abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125079376

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:24:10 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125080042
quote:
ik: hoe is het?
zij: Lekker gewerkt vandaag?
zij Ja wel goed
Beetje pijn
Ik: waarvan dan?
ja prima gewerkt
zij:Ben vandaag naar het zkh geweest
ik: wat heb je?
zij: Spataders op m'n baarmoeder
Smakelijk eten. :')
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 19:25:06 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_125080089
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wtf :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_125080168
quote:

[..]

Zij is vieeeeesss conjo :')

Had laatst voor het eerst een keer zo'n Paiq aangemaakt, wel een leuke scharrel aan overgehouden. Maar het valt me op dat de meeste van de vrouwen op de site er zitten om te chatten. Dan denk ik als ik tijd had voor een lang gesprek, dan ging ik wel naar de kroeg.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:26:53 #5
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125080189
quote:

[..]

Ehh, heb net vandaag een tentamen gehad (oa over afwijkingen van de baarmoeder), maar daar heb ik nog nooit van gehoord :o
You can only have the sunshine after the rain..
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:29:19 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125080321
quote:

[..]

Dus jij vertelde gelijk enthousiast over je bezoek aan de proctoloog van vorige week? :9
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125080392
Vandaag leuke eerste date gehad! :D Geen afscheidskus o.i.d. maar goed dit doet niet iedereen op de eerste date. Afgesproken dat we contact houden. Berichtje gestuurd dat ik veilig thuis gekomen ben maar nu al drie uur lang akelig stil (één vinkje op WA :P). Snap zelf wel dat niet iedereen zin heeft om meteen te reageren maar laten we nog even positief zijn :D
pi_125080407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ehh, heb net vandaag een tentamen gehad (oa over afwijkingen van de baarmoeder), maar daar heb ik nog nooit van gehoord :o
Ik ook niet! Weird!
pi_125080432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag leuke eerste date gehad! :D Geen afscheidskus o.i.d. maar goed dit doet niet iedereen op de eerste date. Afgesproken dat we contact houden. Berichtje gestuurd dat ik veilig thuis gekomen ben maar nu al drie uur lang akelig stil (één vinkje op WA :P). Snap zelf wel dat niet iedereen zin heeft om meteen te reageren maar laten we nog even positief zijn :D
Je moet wel initiatief nemen he :P
pi_125080557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef Sannne het volgende:

[..]

Je moet wel initiatief nemen he :P
Haha, en dan zo'n akward moment creeeren als zij het helemaal niet verwacht had of al wou? :D Als het na de hopelijk tweede date nog geen kus (al is het op de wang) dan kan je vaak al je conclusies trekken.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:34:04 #11
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125080559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Eén vinkje op WA betekent dat ze hem nog niet ontvangen heeft, he? ;) Dus misschien zit zij nu wel in de stress of je wel veilig thuis bent gekomen! :P
pi_125080643
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Eén vinkje op WA betekent dat ze hem nog niet ontvangen heeft, he? ;) Dus misschien zit zij nu wel in de stress of je wel veilig thuis bent gekomen! :P
Al drie uur lang niet ontvangen? Tijdens de date zat ze gewoon met d'r mobiel te spelen soms... dus heeft wel mobiel internet lijkt me. Of dat ze je geblokt heeft, of kan je dan überhaupt niets meer sturen?
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:38:50 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125080768
Geen bereik miss? Storing?
Niet druk om maken!
pi_125080782
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Volgens mij betekent 1 vinkje bij de iphone dat het berichtje wel ontvangen is, maar nog niet gelezen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:41:02 #15
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125080857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Al drie uur lang niet ontvangen? Tijdens de date zat ze gewoon met d'r mobiel te spelen soms... dus heeft wel mobiel internet lijkt me. Of dat ze je geblokt heeft, of kan je dan überhaupt niets meer sturen?
Als ze je geblokt heeft, dan krijg je idd ook maar één vinkje. Maar ik wil je niet bang maken ;) Ik weet iig dat het op android zo is. Ik heb af en toe ook bij mensen dat een app uren niet aan komt. Bij mij hebben apps altijd vertraging als ik hier thuis op de wifi zit, geen idee waarom.

"We zijn blij dat je het vraagt. Deze groene vinkjes zijn eigenlijk heel belangrijk omdat ze de levering van een bericht aangeven. Dit betekenen ze:
- één vinkje: bericht succesvol afgeleverd bij de server.
- twee vinkjes: bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat."
pi_125080984
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij betekent 1 vinkje bij de iphone dat het berichtje wel ontvangen is, maar nog niet gelezen.
1 vinkje betekent dat ie nog niet op de telefoon is aangekomen bij iphone.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_125080989
Oh oke, heb gewoon een hekel aan niet-eerlijke mensen, dus vandaar ;) Normaal was ze wel altijd snel, dus geef nog niet op hoor ;) En waarom zou ze inderdaad liegen dat we contact houden en een leuke tijd hadden? Al zijn er genoeg mensen die wel zo in elkaar steken. Het bekende 'we bellen!!' verhaal en dan tien jaar later diegene tegenkomen en boos zeggen: 'Hé je zou nog bellen!! :P'
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:44:25 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125081009
Vind het wel een afknapper als je met je mobiel speelt op een date. Alleen gebruiken als je gaat 'plassen'.
pi_125081020
Als ze wel tijd heeft om tijdens de date met haar telefoon te klooien(wat sowieso enorm onbeleefd is en voor mij een reden zou zijn niet verder te gaan) en je niet terugbericht als ze thuis is, heeft ze ws geen interesse.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_125081055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef Silenus het volgende:
Vind het wel een afknapper als je met je mobiel speelt op een date. Alleen gebruiken als je gaat 'plassen'.
Haha kon inderdaad merken dat het eerste berichtje van een vriend/in was met de vraag: 'En, hoe is ie???'' zoiets merk je gewoon :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:46:38 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125081101
Wat kunnen we allemaal geweldig invullen voor een ander ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125081187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Joysa het volgende:

[..]

1 vinkje betekent dat ie nog niet op de telefoon is aangekomen bij iphone.
koelkast winnen, jij doet het. ~:)

quote:
We are glad you asked. These checkmarks are actually very important since they are indicators that acknowledge the delivery of a message. Here is what they mean:

- message successfully delivered to the server.
- message successfully delivered to the phone of your chat partner.
Note: this does not indicate that the message was read, just that it was delivered.
Also note that in a group chat you will only see one check mark indicating that the message was successfully delivered to the server.
pi_125081286
Als je het over de duivel ( ;) ) hebt.... bericht terug!
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:50:32 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125081293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha kon inderdaad merken dat het eerste berichtje van een vriend/in was met de vraag: 'En, hoe is ie???'' zoiets merk je gewoon :P
Ja maar dan nog, je gaat toch niet midden in een gesprek je vrienden updaten. :') Ook als je gewoon doorpraat, gewoon onbeleefd.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:50:48 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125081306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Als je het over de duivel (;-)) hebt.... bericht terug!
JA WAT HEEFT ZE GESTUURD!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')