abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:38:15 #276
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_132763904
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:07 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Noem er een paar...

Styles gaat het nooit redden vanwege zijn bar slechte mic skills - vergelijkbaar talent in NXT = Adrian Neville

Angle gaan ze niet aanraken met zijn geschiedenis, misschien leuk voor de Rumble in Pittsburgh

Samoa Joe is niet meer de Joe van jaren terug en is gewoon lui geworden daarbij hebben ze vergelijkbare talenten in NXT

Jeff Hardy is dan nog iemand die ik ze wel terug zie nemen maar ook met een heel kort lijntje

Dudleys zouden nog een impuls kunnen geven aan de tag divisie maar alleen om jongere generaties over te krijgen

De enige en dan ook echt de absoluut enige die ik op hun roster zie die echt een kans heeft om het te maken in de WWE is Roode
Styles kan het gewoon wel maken, ook al zijn zijn mic skills wat minder. Tuurlijk zijn mic skills wel belangrijk, maar niet per definitie een must. Tevens kan hij wel IETS aan de mic, tis geen Khali wat dat betreft.

Mr. Anderson was voorheen bij de WWE al iemand waar ik graag naar keek. Goede mic skills, en talentvol in de ring. Weet niet precies waarom hij weg moest bij de WWE. Maar ik dacht omdat hij Orton blesseerde???? Weet ik niet zeker overgens.

Kurt Angle heeft natuurlijk een verleden dat klopt. Risico ja, maar zal zeker wel wat teweeg brengen als WWE het aandurft. Met zijn weigering van de HOF zou het erop lijken, dat hij nog wel een paar jaar door wil en kan.

Jeff Hardy zie ik juist liever niet bij de WWE, dat is iemand die volgens mij te veel en te vaak aan de verboden middelen zit.

Austin Aries is een goed en groot talent, zou zeker kunnen slagen. Ben wel fan van hem, en kan mijn inziens echt wel slagen binnen de WWE.

Robert Roode is idd ook iemand die het wel kan maken in de WWE.

De x division zie ik ook graag, niet allemaal even talentvol.

Samoa Joe heeft misschien juist wel een overstap nodig. Hij oogt lui en nonchelant, maar is en blijft toch wel een technisch goede wrestler.

Je kunt alle namen die ik noem wel afbranden, maar stuk voor stuk zie ik ze liever dan Ryback, Kofi, Truth, PTP, Khali, Fandango, los Matadores en de diva's.
Maar das mijn mening hè....
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:45:04 #277
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_132764190
Wat Diva's betreft hoef je het in TNA ook niet te zoeken. Ze hebben er wat.. 3 en een valet? Ik heb toevallig gisteravond Backlash 2007 zitten kijken; Mickie James vs Melina Perez. Damn wat is het sindsdien achteruit gegaan bij de dames
I cannot understand how being honest can be considered improper
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:05:29 #278
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_132764912
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:45 schreef Sick-my-duck het volgende:
Wat Diva's betreft hoef je het in TNA ook niet te zoeken. Ze hebben er wat.. 3 en een valet? Ik heb toevallig gisteravond Backlash 2007 zitten kijken; Mickie James vs Melina Perez. Damn wat is het sindsdien achteruit gegaan bij de dames
Ik zou Velvet Sky best graag tussen de WWE diva's zien. Maar niet om haar ring skills. Maar van mij hoeft het hele dames gebeuren niet...
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:23:50 #279
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132769342
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik zou Velvet Sky best graag tussen de WWE diva's zien. Maar niet om haar ring skills. Maar van mij hoeft het hele dames gebeuren niet...
Zou je Velvet Sky doen is de vraag...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:57:13 #280
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_132770566
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:23 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Zou je Velvet Sky doen is de vraag...
Zonder enige twijfel....
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:19:16 #281
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132787262
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Styles kan het gewoon wel maken, ook al zijn zijn mic skills wat minder. Tuurlijk zijn mic skills wel belangrijk, maar niet per definitie een must. Tevens kan hij wel IETS aan de mic, tis geen Khali wat dat betreft.

Mr. Anderson was voorheen bij de WWE al iemand waar ik graag naar keek. Goede mic skills, en talentvol in de ring. Weet niet precies waarom hij weg moest bij de WWE. Maar ik dacht omdat hij Orton blesseerde???? Weet ik niet zeker overgens.

Kurt Angle heeft natuurlijk een verleden dat klopt. Risico ja, maar zal zeker wel wat teweeg brengen als WWE het aandurft. Met zijn weigering van de HOF zou het erop lijken, dat hij nog wel een paar jaar door wil en kan.

Jeff Hardy zie ik juist liever niet bij de WWE, dat is iemand die volgens mij te veel en te vaak aan de verboden middelen zit.

Austin Aries is een goed en groot talent, zou zeker kunnen slagen. Ben wel fan van hem, en kan mijn inziens echt wel slagen binnen de WWE.

Robert Roode is idd ook iemand die het wel kan maken in de WWE.

De x division zie ik ook graag, niet allemaal even talentvol.

Samoa Joe heeft misschien juist wel een overstap nodig. Hij oogt lui en nonchelant, maar is en blijft toch wel een technisch goede wrestler.

Je kunt alle namen die ik noem wel afbranden, maar stuk voor stuk zie ik ze liever dan Ryback, Kofi, Truth, PTP, Khali, Fandango, los Matadores en de diva's.
Maar das mijn mening hè....
Styles is gewoon niet veel, vroeger had ik hem graag gezien in een cruiser division maar nu hij wat ouder is en zn stijl wat afgevlakt heeft (meer dan terecht trouwens) heeft hij niets toe te voegen, het is jammer maar wel de realiteit.

Je snapt dat die HOF weigering van angle een angle was toch? Hij word met duct tape en spuug aan elkaar gehouden. Enige manier dat ik hem in de WWE terug zie is met een groot gereduceerd schema maar weet niet of hij daar zin in heeft.

Anderson...... _O- Die was in de WWE al niet op zn plek na een jaar of 3

Aries is ook al wat ouder en is nogal een problem child , ook van zijn kaliber heeft de WWE er wel wat rondlopen in NXT

We kunnen idd alle namen wel afbranden van TNA omdat er simpelweg bijna niks in zit wat een toevoeging is voor de WWE want de WWE heeft gewoon al heel veel in NXT zitten ook
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_132794017

match van een ppv in 2005.

Curtis Angel, HBK en.........Cena.....

3 maal raden wie er toen al gewonnen had... Hopelijk gaat de wwe veranderen als Cena ooit weg zal gaan.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:46:53 #283
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_132795787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Styles is gewoon niet veel, vroeger had ik hem graag gezien in een cruiser division maar nu hij wat ouder is en zn stijl wat afgevlakt heeft (meer dan terecht trouwens) heeft hij niets toe te voegen, het is jammer maar wel de realiteit.

Je snapt dat die HOF weigering van angle een angle was toch? Hij word met duct tape en spuug aan elkaar gehouden. Enige manier dat ik hem in de WWE terug zie is met een groot gereduceerd schema maar weet niet of hij daar zin in heeft.

Anderson...... _O- Die was in de WWE al niet op zn plek na een jaar of 3

Aries is ook al wat ouder en is nogal een problem child , ook van zijn kaliber heeft de WWE er wel wat rondlopen in NXT

We kunnen idd alle namen wel afbranden van TNA omdat er simpelweg bijna niks in zit wat een toevoeging is voor de WWE want de WWE heeft gewoon al heel veel in NXT zitten ook
Owja, jij bent het. WWE fanboy no.1
Ieder tikje dat er tegen jouw heilige graal de WWE wordt gegeven, wordt meteen weggelachen.
Terwijl je voor het gemak vergeet (of gewoon bewust negeert) dat de WWE ook minder capabele mensen onder contract heeft. Khali is daar een mooi voorbeeld van. Die uit de kluiten gewassen houten klaas kan amper lopen (zeggen ze iets van Angle). Maar puur voor de merchandise staat hij onder contract, en bevuilt hij de ring met moves die WERKELIJK iedere malloot kan. Zo'n gedrocht heeft zelfs TNA niet in dienst.

Of die slissende malloot van een R-truth. Ook iemand die ik liever niet zie, zelfde geldt voor Kofi Kingston,

Flapdrollen als Ryback of Big E Langston mogen de veters van Angle niet eens strikken.

Mr. Anderson (of Kennedy) had echt wel potentie, en lag goed bij het publiek. Maar omdat Anderson jankgezichtje Orton iets te hard neergooide, werd Anderson gewiebert.

Stuk voor stuk zijn de namen die ik noem bij TNA, beter ECHT beter dan deze pipo's van de WWE. Mocht je dat ontkennen....ach je zult het wel ontkennen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:56:13 #284
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132796013
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

Owja, jij bent het. WWE fanboy no.1
Ieder tikje dat er tegen jouw heilige graal de WWE wordt gegeven, wordt meteen weggelachen.
Terwijl je voor het gemak vergeet (of gewoon bewust negeert) dat de WWE ook minder capabele mensen onder contract heeft. Khali is daar een mooi voorbeeld van. Die uit de kluiten gewassen houten klaas kan amper lopen (zeggen ze iets van Angle). Maar puur voor de merchandise staat hij onder contract, en bevuilt hij de ring met moves die WERKELIJK iedere malloot kan. Zo'n gedrocht heeft zelfs TNA niet in dienst.

Of die slissende malloot van een R-truth. Ook iemand die ik liever niet zie, zelfde geldt voor Kofi Kingston,

Flapdrollen als Ryback of Big E Langston mogen de veters van Angle niet eens strikken.

Mr. Anderson (of Kennedy) had echt wel potentie, en lag goed bij het publiek. Maar omdat Anderson jankgezichtje Orton iets te hard neergooide, werd Anderson gewiebert.

Stuk voor stuk zijn de namen die ik noem bij TNA, beter ECHT beter dan deze pipo's van de WWE. Mocht je dat ontkennen....ach je zult het wel ontkennen.
Ik zeg nergens dat er geen mindere goden lopen in de WWE ik vind een Axel ook helemaal niks, Khali wil ik het niet eens over hebben of een Jinder Mahal die er ook niks te zoeken heeft maar de realiteit is gewoon dat die gasten die we genoemd hebben echt niks zullen toevoegen in de WWE.
Ja of je moet ze in de lower card hebben met af en toe een uitschieter naar mid card

Wat gaat een Styles daar doen? Hij kan niet lullen, zn ringwerk is goed maar daar redt je het niet alleen mee. World champion zal die nooit worden daar, misschien IC title of US maar hij is niet meer dan een Ambrose, Rollins of Rhodes.

Je hebt in NXT gasten klaarstaan als Neville, Ohno, Graves, Zayn, Kruger, Woods en wie weet ik nog meer, die hebben stuk voor stuk meer potentie dan de namen die hierboven genoemd werden, om nog maar te zwijgen over de gasten die al op het roster staan die hun potentie nog niet vervuld hebben. Namens als Cesaro, Ziggler bv en een McIntyre ook al ziet ie nu in dat suffe 3MB

Anderson werd niet ontslagen alleen om het Orton gebeuren, vergeet voor het gemak even dat hij meer geblesseerd was dan dat hij in de ring stond, hij loog over zn steroid gebruikt ten tijde van het hele Benoit gebeuren en daar ook op gepakt werd en dus was het meer de druppel dan een opzichzelf staand incident.

Wat is er nou aan TNA wat zon alternatief is aan de WWE, ik kijk het af en toe en ja soms is de actie in de ring echt goed maar alles eromheen is zo verschrikkelijk suf, de verhalen, de finishes van wedstrijden. Het is echt niet raar dat de kijkcijfers alleen maar lager en lager worden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 3 november 2013 @ 17:11:58 #285
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_132858589
Bound For Glory is toch soort van hun 'Wrestlemania'? In dat geval ijn we snel uitgepraat. Ik heb zelden zo'n suffe PPV gezien. Op deStyles vs. Bully Ray match na was het in mijn optiek allemaal kut met peren. Vooral die Ultimate X match was om te janken.

Ik zie echt 0 toegevoegde waarde in TNA. En als we WWE gaan bekritiseren over suffe gimmic personages dan zijn we met alles wat ze Robbie E. de afgelopen jaren mee hebben opgezadeld ook vrij snel uitgepraat lijkt me. Bromans... echt joh? Check WWE 2002-3 Billy en Chuck, ook niet geweldig maar het was nog iets.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  zondag 3 november 2013 @ 22:40:21 #286
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132873848
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:55:24 #287
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132919842
Cena is on fire!

Worstelt veel losser en relaxter zonder druk en heeft zowaar allerlei nieuwe dingen en moves toegevoegd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:16:02 #288
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_132920418
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:40:32 #289
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_132944530
Ok, storyline reset in WWE is iets te radicaal, na RAW net te hebben gekeken
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 6 november 2013 @ 09:00:56 #290
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_132951783
TNA is al minstens 5 jaar over zijn hoogtepunt heen. Jammer, maar ze hebben het niet kunnen waar maken en lijkt alleen maar verder af te glijden. Nog regelmatig leuke matches hoor, maar meer niet.

Hetzelfde geldt voor Styles en Joe. Beide waren supertalenten, maar zouden nu het verschil niet meer maken in de WWE.
Aries en Roode zouden prima mee kunnen in de WWE, maar ze zijn niet van niet niveau Punk of Bryan. En het roster van de WWE zit vol genoeg met goede talenten.

Jeff Hardy had de "face of the WWE" kunnen worden. Ondanks zijn (zeer) beperkte mic-skills en spot monkey move-set was hij ontzettend over bij iedereen. Hij was de enige die Cena had kunnen bedreigen met merchandise verkopen. Die push was ook ingezet, maar die heeft hij helemaal zelf verneukt met zijn rare gedrag. Komt ook nooit meer goed. Hij zal altijd zijn eigen gang gaan en zal nooit een company man worden.

Angle blijft een held. Alleen daarom mag hij altijd terugkomen van mij.
pi_132955579
Niemand van TNA zal nu in de WWE een van de twee top championships kunnen dragen.
Máár. Dat wil totaal niet zeggen dat ze de midcard niet enorm op kunnen krikken en die belts weer interessant maken. Kijk nu naar Axel of Ambrose. Met wie kunnen zij een goede feud opbouwen? Kofi? Santino? Ryback?
Als je daar de goede mensen van TNA voor gebruikt, kun je echt enkele boeiende verhaallijnen maken.

Alleen zal dit nooit gaan gebeuren.
Al zie ik naast Hogan, Angle en Sting echt nog wel richting WWE komen in 2014.
  woensdag 6 november 2013 @ 12:51:40 #292
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132957887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Itisbangin het volgende:
Niemand van TNA zal nu in de WWE een van de twee top championships kunnen dragen.
Máár. Dat wil totaal niet zeggen dat ze de midcard niet enorm op kunnen krikken en die belts weer interessant maken. Kijk nu naar Axel of Ambrose. Met wie kunnen zij een goede feud opbouwen? Kofi? Santino? Ryback?
Als je daar de goede mensen van TNA voor gebruikt, kun je echt enkele boeiende verhaallijnen maken.

Alleen zal dit nooit gaan gebeuren.
Al zie ik naast Hogan, Angle en Sting echt nog wel richting WWE komen in 2014.
Mensen uit TNA die niemand kent? Dan kun je dus net zo goed de mensen uit NXT gebruiken die misschien wel bekender zijn ook
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 6 november 2013 @ 16:02:28 #293
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_132964998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Itisbangin het volgende:

Alleen zal dit nooit gaan gebeuren.
Al zie ik naast Hogan, Angle en Sting echt nog wel richting WWE komen in 2014.
Erger nog, samen met Goldberg en The Rock komen Hogan en Sting naar alle waarschijnlijkheid terug voor WM30! Superkut!
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 6 november 2013 @ 16:06:22 #294
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132965173
Hey alweer een Sting en hogan gerucht, die hadden we nog niet dit jaar :D

Oh en goldberg er ook nog bij, net als vorig jaar allemaal
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 6 november 2013 @ 16:15:40 #295
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_132965611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef kidkash19 het volgende:
Hey alweer een Sting en hogan gerucht, die hadden we nog niet dit jaar :D

Oh en goldberg er ook nog bij, net als vorig jaar allemaal
Ze willen WM30 echt 30 years of Wrestlemania maken heb ik begrepen. Wat Goldberg (1x) en Sting (0x) daar mee te maken hebben vraag ik mij echt af. Na het Rock debacle van dit jaar hoop ik ook echt dat dit geruchten blijven. De hint was voor Hogan om surprise entry te zijn in de Rumble (daar gaat mijn favorite match van het jaar) en Sting (ik weet het is ook al eerder gehint) tegen Taker. Dat klinkt als een Wrestlemania die ik zelfs zou laten schieten.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 6 november 2013 @ 16:22:24 #296
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132965958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Ze willen WM30 echt 30 years of Wrestlemania maken heb ik begrepen. Wat Goldberg (1x) en Sting (0x) daar mee te maken hebben vraag ik mij echt af. Na het Rock debacle van dit jaar hoop ik ook echt dat dit geruchten blijven. De hint was voor Hogan om surprise entry te zijn in de Rumble (daar gaat mijn favorite match van het jaar) en Sting (ik weet het is ook al eerder gehint) tegen Taker. Dat klinkt als een Wrestlemania die ik zelfs zou laten schieten.
Hogan gaat toch echt nooit meer een WWE ring in om te worstelen, dat weet Vince en vooral HHH ook wel. En zeker een Royal rumble niet, hij kan geen bump over de touwen meer doen met die rug en dan zal die moeten winnen, dat gaan ze nooit doen.

Rock debacle? je bedoelt dat debacle wat ze miljoenen dollars extra heeft opgeleverd?

Heb je Sting gezien bij Bound for Glory? Ik geloof niet dat die ooit nog worstelt voor de WWE, misschien leuk als special appearance, Taker is ook amper zeker of hij iets doet.
Sting zullen ze tekenen voor de HoF, voor de action figures en een DVD van zn carriere
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 6 november 2013 @ 16:24:03 #297
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_132966059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Hogan gaat toch echt nooit meer een WWE ring in om te worstelen, dat weet Vince en vooral HHH ook wel. En zeker een Royal rumble niet, hij kan geen bump over de touwen meer doen met die rug en dan zal die moeten winnen, dat gaan ze nooit doen.

Rock debacle? je bedoelt dat debacle wat ze miljoenen dollars extra heeft opgeleverd?

Heb je Sting gezien bij Bound for Glory? Ik geloof niet dat die ooit nog worstelt voor de WWE, misschien leuk als special appearance, Taker is ook amper zeker of hij iets doet.
Ik hoop dat je gelijk hebt. En ja, financieel was Rock een fantastische zet, maar in de ring was het echt te treurig voor worden. Zeker bij RR tegen Punk. Ronduit waardeloos.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  donderdag 7 november 2013 @ 08:56:10 #298
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132992983
I rest my case

quote:
There was a WWE offer made to him, but it was one that he couldn't have possibly taken, given it was about one-fifth what he's currently making. Sure, in WWE, there's the opportunity to make tons more than your downside, and he would if he was on the main roster and working regularly and getting a mid-level push (although a mid-level guy in WWE would be making slightly more money than Styles currently earns for tons more dates). The issue is in WWE, it's not impossible, but very difficult, especially if you're not awesome on the mic, to get past the level they see you at, and given the offer they made to him, that's not exactly a promising sign as to what that level they saw him at.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_132993868
Bleugh, ik hoop echt dat ambrose eens wordt weggemoffeld en een low tier vechter gaat worden. Die muizenkop is echt de weakest link in de shield.
pi_133014249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:51 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Mensen uit TNA die niemand kent? Dan kun je dus net zo goed de mensen uit NXT gebruiken die misschien wel bekender zijn ook
Je doet er nu wel beetje te makkelijk over. TNA heeft goede worstelaars die een toevoeging zijn in de midcard van WWE. Probleem met NXT is vaak ook ervaring. En deel TNA Guys heeft dat heus wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Erger nog, samen met Goldberg en The Rock komen Hogan en Sting naar alle waarschijnlijkheid terug voor WM30! Superkut!
Goldberg gaat (denk ik) niet gebeuren. Ryback krijgen ze echt niet meer zo'n kans geven.

Hogan als #30 met Royal Rumble zou DE pop van de afgelopen jaren zijn. Erg vet.
Sting vs Taker zou ik altijd willen zien. Al gaat het geen briljante match zijn. Vet is het wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')