abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125093723
Nu kan ik je uitgesproken mening mbt dit onderwerp ook iets beter plaatsen
pi_125093890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nu kan ik je uitgesproken mening mbt dit onderwerp ook iets beter plaatsen
Wat ik wilde zeggen is dat dit dus al argument word aangevoerd.
pi_125094095
Waar ik wel van overtuigd ben, is dat je, als je het financieel nauwelijks kan redden je beter thuis kan blijven wonen.

Liever wat meer lol en nog van je ouders afhankelijk dan elk tientje drie keer om moeten draaien voordat je het uitgeeft. Dan verpest je je jeugd pas echt naar mijn idee.

Tenzij student/op kamers
pi_125094342
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waar ik wel van overtuigd ben, is dat je, als je het financieel nauwelijks kan redden je beter thuis kan blijven wonen.

Liever wat meer lol en nog van je ouders afhankelijk dan elk tientje drie keer om moeten draaien voordat je het uitgeeft. Dan verpest je je jeugd pas echt naar mijn idee.

Tenzij student/op kamers
Had 550E per maand toen ik op kamers ging... zonder verdere inkomsten what so ever.
pi_125094492
Laatste zin
pi_125094617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Laatste zin
Dakloos in mijn geval.
pi_125100484
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maar bij jullie is het ook nogal geforceerd (er vanuit gaande dat je buitenlands bent).

Zo ken ik ook gasten die het financieel nauwelijks redden...dan maar dealen, want vragen bij je ouders DAT DOE JE NIET! Mn pa zou zich dan wss schamen zeggen ze letterlijk. Zeker als man
Ik ben niet buitenlands...maar een oerhollandse blondine. Maar wat bedoel je met geforceerd?

Als je het financieel niet kan redden, moet je werk zoeken of je uitgaven beperken tot wat je wel hebt.
Ik heb vanaf mijn 14e altijd gewerkt en al vroeg geleerd hoe met geld om te gaan.
Geen schulden en misschien ook geen ontzettende luxe, maar altijd een dak boven mijn hoofd en eten op tafel.
Ik heb weleens geld van mijn ouders geleend (want die mogelijkheid was er) en die schuld is mij ook weleens kwijt gescholden omdat ze zagen dat ik mijn best ervoor deed om het terug te willen betalen. Wat Faustino ook al zei...hulp vragen is niet erg, als je maar je eigen verantwoordelijkheid blijft zien en ervan kunt leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')