zondagquote:
Nee dat is misschien weer het andere uiterste jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
maar @Alors, mijn kledingkast is een explosie van kleuren en bloemenprints dat lijkt mij niet zo geschikt
Bestond het nog maar. Begrafenissen waar figuren met fleecetruien en werkschoenen op komen dagenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
GecondoleerdMaar is het echt zo'n stemmige begrafenis waar iedereen in het zwart gaat? Ik dacht dat dat niet meer bestond...
Hoi. Ik draag uitsluitend rokken tot aan de enkel en verder alles bedekt. Ik overweeg een burka, lijkt me zaligquote:
maar rokken tot op de enkels kunnen weer hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Ik draag uitsluitend rokken tot aan de enkel en verder alles bedekt. Ik overweeg een burka, lijkt me zalig
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef alors het volgende:
Postmen was vroeger beter... Een paar jaar geleden hadden zo ook nog een goed nummer, maar die werd helaas niet opgepikt...
Fijn!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar rokken tot op de enkels kunnen weer hoor
DOE EVEN NORMAAL JAquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Misschien ga ik nog een Snuggie (tm) rondnaaien
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL JA![]()
En dan zeker ook nog spaanse sloffen erbij
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar rokken tot op de enkels kunnen weer hoor
Raar kindquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Misschien ga ik nog een Snuggie (tm) rondnaaien
Met Kazaa!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa die, thanks, zal hem meteen downloaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |