En ACTS?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Media snapt het soms niet hoor ...
HTRS heeft 1 G1206, Strukton heeft er 4, ERS heeft er 3, en RRF heeft geen G1206.
G2000 heeft HTRS er 3 en RRF 2.
Dan heb je LTE, die heeft tegenwoordig 1 G1206. RTB heeft 4 G2000'en.
Hangt er geen 25KV daar joh?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
DBS 6454 + Afvoer DuPont (62023)
Nadat het eindelijk vertrektijd was, kwam de trein enkele ogenblikken later over de Wantijbrug gereden, en mag door naar de Kijfhoek. Het licht is nog maar erg krap, maar ik mag niet klagen.
Wat de fuck staat hierquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef greavy het volgende:
[..]
HTRS heeft 1 G1206, Strukton heeft er 4, ERS heeft er 3, en RRF heeft geen G1206.
G2000 heeft HTRS er 3 en RRF 2.
Dan heb je LTE, die heeft tegenwoordig 1 G1206. RTB heeft 4 G2000'en.
G1206: Een type diesellocquote:
Excuus had er de eerste keer over heen gelezen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef greavy het volgende:
ACTS bestaat niet meer. HTRS is dat tegenwoordig, nadat zij het overgenomen hadden in februari 2011.
Ah......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedrijven die dat niet zelf doen vallen daar wel onder. Zoals die vage afkorting HTRS terwijl er in koeieletters HUSA op die locomotieven staat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Bedrijven die hun namen zelf afkorten vallen toch niet onder de afkortingen?
Dat zeg ik. Husa.quote:
NSH, niet NSI. Toch is er een wezenlijk verschil. Die bedrijven heten namelijk geen VTN of APN. HTRS is een volledige dochter van Husa Capital nogwat. Mag trouwens DBSRN ook niet meer en moet het Schenker, Railion of Deutsche Bahn Schenker Railion Nederland zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Husa.
Maar goed, als jullie het zo graag willen zeg ik voortan wel EIL als ik de trein van Brussel naar Londen bedoel. NSI rijdt tussen Amsterdam en Breda, APN in de Achterhoek en VTN in Limburg.
NS Hispeed is de merknaam waaronder NS Internationaal BV met treintjes rijdt. DB Schenker is de merknaam waaronder DB Schenker Rail Nederland NV met treintjes rijdt. Er is geen wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
NSH, niet NSI. Toch is er een wezenlijk verschil.
Ik neem aan dat je ARF en RRF en NS ook wil verbieden dan? HTRS is een normale afkorting die veel gebruikt wordt in de spoorwereld. Veel meer dan Husa zelfs.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
NS Hispeed is de merknaam waaronder NS Internationaal BV met treintjes rijdt. DB Schenker is de merknaam waaronder DB Schenker Rail Nederland NV met treintjes rijdt. Er is geen wezenlijk verschil.
Veolia Transport Nederland (dat bedrijf heet toch echt zo) is volgens jouw logica VTN. Dan gebruik ik toch liever de korte naam die iedereen snapt.
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ARF en RRF en NS ook wil verbieden dan? HTRS is een normale afkorting die veel gebruikt wordt in de spoorwereld. Veel meer dan Husa zelfs.
kinders kinders toch...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
NS Hispeed is de merknaam waaronder NS Internationaal BV met treintjes rijdt. DB Schenker is de merknaam waaronder DB Schenker Rail Nederland NV met treintjes rijdt. Er is geen wezenlijk verschil.
Veolia Transport Nederland (dat bedrijf heet toch echt zo) is volgens jouw logica VTN. Dan gebruik ik toch liever de korte naam die iedereen snapt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef bork het volgende:
Kijk mij eens weer eens een foto van een trein maken![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |