Smakelijk eten.quote:ik: hoe is het?
zij: Lekker gewerkt vandaag?
zij Ja wel goed
Beetje pijn
Ik: waarvan dan?
ja prima gewerkt
zij:Ben vandaag naar het zkh geweest
ik: wat heb je?
zij: Spataders op m'n baarmoeder
Wtfquote:
Zij is vieeeeesss conjoquote:
Ehh, heb net vandaag een tentamen gehad (oa over afwijkingen van de baarmoeder), maar daar heb ik nog nooit van gehoordquote:
Dus jij vertelde gelijk enthousiast over je bezoek aan de proctoloog van vorige week?quote:
Ik ook niet! Weird!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ehh, heb net vandaag een tentamen gehad (oa over afwijkingen van de baarmoeder), maar daar heb ik nog nooit van gehoord
Je moet wel initiatief nemen hequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag leuke eerste date gehad!Geen afscheidskus o.i.d. maar goed dit doet niet iedereen op de eerste date. Afgesproken dat we contact houden. Berichtje gestuurd dat ik veilig thuis gekomen ben maar nu al drie uur lang akelig stil (één vinkje op WA
). Snap zelf wel dat niet iedereen zin heeft om meteen te reageren maar laten we nog even positief zijn
Haha, en dan zo'n akward moment creeeren als zij het helemaal niet verwacht had of al wou?quote:
Eén vinkje op WA betekent dat ze hem nog niet ontvangen heeft, he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag leuke eerste date gehad!Geen afscheidskus o.i.d. maar goed dit doet niet iedereen op de eerste date. Afgesproken dat we contact houden. Berichtje gestuurd dat ik veilig thuis gekomen ben maar nu al drie uur lang akelig stil (één vinkje op WA
). Snap zelf wel dat niet iedereen zin heeft om meteen te reageren maar laten we nog even positief zijn
Al drie uur lang niet ontvangen? Tijdens de date zat ze gewoon met d'r mobiel te spelen soms... dus heeft wel mobiel internet lijkt me. Of dat ze je geblokt heeft, of kan je dan überhaupt niets meer sturen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Eén vinkje op WA betekent dat ze hem nog niet ontvangen heeft, he?Dus misschien zit zij nu wel in de stress of je wel veilig thuis bent gekomen!
Volgens mij betekent 1 vinkje bij de iphone dat het berichtje wel ontvangen is, maar nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Eén vinkje op WA betekent dat ze hem nog niet ontvangen heeft, he?Dus misschien zit zij nu wel in de stress of je wel veilig thuis bent gekomen!
Als ze je geblokt heeft, dan krijg je idd ook maar één vinkje. Maar ik wil je niet bang makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Al drie uur lang niet ontvangen? Tijdens de date zat ze gewoon met d'r mobiel te spelen soms... dus heeft wel mobiel internet lijkt me. Of dat ze je geblokt heeft, of kan je dan überhaupt niets meer sturen?
1 vinkje betekent dat ie nog niet op de telefoon is aangekomen bij iphone.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij betekent 1 vinkje bij de iphone dat het berichtje wel ontvangen is, maar nog niet gelezen.
Haha kon inderdaad merken dat het eerste berichtje van een vriend/in was met de vraag: 'En, hoe is ie???'' zoiets merk je gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef Silenus het volgende:
Vind het wel een afknapper als je met je mobiel speelt op een date. Alleen gebruiken als je gaat 'plassen'.
koelkast winnen, jij doet het.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 vinkje betekent dat ie nog niet op de telefoon is aangekomen bij iphone.
quote:We are glad you asked. These checkmarks are actually very important since they are indicators that acknowledge the delivery of a message. Here is what they mean:
- message successfully delivered to the server.
- message successfully delivered to the phone of your chat partner.
Note: this does not indicate that the message was read, just that it was delivered.
Also note that in a group chat you will only see one check mark indicating that the message was successfully delivered to the server.
Ja maar dan nog, je gaat toch niet midden in een gesprek je vrienden updaten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha kon inderdaad merken dat het eerste berichtje van een vriend/in was met de vraag: 'En, hoe is ie???'' zoiets merk je gewoon
JA WAT HEEFT ZE GESTUURD!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Als je het over de duivel (;-)) hebt.... bericht terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |