had de TT maar gelijk zeg jeetjequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow ja de TT heeft wel gelijk zeg jeetje
Namaaktroep ook nog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik voel mij als een oud paar All Stars. Helemaal smerig en kapot.
maar iedereen wil vertrapte all starsquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik voel mij als een oud paar All Stars. Helemaal smerig en kapot.
haha snap ik, was ook geniaal gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sorry moest gewoon
[..]
Bijna 4 maanden
zo rollen wij, trouwen terwijl we baby zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat
jullie lijken 19 jaar getrouwd
Ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat
jullie lijken 19 jaar getrouwd
Prachtig gewoon hoe mensen kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha snap ik, was ook geniaal gewoon
NEEE GA WEG MET NELquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
Oma Nel is weer bezig!
Nel - vroeger60 jaar geleden ongeveer toen ik jong was kwam ik er nogal is ik geef een hint je mocht na zons ondergang niet in het park en ja dan gijng je toch wat anders opzoeken
Impliceren dat ik nepperds koop.quote:
Nah, ik niet. Jammer dat ze na een paar weken altijd weer zo vertrapt zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar iedereen wil vertrapte all stars
ohmyquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
Oma Nel is weer bezig!
Nel - vroeger60 jaar geleden ongeveer toen ik jong was kwam ik er nogal is ik geef een hint je mocht na zons ondergang niet in het park en ja dan gijng je toch wat anders opzoeken
Ja sorryyyquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prachtig gewoon hoe mensen kijken
[..]
NEEE GA WEG MET NEL
Het had gekund.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik nepperds koop.
[..]
Nah, ik niet. Jammer dat ze na een paar weken altijd weer zo vertrapt zijn.
hahahaha zo droogquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prachtig gewoon hoe mensen kijken
[..]
NEEE GA WEG MET NEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |