Ik zie nu dat dit niet het juiste filmpje was die ik bedoeldequote:Op woensdag 10 april 2013 12:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
"We have an anomaly"[ afbeelding ]
Er moet er ook nog eentje zijn van een Ariane raket dacht ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik zie nu dat dit niet het juiste filmpje was die ik bedoeldeEr is er nog 1 waarbij je de brokstukken op auto's terecht ziet komen enzo.
Hier:quote:Op woensdag 10 april 2013 12:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie nu dat dit niet het juiste filmpje was die ik bedoeldeEr is er nog 1 waarbij je de brokstukken op auto's terecht ziet komen enzo.
Dat zwarte vlekje rechts in de waterkolom is een marineschip dat omhoog wordt gestuwd.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:46 schreef fonkeymonkey het volgende:
ZIJN JULLIE ER KLAAR VOOR?
[ afbeelding ]
Ja vast. Net als de vorige aangekondigde 10 datums zekerquote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef k3vil het volgende:
Ik heb van mijn collega begrepen dat 15 april wel eens erop of eronder kan worden voor de situatie daar. 15 april is de geboortedag van Kim Ill-Sung
ditquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja vast. Net als de vorige aangekondigde 10 datums zeker
Er gaat niets gebeuren.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er gaat niets gebeuren.
Het gaat al tientallen jaren zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Elke dag die nieuwsberichten dat er 'bijna' wat staat te gebeuren en vervolgens gebeurt er weer niks, ik kijk er niet eens meer van op als ik weer een nieuwsbericht over een eventuele geplande aanval voorbij zie komen.
tot er een keer wel iets gebeurd per ongelukquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er gaat niets gebeuren.
Kim struikelt en valt met zijn dikke neus op de rode knop terwijl de launch-codes per ongeluk al ingevoerd waren?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:56 schreef HD9 het volgende:
[..]
tot er een keer wel iets gebeurd per ongeluk
Aangezien alles wat Westers is slecht is, en de tv voornl. Noord-Koreaanse propaganda toont, denken ze waarschijnlijk dat wij ook nog in 1988 levenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Toen het geld van Oost-Duitsland en Rusland nog een weg wist te banen richting NK, konden ze nog grote industrieën bouwen, waaronder een autofabriek. Na de val van de muur en daarmee het communisme is de geldkraan gewoon dichtgedraaid en daarmee ook de economie van NK. Ze zijn gewoon blijven steken in 1988, dat zie je overal aan terug. Aan de kleding, technologie en de denkwijze
ik hoop dat ze maar eens een eind maken aan dat regime, volstrekt belachelijk landquote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kim struikelt en valt met zijn dikke neus op de rode knop terwijl de launch-codes per ongeluk al ingevoerd waren?
Vergeet niet dat er in 2010 al een bombardement was van NK op Zuid-Koreaanse eilanden waarbij doden zijn gevallen. Toen dacht iedereen ook dat het echt los zou gaan...
quote:wo 10 apr 2013, 18:50
'Test met Noord-Koreaanse raket aanstaande'
SEOEL
AMSTERDAM -
Noord-Korea kan op ieder moment een rakettest doen. Dat denken Zuid-Korea en de Verenigde Staten. Een ballistische raket met een geschat bereik van 3000 kilometer staat volgens de landen klaar voor lancering.
Op satellietbeelden hebben de Amerikanen gezien dat raketten naar de oostkust zijn verplaatst. Het gaat waarschijnlijk om zeker één projectiel van het type Musudan dat Noord-Korea naar verluidt nog niet eerder heeft getest.
De verwachting is dat de Noord-Koreanen geen waarschuwing afgeven voor de lancering. In Zuid-Korea en Japan zijn de veiligheidsmaatregelen opgevoerd. In de Japanse hoofdstad Tokio zijn uit voorzorg afweersystemen tegen de raketten geplaatst.
Dan zullen ze wel een reden moeten hebben. Ze bombarderen niet zomaar een land met miljoenen onschuldige burgers. Plus er staan landen als China en Rusland gedeeltelijk achter NK en daar wil je ook geen ruzie mee. Een aanval zal hoogstwaarschijnlijk dus alleen gebeuren wanneer NK de eerste klap uitdeelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:16 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze maar eens een eind maken aan dat regime, volstrekt belachelijk land
Komt de Telegraaf daar serieus nu pas mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
Ben benieuwd of ie over Japan gaat, dan haalt Japan hem naar beneden
http://www.telegraaf.nl/b(...)a_aanstaande___.html
[..]
Dat is een plein, lieve schatquote:Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
Gelukkig dansen de Noord-Koreanen vol vreugde voor De Grote Leider in de straten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |