heb je het tegen/over mij?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Een leuter lekt weinig, mits incompetent.
So....much....fail......quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
ja want ik had het over lekken.quote:
Niet zo denigrerend over jezelf he, ik heb het over een leuter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want ik had het over lekken.en aangezien iedereen denkt dat ik een piemeltje heb zou het wel logisch zijn als je het over mij had
Een weinig lekkende, incompetente leuter?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Een leuter is niet per definitie een piemel'tje'.
Edit: Topiquekaap
leuter piemel gehaktstaaf trekhaak penis paal piel . allemaal dezelfde categorie..quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Een leuter is niet per definitie een piemel'tje'.
Edit: Topiquekaap
Ik heb een foutje gemaakt zie ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Een weinig lekkende, incompetente leuter?
Piel, gebruik jij het woord piel? Daar wordt die niet hard vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
leuter piemel gehaktstaaf trekhaak penis paal piel . allemaal dezelfde categorie..
Bij gehaktstaaf wel zeker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Piel, gebruik jij het woord piel? Daar wordt die niet hard van
Krijg ik hongerquote:
Je bent pot?quote:
Niemand eigenlijk, behalve AF_ zelf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het alleen niet zo interessant waar jouw piemel hard van wordt.
Eigenlijk heb je hier gelijk inquote:
Ja, je bent er bijna. Nu nog even de betekenis van "mits" opzoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:07 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb een foutje gemaakt zie ik.
Het moet natuurlijk incontinentie zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |