Ik heb vorig najaar nieuwe auto gekocht. DS3.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja sportief uiterlijk is anders wat natuurlijk, maar het rijdt heerlijk, en meer vermogen dan de gemiddelde BMW 3.
Hij zal vast heel praktisch zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heeft volgens mij een Multipla.
Oh maar dat is ook een leuke auto, absoluut.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb vorig najaar nieuwe auto gekocht. DS3.Meer mijn ding. Hou was het comfort en de uitstraling.
Ik moest even googlen maar hij staat op de lijst, ik moet over een paar maanden een nieuwe bestellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb vorig najaar nieuwe auto gekocht. DS3.Meer mijn ding. Hou was het comfort en de uitstraling.
Zekers. Heb hem zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook een leuke auto, absoluut.lekker gewaagd vind ik qua design.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Zekers. Heb hem zo.Sportief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is de mijne maar een ouwelullenbak bij.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Aanrader. Ik ben ook bijna 2 meter en is in dit formaat enige auto waar ik de stoel niet helemaal naar achter heb staan. Dus voor ruimte zat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest even googlen maar hij staat op de lijst, ik moet over een paar maanden een nieuwe bestellen
Ja nu opsporing verzochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef OProg het volgende:
Serieus ineens na al die pagina's ongein.
Rijdende Rechter zo.
Ik noem het liever Multiculti-Journaal.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem het liever Multiculti-Journaal.
Neehoor, de slachtoffers komen vaak ook aan bod.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]ik vind het multi anders redelijk beperkt
Ze zitten of in dit programma of bij de Dino Show of Rayman.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem het liever Multiculti-Journaal.
oh dan wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, de slachtoffers komen vaak ook aan bod.
*kijkt in spiegelquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zitten of in dit programma of bij de Dino Show of Rayman.
Wij snappen elkaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zitten of in dit programma of bij de Dino Show of Rayman.
ik vind er anders niets aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar.
Volgens mij moet je ook allochtoon zijn wil je Rayman leuk vinden.
Rayman is nog kijkbaar vergeleken bij Dino.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar.
Volgens mij moet je ook allochtoon zijn wil je Rayman leuk vinden.
Dan ben jij een soort Humberto.quote:
Nee geadopteerdquote:
Dat kan ook.quote:
ja dus ik zie er alleen maar allochtoons uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Zoiemand heb ik ook in mijn groep bekenden zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |