Ik ben ook voor, als jij daar nou ff lekker gaat wonen kan je die kansloze kutposts van je ook niet meer maken, want je mag niet op internet, ik zeg win-win voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben voor noord korea die mensne zijn veel leuker.
zuid korea kan van mij de tering krijgen, hoe die met mensen omgaan is als hoe je met ongedierte omgaat, niet normaal..
Valutawisselingen kunnen twee kanten op gaan, vooral omdat China nu de afzet nodig heeftquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef Monnet het volgende:
Wat een onzin. Als de yuan omhoog gaat gaat de vlag uit in Washington, die kunstmatig lage koers is de Amerikanen een doorn in het oog.
*kuch* Afghanistan *kuch*quote:De eventuele voordelen van een inval wegen daarnaast natuurlijk bij lange na niet op tegen de nadelen.
Gast,quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben voor noord korea die mensne zijn veel leuker.
zuid korea kan van mij de tering krijgen, hoe die met mensen omgaan is als hoe je met ongedierte omgaat, niet normaal..
En die wijde pijpen, jaren 70 mode!quote:Op donderdag 11 april 2013 18:02 schreef truthortruth het volgende:
[ afbeelding ]
Femme fatales: Female North Korean soldiers patrol along the banks of Yalu River, near the town of Sinuiju, as the world remained on high alert for a North Korean missile launch
Check die hakken!
ga ergens anders huilen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, als jij daar nou ff lekker gaat wonen kan je die kansloze kutposts van je ook niet meer maken, want je mag niet op internet, ik zeg win-win voor iedereen.
En de mensen in NK hebben het allemaal prima?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga ergens anders huilen.
zuid korea is een mensenrechtenschendend kutland.
ze hebben het er besloten prima.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de mensen in NK hebben het allemaal prima?.
Uhuh, hongerlijden en strafkampen, nog nooit iemand dood van gegaan..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ze hebben het er besloten prima.
Net als hun wapentuigquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die wijde pijpen, jaren 70 mode!
ben jij er al eens geweest?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, hongerlijden en strafkampen, nog nooit iemand dood van gegaan..
Dit is geen ONZ.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben jij er al eens geweest?
houd je bakkes dan.
En nou opbokken met je zwakzinnige gelul.quote:Noord-Korea heeft een bijzonder slechte naam op het gebied van mensenrechten. Tegenstanders van het regime worden vervolgd en naar concentratiekampen verbannen. Ook komt het voor dat als één persoon uit een familie naar een concentratiekamp gestuurd wordt, zijn hele familie ook wordt geïnterneerd.[25] Er heerst grote voedselschaarste, grondrechten als godsdienstvrijheid en vrijheid van meningsuiting ontbreken en elke (vermeende) blijk van gebrek aan loyaliteit aan de leiders van het land kan leiden tot bestempeling als een dissident, met ernstige gevolgen van dien. Burgers mogen niet vrij rondreizen in het land. Ook buitenlanders mogen niet vrij rondreizen; toeristen zijn verplicht de gehele reis twee officiële gidsen bij zich te hebben.[26]
Sommige mensen zijn zolderzittende wereldvreemde pubersquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sommige mensen spreken al van een WO III
OHHHH je hebt het ergens 'gelezen' nou dan is het goed hoor!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
En nou opbokken met je zwakzinnige gelul.
Graag dit boek lezen, dan piep je wel anders.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
OHHHH je hebt het ergens 'gelezen' nou dan is het goed hoor!!!x infinity.
bok zelf op, jij bent zo zwakzinnig om de reguliere media je in je mondje te laten aftrekken, NK is juist zo autonoom en op zichzelf gesteld omdat zuid korea een grote corrupte achterlijke bende is die zichzelf graag verrijken en verkopen naar het westen maar de bevolking daar afknallen, vastzetten, hun huizen platwalzen en wegjagen.
graag zelf naar nk gaan, dan weer verder praten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Graag dit boek lezen, dan piep je wel anders.
ga je gang, en blijf daar lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
graag zelf naar nk gaan, dan weer verder praten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ga je gang, en blijf daar lekker
Echt hè. Wat wordt ik toch moe van al die zolderkamerautistjes hiero die lekker trollend Noord-Korea komen verheerlijken. Ze weten totaal niet waar ze over praten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ga je gang, en blijf daar lekker
Onderbouw je stelling over ZK eens. Ik kom niet verder dan een paar licht kritische noten van Freedom House.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
graag zelf naar nk gaan, dan weer verder praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |