Of ergens in de herfstvakantie al een nieuwe meet, want dan kan ik wel zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, volgens mij wordt dit echt hilarisch
Alleen die Piye, dat is echt een lul, die zou ik echt niet willen ontmoeten. Ik hoor alleen maar slechte verhalen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaaa Vera is super lief! En Madeliefff ook
Haha dat vind ik eigenlijk nog best wel een leuk ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt veel leuker dan met andere erbij meeten.
Kunnen we niet een girls only middagje shoppen daarvoor doen?
Niet zo naar complimentjes hengelen, die heb je van Hugh al in het topic gehadquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen die Piye, dat is echt een lul, die zou ik echt niet willen ontmoeten. Ik hoor alleen maar slechte verhalen.
Dat kan ook ja, dan doen we gewoon ieder half jaar eentjequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of ergens in de herfstvakantie al een nieuwe meet, want dan kan ik wel zeker
Daarom juist, ik moet even de verwachtingen temperen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo naar complimentjes hengelen, die heb je van Hugh al in het topic gehad
Ja is leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha dat vind ik eigenlijk nog best wel een leuk idee
Ik heb jouw gezicht nooit gezienquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:04 schreef Meloewa het volgende:
Wel benieuwd naar de gezichten achter jullie
Ik jou wel! Heb jij mijn gezicht eigenlijk gezien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb jouw gezicht nooit gezien#besef
Dus waar blijft je foto?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha dat vind ik eigenlijk nog best wel een leuk idee
Ja toen ik ff in de groepschat zatquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik jou wel! Heb jij mijn gezicht eigenlijk gezien?
Hèhè graag gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik al jaWe hebben nog een hoop lol gehad om die link die je stuurde
Beter kom je ook dan.quote:
Ontopic gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef BMTH182 het volgende:
Nee maar ik ben het wel met je eens hoor, maar dit is gewoon de troll kant van Fok
Is ook lachen om weer eens een 16+ club binnen te gaan. Veel te jonge chimisquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter kom je ook dan.Ik dacht ff checken, want als je 15 bent kom je nergens binnen.
16 Natuurlijk ook niet overal, maar volgens mij komen er sowieso al een paar mensen van 16/17.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |