Ja ik weet het, ik ben ook gek ook... gekke kinderen in dit topicquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Net ofdat je verantwoording moet afleggen...
En heel serieus ook nog. Hij was goed KMquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Net ofdat je verantwoording moet afleggen...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee, mijnheer Koeper, volgens -supergirl- ben je dan
[..]
Dat ha dik dus ook, bij ons logeert 1 keer in de zoveel tijd een nichtje van mijn vrouw. Toen ze na maanden (> 8 ) bij ons kwam stond dat kastje op de zender die zij had aangezet de laatste keer...quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb wel gewone televisieontvangst maar dat staat amper aan.
Jij poept mij niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef zovty het volgende:
Haha, ik weet nog dat ik voor het eerst een DVD had gehuurd. Armagaddon dus.
Moest ik m halverwege de film omdraaien.
I shit you not.
Die DVD heb ik hier liggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef zovty het volgende:
Haha, ik weet nog dat ik voor het eerst een DVD had gehuurd. Armagaddon dus.
Moest ik m halverwege de film omdraaien.
I shit you not.
Ja! Dat issem!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Die DVD heb ik hier liggende titel staat heel klein aan het randje rond het gat
Nee, de pest is dat als je ze opgedrongen krijgt je alsnog gaat lezen.quote:
Wat KritischeMassa zegt, en waar ik zelf ook al in duidelijk was; het gaat er dus om dat het opgedrongen wordt en dat dat irritant is. Je gaat dan idd toch halfjes lezen en dan kan je je ook nog eens storen aan de dramatische vertalingen en verkrachting van grappen.quote:
Tegen die tijd heb ik de bluray al gedownload klaar staan met ondertitels.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef Garisson72 het volgende:
Op dvd moet je eerst door al die trailers en dreigementen van Brein en nog meer trailers en leaders en tot slot nog een anti-piracy clipje heen voordat je in het menu bent, waar je eerst de settings in moet om DTS en NL-ondertiteling te kiezen.
Dit dus... Dvd's zijn hier in huis vooral voor mijn mini me. Het grappige is dat hij die brein filmpjes nog het mooist vindt ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik de bluray al gedownload klaar staan met ondertitels.
Please, alsof jij elk(e) Engels(e) woord/uitdrukking kent, niet soms moeite hebt met iemands uitspraak, soms een stuk niet hoort omdat je bent afgeleid/net op een knabbeltje kauwt.quote:
Ik dacht dat je het anders bedoelde, maar ik begrijp wat je bedoeld en het is ook echt zeer irritant. Ik vraag me altijd af wat voor een types bij een vertaal redactie werken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat KritischeMassa zegt, en waar ik zelf ook al in duidelijk was; het gaat er dus om dat het opgedrongen wordt en dat dat irritant is. Je gaat dan idd toch halfjes lezen en dan kan je je ook nog eens storen aan de dramatische vertalingen en verkrachting van grappen.
Ik kijk juist altijd alle engelstalige films zonder ondertiteling.
Niet vaak, alleen bij zware accenten,maar goed kijk de post hierbovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Please, alsof jij elk(e) Engels(e) woord/uitdrukking kent, niet soms moeite hebt met iemands uitspraak, soms een stuk niet hoort omdat je bent afgeleid/net op een knabbeltje kauwt.
Ik heb het liefst overal ondertiteling bij.
Je zou een zinnetje gemist kunnen hebben, wat erg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Please, alsof jij elk(e) Engels(e) woord/uitdrukking kent, niet soms moeite hebt met iemands uitspraak, soms een stuk niet hoort omdat je bent afgeleid/net op een knabbeltje kauwt.
Ik heb het liefst overal ondertiteling bij.
Ja, straks is dat een essentieel zinnetje!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Je zou een zinnetje gemist kunnen hebben, wat erg.
Luke, i'm your father!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, straks is dat een essentieel zinnetje!
Ik zie dat je de d/t-regels niet machtig bent, een vrij eenvoudig leerstuk, dat dientengevolge al op de basisschool wordt gedoceerd, maar je kunt hele films in het Engels wel volgen? Heel apart.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Niet vaak, alleen bij zware accenten,maar goed kijk de post hierboven
I'm getting too old for this shit.quote:
Als je een bestand met ondertiteling bij je film voegt, dan zie je pas spelfouten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dat je de d/t-regels niet machtig bent, een vrij eenvoudig leerstuk, dat dientengevolge al op de basisschool wordt gedoceerd, maar je kunt hele films in het Engels wel volgen? Heel apart.
Tonight we dine in hell!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
'I Bet your mam can suck a golfball through a garden hose!'
Ja, echte helmjosti's typen die ondertitelingen, maar goed, altijd beter dan zonder ondertiteling.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je een bestand met ondertiteling bij je film voegt, dan zie je pas spelfouten.
neequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, echte helmjosti's typen die ondertitelingen, maar goed, altijd beter dan zonder ondertiteling.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, echte helmjosti's typen die ondertitelingen, maar goed, altijd beter dan zonder ondertiteling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |