Sowieso leuk, daar kan je je gewoon dronken misdragen zonder dat mensen je raar aan kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is ook lachen om weer eens een 16+ club binnen te gaan. Veel te jonge chimis
Wat is beter Jahr00n, brinta of havermout?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zelf ook asperger maar kan gewoon normaal functioneren allene met vreemde mense heb ik moeite ze moete me leren kenne dan ken ik gwn met ze laggen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zelf ook asperger maar kan gewoon normaal functioneren allene met vreemde mense heb ik moeite ze moete me leren kenne dan ken ik gwn met ze laggen
eigenlijk zei ik t alleen om aj te fokkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter kom je ook dan.Ik dacht ff checken, want als je 15 bent kom je nergens binnen.
16 Natuurlijk ook niet overal, maar volgens mij komen er sowieso al een paar mensen van 16/17.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sowieso leuk, daar kan je je gewoon dronken misdragen zonder dat mensen je raar aan kijken
Sowieso, ben al veel te lang niet in hollywood geweest. Tegenwoordig bij het stappen alleen maar chickies die ouder zijn dan ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is ook lachen om weer eens een 16+ club binnen te gaan. Veel te jonge chimis
KLB / KLB-meet 2013quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
eigenlijk zei ik t alleen om aj te fokken
link naar topic waar alles over de meet staat samengevat dan kan ik erover denken
Is ook leuk, maar wel net een tikkeltje serieuzer ofzo, kan het niet echt plaatsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso, ben al veel te lang niet in hollywood geweest. Tegenwoordig bij het stappen alleen maar chickies die ouder zijn dan ik.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Braddie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor. Genoeg aardige Fokkers, maar die zitten allemaal in PTA/MUZ of R&P Lijkt het wel.
Laten we zaterdag gaan met haan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso, ben al veel te lang niet in hollywood geweest. Tegenwoordig bij het stappen alleen maar chickies die ouder zijn dan ik.
Sorry hoor, maar ik ben ts niet en raak niet zo snel opgefokt of wat dan ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
link naar topic waar alles over de meet staat samengevat dan kan ik erover denken
Andersom ook hoor. Vroeger kon je gewoon met jongens zoenen zonder dat dat gezeik gaf, nu hebben ze meteen allemaal verwachtingen over relaties enzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar wel net een tikkeltje serieuzer ofzo, kan het niet echt plaatsen
Haha dit wordt nog wat. Jij bent volgens mij ook niet echt op je mond gevallen, en helemaal als Ambi dan ook nog eens komt... Dat kunnen al die jongetjes niet aan johquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben ts niet en raak niet zo snel opgefokt of wat dan ook
Gewoon gaan man, stoners zijn altijd gewenst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja vind ik ook geen probleem hoor, maar inderdaad anders.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar wel net een tikkeltje serieuzer ofzo, kan het niet echt plaatsen
Nee, kan deze maand echt even niet meer gaan stappen. Ben veel te enthousiast geweest, moet nu beetje op het geld letten.quote:
Bij mij is het juist omgekeerd...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, stoners zijn altijd gewenst.
[..]
Ja vind ik ook geen probleem hoor, maar inderdaad anders.
[..]
Nee, kan deze maand echt even niet meer gaan stappen. Ben veel te enthousiast geweest, moet nu beetje op het geld letten.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha dit wordt nog wat. Jij bent volgens mij ook niet echt op je mond gevallen, en helemaal als Ambi dan ook nog eens komt... Dat kunnen al die jongetjes niet aan joh
Wat zijn je hobby's?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben best verlegen in 't begin hoor
Zou ook niet weten waarover ik met Fokkers het moet hebben, over topics openen ofzo?
dus wij gaan neuken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Door mij wel, maar ik kan niet voorspellen wat jij gaat doen.
Haha, gewoon over van alles en nog wat, net zoals je normaal zou doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben best verlegen in 't begin hoor
Zou ook niet weten waarover ik met Fokkers het moet hebben, over topics openen ofzo?
met Hugh?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Door mij wel, maar ik kan niet voorspellen wat jij gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |