had de TT maar gelijk zeg jeetjequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow ja de TT heeft wel gelijk zeg jeetje
Namaaktroep ook nog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik voel mij als een oud paar All Stars. Helemaal smerig en kapot.
maar iedereen wil vertrapte all starsquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik voel mij als een oud paar All Stars. Helemaal smerig en kapot.
haha snap ik, was ook geniaal gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sorry moest gewoon
[..]
Bijna 4 maanden
zo rollen wij, trouwen terwijl we baby zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat
jullie lijken 19 jaar getrouwd
Ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat
jullie lijken 19 jaar getrouwd
Prachtig gewoon hoe mensen kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha snap ik, was ook geniaal gewoon
NEEE GA WEG MET NELquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
Oma Nel is weer bezig!
Nel - vroeger60 jaar geleden ongeveer toen ik jong was kwam ik er nogal is ik geef een hint je mocht na zons ondergang niet in het park en ja dan gijng je toch wat anders opzoeken
Impliceren dat ik nepperds koop.quote:
Nah, ik niet. Jammer dat ze na een paar weken altijd weer zo vertrapt zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar iedereen wil vertrapte all stars
ohmyquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
Oma Nel is weer bezig!
Nel - vroeger60 jaar geleden ongeveer toen ik jong was kwam ik er nogal is ik geef een hint je mocht na zons ondergang niet in het park en ja dan gijng je toch wat anders opzoeken
Ja sorryyyquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prachtig gewoon hoe mensen kijken
[..]
NEEE GA WEG MET NEL
Het had gekund.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik nepperds koop.
[..]
Nah, ik niet. Jammer dat ze na een paar weken altijd weer zo vertrapt zijn.
hahahaha zo droogquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prachtig gewoon hoe mensen kijken
[..]
NEEE GA WEG MET NEL
Denk je dat nou echt? Dat is echt niets voor mij. Nog even en dan sla ik door naar de Gucci zeker.quote:
iedere dag zit er een meisje bij mij in de bus die haar hond in haar blauwe nickelson jas stopt en weigert haar (zogenaamde echte) louis vuitton tas van de stoel naast haar te halen als er iemand wil zittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Dat is echt niets voor mij. Nog even en dan sla ik door naar de Gucci zeker.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedere dag zit er een meisje bij mij in de bus die haar hond in haar blauwe nickelson jas stopt en weigert haar (zogenaamde echte) louis vuitton tas van de stoel naast haar te halen als er iemand wil zitten
quote:
Jou bel ik zonder problemen, dat weet jequote:
Je neemt niet opquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Haha als ik zeg dat je me kan bellen voor money belt taex meteen
een geldwolf zeg ik jequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Haha als ik zeg dat je me kan bellen voor money belt taex meteen
ja ik haat bellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Jou bel ik zonder problemen, dat weet je![]()
[..]
Je neemt niet op!
Niks bbyboiiquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wablief
[..]
[..]nou en als ik je perse wil bellen doe ik dat
Hamtaro is hier een hype, en DV heeft al jaren disneyquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Allemaal poppetjes. Hamtaro en Disney.
[..]
Pssttt, is geheim.
Vind dat meisje echt ongelooflijk irritant.quote:
Aha, duidelijk. Dan neem ik m'n giraffe er ook maar eens bij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hamtaro is hier een hype, en DV heeft al jaren disney
Met mijn oude account had ik ook bijna alleen maar Hamtaro UI's Voordat het gehyped was
Wel lekker hoor..quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind dat meisje echt ongelooflijk irritant.
[..]
Aha, duidelijk. Dan neem ik m'n giraffe er ook maar eens bij.
Peace outtttquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even verstandig doen en FOK! afsluiten.![]()
PEACE
quote:
teringquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef Taexon het volgende:
die kop van dat wijf.. zo droog
Yup komt een ex beveiligings collega ineens mee
Heb je Herman Koch al een keer gelezen? Ik vond Het Diner echt een vervelend boek dus meer van hem heb ik niet gelezen, maar anderen vinden hem wel goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:58 schreef ThePast het volgende:
Wie weet er nog een goede nederlandse schrijfster behalve Saskia noort en Kluun?
Ik vind maandag lekkerderquote:
ohquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik er niks aan
Ending, en dan Na valentijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:58 schreef ThePast het volgende:
Wie weet er nog een goede nederlandse schrijfster behalve Saskia noort en Kluun?
En verder is Kader Abdolah wel aardig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:58 schreef ThePast het volgende:
Ik wist dat jij ging reagerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ending, en dan Na valentijn
(of Dorrestein)
Ah pizza tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kon hier niet van weg blijvenautisme
Mijn huis wordt verbouwdquote:
quote:
En met jouquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn huis wordt verbouwdnu moet ik letterlijk op mijn kamer gaan leven en mijn ouders zijn helemaal gestressd en chagrinig
![]()
Ik vind verbouwingen wel leukquote:
awh dat is klotequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn huis wordt verbouwdnu moet ik letterlijk op mijn kamer gaan leven en mijn ouders zijn helemaal gestressd en chagrinig
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat is klotesterkte ermee
Inderdaad niet fijn, ik zou meteen bij de C1000 een levensvoorraad aan eten meenemen naar bovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
Gaat wel goed komenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat is klotesterkte ermee
Het idee is leuk enzo, maar iedereen is gestressd en ik kan niet tegen stof (allergie en zulksquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind verbouwingen wel leuk
Gaat wel goeddeed
Heb ik gedaan, allemaal frisdrank en junkfoodquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef ThePast het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad niet fijn, ik zou meteen bij de C1000 een levensvoorraad aan eten meenemen naar boven
ja vast welquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen
Hoe gaat het met jou?
Oh dan is het wel vervelendquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het idee is leuk enzo, maar iedereen is gestressd en ik kan niet tegen stof (allergie en zulks)
dafuqquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Loeikwaad worden die bakfietsrijdende doctorandussen met designbril daarvan. Honger in Afrika? Klimaatverandering? Crisis? Oorlog? Wat de nuffige colbertjes en mauwende mantelpakjes betreft valt het allemaal in het niet bij ongenuanceerde, dwingende stellingen. Als ze niet sliepen met de grondwet onder hun kussen zouden ze daar subiet de doodstraf voor uitvaardigen.
Hoezo lange weekquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vast wel
Ja prima hoor, lange week duurt lang en heb wel zin in weekend
mwa was vandaag vroeg klaar maar het is pas dinsdagquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo lange weekmijn week bestaat uit steeds 50 minuten toets maken op school en dan naar huis
http://www.nrc.nl/stevend(...)het-begin-van-debat/quote:
Ey, kijk deze week RTL 8, allemaal waargebeurde verhalen die verfilmd zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo lange weekmijn week bestaat uit steeds 50 minuten toets maken op school en dan naar huis
Ja maar de dinsdag loopt al over in de woensdagquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa was vandaag vroeg klaar maar het is pas dinsdag
oke dan kun je nu weer gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
hallo ik wou dit even posten [ afbeelding ]
grapje tochquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
hallo ik wou dit even posten [ afbeelding ]
Dat is een goeie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ey, kijk deze week RTL 8, allemaal waargebeurde verhalen die verfilmd zijn.
Dat is een vet huisdierquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een vriend van me had zo'n huisdier:
Actrice*quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die ken ik, zelfde acteur als in Freedom Writers toch?
schildpaddensoep met kerstquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is een vet huisdierik heb schildpadden en die willen maar niet dood
![]()
Vrijdag minimaal 8 pakken halenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Vanaf morgen bij c1000 2 pakken Taksi voor ¤1
Jammer dat alle C1000's hier zijn verkocht, kan je 2 pakken naar me sturen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Vanaf morgen bij c1000 2 pakken Taksi voor ¤1
Ik ga voor jouw neef als hij knap isquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
of mijn vader, niet zo bekrompen
kom maar halen anders worden ze gepletquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jammer dat alle C1000's hier zijn verkocht, kan je 2 pakken naar me sturen?
Mijn neef woont wel in Noord-Holland, maar hij heeft al een relatie :8quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga voor jouw neef als hij knap is
Jammerquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn neef woont wel in Noord-Holland, maar hij heeft al een relatie :8
hallowquote:
Ja echt mindblowingquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh ik las het omgekeerdnooit geweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik wil naar huis en lekker in bed liggenquote:
waar ben je nu dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil naar huis en lekker in bed liggen
Oppassenquote:
Neuh dus ik moet niet zeurenquote:
haha dat is wel beter jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh dus ik moet niet zeuren![]()
Gelukkig heb ik internet op mn laptop hier.
Neh geen zin inquote:
dat kost je wel een meubelquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij sekst zeker alleen op habbo?
in het echt zeggen ik stop mijn lul in je kut, dan kan je het gewoon niet serieus meer nemenquote:
Goh als je dat moet zeggen gaat er echt wat foutquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in het echt zeggen ik stop mijn lul in je kut, dan kan je het gewoon niet serieus meer nemenlaat staan met ik stop mijn bobba in je bobba
voor de mentale voorbereidingquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goh als je dat moet zeggen gaat er echt wat foutdenk dat die ander dat van zelf wel merkt
hahahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in het echt zeggen ik stop mijn lul in je kut, dan kan je het gewoon niet serieus meer nemenlaat staan met ik stop mijn bobba in je bobba
Ja alsnog het klinkt gewoon zo droog gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor de mentale voorbereiding
ooh ja stop je lul in mijn kut, oke schat ik stop nu mijn lul in je kutquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja alsnog het klinkt gewoon zo droog gvd
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ooh ja stop je lul in mijn kut, oke schat ik stop nu mijn lul in je kutgvd die MI
Ja gewoon erin duwen #yolo tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]Godsamme
Zijn wel andere manieren om te laten merken dat iemand dat wilt ditdat
Even douchen
Ja je weet dat is hoe wij rollen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja gewoon erin duwen #yolo toch
Douchze
jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je weet dat is hoe wij rollen.
Dankje
Oke leuk johquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
He is the prince of the land of Fife
Noble and true with a heart of steel
Now it is lost vengeance shall be his
Angus McFife is his name
Krabs you're drunk go homequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen
okquote:
jaa wij gaan vrijdag inslaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
Ik zag net taksi reclamealleen wij hebben geen c1000
nicequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa wij gaan vrijdag inslaan
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Down and out with my dumb friends,
Ready to misbehave,
Forget about monday to friday ,
Cause I've been working like a slave.
Creepin' towards the weekend,
MDMAble to shine,
Bringing me down to the deep end,
Back off, back off ! And let me lose my mind !
ja eerst even voelen dan wrijven dan steken en dan stotenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:00 schreef Taexon het volgende:
[..]Nee wij hebben altijd eerst een heel vraag gesprek van hoe en wat we gaan doen ditdat
Mooizo, ik ookquote:
Ja het is net inparkerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja eerst even voelen dan wrijven dan steken en dan stoten
kan je die ene cd niet nog een keer branden, ik wil ze ook voor het geval datquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, ik ook
Even de rest van de sets van Qlimax erbij branden van de week alvast voor de autorit
Ja komt goed, zal hem nu gelijk even brandenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je die ene cd niet nog een keer branden, ik wil ze ook voor het geval datwil iig ooit wel een cd-speler erin
mijn dank is grootquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja komt goed, zal hem nu gelijk even branden!
Overdrijven kan ook hequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
ja je kan het welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Taexon het volgende:
Spullen van cursus uitgeprint en paar keer doorgenomen, Opa geholpen met zijn PC, CDtje gebrand en reisbende uitgeprint ditdat
Deze dagen doe ik nuttige dingen... wat is deze!
Lang gewerkt. 1200-1700 en toen bleek de groenteman die de avond moest doen niet te kunnenquote:
ai da's kut maar wel lekker verdienenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lang gewerkt. 1200-1700 en toen bleek de groenteman die de avond moest doen niet te kunnenDus ik heb doorgewerkt tot half 10
Zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ai da's kut maar wel lekker verdienen
Ja donderdag daten met sofquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog leuke plannen deze week?
Jezus, dan reis je ff door heel Nederland hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja donderdag daten met sofEn die avond misschien uit in groningen, maar dat is niet zeker
Arnhem is half uurtje van mij hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jezus, dan reis je ff door heel Nederland haha
Oh valt wel mee dan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arnhem is half uurtje van mij hoor
spannendquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja donderdag daten met sofEn die avond misschien uit in groningen, maar dat is niet zeker
Heb ik eigenlijk helemaal nietquote:
tof, je 1ste keer?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stel je meet iemand hoe de neuk begroet je elkaar? Ik vind het awkwardquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk helemaal niet
Jup, nog nooit in Groningen geweest, dv zou me rondleiden ofzoquote:
Is het ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stel je meet iemand hoe de neuk begroet je elkaar? Ik vind het awkward
Is erg leuke stadquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, nog nooit in Groningen geweest, dv zou me rondleiden ofzo
awh oke chillquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het ookMaar voor jullie allebei
Ik heb dan altijd een gespreksstarter, vraag ofzo en dan is er niks aan de hand
Gewoon gelijk een knuffel gevenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga, vrijdag om 1 uur beginnen met werken en ik ga de eerste trein terug. Misschien, mits weinig alcohol is het te doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is erg leuke stadDonderdag is ook studentenavond, dus extra druk in de stad.
rock en mij verdoriequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon gelijk een knuffel geven![]()
Nee oke dat was alleen bij jou
Uhh gewoon blabla hoi ik ben joey en eigenlijk in geval met mij en rock was het totaal niet awkward ook enzo
Hoi, ik ben Rockiejj. Ik had verwacht dat je een jongen was, dus dit gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon paar biertjes, betaal je 1,5 euro voor vaak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga, vrijdag om 1 uur beginnen met werken en ik ga de eerste trein terug. Misschien, mits weinig alcohol is het te doen.
Nee indd, was wel chill!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon gelijk een knuffel geven![]()
Nee oke dat was alleen bij jou
Uhh gewoon blabla hoi ik ben joey en eigenlijk in geval met mij en rock was het totaal niet awkward ook enzo
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Rockiejj. Ik had verwacht dat je een jongen was, dus dit gaat de goede kant op!
Zo weinig?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon paar biertjes, betaal je 1,5 euro voor vaak.
Niet overal hoor, maar wel hier en daar. Studentenstad he.quote:
Ik noteer hemquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Rockiejj. Ik had verwacht dat je een jongen was, dus dit gaat de goede kant op!
Of eeuh..quote:
Weet niet, zie welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Is chill voor hun, rekenen ze voor de dames 2 euro, en voor de heren 2,25.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Taexon het volgende:
Hier in Hillegom betaal je 2,10 voor bier bij een discotheek... Kut bedrag als je al wat op heb
Kroeg gewoon 2 euro
hahahaha teringquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of eeuh..
Hoi, wat leuk je te ontmoeten!
*geeft hand*
*eventueel 3 zoenen*
Zo, naar je zolderkamer? Ik hoop dat de ramen dicht kunnen.
*Sof begint langzaam warm te worden..*
Ja, ik heb nu een half uur niet kunnen FOK!ken, dus dat moet ik inhalen!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet, zie welIjsbreker! Ik keur hem goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
[..]
Weet niet, zie welschattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
[..]
Weet niet, zie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
Niet bij haar thuisquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi, ik ben VA, noem me maar Klaas.
Ik moet eigenlijk even plassen, waar is het toilet?
Gauw FOK!ken, en in KLB posten dat sof een klein huis heeft.
En is SEX hoe hij moet beginnen.
Sof: Klaas, ben je al bijna klaar?
VA: Nee, ik heb diarree! TEEEERING!
Hand is afstandelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee een hand geven is ook zo wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
knuffelenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee een hand geven is ook zo wat
Oh, in het park gaat het zo lastig.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh, in het park gaat het zo lastig.
Naja achter een boom schijten.
Ik helemaal geen klein huis gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi, ik ben VA, noem me maar Klaas.
Ik moet eigenlijk even plassen, waar is het toilet?
Gauw FOK!ken, en in KLB posten dat sof een klein huis heeft.
En is SEX hoe hij moet beginnen.
Sof: Klaas, ben je al bijna klaar?
VA: Nee, ik heb diarree! TEEEERING!
Ik weet nu al dat die van mij kleiner isquote:
hahahaha meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Rockiejj het volgende:
VA: Hoi, wat leuk dat je er ook bent, de meeste dates kwamen niet eens opdagen!
Sof: Date?
VA: Ja, Rockiejj zei dat we het zo moesten noemen.
Sof: ...
VA: Even op mn kaartje kijken hoor:
1) Zeg dat het een date is
2) Zoek dichtsbijzijnde bosjes op
3) Speel doktertje
4) Pak de eerste trein terug naar huis
VA: Dus.. Waar is hier het park precies?
Dat zij Taexon gisteravond ook tegen mij!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat die van mij kleiner is
omg jijquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Rockiejj het volgende:
3) Speel doktertje
Was al duidelijk en ik weet de weg naar het Sonsbeek welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Rockiejj het volgende:
3) Speel doktertje
gvdquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was al duidelijk en ik weet de weg naar het Sonsbeek wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |