Smells like teen spirit dusquote:
Maar niet 'stoer' dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smells like teen spirit dusmaar die is ruig
hoezo niet?quote:
quote:
Heb je een momentje. Ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]noem is wat artiesten op die je tof vindt dan
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je een momentje. Ik lig in een deuk.
Zo grappig was het toch niet?quote:
Je bent gewoon meligquote:
Dat zou ik ook maar doen ja,quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik geef liever het tijdstip de schuld.
pardon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik ook maar doen ja,
melig zijn betekent namelijk ook dat je verlangt naar mannelijk zaad
het is echt zoquote:
Weleens gehoordquote:
Je ziet spoken. Misschien moet je je bed maar even opzoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens gehoorden er is een hele zoekpagina die het beaamt.
Al zijn dat alleen maar twitter en hyves pagina`s
Ga jij toch op catwalks lopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:31 schreef [urlJo=http://forum.fok.nl/user/profile/326996]jordyqwerty[/url] het volgende:
Vertel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er zijn een aantal factoren die dat nu even zo maken
Nee grapje hoor Jordy lobi schatjepatatjequote:
Ja hoor, en geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor Jordy lobi schatjepatatjealles goed? heb je nog geen slaap?
Was je er nog?quote:
Nee bedoelde alleen dat hij dan had mee moeten postenquote:
Frietquote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meer wij hebben toch geen geheimen voor elkaar?
[..]
Slaap lekker.
quote:
GMTAAquote:
Nee, het komt zo dom overquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:
Ik vind 'wablief' toch echt zo'n geweldig aandoenlijk woord.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het komt zo dom overIk moet dan gelijk aan die aap denken bij Idols
Ale wablief hequote:Op dinsdag 9 april 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet altijd aan Belgen denken. Die praten alsof ze per ongeluk op een takje hebben getrapt en zich daarvoor verontschuldigen.
ale en amai zijn vlaamse stopwoordjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen idee wat dat betekent![]()
maar het klinkt zo lief
Ja dat begrijp ike cht nietquote:
wat vervelendquote:
Ah, moest iets te hard lachen om deze opmerking.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ike cht niet
waarom in godsnaam Janet als scheldwoord gebruiken?waar slaat dat op?
Ja dat doen wij toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, moest iets te hard lachen om deze opmerking.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat doen wij toch ook niet?
Vieze Anne
Want die gozert wil met me dansuhhhhquote:
Schaam je je toch rot voor zulk volkquote:
ej luistur nu moeje ff oppase vind nie kune als je so gaat prate over mein mensen ja? doe normaal en toon respetcquote:
Jezusquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, zat ooit in de klas met een 17-jarig meisje dat niet wist wat een lettergreep was...![]()
sory ik bedoelde hed ook so ni, XD jei kan er ooc nix aan doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ej luistur nu moeje ff oppase vind nie kune als je so gaat prate over mein mensen ja? doe normaal en toon respetc
O, dat wist ik belachelijk lang niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusNouja op mijn vorige mbo konden ze er ook wat van, die hadden een disussie met de leraar wat de hoofdstad van Noord-Holland was, terwijl ze in Amsterdam woonde
![]()
En tijdens Spaans gingen ze vragen wat Buenos Aires betekende, en toen zeiden ze:
Oh ja het klonk al zo Spaans..
Oh topo vond ik altijd wel easy, weet nu nog wel de meeste hoofdsteden uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat wist ik belachelijk lang niet.![]()
Antwoord is Haarlem.
godverquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:58 schreef Ezell het volgende:
Een vriendin van mij had op het mbo een mannelijke klasgenoot die niet wist dat baarmoeders bij vrouwen horen.![]()
Inderdaad. En Rio van Braziliequote:Op dinsdag 9 april 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
9/10 dent ook dat sydney de hoofdstad van australie is
Hun hebben ook niet zoveel met metersquote:Op dinsdag 9 april 2013 03:00 schreef Ezell het volgende:
Kilometers en kilo's zeggen mij ook niet zo veel.![]()
#vrouwenkwaaltje
True.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Kijk dat je de hoofdstad van Djibouti niet kent, oke. Maar een beetje kennis is wel leuk
Zo erg is het ook weer niet bij mij, hoop ik.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Kijk dat je de hoofdstad van Djibouti niet kent, oke. Maar een beetje kennis is wel leuk
Wat moet je doen in Amsterdam?quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
Argh, moet nu eigenlijk wel eventjes m'n takenlijstje afwerken. Heb morgenmiddag een afspraak in Amsterdam.
Heb ja gezegd tegen een of andere gozer om te helpen met iets maken (lang verhaal). En dat iets gaan we dus bespreken enzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je doen in Amsterdam?
Oei, 6 van de 48 fout, valt me tegen
Totaal geen vaag verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 03:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ja gezegd tegen een of andere gozer om te helpen met iets maken (lang verhaal). En dat iets gaan we dus bespreken enzo.
Bah. Wat een obscene praat weer zegquote:Op dinsdag 9 april 2013 03:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoort toch bij dit tijdstip?![]()
Of jij bent melig en verlangt naar wat raars.
En nog de schuld in mijn schoenen schuiven ookquote:
Spijt mij zeer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog de schuld in mijn schoenen schuiven ook
Dat denk ik ook. Natuurlijke reactie verder, om half 4 snachts.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spijt mij zeer.
Denk overigens dat Jordy in slaap is gevallen.
O, ik weet niet of we daar wel zo blij mee moeten zijn. Gaat ons ritme naar de mallemoere.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Natuurlijke reactie verder, om half 4 snachts.
Wij zijn vampieren
quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:27 schreef Ezell het volgende:
Wtf, er zijn zelfs nog mensen online op FB.
Hoezo is het raar dat hun online zijn maar normaal dat jij het bent?quote:
Omdat ik een verknipt ritme heb.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat hun online zijn maar normaal dat jij het bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:29 schreef Ezell het volgende:
Ben een geval apart. Ik ben 'speciaal'.Mensen met een missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik lig lekker, daar rust je ook van uitquote:
Hmm, goed punt. Ga ik ik ook even doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lig lekker, daar rust je ook van uit
Hier nog zo'n mens.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:32 schreef Fok-it het volgende:
Oh en mijn broertje is wakker, maar die is ook een nachtbraker
quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Ga ik ik ook even doen.
[..]
Hier nog zo'n mens.Ben nu bij m'n ouders.
Oh jemig, beginnende die-hardsquote:
Zoiets.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jemig, beginnende die-hards![]()
Zit in de familie?
Niet echtquote:
En je broertje? Die maakt daar gebruik van en gaat laat naar bed?quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echtMijn pa ligt er behoorlijk vroeg in
Mijn moeder meestal iets later.
Maar beide drukke baan dus
Mijn broertje is 20 dus die bepaald zelf wel hoelaat hij naar bed gaatquote:Op dinsdag 9 april 2013 03:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
En je broertje? Die maakt daar gebruik van en gaat laat naar bed?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje is 20 dus die bepaald zelf wel hoelaat hij naar bed gaatMaar die is ook nog eens retedruk en kan totaal niet stil doen
Dus die gaat om 2 uur snachts nog uitgebreid eten klaarmaken beneden met het volume alsof het overdag is
BIj mijn broertje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:46 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik had trouwens een puberende fok-itje in gedachten.
Nah, wij verschillen best wel erg met allesquote:
Jij bent maakt om 2 uur 's nachts je eten stilletjes?quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, wij verschillen best wel erg met alles
Ook datquote:Op dinsdag 9 april 2013 03:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent maakt om 2 uur 's nachts je eten stilletjes?
En je hebt een klein blond dwergje als broertje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook datnee hele andere opvattingen enzo
Lang verhaal voor zo laat
Heb jij nog broertjes of zusjes?
dinsdag 9 april 2013 @ 04:05:28quote:Op dinsdag 9 april 2013 04:05 schreef Ezell het volgende:
Tijd om af te sluiten. Trusten alvast, nachtbrakertje.
Pauze is lekkahquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup yup
Pauze hier pauze daar, overal!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet altijd aan Belgen denken. Die praten alsof ze per ongeluk op een takje hebben getrapt en zich daarvoor verontschuldigen.
Ga je promi dumpen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Taexon het volgende:
De laatste dag dat ik een relatie heb met een tieneromgawd
ja hoorquote:
awh lekkahquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoorvrij vandaag
net belde het Hertz dat m'n pa de sleutels van een andere huurauto per ongeluk had meegenomen
(Ouders gingen naar Ierland vanmorgen)
Met jou?
Nicequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh lekkah![]()
Haha handigen nu?
Ja prima hoor, lekkah thuis nu
haha altijd lekker zulke dingenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nice
Ja nu moest ie de sleutels bij het dichtstbijzijnde tankstation leggen en dan kwamen ze de sleutels daar ophalen
Hij had trouwens weer de kleinste auto genomen, waar vervolgens de aansteker-aansluiting niet van werkte, voor het navigatiesysteem wat ie had, waardoor ie nu een veel grotere auto heeft (zoiets gebeurt 'm bijna altijd)
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij gaat je dumpen op je verjaardag
*proest* mijn koffie, wat doe je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dacht het even niet, ze zit aan me vastquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omygawd was dat de verassing waar hij steeds over praat danquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
romantischquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omygawd was dat de verassing waar hij steeds over praat dan
eerst birthday sex natuurlijkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazeker, een betere manier om iemand te dumpen is er niet
Ja je moet een x aantal uur rijden zodat ik je de auto uit kan gooienquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazeker, een betere manier om iemand te dumpen is er niet
ja dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
eerst birthday sex natuurlijker
ja als je van me af wil kan je dat gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je moet een x aantal uur rijden zodat ik je de auto uit kan gooien
Nee hoor,
hopiquote:
Nee sorry wil niet van je afquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja als je van me af wil kan je dat gewoon zeggen hoordaar hoef je me niet de auto voor uit te gooien
Dan is het goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee sorry wil niet van je af![]()
Zodra we "daar" dan zijn gooi ik ons beide de auto uit ditdat
Weet niet of ze die in dat land hebben bij de MCquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan is het goed
Is er wel een flurry?
daar zorgen ze maar voor gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet niet of ze die in dat land hebben bij de MC
truequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat jij weet hoe ping eruitziet zegt genoeg
kikquote:
Dankje!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
De sint komt dit jaar in Groningen aan, dan weten jullie dat
mwa met nagels vind ik touchscreen wel handigerquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef Taexon het volgende:
Moet wel zeggen dat ik op mijn blackberry stukken sneller kon typen
Maarja dat was dan ook echt het enige voordeel
ja maar ik heb geen lange nagelsquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa met nagels vind ik touchscreen wel handiger
Jij gaat mee naar spanje in de zak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje!
Ow heb even gekeken en zo te zien hebben ze McFlurry's!
stop eens met die jaloersmakende dingen altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:08 schreef Taexon het volgende:
Straks prei/salami gebeuren in croissant deeg bende etengodse lekker
Ja sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stop eens met die jaloersmakende dingen altijd
Ja je hebt ook zoveel geheimenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef Taexon het volgende:
En toen kwam je erachter dat de sleutel van je ouders kamer ook op jouw kamer past...
Moet ik gvd al mijn geheimen voortaan opruimen ditdat!
Kut Peter, ach hij heeft beloofd zonder te geinen nooit meer mijn kamer open te maken
Ja je weet, straks ziet die al onze 100e seksspeeltjes enzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je hebt ook zoveel geheimen
Ach hij zou verder toch niks raars doen
ja kom allemaal maar hierheenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
De sint komt dit jaar in Groningen aan, dan weten jullie dat
Neequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kom allemaal maar hierheen
how 'bout noquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kom allemaal maar hierheen
quote:
quote:
quote:
Haha ja dat zou verschrikkelijk zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je weet, straks ziet die al onze 100e seksspeeltjes enzo![]()
Nee klopt hooguit voor een geintje maar hij gaat toch niet zomaar mijn kamer in
Biefstukquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vieze biefstuk met aardappels en groente![]()
![]()
Ja dat is erg ja gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha ja dat zou verschrikkelijk zijn
Nee zo is hij niet haha
HEE STINKERDS
Kloptquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt heul geen seksspeeltje
Echt ik blijf eraan denken gvd
Ja maar die liggen hier dus jij hebt geen speeltjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
Oke handboeien zijn ook soort speeltje.. naja ja
maar die liggen niet hier anyways
Ja maar je pa zei dat ook zo droog
Happy, als het goed is ga ik met alleen maar voldoendes mijn examens in!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik wil junkfood
ja gaat zn gangentje, met jou?
Wat nou? Is gewoon een tijdstip hoor. Niks vreemds an.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dinsdag 9 april 2013 @ 04:05:28
04:05:28_______________!!!!!
Hey schat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat nou? Is gewoon een tijdstip hoor. Niks vreemds an.
trots op jequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Happy, als het goed is ga ik met alleen maar voldoendes mijn examens in!
Ik las popcorn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
ETSU JIJ ZIEKE KOE KOM WE GAAN NAAR PIZZERIA
IK NEEM NU DE BUS NAAR STAD
True ik heb niks, niet nodig als je er niet bent anywaysquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar die liggen hier dus jij hebt geen speeltjes
Ja daarom juist
Als we zondag btw met Bowie naar het bos willen moeten we wel vroeg want we moeten half 3 terug zijn voor visite
Vanmiddag naar huisarts geweest, heb keelinfectie en daardoor koorts. Aangezien ik steeds pillen innam, schommelde mijn koorts steeds. Dus nu 3 dagen aan antibiotica.quote:
Ik wilde kogelbiefstuk eten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
ETSU JIJ ZIEKE KOE KOM WE GAAN NAAR PIZZERIA
IK NEEM NU DE BUS NAAR STAD
ooit gaan we een pizza eten ergens in de stad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb nu ook al gegeten, laat maar dus
napoli op westerhavenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit gaan we een pizza eten ergens in de stad.
Jij bent de vrouw dus jij maakt 'm maar lekker klaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
napoli op westerhaven
nee we gaan gewoon bij jou thuis
zelfgemaakte pizza
Hmm, hopen dat het zo weg is dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmiddag naar huisarts geweest, heb keelinfectie en daardoor koorts. Aangezien ik steeds pillen innam, schommelde mijn koorts steeds. Dus nu 3 dagen aan antibiotica.
maar suikerquote:
ook niet zoveel rimmen jijquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmiddag naar huisarts geweest, heb keelinfectie en daardoor koorts. Aangezien ik steeds pillen innam, schommelde mijn koorts steeds. Dus nu 3 dagen aan antibiotica.
o gaat dat zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent de vrouw dus jij maakt 'm maar lekker klaar.
dan maak jij maar zelf een pizza met je eigen ingrediënten, dan stop ik mn pizza wel in een ovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij maakt je eigen pizza maar mooi meneertje
ga met mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
Zojuist besloten:
Ik ga binnenkort naar de bioscoop.![]()
Lang niet geweest.
mijn pizza moet ook in de oven slimmertquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan maak jij maar zelf een pizza met je eigen ingrediënten, dan stop ik mn pizza wel in een oven
ik bedoel een afbakpizzaquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn pizza moet ook in de oven slimmert
wie zegt dat ik dat wilquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
of kom jij naar groningen, gaan we naar de bios met DV
alleen als jullie m'n ticket betalen. dat verdien ik wel na zo'n lange treinreis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
of kom jij naar groningen, gaan we naar de bios met DV
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen als jullie m'n ticket betalen. dat verdien ik wel na zo'n lange treinreis.
nouenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zelfgemaakte is verser dus lekkerder
ik heb 60 cent in mn portemonneequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen als jullie m'n ticket betalen. dat verdien ik wel na zo'n lange treinreis.
ben een beetje blut de komende tijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]of betaal jij mijn ticket als ik naar a'dam of utrecht ga.
overmaken en wel nuquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 60 cent in mn portemonnee
die kan je krijgen
dan moet je niet zo zeurenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben een beetje blut de komende tijd
[..]
overmaken en wel nu
tussen utrecht en groningen? oke. euhm. zwolle dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
meet in the middle, dat zou misschien een beter idee zijn
word gewoon dat irritant debiel mannetje op de grote markt op de hoek bij de snackbar die steeds probeert tijdschriften te verkopen, 24/7quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar om heel eerlijk te zijn kan ik pas halverwege mei
want dan heb ik weer geld
Ik heb bijna 200 euro uitgegeven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al 1,5 week geen geld uitgegeven. 0,0. Goed he?
of ik ga op de brug bij het groninger museum staan kranten weg te gevenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
word gewoon dat irritant debiel mannetje op de grote markt op de hoek bij de snackbar die steeds probeert tijdschriften te verkopen, 24/7
Wtf, waar geef je dat allemaal aan uit?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, da's nog niets vergeleken dat ik soms in een middagje ruim 800 euro uitgeef.
oh, gebeurt dat ook?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of ik ga op de brug bij het groninger museum staan kranten weg te geven
ach kon tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
True ik heb niks, niet nodig als je er niet bent anyways
Ow anders gaan we wel dat bos in je buurt ofzo![]()
Hij gaat vrijdag ook al met me naar het bos
godver dat is 2 maand iedere week 5 dagen werken van 5 tot 10 voor mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, da's nog niets vergeleken dat ik soms in een middagje ruim 800 euro uitgeef.
Shoppen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wtf, waar geef je dat allemaal aan uit?
Godver, die dure smaak van jou ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Shoppen.
Laatst nog een jas van 400 euro en een tas van 300 euro gekocht in halfuur tijd. Heerlijk, geld uitgeven.
Ik ga toch niet met een Zeeman-jasje rondlopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godver, die dure smaak van jou ook.![]()
Begin ik ook een beetje te ontwikkelen.
geen idee, op dit moment boeit niks mij behalve beter wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
Maar gaan we dan echt naar de bioscoop? Ben eigenlijk wel stiekem benieuwd naar hoe Etsu is.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, op dit moment boeit niks mij behalve beter worden
oh als jij mn vriendinnetje was, wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij moet ook een jas van 400eu en een tas van 300eu voor mij kopen maar dat doe jij ook niet
Geen idee gok op een uurtje of 13 00-14 00quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach kon toch
Ja true, hoelaat ga je met hem? Dat maakt in principe niet uit dan
Dan gaan we zondag inderdaad wel naar dat bos hier in de buurt![]()
heb je een penis?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mag ik jouw vriendinnetje zijn
Hoezo ben ik van Jordy?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij was van jordy, dat heb ik geaccepteerd ondertussen
hij claimde je de afgelopen dagenquote:
met een penis erop?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat als ik een pizza voor je maak
deal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met de smaak van kaas en champignonnen erop? suuure
ik vind het anders zo zielig voor hem, want hij heeft niemand anders en dan pak ik jou ook nog van hem afquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom hij? Waarom vecht je niet voor me?
Oke ja dan ben ik nog niet klaar denk ik dus kan je hem gewoon stelen, weet alleen niet of mn ma dan thuis is, zo niet moet je dan even de deur op slot draaien als je met hem weg bentquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee gok op een uurtje of 13 00-14 00
lijkt wel alsof jullie samen wonen zeg jeetjequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oke ja dan ben ik nog niet klaar denk ik dus kan je hem gewoon stelen, weet alleen niet of mn ma dan thuis is, zo niet moet je dan even de deur op slot draaien als je met hem weg bent
Maar wie heb jij dan? Je wilt DV ook al niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het anders zo zielig voor hem, want hij heeft niemand anders en dan pak ik jou ook nog van hem af
ik heb keelinfectie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar wie heb jij dan? Je wilt DV ook al niet.
want als je niet samen woont mag hij mn hond niet stelenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lijkt wel alsof jullie samen wonen zeg jeetje
Sneu.quote:
Ja dan steel ik hem welquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oke ja dan ben ik nog niet klaar denk ik dus kan je hem gewoon stelen, weet alleen niet of mn ma dan thuis is, zo niet moet je dan even de deur op slot draaien als je met hem weg bent
wow rustigquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
want als je niet samen woont mag hij mn hond niet stelen
hij heeft een huissleutel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow rustig
vond het alleen opmerkelijk omdat hij waarschijnlijk dus een huissleutel heeft anders kan hij de hond ookniet stelen als je ma niet thuis is
Die heb je niet, daarom ben je ook bij mij veel beter af.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sneu.![]()
Stuur de overdrachtspapieren dan maar op. Wil wel m'n rechten en plichten weten als ik bij Jordy hoor.
'lijkt wel alsof jullie samen wonen zeg jeetje'quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft een huissleutel ja
ja vind ik wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dan steel ik hem weldes noods lopen we nog een rondje in de buurt zodra je terug bent ofzo als je dat wilt ditdat
![]()
En komt goed
Hoelaat ben je thuis dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vind ik wel leuk eigenlijkmoet toch wachten op de auto ditdat
Eis mij dan terug.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heb je niet, daarom ben je ook bij mij veel beter af.
God straft je laksheid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
Godver, ik klik echt steeds per ongeluk op de link in DV's onderschrift.
is niet ergquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
Godver, ik klik echt steeds per ongeluk op de link in DV's onderschrift.
ehm hoop uiterlijk 16:00 uur en heb de auto pas 17:30quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoelaat ben je thuis dan?
Anders kijken we wel even hoe en wat
Klopt die heb ik zodat ik een paar maanden terug Bowie een keer kon stelen, maar is wel fijn ditdatquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow rustig
vond het alleen opmerkelijk omdat hij waarschijnlijk dus een huissleutel heeft anders kan hij de hond ookniet stelen als je ma niet thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |