar uur zo sterk...hoop het nooit mee te hoeven maken
Eh ja, zover had ik dan weer niet gedachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar lippenstift enzo, misschien hebben ze wel mac ermahgerd
Bwao lijkt me idd wel erg lastig dan zo....quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In ons geval moesten we dat allemaal zelf uitzoeken, want mama had absoluut geen wensen nagelaten. Die was veel te veel bezig met 'later, wanneer het weer wat beter gaat'. En dan sta je voor die kledingkast en dan word je ineens heel erg boos op haar dat ze van tevoren niet wat heeft uitgezocht want wat nou als je verkeerd kiest en wat had ze nou gewild en en en pffff
Bij mijn opa liep je er bijna direct bij binnenkomst tegenaan. Was niet zo handigquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja naar mortuarium meegaan als steun zou ik zeker wel doen; maar zou niet meer echt in het kamertje gaan kijken.
Ik heb geen enkele foto op een zichbare plek in huis.. Ik ben gewoon zwaar in denialquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb wel een fotootje van Guido op mijn kast staan............Maar is zwart/wit en als je het niet weet; zou je denken dat ie in diepe diepe slaap ligt.. het is echt een mooie foto verder (vind ik dan... en ik voel me er fijn bij dat ie daar blijft staan)
Ja ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen van mijn eigen moeder tbhquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele foto op een zichbare plek in huis.. Ik ben gewoon zwaar in denial
oh ik zag het binnen drie secondenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb wel een fotootje van Guido op mijn kast staan............Maar is zwart/wit en als je het niet weet; zou je denken dat ie in diepe diepe slaap ligt.. het is echt een mooie foto verder (vind ik dan... en ik voel me er fijn bij dat ie daar blijft staan)
Dat is ook wel. Maar voor sommige dingen zou het heel handig zijn als iemand gewoon al wat besloten heeft, scheelt weer een hoop denkwerk en gedoe, want er komt zoooooooooveel bij kijken en je moet zoveel beslissingen nemen. Als zij dat nou alvast een beetje gedaan had, had ik me niet overal zo druk om hoeven makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Maar weet je wat het is, je moet toch je eigen gevoel volgen bij een uitvaart... Hoe jij graag afscheid wil nemen van iemand. De overledene merkt daar toch niets meer van, hoe hard het ook klinkt.
Sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik zag het binnen drie secondenschrok er zelfs van
nee hoef je niet te zeggen, maar je verwacht het gewoon niet.quote:
Dat is zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook wel. Maar voor sommige dingen zou het heel handig zijn als iemand gewoon al wat besloten heeft, scheelt weer een hoop denkwerk en gedoe, want er komt zoooooooooveel bij kijken en je moet zoveel beslissingen nemen. Als zij dat nou alvast een beetje gedaan had, had ik me niet overal zo druk om hoeven maken
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Wilt u 5 vrije feestdagen per jaar inleveren in ruil voor 2% extra loon?
Ja 15%
Nee 56%
Niet van toepassing 29%
Aantal stemmen: 44.911
Van mij mag de subject ook wel changed hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
oh sorry voor de brute change of subject
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Wilt u 5 vrije feestdagen per jaar inleveren in ruil voor 2% extra loon?
Ja 15%
Nee 56%
Niet van toepassing 29%
Aantal stemmen: 44.911
had jij je pellet niet al opgestuurd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Mss het volgende:
Mail van beautybay. Of 30% korting op mijn pellet of opsturen en een nieuwe krijgen. Maar eens even over nadenken.
Is opsturen gratis?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Mss het volgende:
Mail van beautybay. Of 30% korting op mijn pellet of opsturen en een nieuwe krijgen. Maar eens even over nadenken.
Dat klinkt zeker veelbelovend!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kreeg net een mail van iemand van het bedrijf waar ik misschien nog een project voor zou doen, wat voor mij een verlenging zou betekenen. Of we volgende week 'de test experimenten voor mei en juni kunnen bespreken'. Ik heb alleen tot dusverre nog steeds geen bevestiging gehad dat het uberhaupt doorging... Maar nu word ik toch wel voorzichtig enthousiast![]()
Ermahgerd mijne ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
twee procent is wel bijna gelijk aan mijn ranzige loonsverhoging van laatst
Ja en laatst met de refund en nieuwe korting naked matte besteld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had jij je pellet niet al opgestuurd?
Die is nie zwartquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja en laatst met de refund en nieuwe korting naked matte besteld.
Die afgelopen zaterdag kapot binnenkwam. Weer de zwarte oogschaduw kapot![]()
Nou ja, wij hebben de planning dus als familie gemaakt, maar wel duidelijk de wens van m'n opa. Maar die man was dan ook behoorlijk koppigquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Maar weet je wat het is, je moet toch je eigen gevoel volgen bij een uitvaart... Hoe jij graag afscheid wil nemen van iemand. De overledene merkt daar toch niets meer van, hoe hard het ook klinkt.
Mwah zo goed als hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die is nie zwartMaar wel kut ja
Pics pleasequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn kaarten komen net binnen debs, so pretty
Als ie niet op een fatsoenlijke manier gebruikt kan worden zoals je hem nu hebt, dan opsturen en een nieuwe krijgen. Anders ligt ie toch alleen maar in een la en heb je er alsnog 70% voor betaald terwijl je hem dan niet zou gebruiken..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar moet het wel voorschieten. Het duurt vooral lang.
Ja, als ze zelf alles al hebben uitgedacht wordt het een ander verhaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben de planning dus als familie gemaakt, maar wel duidelijk de wens van m'n opa. Maar die man was dan ook behoorlijk koppig.
SERIEUSquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja en laatst met de refund en nieuwe korting naked matte besteld.
Die afgelopen zaterdag kapot binnenkwam. Weer de zwarte oogschaduw kapot![]()
Ja. Ik heb een slecht faalkarma. Ik kom nooit meer van dit imago afquote:
Kruizen hoef ik ook niet nee...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als ze zelf alles al hebben uitgedacht wordt het een ander verhaal
Als ik ga heb ik maar twee wensen: Geen kruizen in de zaal of andere zaken die aan religie refereren. En ik moet gecremeerd worden. Voor de rest zoeken jullie het maar uit.
Godsammequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een slecht faalkarma. Ik kom nooit meer van dit imago af
Deze keer kwam het door slechte verpakking aan hun kant.
Och, dan heb je iig geen honger geledenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kruizen hoef ik ook niet nee...
Pff, dat was bij mij opa en oma zo irritant. Eerst een avondwake met preek waar we mee naar toe moesten. Dan de dag erop weer naar uitvaartcentrum om ze op te halen, dan naar de kerk voor een dienst, dan bij crematorium nog een dienst, dan nog koffie met cake en dan nog naar opa en oma thuis voor nog meer koffie en cake, daar was je serieus een hele dag mee kwijt..
Neuh, dat nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, dan heb je iig geen honger geleden
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
en als SF commentaar zou hebben op wat ik op mijn brood doe krijgt hij een ros voor zijn hoofd
ja maar dan nogquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een slecht faalkarma. Ik kom nooit meer van dit imago af
Deze keer kwam het door slechte verpakking aan hun kant.
quote:Ontstaan in 2007, JJsHouse.com is een professionele online kleding retailer. Zonder dat je je huis hoeft te verlaten, laat je je bruidsjurken en andere jurken op maat maken van de beste kwaliteit tegen groothandelsprijzen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd meubels van mij hier![]()
Eigenlijk wil ik morgen m'n helmers overzetten, maar dat heeft niet zo'n nut. Want m'n nagellak zit in een verhuisdoos. Er staan 12 verhuisdozen bij elkaar en matige autist die ik ben heb ik er niet opgezet wat erin zit, dus heb ik geen idee in welke doos m'n nagellak zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ze verkopen mijn jurk op die site voor 1400 euro goedkoperIk zou em terugbrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige combi met je rode schoenen trouwens![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou em terugbrengen
Prachtige combi met je rode schoenen trouwens
Aan de andere kant heb ik door het laminaat leggen en het sjouwen toch geen nagels meerquote:
Hadden ze er maar een watermerk in moeten zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.vowstoryshop.nl/bruidsmode-a-line_c104
Het verwonderlijkste is nog wel dat ze schaamteloos de foto's van Pronovias, Enzoani, Sotero etc jatten voor die kutsite
hehehehehehequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hadden ze er maar een watermerk in moeten zetten![]()
Oh, wait
Waarom uberhaupt lakjes uit de Helmer halen, gewoon de lades in z'n geheel verhuizenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik door het laminaat leggen en het sjouwen toch geen nagels meer.
Maar ik heb nu m'n eettafel hier, m'n bureau en m'n dvd's... Morgen kunnen er dus kastjes over en dan misschien op de gok maar wat verhuisdozen
Jupquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.vowstoryshop.nl/bruidsmode-a-line_c104
Het verwonderlijkste is nog wel dat ze schaamteloos de foto's van Pronovias, Enzoani, Sotero etc jatten voor die kutsite
Maar als je vlak voor je bruiloft flink op je eten gelet hebt om maar goed in je jurk te kunnen passen en sindsdien niet meer zo extreem hebt gedaan (en net een frietbuffet dit dat alles achter de rug hebt) is dat ook niet zo heel vreemd, toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik heb vorige week nog een keer mijn bruidsjurk aangetrokken... Ofjah keer kijken of ik er nog inpaste...
Nee dus![]()
Toen baalde ik en ging aan de aperitief![]()
Ik vermoed idd dat het carnavalswinkelkwaliteit kutkopieen zijn van dure ontwerpenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is de hoax eigenlijk daar? Of is het gewoon matigen kutkwaliteit?
Was nog voor frietbuffetquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als je vlak voor je bruiloft flink op je eten gelet hebt om maar goed in je jurk te kunnen passen en sindsdien niet meer zo extreem hebt gedaan (en net een frietbuffet dit dat alles achter de rug hebt) is dat ook niet zo heel vreemd, toch?
Omdat dat natuurlijk veel omslachtiger kanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt lakjes uit de Helmer halen, gewoon de lades in z'n geheel verhuizen.
Ermahgerd, dan wegen wij nu bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was nog voor frietbuffetmaar ja idd ik woog toen 55; en nu zit ik weer rond de 60 (gok ik... ik denk zelfs weer iets erboven maar dat ontken ik zolang ik niet op de weegschaal sta en het zelf zie
)
GIJ VETROLquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was nog voor frietbuffetmaar ja idd ik woog toen 55; en nu zit ik weer rond de 60 (gok ik... ik denk zelfs weer iets erboven maar dat ontken ik zolang ik niet op de weegschaal sta en het zelf zie
)
Als ik dan toch zo weinig budget had, dat een trouwjurk er echt niet vanaf kon, dan zou ik nog niet op zo'n site bestellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Toch zou ik wel eens iemand willen spreken die zo'n jurk gekocht heeft
Ja, of marktplaats.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik dan toch zo weinig budget had, dat een trouwjurk er echt niet vanaf kon, dan zou ik nog niet op zo'n site bestellen
Dan zijn er echt wel betere alternatieven. Mooie topvintage jurk of zo
Ja maar dat is voor jou toch sowieso een heul handige site?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=363092
KUT ik moet zeker een account aanmaken
Ik zou toch proberen om geen tweedehandsjurk te nemen. Mijn trouwjurk moet alleen van mij zijnquote:
Misschien klopt je beeld dan niet van jezelf; want we zijn praktisch even groot ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ermahgerd, dan wegen wij nu bijna hetzelfde
Waarom ben ik dan niet zo slank als jij
quote:
Ik had die ook gevonden en mijn account heb ik daar meteen weg geflikkerd toen ik eenmaal getrouwd wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=363092
KUT ik moet zeker een account aanmaken
Die wilde ik ook persequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik dat palette
http://beautyfrique.com/2(...)tra-mattes-darks-v2/
Mwaah, mijn weegschaal gaf afgelopen zondagochtend 62.5 kg aan en daar was ik heel blij meequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Misschien klopt je beeld dan niet van jezelf; want we zijn praktisch even groot ookKan niet dat je mij 'slank' vindt; maar jezelf dikkig ofzo
![]()
Iedereen heeft buik als je ouder bent dan 18quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mwaah, mijn weegschaal gaf afgelopen zondagochtend 62.5 kg aan en daar was ik heel blij mee![]()
Maar ik heb nog steeds maat 40 van broek en uitpuilende buik en zo
rot ooooopquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor jou toch sowieso een heul handige site?
ja als je geen cent te makken hebt kun je niet te kritisch zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou toch proberen om geen tweedehandsjurk te nemen. Mijn trouwjurk moet alleen van mij zijn
Ik vond em wel erg grappigquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen heeft buik als je ouder bent dan 18![]()
Maar jij bent heul niet dik verder
goffer heb echt nog keiveel te doen net voor mijn vakantie; maar de zin is totaal compleet verdwenen
Ja das waar. Wij hadden niet veel te makken want niet gespaard voor een bruiloft maar ik had gelukkig wel een eigen trouwjurkquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja als je geen cent te makken hebt kun je niet te kritisch zijn
Maar is ie wel mooi?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die wilde ik ook perse
Net 1x gebruiktUD had mij verwend
Verder heb ik niet meer teruggelezen
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
HUUUU heeft brum mama om 6 uru met de auto weggebracht, gaan we toch met de auto. Kan ik een fiets naar mama gaan brengen![]()
![]()
De kleuren wel maar ik krijg het niet mooi opgebrachtquote:
ik word daar aggressief vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond em wel erg grappigHeb menig uurtjes zitten bijlezen met al die bridezilla's
Jaquote:
quote:
Omdat: InstaGRAMquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzo maakt instagram foto's altijd zo korrelig ook al gebruik je geen filter
Awww wat schattigquote:
Alweer???quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn telefoon is overleden
maar ff nieuwe halen
Hoeveelste dit jaar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn telefoon is overleden
maar ff nieuwe halen
no comment therequote:
dit wordt dan de 3e denki ik, of 4e. maar ik had deze na 2 weken al laten kletteren, verbaast mij dat hij het nog zo lang uitgehouden heeft want hij kapt er nu pas meequote:
Das gewoon een telefoon per maandquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
no comment there
[..]
dit wordt dan de 3e denki ik, of 4e. maar ik had deze na 2 weken al laten kletteren, verbaast mij dat hij het nog zo lang uitgehouden heeft want hij kapt er nu pas mee
ja standaardquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe groot zijn degenen die je nu hebt? Standaard visitekaartje?
nee 10%, is referral linkquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
spees heb jij een eenmalige kortingscode van 10 korting op kaartjes o kan hij meerdere keren gebruikt worden?
Waar zou je die mini's voor gebruiken dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja standaard
[..]
nee 10%, is referral link
Opsturen bij giveaways ofzo, geen idee, alsof ik het zo vaak doe maar LEUKquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar zou je die mini's voor gebruiken dan?
Je kunt 5 verschillende designs van de voorkant in een pack gooien he, dus dan zou je foto op de voorkant moeten doen dan heb je 5 verschillendequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik zit te kijken om 'm zo te maken dat je bovenaan een afbeelding hebt, met daaronder de gegevens in verticale stand, de lange zijde dus staand. En dan aan de andere kant wel horizontaal met het logo.
Mja moet toch bereikbaar zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan dat serieus? Zo vaak een nieuwe telefoon krijgen?
Jawel dat wel. Maar dat ze dan na telefoon nummer 3 niet overgaan op een (onverwoestbare) nokia 3310 of zoquote:
Ja dat ga ik wel doen denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt 5 verschillende designs van de voorkant in een pack gooien he, dus dan zou je foto op de voorkant moeten doen dan heb je 5 verschillende
B is ook helemaal fan van sambasausquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:48 schreef bleiblei het volgende:
Whayoo, een magazijn vol met lego.
En Whiskey cocktailsaus.
Al ben ik een beetje over op pittige whiskey cocktail afgewisseld met sambasaus.
Je moet ook niet zo hard fappen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb nu een gevoelloze linkerhand.
viespeuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb nu een gevoelloze linkerhand.
ermahgerrd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat lijkt juist fijn te zijn met een gevoelloze hand? Alsof het iemand anders is
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat lijkt juist fijn te zijn met een gevoelloze hand? Alsof het iemand anders is
Komt toch uit een film ofzo? Eerst een poosje op je hand gaan zitten tot ie gevoelloos wordt en dan fappen?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Komt toch uit een film ofzo? Eerst een poosje op je hand gaan zitten tot ie gevoelloos wordt en dan fappen?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef Debsterr het volgende:
mama heeft haar enkel gebroken... en zou zondag de marathon lopen in Rotterdam. Niet dus...
Jee wat klote!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef Debsterr het volgende:
mama heeft haar enkel gebroken... en zou zondag de marathon lopen in Rotterdam. Niet dus...
Hoe komt dat? Auw!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef Debsterr het volgende:
Ze is uitgegleden over een huls! Klunsje dat 't is.quote:
Echtquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef Debsterr het volgende:
Stoer verhaal wel!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze is uitgegleden over een huls! Klunsje dat 't is.
(ze zit op de politie academie en zal schiet les gehad hebben)
Awww shit... flink balen dus...quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef Debsterr het volgende:
Oeh wat gaaf! Naja behalve het uitglijden danquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze is uitgegleden over een huls! Klunsje dat 't is.
(ze zit op de politie academie en zal schiet les gehad hebben)
Nou is 't gelukkig niet der 1ste marathon, maar toch..quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
EchtSuper balen zeg! Dan werk je daar zo lang naartoe en dan vlak ervoor gebeurd zoiets
Zelf ben ik eens keihard gevallen tijdens een generale repetitie, ik mij zo opvangen met mijn hand en toen had ik die dus zwaar gekneusd of misschien wel gebroken. Toen ben ik niet naar de dokter gegaan omdat de week daarna de Revuu begon en ik persee wilde meedoen![]()
Benelux, lekker goedkoopquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Auw!
Sjaan; als ik TR zou willen kopen he? Moet ik dan de Benelux edition hebben of de Survival edition?
moet nog want sq was niet thuisquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe en Sjaan; hadden jullie nog iets afgesproken voor die kleding richting E'hoven afgelopen zaterdag? Of moet dat nog?
Ik hoop het ook, want ze moet in september de volgende marathon lopen (Berlijn) en voor school is het ook niet handig natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Balen voor d'r
Hopelijk geneest het snel en goed!
lolwhutquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef Debsterr het volgende:
Wel ontzettend irritant dat ik dit dan te weten kom omdat Baas iets opvangt op haar feestboek. BEL me ff ofzo.
Ja, heb dan ook getweet of ze misschien mij formeel kan informeren als ze klaar is met alle social media updates.quote:
Eh...?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe en Sjaan; hadden jullie nog iets afgesproken voor die kleding richting E'hoven afgelopen zaterdag? Of moet dat nog?
Mja ik zou er niet van uitgaan dat ze die kan lopen. Weer niet hoe lang je geneest maar ze kan NIETS nu. Dan moet je weer helemaal opbouwen. Plus meer kans op blessures want zwakke plek, mehquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want ze moet in september de volgende marathon lopen (Berlijn) en voor school is het ook niet handig natuurlijk!
Pfff geen idee, maar denk dat er sowieso lang herstel in zit voor ze weer volle bak aan de sport kan. Is nogal wat belasting natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Das wel kloten Debster! Hoe lang duurt het eigenlijk voor zoiets genezen is?
Ik denk het dus ook... ze had altijd al zwakkere enkels van de badminton dus ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik zou er niet van uitgaan dat ze die kan lopen. Weer niet hoe lang je geneest maar ze kan NIETS nu. Dan moet je weer helemaal opbouwen. Plus meer kans op blessures want zwakke plek, meh
siquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
bestaat er zoiets als shopverslaafden anoniemus?
Mwoahquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef bleiblei het volgende:
Ik kreeg net een stukje van mijn spychologische test terug.
Het resultaat was dat ik best netjes in evenwicht ben, en eigenlijk maar 1 uitschieter heb. Ik schijn nogal directief te zijn.
Heb je nooit wat van gemerkt of wel SQ.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
20mm gaat het regenen bij Europapark![]()
![]()
![]()
Was nog maar de 3de poging om hier naartoe te gaan........ zucht
![]()
![]()
Oh dat is wel klote, om zoiets op die manier te moeten horen jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef Debsterr het volgende:
Wel ontzettend irritant dat ik dit dan te weten kom omdat Baas iets opvangt op haar feestboek. BEL me ff ofzo.
http://www.mediajournaal.(...)mma-verslaafden.htmlquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
bestaat er zoiets als shopverslaafden anoniemus?
![]()
![]()
Awwwwwww....quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
ik denk niet dat ik sensationeel genoeg ben voor zo'n programma, mijn leven ligt er niet door in puin enzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
http://www.mediajournaal.(...)mma-verslaafden.html
Ik wil jou wel op TV zien zo!Je lult ze nog onder de tafel ook nog!
Had ik zaterdag met het achterom kijken in de autoquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Of je verrekt je nekspier bij het uitrekken
Nee! Ik vind dit net veel mooierquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
wat zal k allemaal doen op mijn site?
ik wil wel rechts menu houden en links content
maar zit te denken om die kleine preview toch weer te veranderen naar een normale foto
ja/nee?
Ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee! Ik vind dit net veel mooier
Ik haat het veel meer als de fullsize foto er staat en je dan op 'lees meer' moet duwen.. Dan liever een kleine preview en lees meer waar ik dan wel alles kan zien
*my 2 ct*
Neeee niet alleen maar 1 foto en dan "read more". Zo is het juist mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
wat zal k allemaal doen op mijn site?
ik wil wel rechts menu houden en links content
maar zit te denken om die kleine preview toch weer te veranderen naar een normale foto
ja/nee?
We zeggen toch alle3 hetzelfdequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
GODVER
nou weet ik het helemaal niet meer
wat boeit dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
Na het zien van dit artikel wil ik die plates![]()
http://www.ooohshinies.co(...)-pic-heavy.html#more
Maar natuurlijk alleen te koop bij Amazon
http://www.amazon.com/PUE(...)en&tag=vglnkc7745-20
quote:
ja datquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als in, waarom zou het erg zijn dat het alleen bij Amazon te verkrijgen is
Daar kan je toch alleen met cc betalen en verzendkosten erg hoog?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als in, waarom zou het erg zijn dat het alleen bij Amazon te verkrijgen is
Lompe trutquote:
valt wel mee dacht ik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar kan je toch alleen met cc betalen en verzendkosten erg hoog?
Ooh geen idee, weet alleen dat als ik vaker spellen bij Amazon Duitsland kocht dat het goedkoper was dan bijvoorbeeld bij bol.comquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar kan je toch alleen met cc betalen en verzendkosten erg hoog?
quote:
Hm okquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Het kwam er wat lomp uit.
Ik begreep het daardoor verkeerd.
Kusjekroel
quote:
Watskeburt..?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Godsamme, anders word je ff aan het lijntje gehouden en vervolgens gewoon "genaaid". The New Black wil geloof ik niet meer met ons samenwerken
.
Nou, ten eerste hoorde ik al niks meer van ze, terwijl tijdens het gesprek zowel wij als zij (Delta) enthousiast waren/leken. Dus gisteren maar eens gemaild, of ze al wat wisten en zulks. "Ja als we willen samenwerken in de toekomst hoor je het wel". Wij dachten dus "okeeeee...quote:
Ooh Deb wat shit zeg!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
Dus Delta, als je mee leest. Ik vind dit niet netjes en kan wel janken op dit moment omdat ik dit gewoon een zware tegenvaller vind. En ik jank niet snel. Om dit soort dingen.
Arghhhhh wat klote zeg!!!! Ik vond het echt iets voor jullie... Wat jammer dat ze niks meer lieten wetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ten eerste hoorde ik al niks meer van ze, terwijl tijdens het gesprek zowel wij als zij (Delta) enthousiast waren/leken. Dus gisteren maar eens gemaild, of ze al wat wisten en zulks. "Ja als we willen samenwerken in de toekomst hoor je het wel". Wij dachten dus "okeeeee...". En Loqi had speciaal lakjes meegekregen om nailart te maken voor bij een nieuwe winactie. NIETS gezegd dat ze het mogelijk zouden gebruiken, wij beiden hadden los van elkaar zo begrepen dat ze die zouden gebruiken. heeft ze het verstuurd, hoort ze niets, staat er nu andere nailart bij de nieuwe actie.
Maar die tutorial die ik zag zag er wel goed uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmm das wel jammer ja...
Mattes V2 dark palette is trouwens wel mooi qua kleuren, maar is echt NIET mooi aan te brengen. 2 keer gebruikt en ligt nu onderin mijn kast
Dus het ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmm das wel jammer ja...
Mattes V2 dark palette is trouwens wel mooi qua kleuren, maar is echt NIET mooi aan te brengen. 2 keer gebruikt en ligt nu onderin mijn kast
Wat domquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ten eerste hoorde ik al niks meer van ze, terwijl tijdens het gesprek zowel wij als zij (Delta) enthousiast waren/leken. Dus gisteren maar eens gemaild, of ze al wat wisten en zulks. "Ja als we willen samenwerken in de toekomst hoor je het wel". Wij dachten dus "okeeeee...". En Loqi had speciaal lakjes meegekregen om nailart te maken voor bij een nieuwe winactie. NIETS gezegd dat ze het mogelijk zouden gebruiken, wij beiden hadden los van elkaar zo begrepen dat ze die zouden gebruiken. heeft ze het verstuurd, hoort ze niets, staat er nu andere nailart bij de nieuwe actie.
ik vind het kutzooi, je mag die van mij wel hebben als je wilt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die tutorial die ik zag zag er wel goed uit.
En ermahgerd ik heb nog nooit zo lang in de macdonalds gezeten
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het kutzooi, je mag die van mij wel hebben als je wilt.
Doe ik 'm wel in die doos bij de Chinese theepot enzo die ik morgen bij Dico dump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
die heb ik niet, ben benieuwd of die net zo krijterig is.quote:
MAAR DAN JAT DICO HEMquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het kutzooi, je mag die van mij wel hebben als je wilt.
Doe ik 'm wel in die doos bij de Chinese theepot enzo die ik morgen bij Dico dump
We waren gevraagd om langs te komen om het te hebben over een samenwerking (nailarts maken voor hun site en op freelance basis nagels van mensne lakken met hun producten). Helemaal enthousiast en zulks en toen ineens niks meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat dom
Maar ik had dat toen sowieso niet echt meegekregen(had opeens een sociaal leven ermahgerd). Waren jullie door dat merk uitgenodigd voor een auditie of wat was dat?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
ik werd vanmiddag uit gevraagd door een enge negerEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
dan moet je maar snel bij haar langs komenquote:
Ermahgerd hoe slecktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We waren gevraagd om langs te komen om het te hebben over een samenwerking (nailarts maken voor hun site en op freelance basis nagels van mensne lakken met hun producten). Helemaal enthousiast en zulks en toen ineens niks meer. En ze had dus ons gevraagd (Loqi zou dat doen) een nailart te maken voor bij hun nieuwe giveaway die nu online staat. Met niet Loqi's nailart. Ze hebben ook niets laten weten op haar foto's of mailtje.
Ja ben ik nu ook! Zal het vlg week laten weten als ik em binnen hebquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heb ik niet, ben benieuwd of die net zo krijterig is.
Ik zie jou nu met je pinkje in de je mondhoek draaiend in een stoel voor me met een kad op schootquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Diconnected het volgende:
Misschien pik ik die pallet wel muahahaha
Kip doe er een sticker met mijn naam opquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Diconnected het volgende:
Misschien pik ik die pallet wel muahahaha
hij was echt seriously creepy, steeds mijn handen proberen vast te houden enzo...quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ben ik nu ook! Zal het vlg week laten weten als ik em binnen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |